een voetganger loopt niet op de rijbaan...quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die mensen moeten opnieuw naar het CBR en een afspraak maken met de oogarts.
Ik weet alleen niet in welke volgorde.
Goed, een en ander is afhankelijk van de locatie, maar op de gemiddelde verlichte weg moet je een fietser zonder licht ook duidelijk kunnen onderscheiden van de rest van het verkeer. 99% van de voetgangers draagt namelijk ook geen verlichting en die kunnen ook zomaar de weg oversteken.
Dat is geheel anders dan een fiets zonder verlichting. Btw, wat heeft fietsverlichting nou van doen als je overdag fietst?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef klusfoobje het volgende:
Zelf had ik laatst een pizzeboy op scooter bijna onder de auto. Toen ik hem aansprak en vroeg of hij helemaal lekker bezig was kreeg ik te horen dat het mijn schuld was dat ik er geen rekening mee had gehouden dat hij van de ene stoep plots de rijbaan op kwam en de andere stoep op wilde rijden...![]()
![]()
![]()
Om maar een manier te noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef okiokinl het volgende:
ik zal wel raar zijn maar ik had hem de 1ste keer al toegeschreeuwd dat ie zn bek moet houden..
verder zou ie waarschijnlijk elke dag de middelvinger krijgen. met zn vieze poephond.
Ik vraag me af hoeveel fietsers jij afgelopen jaren hebt gezien. Vermoedelijk niet veel, omdat ze waarschijnlijk allemaal zonder verlichting reden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
een voetganger loopt niet op de rijbaan...
de gemiddelde fietser heeft geen verlichting, is zo donke rmogelijk gekleed, heeft oordopjes in om naar de muziek op de ipod te luisteren, fietst bijvoorkeur met meerdere naast elkaar en ga zo nog maar ff door...
maar het meeste stoort het me nog dat men meent dat de partij die zelfs zelf aangeeft zich niet aan de regels te houden vind dat dat normaal is en dat juist anderen fout zitten.
Zelf had ik laatst een pizzeboy op scooter bijna onder de auto. Toen ik hem aansprak en vroeg of hij helemaal lekker bezig was kreeg ik te horen dat het mijn schuld was dat ik er geen rekening mee had gehouden dat hij van de ene stoep plots de rijbaan op kwam en de andere stoep op wilde rijden...![]()
![]()
![]()
Soms vraag ik me af of de PVV misschien haar beleid niet wat breder moet trekken....
Inderdaad een goede vraag: is dit niet een tikkende tijdbom ......een soort Van de Vlist, een type Folkert van der G., een Ferdi E.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me trouwens af of zo'n persoon nou nooit gewelddadig zal worden als hij al zo vol woede zit over iemand die door een achteraf-straatje zonder licht fietst
Als je daar van schrikt kan je gewoon niet rijdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef exlurker het volgende:
[..]
Nee door mensen die zich kapot schrokken door dat iemand zonder licht plots opdoemden voor hun auto
Waarschijnlijk heb jij geen rijbewijs of kom je nooit buiten de stad, anders zou je wel beter weten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als je daar van schrikt kan je gewoon niet rijdenOok zonder licht zijn fietsers prima te zien met al die straatverlichting.
En die hond? Wat doe je met die hond van 'mquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ben jij nou een vent ts? Zeg gewoon dat ie ze bek moet houden met zijn gescheld en gedreig of dat je hem anders een lesje zal leren.
Opensnijdenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:16 schreef blomke het volgende:
[..]
En die hond? Wat doe je met die hond van 'm?
Hoe weet jij dat?quote:
quote:
Muahahaha en de volgende dag gewoon een boete uitschrijven om één of ander lullig feit, zoals een vuilniszak die 5 cm te ver van de bak verwijderd is. Hypocriete eikelsquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef MikeyMo het volgende:
maar dat de gemeente dat hoort te doen en dat ze wel betere dingen te doen hadden dan te kijken of honden wel of niet aangelijnd lopen.
En laat jij nu daar als automobilist groot licht mogen gebruiken! En ze dan nog pas heel laat of niet zien... nee, jij hebt terecht het roze papiertje of pasje. Twee pakjes boter?quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:33 schreef exlurker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij geen rijbewijs of kom je nooit buiten de stad, anders zou je wel beter weten.
Op veel plaatsen is geen of weinig straatverlichting en ook daar rijden fietsers zonder licht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |