Dat is gewoon perfectie imoquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bizar mooie vrouw. En dat zeg ik voor t eerst in twee jaar Ofzo.
Lima is dan wel lekker maar die hele Jolie verheerlijking heb ik ook nooit zo begrepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, Lima & Jolie![]()
Ben vast weer de enige?
Adele?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Hoe heette die Engelse chick nou. Had een tijdje zo'n popnummertje, met zo'n ontzettend grote neger die het refrein deed. Geil wijfie was dat.
Godkut, kan niet op haar naam komen.
Ik weet het niet met haar. Ene foto is ze superknap, de andere is ze fucking lelijk..quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Niets mis met lima als ze is opgemaakt/
neuhquote:
Is dat die Underworld actrice? Die is wel zeer goed te doen ja, en ik maar denken dat 80% voor blond gingquote:
Jepquote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die Underworld actrice? Die is wel zeer goed te doen ja.
die onderstequote:
Ja uiteraard, kwam net in het Barcelona - Milan topic en dacht weer even terug aan Messi zijn goals.quote:
En Italie wint daar toch ook veel prijzen in?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
En als afsluiting; de knapste van allemaal
[ afbeelding ]
BAAM!
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
En als afsluiting; de knapste van allemaal
[ afbeelding ]
BAAM!
Casanova is de beste schutter van de wereld hoorde ik net.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En Italie wint daar toch ook veel prijzen in?![]()
Zo mooi vind ik haar niet.quote:
Hij heeft wel een punt daarentegen, Gielquote:
http://katie-melua.nl/nl/(...)erland-radio-tv.html ? Moet bijna wel met haar looks. Wat zijn mijn google skills toch goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijdens het WK kwam er zo'n zangeres bij VI-Oranje, weten jullie hoe zij heet? Werd na haar liedje afgemaakt door Johan![]()
Die vorige was nog slechterquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Lelijke foto![]()
Knapper dan die van Caland.
Niet te vergelijken. Als je wil genieten Guiness wil je gewoon wat biertjes wegdrinken Heineken.quote:
Ze moeten ook gewoon geen foto van haar maken.. alleen filmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb een edit toegepast nadat een willekeurige foto had gepakt. Dit is de tweede van Google
Boeit me ook nog geen flikker eerst het kampioenschapquote:Op donderdag 5 april 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
ek sub forum ik kwam er pas erachter
En dan haar hoofd blinderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon geen foto van haar maken.. alleen filmen.
Huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh oh oh waren we niet positief genoeg over jouw inbreng. Die was ook "lief" hoor.
Wat doe je dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ Geluid uit.
7.0 op mijn eerste tentamen. Zonder te leren't is eigenlijk te makkelijk..
Idd. Dacht dat zoiets alleen in de US kon.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, nee, 2.
http://www.telegraaf.nl/b(...)vdA__stapt_op__.htmlWat een sukkel.
Ik dacht dat die pauper allang en breed was opgedonderd nadat paar jaar terug duidelijk was geworden dat hij 1 vraag had gesteld in 4 jaar tijd. De enige reden dat die man ook enige bekendheid heeft gekregen was ten tijden van de Obama verkiezing en programma's als DWDD een neger nodig hadden om hem op te hemelenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, nee, 2.
http://www.telegraaf.nl/b(...)vdA__stapt_op__.htmlWat een sukkel.
quote:Het is een zooitje op de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam. Met name de toiletten zijn regelmatig te smerig voor woorden. Eén van de hoofdredenen is de zogenoemde 'poepterrorist' die elke donderdag, na de donderdagmiddagborrel, een hoop poep achterlaat naast hetzelfde toilet in het gebouw van de medische faculteit.
Haha zou echt geniaal zijn en het dan nog laten uitlekken ookquote:
Het is gewoon fucking dom wat hij doet. Hij kan gewoon zeggen dat hij er niks vanaf weet, klaar. Je moet bestand zijn tegen zulke 'grappen' als politicus.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het ook wel kktriest om die man zo 'on the spot' te zetten en gewoon een naam en casus te verzinnen..
quote:
Daarom is het dus zo makkelijkquote:Tweede Kamerlid Jasper van Dijk van de SP gaat vragen stellen over het versimpelen van tentamens door de Vrije Universiteit van Amsterdam. Dat meldt BNR.
Gisteravond zei politicoloog en VU-docent Gijs Schumacher bij BNR dat de VU tentamens versimpelt om zo meer studenten te laten slagen. Volgens de docent is er een financiële prikkel. Hoe meer studenten slagen, des te meer geld de onderwijsinstelling krijgt.
'Er moet een discussie komen hoe de kwaliteit van het universitair onderwijs kan worden gegarandeerd', zegt van Dijk. Ook de VVD wil er meer van weten. Kamerlid Anne-Wil Lucas zegt dat Schumacher een punt heeft dat er in de bekostiging een perverse prikkel zit. Ze wil dan ook graag weten wie bij de VU heeft gezegd dat de docent de tentamens simpeler moet maken.
Een echte badboy jijquote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga uitslapen, fuck verplichte lessen
Wat zal Giel nu weer voor iets illegaals hebben meegebracht wat hij en enkel hij heeft. Ohohohoho dit wordt spannend ik zet direct de tv aan.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 03:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ff...zonder grappen. Een maat van mij was ooit bezopen, en we liepen door het Valkenberg park in Breda. Dus die gast was toentertijd altijd super agressief als hij gezopen had. ( sowieso treurig, maargoed.), wij door dat park lopen. Ineens fittie met een of andere conjo. Die maat van mij: 'Kom dan, mietje'. Bleek dat gewoon een K1 fighter van jewelste te zijn.
Die K1 gast moest met 3 man tegen gehouden worden. Gewoon bijna een gevecht met een K1 fighter aangegaan in een pikdonker park.
Ben ff z'n naam kwijt iig. 't was een negert die net onder de top viel iig. Trainde ook in Breda toen bij Golden Glory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen gewaarschuwd. Echt te extreem dit.
Ik sla het ook even over, Scarface maar dan echtquote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zou je daar naar kijken dan?![]()
Ik hoef het niet te zien.
Ik weet het niet: iets trekt je. De verkniptheid van de mens denk ik. Je gelooft het gewoon niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zou je daar naar kijken dan?![]()
Ik hoef het niet te zien.
Het neusje? Zie ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Tarado het volgende:
Even ter afleiding het neusje maar weer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef AryaMehr het volgende:
Verdomme, kan niet slapen. Heb net dit filmpje gezien en wat zijn sommige mensen toch verknipt:Die ken ik ja. Vroeg me toentertijd ook af waarom ik het had afgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen gewaarschuwd. Echt te extreem dit.Gezellig toch zo'n Mexicaans drugskartel
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef AryaMehr het volgende:
Verdomme, kan niet slapen. Heb net dit filmpje gezien en wat zijn sommige mensen toch verknipt:Ik vind dat commentaar er altijd zo droog bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen gewaarschuwd. Echt te extreem dit.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
1 miljard euro omzet maar een fatsoenlijk backup systeem is teveel gevraagdquote:
Is inderdaad wel een afgangquote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef eight het volgende:
[..]
1 miljard euro omzet maar een fatsoenlijk backup systeem is teveel gevraagd
Robben heeft nog altijd wel meer wedstrijden dan Van Persie gespeeld. Al lijkt Van Persie dit seizoen zowaar blessurevrij te gaan afsluiten.quote:
snel afkloppenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben heeft nog altijd wel meer wedstrijden dan Van Persie gespeeld. Al lijkt Van Persie dit seizoen zowaar blessurevrij te gaan afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |