die onderstequote:
Ja uiteraard, kwam net in het Barcelona - Milan topic en dacht weer even terug aan Messi zijn goals.quote:
En Italie wint daar toch ook veel prijzen in?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
En als afsluiting; de knapste van allemaal
[ afbeelding ]
BAAM!
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
En als afsluiting; de knapste van allemaal
[ afbeelding ]
BAAM!
Casanova is de beste schutter van de wereld hoorde ik net.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En Italie wint daar toch ook veel prijzen in?![]()
Zo mooi vind ik haar niet.quote:
Hij heeft wel een punt daarentegen, Gielquote:
http://katie-melua.nl/nl/(...)erland-radio-tv.html ? Moet bijna wel met haar looks. Wat zijn mijn google skills toch goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijdens het WK kwam er zo'n zangeres bij VI-Oranje, weten jullie hoe zij heet? Werd na haar liedje afgemaakt door Johan![]()
Die vorige was nog slechterquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Lelijke foto![]()
Knapper dan die van Caland.
Niet te vergelijken. Als je wil genieten Guiness wil je gewoon wat biertjes wegdrinken Heineken.quote:
Ze moeten ook gewoon geen foto van haar maken.. alleen filmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb een edit toegepast nadat een willekeurige foto had gepakt. Dit is de tweede van Google
Boeit me ook nog geen flikker eerst het kampioenschapquote:Op donderdag 5 april 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
ek sub forum ik kwam er pas erachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |