Dat is gewoon perfectie imoquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bizar mooie vrouw. En dat zeg ik voor t eerst in twee jaar Ofzo.
Lima is dan wel lekker maar die hele Jolie verheerlijking heb ik ook nooit zo begrepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, Lima & Jolie![]()
Ben vast weer de enige?
Adele?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Hoe heette die Engelse chick nou. Had een tijdje zo'n popnummertje, met zo'n ontzettend grote neger die het refrein deed. Geil wijfie was dat.
Godkut, kan niet op haar naam komen.
Ik weet het niet met haar. Ene foto is ze superknap, de andere is ze fucking lelijk..quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Niets mis met lima als ze is opgemaakt/
neuhquote:
Is dat die Underworld actrice? Die is wel zeer goed te doen ja, en ik maar denken dat 80% voor blond gingquote:
Jepquote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die Underworld actrice? Die is wel zeer goed te doen ja.
die onderstequote:
Ja uiteraard, kwam net in het Barcelona - Milan topic en dacht weer even terug aan Messi zijn goals.quote:
En Italie wint daar toch ook veel prijzen in?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
En als afsluiting; de knapste van allemaal
[ afbeelding ]
BAAM!
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
En als afsluiting; de knapste van allemaal
[ afbeelding ]
BAAM!
Casanova is de beste schutter van de wereld hoorde ik net.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
En Italie wint daar toch ook veel prijzen in?![]()
Zo mooi vind ik haar niet.quote:
Hij heeft wel een punt daarentegen, Gielquote:
http://katie-melua.nl/nl/(...)erland-radio-tv.html ? Moet bijna wel met haar looks. Wat zijn mijn google skills toch goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijdens het WK kwam er zo'n zangeres bij VI-Oranje, weten jullie hoe zij heet? Werd na haar liedje afgemaakt door Johan![]()
Die vorige was nog slechterquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Lelijke foto![]()
Knapper dan die van Caland.
Niet te vergelijken. Als je wil genieten Guiness wil je gewoon wat biertjes wegdrinken Heineken.quote:
Ze moeten ook gewoon geen foto van haar maken.. alleen filmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb een edit toegepast nadat een willekeurige foto had gepakt. Dit is de tweede van Google
Boeit me ook nog geen flikker eerst het kampioenschapquote:Op donderdag 5 april 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
ek sub forum ik kwam er pas erachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |