SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
koffiequote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar allemaal apart is ook niet lekker.
Nouja bier nog wel een beetje
Want die zijn niet echt lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koffiefriet
bier
condooms enkel uit praktische overwegingen.
kennisregio, brainport en slimste regio van nederland, in de top tien van de wereld. Eindhovenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Snel alles doorgelezen.
SjeenMijn pil verhoogt je libido. Patat is iets anders dan friet imho. In mijn sportschool liepen de dames in de kleedkamer gewoon naakt naar de douche. Lonaa fijn dat je amandelen er uit gaan. Laxeermiddel nemen op je trouwdag is wel heel erg dom. Ticootje mooie jurk.
Mijn pil heeft mijn libido ook niet negatief beinvloedt hoor..quote:Op donderdag 5 april 2012 06:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, ik kan het niet bijhouden hoor, zo snel gaat het, maar hebbem we het over anticonceptie?
Die je libido VERHOOGT??
Welke is dat dan?
Er van genieten!quote:Op donderdag 5 april 2012 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
ofja, na vier keer duubbelcheck, blijft het toch hetzelfde. 84,5. Wat moet ik nu? Dit is mijn belangrijkste tussenmijlpaalde helft, obesitasvrij en onder de 85. Raar. Hopelijk blijft het zo
Even lekker van genieten! Ik wilde zeggen dat ik nog niet eens op de helft was voor een BMI van 30, maar ik besef mij net dat ik er nog 5 kilo af moet hebben voor een BMI van 30, dus dan ben ik al over de helft..quote:Op donderdag 5 april 2012 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
ofja, na vier keer duubbelcheck, blijft het toch hetzelfde. 84,5. Wat moet ik nu? Dit is mijn belangrijkste tussenmijlpaalde helft, obesitasvrij en onder de 85. Raar. Hopelijk blijft het zo
slaapfitness?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
SQ! Wat gaaf zeg!Gefeliciteerd!
Ik was vanmirgen 2 kilo lichter dan gisterenavond.Geen idee wat ik gedaan heb vannacht.
![]()
oh dan ben jij wel een ukkiequote:Op donderdag 5 april 2012 08:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Even lekker van genieten! Ik wilde zeggen dat ik nog niet eens op de helft was voor een BMI van 30, maar ik besef mij net dat ik er nog 5 kilo af moet hebben voor een BMI van 30, dus dan ben ik al over de helft..Maar ik moet eerst maar eens onder de 80 zien te komen, meestal verknal ik het als ik daar bijna ben...
Ik voel me wat licht in mijn hoofd, maar ik hoef niet meer elke 15 minuten naar de wc te rennen..
Hoera!quote:Op donderdag 5 april 2012 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 08:16 schreef Jarno het volgende:
Sjees. DP (whehe). Ben je ongesteld ofzo..
In deze broek, bedoel je?quote:
Zo ging ik dus gisteravond pindakaas snacken omdat ik niet aan mijn caloos kwamquote:Op donderdag 5 april 2012 08:10 schreef Jarno het volgende:
En hiermee kom ik dus weer een dikke 200 kcal's te kort (ergo, ik had die 4e boterham voor tussen de middag gewoon moeten smeren) dus daar moet ik nog wat mee.
Goffer ik hoe heel geen plat buikje, ik wil een lief klein zacht puddingbuikje! Dawillik!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
phoebs, hoe oud ben je?
Hele platte buiken zijn namelijk doorgaans alleen weggelegd voor pubermeisjes en fitnessgoeroes
IN DEZE PAARSE SWEATER!!!!!!!!!quote:
Hoe snack je pindakaas?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo ging ik dus gisteravond pindakaas snacken omdat ik niet aan mijn caloos kwam
Nee liefje, die sweater maakt je niet dik. Je bent dik, dat maakt je dik. Van die sweater word je alleen paars.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IN DEZE PAARSE SWEATER!!!!!!!!!
Hoi V mopjeKop jij hem in?
Eetlepel erin en knallen maar!quote:
Verliest toch wat in de translatie, nie?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee liefje, die sweater maakt je niet dik. Je bent dik, dat maakt je dik. Van die sweater word je alleen paars.
Oh eh. Right. Ieuw?quote:
Ík was m al aan t editten, maar nu je erop reageert heeft dat geen zin meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Verliest toch wat in de translatie, nie?
Nee fijn. Lepel vol en dan tijdens het fokken zo likje voor likje leegbuffelen. Hij ligt hier nog en hij is glanzend schoon kan ik wel zeggenquote:
Krijg je daar geen onmeunig droge bakkes van?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee fijn. Lepel vol en dan tijdens het fokken zo likje voor likje leegbuffelen. Hij ligt hier nog en hij is glanzend schoon kan ik wel zeggen
Daarom. Bier.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijg je daar geen onmeunig droge bakkes van?
Jaja dat dacht ik al. Het zijn er slechts 200 he? Geen 800 kcal's? Denk dat ik maar een extra boterhammtje pak, dus.quote:
GMTAquote:
Nee joh. Je moet wel kwaliteitspindakaas nemen natuurlijk! Huismerk AH.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijg je daar geen onmeunig droge bakkes van?
ik vind het eigenlijk gewoon zo Jquote:Op donderdag 5 april 2012 08:24 schreef Jarno het volgende:
Plus dat er vandaag (altijd goddelijke lekkere) ribs zijn bij ons in de kantini (met patat/friet/etc) en die ga ik dus ook onwijs mis houden en dus vind ik dat op voorhand alweervan mezelf!
.
Ja en dan 2e Paasday brunchen bij schoonmoeders... ook erg mager en verantwoord altijd... Zucht.quote:
Hele zinnen J, hele zinnen. Snaperniksvan!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk gewoon zo Jribs niet nemen
Dat het gewoon kut is J , om lekkere ribs niet te nemenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hele zinnen J, hele zinnen. Snaperniksvan!
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
k ben gewoon het hele paasweekend pleite!
Was het maar kut, dan kon je eraan likken.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat het gewoon kut is J , om lekkere ribs niet te nemen
Oh zo. Ach. Ja. Je moet er wat voor over hebben? No pain no gain, wie mooi wil zijn, etc, etc, *insert willekeurige Nike motivational*.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat het gewoon kut is J , om lekkere ribs niet te nemen
ik hou dr van ! likken dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon je eraan likken.
Ja Ja ja , ik heb hetzelfde hoor gun mezelf ook niks lekkers momenteel .quote:Op donderdag 5 april 2012 08:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh zo. Ach. Ja. Je moet er wat voor over hebben? No pain no gain, wie mooi wil zijn, etc, etc, *insert willekeurige Nike motivational*.
Wacht maar... Pasen is crossantjes en gourmet...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja Ja ja , ik heb hetzelfde hoor gun mezelf ook niks lekkers momenteel .
Nouja het is meer dat Pasen er dus ook nog eens aankomt dus dan wordt het een beetje dubbel dubbel op dus. En dat Pasen kan ik voor mezelf nog wel verantwoorden op de 1 of andere manier maar om dan ook nog eens 2x te gaan zitten schransen door de weeks is echt too much dan. Normaal gesproken moet een keertje ribs niet zo'n probleem zijn, gewoon 's avonds een boterhammetje dan ofzo en dan komt het wel weer goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja Ja ja , ik heb hetzelfde hoor gun mezelf ook niks lekkers momenteel .
croissantjes mag!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wacht maar... Pasen is crossantjes en gourmet...
leuke broek!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Check dat woest aantrekkelijke lichaam jonge.
[ afbeelding ]
Helegaar niks mis mee!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
NEE MAN KOOLHYDRATEN GA JE DOOD AAN WEET JE WEL!!!11111111quote:
Jij ziet er serieus goed uit!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus? Nou sorry, dat zou ik je niet geven.. Ik wilde bijna vragen via pm of jij hier wel thuishoort..quote:Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thanks! En dat met een bmi van 29,95![]()
Of enorme jesters?quote:
Nou zeker goede jesters!quote:
Gister op tv een vrouw ! 25kg per borstquote:Op donderdag 5 april 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die leggen ook wel wat gewicht in de schaal
godsamme, dat zijn gewoon twee flinke kleutersquote:Op donderdag 5 april 2012 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister op tv een vrouw ! 25kg per borst
Das gewoon te...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme, dat zijn gewoon twee flinke kleuters
ik hou echt van tieten ! maar 25 KG per stuk zo dat ze groter zijn dan watermeloenen zegmaar is niet echt heul mooi meer ookquote:
Ze mag wel wat aan mij gevenquote:Op donderdag 5 april 2012 08:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hou echt van tieten ! maar 25 KG per stuk zo dat ze groter zijn dan watermeloenen zegmaar is niet echt heul mooi meer ook
Ik kan ook wel wat gebruiken.quote:
Mijn zoon weegt 26 kiloquote:Op donderdag 5 april 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme, dat zijn gewoon twee flinke kleuters
Joh niet miepenquote:
Yasmin. Maar als ik daar op zoek online vind ik vooral klagende vrouwen over een afname in libido (die ze imho ook zouden hebben gekregen zonder pil en met elke willekeurige andere pil). Er is een onderzoek gepubliceerd in JAMA waarin bijna de helft van de vrouwen een toename in libido ervaarden op deze pil. Ik ben deze pil gaan nemen omdat ik mijn libido niet zo jofel meer vond en het hielp. Psychisch? Wie weet, maar het hielp wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 06:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, ik kan het niet bijhouden hoor, zo snel gaat het, maar hebbem we het over anticonceptie?
Die je libido VERHOOGT??
Welke is dat dan?
Ik heb dus echt last van hulbuienquote:Op donderdag 5 april 2012 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yasmin. Maar als ik daar op zoek online vind ik vooral klagende vrouwen over een afname in libido (die ze imho ook zouden hebben gekregen zonder pil en met elke willekeurige andere pil). Er is een onderzoek gepubliceerd in JAMA waarin bijna de helft van de vrouwen een toename in libido ervaarden op deze pil. Ik ben deze pil gaan nemen omdat ik mijn libido niet zo jofel meer vond en het hielp. Psychisch? Wie weet, maar het hielp wel.
En ik kom nu ook stukken tegen over Yasmin en constant moeten huilen.Daar heb ik vreselijk veel last van
Echt, ik huil op alles. Ook als iemand op FOK! iets verdrietigs schrijft en ik ken die persoon niet: tranen branden. Etc. Hmm.
Je was huh? 'vergeten' wat je moest eten op je werk en dus neem je maar de meest slechte opties? of was je dat ook vergeten? En extra strak kan ook doorslaan naar de verkeerde kant waardoor je morgen nog meer suiker & vet wil. Wat dacht je er van om vandaag normaal te doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik heb gisteren echt geschranstsIk was vergeten wat te eten voor werk, dus heb tijdens werk twee ham-kaas croissantjes, 2 choco-muffins (want die waren 'maar' een euro
) en een heule reep witte chocola weggewerkt. Schade: 74.5 kilo. Valt me alles nog mee
Vandaag maar even extra strak ter compensatie
Nee, ik was vergeten wat te eten voor werk, en ik doe door to door werk, dus moest snel langs de AH, en toen heb ik me laten gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was huh? 'vergeten' wat je moest eten op je werk en dus neem je maar de meest slechte opties? of was je dat ook vergeten? En extra strak kan ook doorslaan naar de verkeerde kant waardoor je morgen nog meer suiker & vet wil. Wat dacht je er van om vandaag normaal te doen?
Funest denkpatroon in je hersens!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef fruitshake_1901 het volgende:
ik heb de afgelopen weer geen flikker uitgevoerd
Ach, en van die 100 gram word ik niet zo anders.
Daar heb je wel een punt. Gelukkig ben ik nooit zo van de schransbuien geweest, en natuurlijk had ik wel zoiets van WHYY, maar nu vind ik het wel best en ga ik gewoon verder waar ik vorige week (:')) geëindigd ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Funest denkpatroon in je hersens!
Stop hier en nu, want als je precies zo door blijft denken gaat het mis.
Dus inderdaad nu weer gewoon doen en niet denken 'ooooh, 1 muffin of 2 maakt niets uit! en daar kan ook wel een chocoladereep bij hooren yum croissantjes!'. En er daarna achteraf dan ook heel luchtig over doen. Echt, recipe for disaster.
Ik ben niet voor het brainblame spelletje waarin je je schuldig voelt over alles wat je in je mond stopt, maar zo blassé doen over zo'n schranspartij....heel herkenbaar....voorbode van niet veel goeds.
Niet te vreten die meuk Panga.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Wat is panga?
Vis dus, koken en aan de kat geven.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Wat is panga?
Vis dus, koken en aan de kat geven.
Heel heel heeel veel kruiden erop dan lijkt het nog wat ?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens van papa een hele zak diepvries pangafilets gekregen, iemand enig idee hoe je dat een beetje lekker kan kruiden enzo?
Vis.quote:
Vind ik ook alles behalve ergquote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vis.
En ik trek je gewoon weer aan je haren terug naar je plannen als het weer mis gaat, fruitshake![]()
Nu weer gewoon verder waar je was
Ik zou het in een vissoep of vis ovenschotel doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ja, maar ik heb het gekregenhoe maak ik het ''iets te vreten?''
Ja, daar word je niet vrolijk van hèquote:
Ook een prima optiequote:Op donderdag 5 april 2012 09:37 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Hmm. Vissoep, not my thing. Misschien toch maar heel diep verstoppen in de vriezer
Mijn katten eten dat soort dingen nietquote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
Dat zeg ik, geef het aan de kat, ik denk dat dat de enige is die je er wel blij mee maakt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef Joene het volgende:
Weer complimentje van iemand die me niet zo vaak zag , dat ik zo ben afgevallen!
Verwaande beestenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Mijn katten eten dat soort dingen nietze willen alleen brokjes
Voordelige beestenquote:
Zeker!quote:
Zelf geen fan van panga om hoe die vissen leven...quote:Op donderdag 5 april 2012 09:37 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Hmm. Vissoep, not my thing. Misschien toch maar heel diep verstoppen in de vriezer
Zo lekker!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef Joene het volgende:
Weer complimentje van iemand die me niet zo vaak zag , dat ik zo ben afgevallen!
Nou, de mijne mogen alleen brokken, maar dan van dat gruwelijke dieetvoer.. C/D voer..quote:
Ik paste met BMI 25 in een maat 38 van de WE, soms kan dat ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Nog iets he, iemand ervaringen met het kledingmerk VILA?
Want volgens mij klopt er geen zak van die maten, gezien ik in hun chino pas van maat 38 (____ )
Mja, hier krijgen ze Royal Canin indoor. Maar papa heeft een dierenwinkel dus die kan ik wel voordelig inslaanquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, de mijne mogen alleen brokken, maar dan van dat gruwelijke dieetvoer.. C/D voer..Ik ga keiblut aan die beesten.
ONLY heeft sowieso vreemde maten, van hun shirts heb ik een S! EEN S!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik paste met BMI 25 in een maat 38 van de WE, soms kan dat ja.
Terwijl ik mezelf nu nog niet misschien in de 44 van ONLY geperst krijg![]()
Visualsquote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
ONLY heeft sowieso vreemde maten, van hun shirts heb ik een S! EEN S!
edit: of ik heb gewoon een soort van barbapapalichaam wat zich kan vormen naar de maten (oooh was dat maar waar)
Oh, dat klinkt wel lekker tbhquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelf geen fan van panga om hoe die vissen leven...
Maar gewoon opbakken met wat hele korrels peper, champignonsausje erover en dat bij spinazie of pasta.
Ik ken alleen de only spijkerbroeken. Die vind ik heel fijn zitten..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
ONLY heeft sowieso vreemde maten, van hun shirts heb ik een S! EEN S!
edit: of ik heb gewoon een soort van barbapapalichaam wat zich kan vormen naar de maten (oooh was dat maar waar)
goed om te weten voor als ik een beetje weer op gewicht ben, nu koop ik alleen die 19.95 jeans van de H&M, want ze zijn steeds te groot. En zitten ook niet zo lekker.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken alleen de only spijkerbroeken. Die vind ik heel fijn zitten..
De broeken van h&m vind ik juist heel weinig doen... Ze zitten gewoon nooit helemaal mooi... En Only in de uitverkoop is ook maar 15 eu. <3quote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
goed om te weten voor als ik een beetje weer op gewicht ben, nu koop ik alleen die 19.95 jeans van de H&M, want ze zijn steeds te groot. En zitten ook niet zo lekker.
Waar koop je Only dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef Ticootje het volgende:
De broeken van h&m vind ik juist heel weinig doen... Ze zitten gewoon nooit helemaal mooi... En Only in de uitverkoop is ook maar 15 eu. <3
Vero moda?quote:
Ik vind mijn gele broek anders best tof zittenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De broeken van h&m vind ik juist heel weinig doen... Ze zitten gewoon nooit helemaal mooi... En Only in de uitverkoop is ook maar 15 eu. <3
Dan ligt het denk aan mij, want ik vind altijd het kruis naar mn knieen zakken...quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind mijn gele broek anders best tof zitten
Panga is best lekker zolang je niet weet hoe die beesten leven, en de peper niet vergeetquote:Op donderdag 5 april 2012 09:43 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel lekker tbh
Ik weet hoe ze levenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Panga is best lekker zolang je niet weet hoe die beesten leven, en de peper niet vergeet
Je zou die drie ook kunnen combineren, dus pasta met spinazie en gebakken panga met champignonsaus.
ik ben ook niet zo kritisch nog, momenteel ben ik al blij als ik een broek dicht krijgquote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan ligt het denk aan mij, want ik vind altijd het kruis naar mn knieen zakken...
Teehee.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo kritisch nog, momenteel ben ik al blij als ik een broek dicht krijg
Je snapt toch hoop ik wel dat na 1 dag schransen je niet ineens zwaarder bent hè? Kan hooguit vocht en of ontlasting schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Nee, ik was vergeten wat te eten voor werk, en ik doe door to door werk, dus moest snel langs de AH, en toen heb ik me laten gaan.
En met extra strak bedoel ik normaal, want eerlijk is eerlijk, ik heb de afgelopen week geen flikker uitgevoerd
Ach, en van die 100 gram word ik niet zo anders.
Ik zeg toch niet dat het niks uitmaakt?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je snapt toch hoop ik wel dat na 1 dag schransen je niet ineens zwaarder bent hè? Kan hooguit vocht en of ontlasting schelen.
Ik verbaas me daar wel eens over: mensen die zeggen Pfff echt te veel gegren gisteren maar niets aangekomen dus blijkbaar maakt dat niet uit.
Ik ben dat wel altijd, maar dat komt dan door het velen bier. Want ik schrans alleen als ik zuip.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je snapt toch hoop ik wel dat na 1 dag schransen je niet ineens zwaarder bent hè? Kan hooguit vocht en of ontlasting schelen.
Ik verbaas me daar wel eens over: mensen die zeggen Pfff echt te veel gegren gisteren maar niets aangekomen dus blijkbaar maakt dat niet uit.
Maar hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon teveel... Daarbij hoef ik geen eten..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben dat wel altijd, maar dat komt dan door het velen bier. Want ik schrans alleen als ik zuip.
Waarom die smilie? Ik vraag gewoon serieus iets.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niks uitmaakt?
Jawel, na 20 bier wel. Dan eet ik alles wat ik doorgeslikt krijg.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon teveel... Daarbij hoef ik geen eten..
Daar gaat de fantasie van de arme mannen in het dieettopic weer...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Jawel, na 20 bier wel. Dan eet ik alles wat ik doorgeslikt krijg.
Nadeel van alcohol ja, ineens honger hebben! Raar eigenlijk maar toch zal er wel een logische verklaring voor zijn dat je lichaam ineens eten wilt.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan geen tinypic pictures zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, daar heb ik geen 20 bier voor nodig... Ik vind het altijd zonde van de ruimte... Waar eten zit past geen bier...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Remmingen los? Gecombineerd met wat alcohol geïnduceerde onverschilligheid? En je hebt al heel lang geprobeerd om heel veel lekkere dingen juist niet te eten? Ik denk dat het dat is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef DarkElf het volgende:
Nadeel van alcohol ja, ineens honger hebben! Raar eigenlijk maar toch zal er wel een logische verklaring voor zijn dat je lichaam ineens eten wilt.
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Remmingen los? Gecombineerd met wat alcohol geïnduceerde onverschilligheid? En je hebt al heel lang geprobeerd om heel veel lekkere dingen juist niet te eten? Ik denk dat het dat is.
Klinkt plausibelquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zoiets ja
Of je lijf wil voeding hebben om de alcohol beter te verwerken?
en blijkbaar kan dat niet met verse groente en fruit maar moet dat met chips, friet en shoarmaquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en blijkbaar kan dat niet met verse groente en fruit maar moet dat met chips, friet en shoarma
Die behoefte heb ik constantquote:Op donderdag 5 april 2012 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Als ik bier drink heb ik ook altijd onwijs de behoefte in een peuk..
Ik ben echt een lui monster wat dat betreft, ik heb nog geen tijd en zin gehad om ff een pakje te halen.. Dus ik zit alweer vanaf zondag zonder...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik constant
Jij blij. Ik ben maar begonnen in het boek van Allen Carrquote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben echt een lui monster wat dat betreft, ik heb nog geen tijd en zin gehad om ff een pakje te halen.. Dus ik zit alweer vanaf zondag zonder...
Ik kan met recht zeggen dat ik niet verslaafd ben.
en dat zegt tegen mij dat ik rustig moet zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben altijd een stuiterbol, geen rust in mn kont...
ik rook gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Als ik bier drink heb ik ook altijd onwijs de behoefte in een peuk..
dit klinkt zooo herkenbaarquote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik open net dit topic, komt mijn baas binnen lopen:
I just wanted to tell you what a great job you are doing. Great attitude to work, great support to me, getting the job done. Thank you!![]()
Kan je nagaan wat ze van me zou vinden als ik niet de halve dag op FOK zou rondhangen.![]()
Dus... bij deze sluit ik de boel maar weer af en ga wat doen, want er komt een keer...
Hahaha.dat denk ik ook echt zo vaaaaak!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik open net dit topic, komt mijn baas binnen lopen:
I just wanted to tell you what a great job you are doing. Great attitude to work, great support to me, getting the job done. Thank you!![]()
Kan je nagaan wat ze van me zou vinden als ik niet de halve dag op FOK zou rondhangen.![]()
Dus... bij deze sluit ik de boel maar weer af en ga wat doen, want er komt een keer...
Zolang mn werk af is, en ik geen klachten heb over items die niet opgepakt worden, mn omgeving up is en onderhoud niet achter loopt... Dan vul ik mn tijd zoals ik wil.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, ik ook hoor, als ik een dag heb zitten klooien ga ik net zo makkelijk 's avonds thuis 3 uur zitten werken om toch af te maken wat ik gepland had voor die dag.
+1quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zolang mn werk af is, en ik geen klachten heb over items die niet opgepakt worden, mn omgeving up is en onderhoud niet achter loopt... Dan vul ik mn tijd zoals ik wil.
Dit.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zolang mn werk af is, en ik geen klachten heb over items die niet opgepakt worden, mn omgeving up is en onderhoud niet achter loopt... Dan vul ik mn tijd zoals ik wil.
Dit.quote:
Weet je hoe stoer ?!quote:
Nou ja, dat is wat ze ook zei, you are just getting the job done.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja.. Dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben 1,5 jaar gestopt nu. Heb 17 jaar gerookt. Ik was heel stoer op mijn 12e
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Owww, de inleiding van de bevalling is gisterenochtend al begonnen. Water gisteren om 23.00 gebroken en weeën begonnen. 2 Uur geleden ruggenprik. Ze heeft het zo slecht.
Haar man heeft het over 'vliezen' gebroken. Dat is toch bij vee?
Blij dat de baby er eindelijk aan komt. Dan kunnen we binnenkort naar een Duitse supermarkt als we toch voor kraamvisite naar Twente moeten. Seriously, wie gaat daar nou wonen. Fucking 2,5 uur rijden en dat noemt zich mijn beste vriend.
Geloof me, dit alles is niet van toepassing.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Tink89 het volgende:
Ligt ook wel aan je situatie hoor... Als je met 4 krijsende kids thuis zit die moeten voetballen, wedstrijden moeten turnen, kinderfeestjes hebben en je oppas echt niet op zondag werkt, kan ik me voorstellen dat het voor sommigen verre van ideaal is.
Ik ging nadat de wond dicht was gewoon vrolijk doorquote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik rook nu een jaar of 8. Maar ik ben bang dat als mijn amandelen eruit gaan, ik moet stoppen. Iets met open wond en nicotinevergiftiging.
Nou dat... Sporten op zondag? Met klein grut? Dat is meestal allemaal op zaterdag.. En anders regel je met een ander vand e sportclub van je kind dat het ff wordt gehaald en gebracht. En anders kinderen droppen bij opa en oma? Buren? Vriendinnen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me, dit alles is niet van toepassing.
En dan nog... Ik weet nu al wanneer de vergaderingen van volgend jaar april zijn, zeg niet dat je dat niet vooruit kan plannen. Kwestie van willen is dat in mijn ogen.
Dat zou ik dus ook doen ja... Die wond is met een weekje wel dicht hoor... En dan doorpaffen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging nadat de wond dicht was gewoon vrolijk door
Maar ik rookte al in de baarmoeder he
Ik ben bang dat het bij mij niet anders is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging nadat de wond dicht was gewoon vrolijk door
Maar ik rookte al in de baarmoeder he
Ik wil het wel, als het de moeite waard is dus. En niet iedereen zit in een situatie van BE die kennelijk een kei-interessante baan met carriere mogelijkheden heeft, zodat het ook nog eens de moeite waard is om op een zondag op te komen draven.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat... Sporten op zondag? Met klein grut? Dat is meestal allemaal op zaterdag.. En anders regel je met een ander vand e sportclub van je kind dat het ff wordt gehaald en gebracht. En anders kinderen droppen bij opa en oma? Buren? Vriendinnen?
Het gaat er bij mij niet in, dat je een jaar van tevoren niet een zondag helemaal vrij kunt krijgen.
Oh dat zonder meer. Het moet wel ergens op slaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil het wel, als het de moeite waard is dus. En niet iedereen zit in een situatie van BE die kennelijk een kei-interessante baan met carriere mogelijkheden heeft, zodat het ook nog eens de moeite waard is om op een zondag op te komen draven.
Ik krijg ook wel eens overlegverzoeken voor op mijn vrije woensdag (sommige zijn daar heel volhardend in) maar die gaan linea recta de prullenbak ik.
Joost?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef Jarno het volgende:
Maar ik ben dan ook iemand die geniet van thuis zijn, van thuis samen dingen doen, of gewoon heerlijk op de bankhangen en ik heb helemaal niks met al die carrieretijgers. Als ik hier de deur uit stap gaat de knop om en die gaat pas de volgende ochtend om 8 uur weer terug!.
Werken..
Ja sorry maar ik zie werken echt als een noodzakelijk kwaad omdat de hypotheek betaalt moet worden en ik af en toe een iPad wil kopen. Heb een leuke baan hoor met prima collega's (pas nog met een collega op stap geweest op zaterdag) maar ik word niet 'gelukkig' ofzo van werken.quote:
Carrieremogelijkheden zijn hier nihil.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil het wel, als het de moeite waard is dus. En niet iedereen zit in een situatie van BE die kennelijk een kei-interessante baan met carriere mogelijkheden heeft, zodat het ook nog eens de moeite waard is om op een zondag op te komen draven.
Ik krijg ook wel eens overlegverzoeken voor op mijn vrije woensdag (sommige zijn daar heel volhardend in) maar die gaan linea recta de prullenbak ik.
Sinds ik weer op mezelf ben werk ik een stuk minder buiten werktijden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:52 schreef Jarno het volgende:
Maar ik ben dan ook iemand die geniet van thuis zijn, van thuis samen dingen doen, of gewoon heerlijk op de bankhangen en ik heb helemaal niks met al die carrieretijgers. Als ik hier de deur uit stap gaat de knop om en die gaat pas de volgende ochtend om 8 uur weer terug!.
Werken..
Ah, dat verklaart een hoop. Ik lees, kijk en schrijf eigenlijk alleen in het Engelsquote:Op donderdag 5 april 2012 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nee hoor... om mensenbabies zit ook een vlies en het heet in het nl ook gewoon 'de vliezen zijn gebroken'. Het zijn Amerikanen die het erover hebben dat het water breekt...
Ik vind het wel fijn om iets om handen te hebben, en toevallig ben ik goed in wat ik doe en dat geeft wel voldoening.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik zie werken echt als een noodzakelijk kwaad omdat de hypotheek betaalt moet worden en ik af en toe een iPad wil kopen. Heb een leuke baan hoor met prima collega's (pas nog met een collega op stap geweest op zaterdag) maar ik word niet 'gelukkig' ofzo van werken.
Oh ik wel. Naja, gelukkig. Het geeft me voldoening. En ik kom graag onder de mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik zie werken echt als een noodzakelijk kwaad omdat de hypotheek betaalt moet worden en ik af en toe een iPad wil kopen. Heb een leuke baan hoor met prima collega's (pas nog met een collega op stap geweest op zaterdag) maar ik word niet 'gelukkig' ofzo van werken.
+1quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ow het gaat over werk...
* LovelyLady loopt het topic weer uit
Ik ben absoluut geen carrieretijger... Gewoon helemaal niet, het boeit me echt niet. Als ik mn huur kan betalen en eten voor de kindjes, prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en een carrieretijger ben ik al helemaal niet.Ik heb de mazzel dat ik in de baan die ik nu heb gerold ben, maar durf niet eens over te stappen omdat ik mezelf totaal incapabel vind voor iets anders.
Het enige andere dat ik wil is uitvaartverzorger worden (over non-carriere gesproken) en dat wil op dit moment niet omdat dat niet te combineren is met een gezin met kleine kinderen en part-time werk.
Dat dus. Ik blijf gewoon stug volhouden over die vliezen enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ow het gaat over werk...
* LovelyLady loopt het topic weer uit
Hoe gaat het met de vliezen?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat dus. Ik blijf gewoon stug volhouden over die vliezen enzo.
Uitvaartverzorger?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en een carrieretijger ben ik al helemaal niet.Ik heb de mazzel dat ik in de baan die ik nu heb gerold ben, maar durf niet eens over te stappen omdat ik mezelf totaal incapabel vind voor iets anders.
Het enige andere dat ik wil is uitvaartverzorger worden (over non-carriere gesproken) en dat wil op dit moment niet omdat dat niet te combineren is met een gezin met kleine kinderen en part-time werk.
Achja. Voldoening. Daarom werk ik in de branche waar ik werk (zorg) zodat ik het idee heb dat die omgeving die ik in de lucht houd iig nog gebruikt wordt om mensen te verzorgen ipv dat er een verzekeraar euro's mee verdient. Zou ook nooit voor een commercieel bedrijf meer willen werken... Bah.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om iets om handen te hebben, en toevallig ben ik goed in wat ik doe en dat geeft wel voldoening.
Meer omdat ik gastouder niet als 'werk' zie hoor... geen eckte baanquote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat dus. Ik blijf gewoon stug volhouden over die vliezen enzo.
Hey, je hebt wel altijd werkquote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uitvaartverzorger?
[ afbeelding ]
pehehe, mijn vriend werkt voor een verzekeraar en ik voor 's werelds grootste lampenboerquote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achja. Voldoening. Daarom werk ik in de branche waar ik werk (zorg) zodat ik het idee heb dat die omgeving die ik in de lucht houd iig nog gebruikt wordt om mensen te verzorgen ipv dat er een verzekeraar euro's mee verdient. Zou ook nooit voor een commercieel bedrijf meer willen werken... Bah.
Yes, superserious!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uitvaartverzorger?
[ afbeelding ]
Ah, oke.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee, ik heb al 10 minuten geen update meer gehad. Maar als ze gebroken zijn, zijn ze gebroken neem ik aan.
ik werk bij een oliemaatschappij ..quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon fulltime werken hier jonge, bam.
Maar goed, deze discussie ga ik trouwens niet aanwakkeren, ik heb nogal rigoreuze ideeen over werken etc
Zo zal ik nooit meer voor een mega bedrijf willen werken.. Ik hou van informeel... Dat ik in de avond nog even lig te whatsappen met mn werkgever.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achja. Voldoening. Daarom werk ik in de branche waar ik werk (zorg) zodat ik het idee heb dat die omgeving die ik in de lucht houd iig nog gebruikt wordt om mensen te verzorgen ipv dat er een verzekeraar euro's mee verdient. Zou ook nooit voor een commercieel bedrijf meer willen werken... Bah.
het lijkt me uitermate deprimerendquote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Yes, superserious!![]()
Wilde een paar jaar geleden echt HEEL GRAAG een andere baan en het uitvaartvak heeft me altijd al getrokken. Ik heb toen de opleiding tot uitvaarverzorger gedaan en ben gaan solliciteren, paar keer dichtbij gezeten, maar het is echt een super-populair beroep dus niet gelukt. En toen raakte ik zwanger van nr 1 en ben ik blijven zitten waar ik zit.
Het lijkt me echt zo'n supermooi vak.
Ieder z'n ding hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehe, mijn vriend werkt voor een verzekeraar en ik voor 's werelds grootste lampenboer
Ja, van het dikke sigaren VVD type zekerquote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, is ook zo. Ik ben ook wel het VVD type, dus ja.
Klinkt meer als een anarchistquote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, van het dikke sigaren VVD type zeker. Ik ben van het liberaal tot en met VVD type. Meer libertarisch. Vrijheid, maar dan échte vrijheid voor íedereen. Geen bemoeienis. Daarom kots ik ook op het jaren '50 dat tegenwoordig Nederland gijzelt, voel me hier als kind van de jaren '90 amper meer thuis zowat. Maarja.
*wijst op sig*.
Check. Al heb ik dan een mickey mouse studie gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben blij dat ik het stukje studeren gewoon in 1x heb afgemaakt en afgerond...
Again, ieder z'n dingquote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Studeren? tisda?
Als je niet weet wat je wil is dat moeilijk... en nu ben ik lekker een saaie huismuts
ja had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben blij dat ik het stukje studeren gewoon in 1x heb afgemaakt en afgerond...
Je moet reëel blijven hequote:
Ja, dat was mijn plan ook... Toen mijn vriend en ik 9 jaar geleden bij elkaar kwamen zou ik nog 1 jaar over mijn studie doen. En toen veranderde mijn studie de regels dus duurde het een jaar langer. En toen kreeg ik een auto ongeluk en was ik niet voldaan met alleen HBO dus ging ik naar de uni. Daarna volgde een paar jaar van kaakontstekingen and such. En begon mijn vriend zijn bedrijf waar voor mij ook veel tijd in ging zitten. En toen kreeg ik schildklier problemen. En nu zit ik in mijn 7e jaar op de uni. Dat is hoe dan ook het laatste jaar ivm langstudeerboete. Dit was niet de planning. 't Komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik was op mn middelbare school al 1 van de 5 die het systeembeheer deden.. En zodoende gin ik maar gewoon lekker technische informatica studeren. Mn studietijd sloeg echt nergens op, 1e jaar wel hard gewekt om mn P in 1 jaar te halen, maar daarna gewoon vaker niet dan wel in de colleges, alleen aanwezig bij verplichte (quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check. Al heb ik dan een mickey mouse studie gedaan
Heeft me wel op interessante plekken gebracht overigens
In vijf jaar tijd van marketingmedewerker naar management assistant naar communicatieadviseur naar technisch planner naar medewerker personeelszaken naar IT projectondersteuner.
In die volgorde ja
Achteraf had ik meteen in de IT moeten gaan werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Jarno het volgende:
Studeren. Ook zoiets.
. Paar jaar aangekeken, bedacht 'nah, dit is het niet' en toen op eigen houtje de IT in gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad!
Je wil echt niet roken hoor, na die operatie. Don't worry. Was de eerste keer stoppen voor mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik rook nu een jaar of 8. Maar ik ben bang dat als mijn amandelen eruit gaan, ik moet stoppen. Iets met open wond en nicotinevergiftiging.
Ik moet er wel bij zeggen dat dat echt in de gouden tijd was hoor, zo ergens halverwege jaren '90 ofzo. Toen kon en mocht echt álles. Schoolverlaters en dropouts die solliciteerden in de showroom van de Rover dealerquote:Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Achteraf had ik meteen in de IT moeten gaan werken
Echt, die marketingcommunicatiewereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom was ik ook niet voldaan met mijn HBO marketingcommunicatiequote:Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Achteraf had ik meteen in de IT moeten gaan werken
Echt, die marketingcommunicatiewereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede tijden J, leasewaggels , creditcards , alles kon en mochtquote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat dat echt in de gouden tijd was hoor, zo ergens halverwege jaren '90 ofzo. Toen kon en mocht echt álles. Schoolverlaters en dropouts die solliciteerden in de showroom van de Rover dealer. Ik wist wel wat ik deed, zeg maar.
Ik vind het wel leuk om ook de theorie achter de techniek en praktijk te weten.. Dat beetje hersenen dat ik nog niet weggezopen heb kan ik toch net zo goed daarvoor gebruiken... Het hield me van de straat, sort of.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Jarno het volgende:
Studeren. Ook zoiets.
. Paar jaar aangekeken, bedacht 'nah, dit is het niet' en toen op eigen houtje de IT in gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad!
Ik ben gewoon gaan werken.... en de nodige shit over me heen egstort gekregenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daarom was ik ook niet voldaan met mijn HBO marketingcommunicatie.
Ik zag vooral op het HBO mensen die in het begin heel creatief en slim waren, verworden tot uniformen en mensen die niet meer zelf konden nadenken. Het hele systeem bevalt me gewoon niet. Er was maar 1 docent die het snapte, maar die vond de rest dan weer zo wazig dat ze er op afhaakten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om ook de theorie achter de techniek en praktijk te weten.. Dat beetje hersenen dat ik nog niet weggezopen heb kan ik toch net zo goed daarvoor gebruiken... Het hield me van de straat, sort of.
Echt jonguh.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Goede tijden J, leasewaggels , creditcards , alles kon en mocht
Oh, daarom ging ik ook niet naar de college's.. Wat een stel debielen mogen les gevenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zag vooral op het HBO mensen die in het begin heel creatief en slim waren, verworden tot uniformen en mensen die niet meer zelf konden nadenken. Het hele systeem bevalt me gewoon niet. Er was maar 1 docent die het snapte, maar die vond de rest dan weer zo wazig dat ze er op afhaakten.
Ja je hebt een prima diploma idd , en een leuke baanquote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, daarom ging ik ook niet naar de college's.. Wat een stel debielen mogen les gevenGewoon verplichte kost stampen en zsm vergeten als je er niets aan hebt...
Al met al heb ik denk best wel een leuke studie gedaan, in elk geval best een leuk waardevol papiertje blijkt.
Ik ben blij dat ik altijd zelf ben blijven nadenken en mezelf ook zoveel mogelijk buiten het systeem heb proberen te houden. Nee, niet blij, trots.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, daarom ging ik ook niet naar de college's.. Wat een stel debielen mogen les gevenGewoon verplichte kost stampen en zsm vergeten als je er niets aan hebt...
Al met al heb ik denk best wel een leuke studie gedaan, in elk geval best een leuk waardevol papiertje blijkt.
Prima, maar zo had ik afgelopen maand dus wat sollicitanten, waarin ik een groot woord had wie het werd.. En toch ben ik dus een zeikerd die voor redelijk zeker gaat en gewoon kijkt naar de papiertjes en dan kijkt naar ervaring... Want ik verwacht dat als je je hbo hebt of uni dat je die ervaring 10x sneller op gaat doen, of zaken in elk geval 10x sneller snapt en oppakt, dan iemand die een zelfgeknutseld it-er is, en bij tig werkgevers heeft gezeten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik altijd zelf ben blijven nadenken en mezelf ook zoveel mogelijk buiten het systeem heb proberen te houden. Nee, niet blij, trots.. Heeft jaren geduurd voordat de belastingdienst doorhad dat ik bestond bijvoorbeeld
. En niet omdat ik het wil ontwijken ofzo maar gewoon het interesseert me niet en wil er niks mee te maken hebben. Een hypotheek afsluiten vond ik in principe ook gruwelijk terwijl anderen dat juist weer geweldig vinden.
Toch heb ik soms liever de hands-on guy , kwa kennisquote:Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima, maar zo had ik afgelopen maand dus wat sollicitanten, waarin ik een groot woord had wie het werd.. En toch ben ik dus een zeikerd die voor redelijk zeker gaat en gewoon kijkt naar de papiertjes en dan kijkt naar ervaring... Want ik verwacht dat als je je hbo hebt of uni dat je die ervaring 10x sneller op gaat doen, of zaken in elk geval 10x sneller snapt en oppakt, dan iemand die een zelfgeknutseld it-er is, en bij tig werkgevers heeft gezeten.
Da's dus een foute (maar begrijpelijke) aanname. Ik zit ook altijd bij 2e rondegesprekken en CV's kijk ik vluchtig door en het minst interessante onderdeel daarin zijn de studies wmb.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima, maar zo had ik afgelopen maand dus wat sollicitanten, waarin ik een groot woord had wie het werd.. En toch ben ik dus een zeikerd die voor redelijk zeker gaat en gewoon kijkt naar de papiertjes en dan kijkt naar ervaring... Want ik verwacht dat als je je hbo hebt of uni dat je die ervaring 10x sneller op gaat doen, of zaken in elk geval 10x sneller snapt en oppakt, dan iemand die een zelfgeknutseld it-er is, en bij tig werkgevers heeft gezeten.
Man, de miskleunen die we gehad hebben door voor de gecertificeerde hoog opgeleide IT manager in spé (je kent het type wel J) te gaan.. brrrrrr.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Toch heb ik soms liever de hands-on guy , kwa kennishangt echt van de persoon af die voor je zit
Een echte iteejer herken je heel sim-pel , je stelt 1 vraag , documenteer je alles ?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Man, de miskleunen die we gehad hebben door voor de gecertificeerde hoog opgeleide IT manager in spé (je kent het type wel J) te gaan.. brrrrrr.
En als er bij iemand allemaal zelfgebrande Linux cd'tjes uit z'n tas vallen, gelijk laten tekenen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Een echte iteejer herken je heel sim-pel , je stelt 1 vraag , documenteer je alles ?
Antwoord hij ja, neem hem dan asjeblieft niet aan.
Jaren in pak naar mn werk geweest , prima .quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook zakelijk dus nog nooit maar dan ook nooit een pak aan gehad, nog zo'n wapenfeit.. En privé alleen een stropdas toen ik ging trouwen.
.
Documenteren? Das toch gewoon je code erbij pakken? Daar staan de belangrijkste stukken wel aangegeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Een echte iteejer herken je heel sim-pel , je stelt 1 vraag , documenteer je alles ?
Antwoord hij ja, neem hem dan asjeblieft niet aan.
Systeembeheerders maken geen code.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Documenteren? Das toch gewoon je code erbij pakken? Daar staan de belangrijkste stukken wel aangegeven.
Oh dat! Heerlijk. Spijkbroek, gympen en trui... Nooit netjes..quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook zakelijk dus nog nooit maar dan ook nooit een pak aan gehad, nog zo'n wapenfeit.. En privé alleen een stropdas toen ik ging trouwen.
.
Mijn vriend, Engelsman, vindt de Nederlandse focus op diploma's echt idioot. In Engeland is dat lang zo belangrijk niet en werken veel mensen zich van onderaf op in een bedrijf.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:25 schreef Jarno het volgende:
Da's dus een foute (maar begrijpelijke) aanname. Ik zit ook altijd bij 2e rondegesprekken en CV's kijk ik vluchtig door en het minst interessante onderdeel daarin zijn de studies wmb.
Maar vinkjes documenteren en gewijzigde settings , das voor nepnerds.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Documenteren? Das toch gewoon je code erbij pakken? Daar staan de belangrijkste stukken wel aangegeven.
Wel?quote:
Is het ook. Het is een excuus voor P&O afdelingen om zich niet in personen te hoeven verdiepen. Nederlanders leggen mensen graag langs een meetlat en dit is er weer zo 1. Het bewijst voor mij alleen maar dat iemand zo braaf is geweest 4 jaar naar school te gaan en z'n studiepuntjes te halen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend, Engelsman, vindt de Nederlandse focus op diploma's echt idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |