SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
koffiequote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar allemaal apart is ook niet lekker.
Nouja bier nog wel een beetje
Want die zijn niet echt lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koffiefriet
bier
condooms enkel uit praktische overwegingen.
kennisregio, brainport en slimste regio van nederland, in de top tien van de wereld. Eindhovenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Snel alles doorgelezen.
SjeenMijn pil verhoogt je libido. Patat is iets anders dan friet imho. In mijn sportschool liepen de dames in de kleedkamer gewoon naakt naar de douche. Lonaa fijn dat je amandelen er uit gaan. Laxeermiddel nemen op je trouwdag is wel heel erg dom. Ticootje mooie jurk.
Mijn pil heeft mijn libido ook niet negatief beinvloedt hoor..quote:Op donderdag 5 april 2012 06:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, ik kan het niet bijhouden hoor, zo snel gaat het, maar hebbem we het over anticonceptie?
Die je libido VERHOOGT??
Welke is dat dan?
Er van genieten!quote:Op donderdag 5 april 2012 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
ofja, na vier keer duubbelcheck, blijft het toch hetzelfde. 84,5. Wat moet ik nu? Dit is mijn belangrijkste tussenmijlpaalde helft, obesitasvrij en onder de 85. Raar. Hopelijk blijft het zo
Even lekker van genieten! Ik wilde zeggen dat ik nog niet eens op de helft was voor een BMI van 30, maar ik besef mij net dat ik er nog 5 kilo af moet hebben voor een BMI van 30, dus dan ben ik al over de helft..quote:Op donderdag 5 april 2012 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
ofja, na vier keer duubbelcheck, blijft het toch hetzelfde. 84,5. Wat moet ik nu? Dit is mijn belangrijkste tussenmijlpaalde helft, obesitasvrij en onder de 85. Raar. Hopelijk blijft het zo
slaapfitness?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
SQ! Wat gaaf zeg!Gefeliciteerd!
Ik was vanmirgen 2 kilo lichter dan gisterenavond.Geen idee wat ik gedaan heb vannacht.
![]()
oh dan ben jij wel een ukkiequote:Op donderdag 5 april 2012 08:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Even lekker van genieten! Ik wilde zeggen dat ik nog niet eens op de helft was voor een BMI van 30, maar ik besef mij net dat ik er nog 5 kilo af moet hebben voor een BMI van 30, dus dan ben ik al over de helft..Maar ik moet eerst maar eens onder de 80 zien te komen, meestal verknal ik het als ik daar bijna ben...
Ik voel me wat licht in mijn hoofd, maar ik hoef niet meer elke 15 minuten naar de wc te rennen..
Hoera!quote:Op donderdag 5 april 2012 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Jaquote:Op donderdag 5 april 2012 08:16 schreef Jarno het volgende:
Sjees. DP (whehe). Ben je ongesteld ofzo..
In deze broek, bedoel je?quote:
Zo ging ik dus gisteravond pindakaas snacken omdat ik niet aan mijn caloos kwamquote:Op donderdag 5 april 2012 08:10 schreef Jarno het volgende:
En hiermee kom ik dus weer een dikke 200 kcal's te kort (ergo, ik had die 4e boterham voor tussen de middag gewoon moeten smeren) dus daar moet ik nog wat mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |