SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Maar je hebt het wel over mijn Cash, dusquote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geeft niet, als wij het maar snappen.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Trollscience het volgende:
mensen die lapohunten
nou kusjes allemaal ik ben weg
Verneukt bioritme of overmatig drugsgebruik ?!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Slaaptekort enzo door verneukt bioritme.
Kus
Wat doet deze random opmerking hier?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Trollscience het volgende:
mensen die lapohunten
nou kusjes allemaal ik ben weg
Dit denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel over mijn Cash, dus
Ja, maar ik heb hem nu omgekocht.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doet deze random opmerking hier?
[..]
Dit denkenIk had al dibs op Cash voordat jij een FOK!account had, kleine meid
Liefde is niet te koopquote:
Terechte TTquote:
Lief hoor bobjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefde is niet te koopAl kijk ik nu wel Exotische liefde en doet het anders vermoeden
[..]
Terechte TT
Ik kijk het ookquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefde is niet te koopAl kijk ik nu wel Exotische liefde en doet het anders vermoeden
[..]
Terechte TT
Maar laat AJ nog even in de waanquote:
En wat gebeurde er in die gedachten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Bobje, ik moest vorige week vrijdag nog aan je denken toen ik met Cosje aan het winkelen was
Ja, die kerel is echt heel lelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
Wat een tering lelijke nerd zeg
En Cash is wel van mij, alleen van mij
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
Ik zag jou voor mij met een shirtje dat in een van de rekken hingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar laat AJ nog even in de waanOnze tijd komt nog wel.
[..]
En wat gebeurde er in die gedachten?En wat heb je gekocht natuurlijk?
Ik moet binnenkort ook even zomerkleertjes kopen!!
Ik had kleding aan in jouw gedachten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag jou voor mij met een shirtje dat in een van de rekken hing
Ik heb niets gekocht, ik had geen geld omdat eerdere shopsessie met mijn mama
Zomerkleding ben ik ook al mee bezig![]()
Zomerjurkje, vandaag roze sneakers binnengekregen, kom maar op
Haha, ga naar thailand, daar zijn ze 't goedkoopst denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar laat AJ nog even in de waanOnze tijd komt nog wel.
[..]
Ja, die kerel is echt heel lelijkMisschien dat ik ook maar even in het buitenland naar liefde moet gaan zoeken
Okay [ afbeelding ]
Dat zeg ik toch nietquote:
Nou eerst uit toen aan, zo ben ik welquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had kleding aan in jouw gedachten?Tegenvaller.
Pics van je roze sneakers?Gelukkig heb ik nog even de tijd, aangezien het weer hard achteruit aan het gaan is.
Hihi helemaal van jou, en jij van mijquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
Ze flirt er wel op los op de foks.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi helemaal van jou, en jij van mij![]()
Ik vertrouw haarquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze flirt er wel op los op de foks.
Ik zat zelf meer aan België of Duitsland te denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ga naar thailand, daar zijn ze 't goedkoopst denk ik
Zat ik toevallig ook helemaal onder de chocoladesaus met toefjes slagroom op m'n tepels?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eerst uit toen aan, zo ben ik wel
En zal even een foto maken. En ja er werd voor vandaag zelfs natte sneeuw voorspeld
Ik kreeg ook al pikante DM's van AJquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als een echte FOK!er durf je natuurlijk niet ver weg van huis te gaan, ik snap hetquote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan België of Duitsland te denkenRustig beginnen he.. als dat niks wordt ga ik wel een stapje verder.
Ik kreeg ook al pikante DM's van AJ
En een aardbei in je mondquote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan België of Duitsland te denkenRustig beginnen he.. als dat niks wordt ga ik wel een stapje verder.
[..]
Zat ik toevallig ook helemaal onder de chocoladesaus met toefjes slagroom op m'n tepels?
Ik wil zonnige Paasdagen
[..]
Ik kreeg ook al pikante DM's van AJ
quote:
Ik vind ze best cute.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lompe foto en ze zien er iets lomper uit dan ze echt zijn
Gewoon ontmoeten over het internet en hopen dat ze naar m'n huis wil komenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als een echte FOK!er durf je natuurlijk niet ver weg van huis te gaan, ik snap het
Niet mijn naakt foto's doorsturen hoor
Hardquote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lompe foto en ze zien er iets lomper uit dan ze echt zijn
Ja Pumaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
[..]
Ik vind ze best cute.Van Puma ofzo?
Zal ik even complete pic maken dan met nieuwe kleding?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon ontmoeten over het internet en hopen dat ze naar m'n huis wil komen
Ik heb ze al op het TOR-netwerk gezet
[..]
HardMaar doe ze dan ook eerst aan en maak dan pas foto
Ik ga binnenkort ook zomerschoentjes uitzoeken!
Wil je ook een hapje?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een aardbei in je mond
Dan gewoon tijdelijk op vakantie zijn, neem je familie en vrienden mee
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik even complete pic maken dan met nieuwe kleding?
Was ook geen leuke opmerkingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet je frustraties op mij afreageren AJ.
Hipster.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht even vannacht lekker foto's te gaan maken in het dierenparkje hier, maar kan ik m'n oplader van m'n fotocamera nergens vindenEn hoe reageren dieren trouwens op flitsen als ze liggen te slapen?
Maar maar dan is de dierentuin toch gesloten ?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht even vannacht lekker foto's te gaan maken in het dierenparkje hier, maar kan ik m'n oplader van m'n fotocamera nergens vindenEn hoe reageren dieren trouwens op flitsen als ze liggen te slapen?
En andersom graag ook niet danquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet je frustraties op mij afreageren AJ.
Wat is daar nou hipster aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hipster.![]()
Ik denk dat ze of door gaan met slapen of wakker worden en dan dingen doen die ze doen als ze wakker zijn..
Nee, is gewoon dierentuintje in een park hierquote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar maar dan is de dierentuin toch gesloten ?![]()
ga je ?
ga je ?
een misdrijf plegen ?
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En andersom graag ook niet dan
Waar sloeg dat op
Doerak wel, Jan niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Doerak ook zo mooi tekenen?
Dit heeft Doerak laatst voor mij getekendquote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op woensdag 4 april 2012 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit heeft Doerak laatst voor mij getekend
[ afbeelding ]
Ja want aardbeienquote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil je ook een hapje?
Pasen heb ik al volgepland, daarom moet ik ook zonnige dagen hebbenMet name tweede Paasdag.
[..]
Jaaaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veeel mooierquote:Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Waarheid jaquote:
Oowja dat was in een kwartiertje gedaan, daarna was hij afgeleid en raffelde het een beetje afquote:Op woensdag 4 april 2012 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit heeft Doerak laatst voor mij getekend
[ afbeelding ]
SPOILER: A A A B B B L L U X YOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Wat is dit.
babySPOILER: A A A B B B L L U X YOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gezegd hoe awesome jij was.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want aardbeienen jij
![]()
Wat ga je dan allemaal doen? Hockey?
OkeNiet voor de eerste date hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon rustig aan doen toch
Gewoon dingen
Lekker zomers hoorEn leuk vestje!
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Was zo duidelijk als wat hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hoe awesome jij was.
Ben je hondje niet, tevens ligt mn telefoon boven en zit ik beneden sry.quote:
Ik dacht dat het een rivier wasquote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was zo duidelijk als wat hoor.Kunst niet kunnen herkennen.
Dank je.
[..]
Ben je hondje niet, tevens ligt mn telefoon boven en zit ik beneden sry.
Ja niet head over heels. Over heels gesproken die moet ik ook nog aanschaffen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet voor de eerste date hoorGewoon rustig aan doen toch
Gewoon dingen
Lekker zomers hoorEn leuk vestje!
Neeee, geen heelsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja niet head over heels. Over heels gesproken die moet ik ook nog aanschaffen.
Is dat leuk? Gewoon dingen?
DankjeVestje was ik ook verliefd op
Ik neem er één met verticale strepenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maakt zo'n gestreept vestje niet dik?
Ja ik vond mijzelf er in ook nog dikker lijken. Ik twijfel er ook nog een beetje over of ik het zal houdenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maakt zo'n gestreept vestje niet dik?
Ja maar ik zit al op 3 paar sneakers in een maand tijd, ik moet dat gelijk trekken anders niet vrouwelijk dit dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Neeee, geen heelsDan ben je groter dan ik
Ja, dat is heel leuk
Doei danquote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was zo duidelijk als wat hoor.Kunst niet kunnen herkennen.
Dank je.
[..]
Ben je hondje niet, tevens ligt mn telefoon boven en zit ik beneden sry.
Jepquote:Op woensdag 4 april 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus? Om één zinnetje?Oke.
Elke week sneakers halenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ik zit al op 3 paar sneakers in een maand tijd, ik moet dat gelijk trekken anders niet vrouwelijk dit dat.
Dacht ik al
Ok.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezus de kanker, geef gewoon toe dat je gvd fout zat door dat zinnetje te zeggen uit 't niets en er is gvd niks aande hand.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezus de kanker, geef gewoon toe dat je gvd fout zat door dat zinnetje te zeggen uit 't niets en er is gvd niks aande hand.
Wut. Gaat dit serieus omdat KB zei van dat flirten hier?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Ok wat dan?!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
Dus nu is alles weer goed?
Ik ga niet met mijn hoofd tegen een muur slaan iig.quote:
En nog paar andere dingetjes.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut. Gaat dit serieus omdat KB zei van dat flirten hier?
Hahaha arme student! En jawel zoals deze roze nu bijv.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elke week sneakers halenSoms mis ik die tijden wel
En sneakers kunnen ook heel goed vrouwelijk zijn hoor. Maar niet geschikt voor alle gelegenheden.
verraderquote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
En ik maar denken dat udowu een laag niveau had
IB bash op Flippiee
Op een gegeven moment vond ik dat ik wel genoeg/teveel schoenen had. Maar zoveel mooie schoenen kom ik tegenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha arme student! En jawel zoals deze roze nu bijv.![]()
Nee dat klopt, vandaar mijn pumps aankopen o.a.
Nu moet ik deze maand ook zuiniger doen want ik wil nog op vakantie
Kus.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
En ik maar denken dat udowu een laag niveau had
IB bash op Flippiee
Hoe zal jij het vinden als ik random tegen Jan dingen gaat lullen over jou?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke paar dingen? WTF? Echt serieus AJ. Nu moet je echt stoppen? Ik zei alleen dat en toen flipte je. Denk terug aan de keren dat ik met je praatte en ik je toen wilde helpen.Maar goed. Als je alleen de nare dingen onthoudt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op zn linkerneusvleugel?Das zn favo plekje toch..?
Oh? Van mijn part doe je dat, binnen een relatie hoor je elkaar te kunnen vertrouwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe zal jij het vinden als ik random tegen Jan dingen gaat lullen over jou?
En ik weet het best nog, maar geef ook gewoon een keer toe dat jouw opmerking nergens op sloeg.
Gewoon jezelf af en toe trakteren kan geen kwaadquote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vond ik dat ik wel genoeg/teveel schoenen had. Maar zoveel mooie schoenen kom ik tegenIk kan mezelf moeilijk inhouden
Vakantie moet ik ook maar eens geld voor opzij zetten
[..]
Kus.
Laat maar, je geeft toch niet toe dat jouw opmerking nergens op sloeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh? Van mijn part doe je dat, binnen een relatie hoor je elkaar te kunnen vertrouwen.
Maar schoenen kopen valt niet onder de traditiesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon jezelf af en toe trakteren kan geen kwaadBijv. voor pasen omdat tradities ofzo.
Ja ik ga dit jaar waarschijnlijk alleen. Mijn zusje wil niet en ik moet zon hebben en ik heb een leuke (single)reis gevonden.
Nou, als het nergens op sloeg. Waarom, waarom in hemelsnaam maak je er dan zo'n punt van?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat maar, je geeft toch niet toe dat jouw opmerking nergens op sloeg.
Nouja niet singlereis als in een georganiseerde singlereis met allemaal singles maar met jongeren enzoquote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar schoenen kopen valt niet onder de traditiesEn voor Pasen kom ik ook niet meer in een stad met leuke schoenenwinkels.
Een singlesreis lijkt mij echt verschrikkelijkMaar ieder z'n ding natuurlijk he
Waar gaat die reis heen?
Ga naar Afghanistan. Lekker warm land en zit vol uitdagingen enzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Andere kant wil ik ook een keer 'gek' doen en een vakantie boeken richting Cuba of Costa Rica ofzo
De uitdagingen bestaan onder andere zeker uit hoe blijf ik als Westers stads meisje in leven?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga naar Afghanistan. Lekker warm land en zit vol uitdagingen enzo.
Onder andere, maar ook mijnen ontwijken, heel leuk spel. Westers schrijf je zonder hoofdletters.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De uitdagingen bestaan onder andere zeker uit hoe blijf ik als Westers stads meisje in leven?
Een singlesreis voor jongeren? :pquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja niet singlereis als in een georganiseerde singlereis met allemaal singles maar met jongeren enzo
Ik twijfel nu tussen surfvakantie in Frankrijk ennnn een rondreis door Europa.
Dat is ook wel heel vetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Andere kant wil ik ook een keer 'gek' doen en een vakantie boeken richting Cuba of Costa Rica ofzo
Ja? De kick of je goed of fout stapt maakt het zeker leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook mijnen ontwijken, heel leuk spel. Westers schrijf je zonder hoofdletters.
Jaaaaaa dat bestaatquote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een singlesreis voor jongeren? :p
Surfvakantie heeft natuurlijk het risico dat je surfen misschien niet leuk vindt. Dus voordat je boekt gaan we eerst een keer surfen, okay?
Ja dat zou ik ook niet alleen doenquote:[..]
Dat is ook wel heel vetMaar dan zou ik niet alleen gaan denk ik. Zoiets moet je gewoon delen met iemand.
Heb je een link naar de website daarvan? Ik wil foto's kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa dat bestaat17- 25 jaar. Dus ik kan nog oudere boys hosselen ook
Oh nou vooruit zeg maar waar en wanneer
Wachten tot volgend jaar of je zusje dwingen?quote:[..]
Ja dat zou ik ook niet alleen doenNu nog een reispartner vinden.
Even site zoeken dan hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je een link naar de website daarvan? Ik wil foto's kijken
Maar vrijgezellen kom je op vakantie sowieso wel tegen. Het enige verschil is nu volgens mij alleen dat je redelijke zekerheid hebt dat je iemand hosselt, aangezien er genoeg wanhopigen tussen zullen zittenHmm.. misschien is dit niet eens zo slecht
:p
Volgend jaar ga ik niet op zomervakantie. Dan spaar ik door zodat ik in februari eindelijk mijn Australië droom kan en ga waarmaken.quote:[..]
Wachten tot volgend jaar of je zusje dwingen?
Niet iedereen zal wanhopig zijn hoor.. denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even site zoeken dan hoor
Shit ik heb het nooit zo met wanhopigen, dan voel ik mij ook wanhopig. Oh wacht.
Hahaha hoezo niet slecht dan?
En dat is wel een strak plan dan!
Dan zou ik nu ook niet helemaal naar Cuba of iets dergelijks gaan en nu al klein beetje beginnen met sparenquote:[..]
Volgend jaar ga ik niet op zomervakantie. Dan spaar ik door zodat ik in februari eindelijk mijn Australië droom kan en ga waarmaken.
Het is geen singlesreis, jongerenreis voor jongeren die alleen gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet iedereen zal wanhopig zijn hoor.. denk ik
Omdat ik ook wanhopig opzoek ben naar liefde. Eigenlijk is dit gelogenToch maar niks voor mij zo'n singelsreis.
Misschien toch niet het surfen (zie DM over 1 minuut)
Nee ik ga nu ook niet naar Cuba ofzo haha. En sparen doe ik al. Elke maand braaf een bedragje overmakenquote:[..]
Dan zou ik nu ook niet helemaal naar Cuba of iets dergelijks gaan en nu al klein beetje beginnen met sparenIk heb vernomen dat Australië niet heel goedkoop is
En je moet natuurlijk zoveel mogelijk gaan doen daar
Dat klinkt toch aardig hetzelfde in mijn orenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is geen singlesreis, jongerenreis voor jongeren die alleen gaanSinglesreis doe ik wel als ik 45 en wanhopig ben.
Wat is gelogen ik snap het niet meer
En mijn liefde heb je al, maar dat wist je al.
Goed bezigquote:[..]
Nee ik ga nu ook niet naar Cuba ofzo haha. En sparen doe ik al. Elke maand braaf een bedragje overmakenEn klopt, als je goedkoop rond wil reizen moet je eigenlijk naar Zuidoost Azië. Dan ben je ongeveer 2500 kwijt als je 3 maanden gaat
En dat was ik wel van plan
Duiken en allemaal gekke/gewaagde dingen enzo
Ik deed nog wel liefdevolle TTquote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]*stuurt haat
Nou voor het openen van zo'n reltopic.
Ellendeling ben je wel. Speciaal voor echte FOK!kers potverdorie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat klinkt toch aardig hetzelfde in mijn orenOf het is een reis speciaal voor echte FOK!kers, maar ook dat komt redelijk op hetzelfde neer
Gelogen dat ik wanhopig opzoek ben naar liefde.
Ja vriendin van mij besteedde gemiddeld rond de 25 euro per dag. En dat is inclusief al het vervoer (bus/vliegtuig etc. )quote:[..]
Goed bezigWat een discipline die vrouw
![]()
2500 is niet zo duurIemand die ik ken is nu ook al een tijdje aan het reizen in Azië. Snapte al niet waar ze dat in hemelsnaam van deed.. maar als het zo goedkoop is snap ik het wel.
En allemaal mooie dingen zien
en thuis een rustig bekijken wat je nou eigenlijk precies hebt meegemaaktquote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ellendeling ben je wel. Speciaal voor echte FOK!kers potverdorie.![]()
Oh gelukkig maar, zou zonde zijn als je wanhopig op zoek was.
[..]
Ja vriendin van mij besteedde gemiddeld rond de 25 euro per dag. En dat is inclusief al het vervoer (bus/vliegtuig etc. )
Ja dat vooral. Fotograferen enzoBlog bijhouden en anderen jaloers maken
Ja dat vooral denk ik ja. Waarschijnlijk leef je op het moment zelf in een roes.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en thuis een rustig bekijken wat je nou eigenlijk precies hebt meegemaakt
Ook jij hoort erbijquote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ellendeling ben je wel. Speciaal voor echte FOK!kers potverdorie.![]()
Oh gelukkig maar, zou zonde zijn als je wanhopig op zoek was.
Mij mag je ook wel jaloers maken hoorquote:[..]
Ja vriendin van mij besteedde gemiddeld rond de 25 euro per dag. En dat is inclusief al het vervoer (bus/vliegtuig etc. )
Ja dat vooral. Fotograferen enzoBlog bijhouden en anderen jaloers maken
Jullie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik deed nog wel liefdevolle TTIk zou jullie moeten haten.. voor het verneuken van mijn topic
Ja klopt helaas welquote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook jij hoort erbij
Ben op dit moment erg gelukkig met mijn leven. Liefde zou een mooie aanvulling zijn, maar niet nodig.
Je krijgt tegen die tijd gerust wel een linkje richting mijn blog en anders facebook ofzoquote:[..]
Mij mag je ook wel jaloers maken hoorWil de foto's graag zien.
Ga dan ook weg uit m'n topicquote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie.
Zo zie je maar, liefdevolle TT's leiden enkel tot ellende.
Is toch fijn om ergens bij te horen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt helaas wel
Mooi gezegd wel Bobje.
Alsof jij foto's op Facebook zetquote:[..]
Je krijgt tegen die tijd gerust wel een linkje richting mijn blog en anders facebook ofzo
Ik hoor liever bij mijn irl vriendinnetjesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga dan ook weg uit m'n topicOf laat maar, ik ga zelf wel weg
[..]
Is toch fijn om ergens bij te horen?
Dankje. Zoete woordjes op de donderdagavond.
Ja okquote:[..]
Alsof jij foto's op Facebook zet
Dag Bobje slaap zacht alvastquote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Awkward foto's zijn de beste foto's
Nu ben ik eventjes weg, jongelui.
![]()
September 2013? Hoe dan ook, ik zal er bij wezenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie volgend jaar september bratzdate, be there.
Spannend, neem je bratz mee maar wat we gaan doen is nog een geheim.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
September 2013? Hoe dan ook, ik zal er bij wezen
wrom deze haatquote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ga nu maar weer terug.
Ik kan nu al niet wachten van de spanningquote:Op donderdag 5 april 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend, neem je bratz mee maar wat we gaan doen is nog een geheim.
ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet ik dat echt uitleggen? Dat ik hier nog uberhaupt op in ga.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten van de spanning
quote:
O god. Dat kan ik mij eerlijk gezegd niet herinneren. We hadden ook mannelijk Bratz poppen dus vast wel dat er scenario's warenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jeetje, hoe speelde jij altijd daarmee? Wij (zusje en twee vriendinnetjes) hadden altijd hele scenario's
Haiquote:
Hey lekkerding.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god. Dat kan ik mij eerlijk gezegd niet herinneren. We hadden ook mannelijk Bratz poppen dus vast wel dat er scenario's waren
[..]
Hai
Wij ook hehe. Cameron heette er een, ben al die namen kwijt.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god. Dat kan ik mij eerlijk gezegd niet herinneren. We hadden ook mannelijk Bratz poppen dus vast wel dat er scenario's waren
Hey lekkerding.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooi cosmOoOooo
[..]
Wij ook hehe. Cameron heette er een, ben al die namen kwijt.
God, ik mis die tijd 'n beetje nu.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey lekkerding.. Wat doe je morgen?
Spytoollurker, Scream.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En welke horrorfilm hebben we gezien?Ik weet van niks
En Ethan bedenk ik mij netquote:Op donderdag 5 april 2012 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooi cosmOoOooo
[..]
Wij ook hehe. Cameron heette er een, ben al die namen kwijt.
God, ik mis die tijd 'n beetje nu.
Ja afgelopen zomerquote:Op donderdag 5 april 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben wij die gekeken?. Was die eng?
.
Dat kan ook niet anders denk ikquote:
Hoi, ik ben Bob en ik ben verslaafd aan Jip & Janneke champagne.quote:
quote:
quote:
HALLO ZERO IK GA ER NU VANDAOOOR HEB AL VEELTEVEEL GEPOST DITDAT KUSJESquote:
Sliep uiteindelijk om half 4 ofzo.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HALLO ZERO IK GA ER NU VANDAOOOR HEB AL VEELTEVEEL GEPOST DITDAT KUSJES
[..]
Sliep uiteindelijk om half 4 ofzo.Steeds wakker liggen en zenuwen enzo.
Verneukt bioritme en sporadisch drugsgebruik.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verneukt bioritme of overmatig drugsgebruik ?!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Verneukt bioritme en sporadisch drugsgebruik.
Leren leren, maar hoe leer je leren als je niet kan leren?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Furdinand het volgende:
bah ik merk wel weer dat ik totaal geen ervaring met leren heb.
leerception.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leren leren, maar hoe leer je leren als je niet kan leren?
Ik mag jou wel hosselen toch?quote:
Nee maar ben al beset door 2h4uquote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
OV, wijs je me nu af omdat ik een neger ben?
Een samenhangend geheel.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij is te heet vanwege het uitzicht op de oceaan![]()
![]()
Wanneer zien we elkaar weer eens dan? :$ :$ :$quote:
1luv hot babeebquote:
Die zin snap ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij half mannelijk al hebt ontmaagd.
weer? :$:$:$ spoedig lievrdquote:Op donderdag 5 april 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer zien we elkaar weer eens dan? :$ :$ :$
[..]
1luv hot babeeb
Helft van de mannelijke bevolking is zijn maagdelijkheid kwijt dankzij jouquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef Oceanview het volgende:
(L) Trollscience ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)
ik sie je altyd in me dromequote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
weer? :$:$:$ spoedig lievrd
vooraltijd
Blame the alcohol. :$ :$quote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
Sorry dat ik tussen jullie romance kom maar
[..]
Die niet in je copy pasta hebben staan op MSNquote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan best wel oudere quotes vinden van OV en mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat he.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die niet in je copy pasta hebben staan op MSN
Werkse knulquote:
quote:
Ik voel me gebruiktquote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houdoe.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gebruiktIk praat niet meer met jou misselijk mannetje
Die niet als /dromen hebben in je IRC client die je ook voor MSN gebruikt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is geen boterham zemmelquote:Op donderdag 5 april 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
henks wie is die meneer met die boterham in ze mond op je ui????????
Ik sta toch op de wijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:45 schreef HappyBob het volgende:
AH muffins zijn in de aanbieding. Dat jullie het even weten.
Say what.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef Beach het volgende:
volgens mij lijkt cosmo heel erg op Chris Colfer
Ze verneuken de essentie van de eerdere nummers.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik verwacht nog wel een onderbouwing van je mening over Glee.
Dat kan ik niet maken johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |