SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Maar je hebt het wel over mijn Cash, dusquote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geeft niet, als wij het maar snappen.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Trollscience het volgende:
mensen die lapohunten
nou kusjes allemaal ik ben weg
Verneukt bioritme of overmatig drugsgebruik ?!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Slaaptekort enzo door verneukt bioritme.
Kus
Wat doet deze random opmerking hier?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Trollscience het volgende:
mensen die lapohunten
nou kusjes allemaal ik ben weg
Dit denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel over mijn Cash, dus
Ja, maar ik heb hem nu omgekocht.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doet deze random opmerking hier?
[..]
Dit denkenIk had al dibs op Cash voordat jij een FOK!account had, kleine meid
Liefde is niet te koopquote:
Terechte TTquote:
Lief hoor bobjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefde is niet te koopAl kijk ik nu wel Exotische liefde en doet het anders vermoeden
[..]
Terechte TT
Ik kijk het ookquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefde is niet te koopAl kijk ik nu wel Exotische liefde en doet het anders vermoeden
[..]
Terechte TT
Maar laat AJ nog even in de waanquote:
En wat gebeurde er in die gedachten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Bobje, ik moest vorige week vrijdag nog aan je denken toen ik met Cosje aan het winkelen was
Ja, die kerel is echt heel lelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
Wat een tering lelijke nerd zeg
En Cash is wel van mij, alleen van mij
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
Ik zag jou voor mij met een shirtje dat in een van de rekken hingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar laat AJ nog even in de waanOnze tijd komt nog wel.
[..]
En wat gebeurde er in die gedachten?En wat heb je gekocht natuurlijk?
Ik moet binnenkort ook even zomerkleertjes kopen!!
Ik had kleding aan in jouw gedachten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag jou voor mij met een shirtje dat in een van de rekken hing
Ik heb niets gekocht, ik had geen geld omdat eerdere shopsessie met mijn mama
Zomerkleding ben ik ook al mee bezig![]()
Zomerjurkje, vandaag roze sneakers binnengekregen, kom maar op
Haha, ga naar thailand, daar zijn ze 't goedkoopst denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar laat AJ nog even in de waanOnze tijd komt nog wel.
[..]
Ja, die kerel is echt heel lelijkMisschien dat ik ook maar even in het buitenland naar liefde moet gaan zoeken
Okay [ afbeelding ]
Dat zeg ik toch nietquote:
Nou eerst uit toen aan, zo ben ik welquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had kleding aan in jouw gedachten?Tegenvaller.
Pics van je roze sneakers?Gelukkig heb ik nog even de tijd, aangezien het weer hard achteruit aan het gaan is.
Hihi helemaal van jou, en jij van mijquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
Ze flirt er wel op los op de foks.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi helemaal van jou, en jij van mij![]()
Ik vertrouw haarquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze flirt er wel op los op de foks.
Ik zat zelf meer aan België of Duitsland te denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ga naar thailand, daar zijn ze 't goedkoopst denk ik
Zat ik toevallig ook helemaal onder de chocoladesaus met toefjes slagroom op m'n tepels?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eerst uit toen aan, zo ben ik wel
En zal even een foto maken. En ja er werd voor vandaag zelfs natte sneeuw voorspeld
Ik kreeg ook al pikante DM's van AJquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga huilen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als een echte FOK!er durf je natuurlijk niet ver weg van huis te gaan, ik snap hetquote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan België of Duitsland te denkenRustig beginnen he.. als dat niks wordt ga ik wel een stapje verder.
Ik kreeg ook al pikante DM's van AJ
En een aardbei in je mondquote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan België of Duitsland te denkenRustig beginnen he.. als dat niks wordt ga ik wel een stapje verder.
[..]
Zat ik toevallig ook helemaal onder de chocoladesaus met toefjes slagroom op m'n tepels?
Ik wil zonnige Paasdagen
[..]
Ik kreeg ook al pikante DM's van AJ
quote:
Ik vind ze best cute.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lompe foto en ze zien er iets lomper uit dan ze echt zijn
Gewoon ontmoeten over het internet en hopen dat ze naar m'n huis wil komenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als een echte FOK!er durf je natuurlijk niet ver weg van huis te gaan, ik snap het
Niet mijn naakt foto's doorsturen hoor
Hardquote:Op woensdag 4 april 2012 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lompe foto en ze zien er iets lomper uit dan ze echt zijn
Ja Pumaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
[..]
Ik vind ze best cute.Van Puma ofzo?
Zal ik even complete pic maken dan met nieuwe kleding?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon ontmoeten over het internet en hopen dat ze naar m'n huis wil komen
Ik heb ze al op het TOR-netwerk gezet
[..]
HardMaar doe ze dan ook eerst aan en maak dan pas foto
Ik ga binnenkort ook zomerschoentjes uitzoeken!
Wil je ook een hapje?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een aardbei in je mond
Dan gewoon tijdelijk op vakantie zijn, neem je familie en vrienden mee
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik even complete pic maken dan met nieuwe kleding?
Was ook geen leuke opmerkingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet je frustraties op mij afreageren AJ.
Hipster.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht even vannacht lekker foto's te gaan maken in het dierenparkje hier, maar kan ik m'n oplader van m'n fotocamera nergens vindenEn hoe reageren dieren trouwens op flitsen als ze liggen te slapen?
Maar maar dan is de dierentuin toch gesloten ?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht even vannacht lekker foto's te gaan maken in het dierenparkje hier, maar kan ik m'n oplader van m'n fotocamera nergens vindenEn hoe reageren dieren trouwens op flitsen als ze liggen te slapen?
En andersom graag ook niet danquote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet je frustraties op mij afreageren AJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |