gooi haar de prostitutie inquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef YazooW het volgende:
i know this story al the whole weekend
so simple is het
jij zou netjes stil zitten en in de camera kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef DubbeleKater het volgende:
Waarom die pratende mensen in beeld op de voorgrond? Lol
Groetjes aan je voetjesquote:
eigelijk is het een Net5 seriequote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
SBS zal wel blij zijn met zulke idioten... levert prachtige TV op
Ze weten dat dat goed scoort en dat maakt ze een bazenzender.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
Heb ik weer wat te kijken op de woensdagavondquote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Shiiitttt denkt hij. Ze komt hiernaartoe.
op haar bezemsteelquote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Dat is idd niet de bedoeling.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Met kerrentjes?quote:
Hehe het leide me af.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij zou netjes stil zitten en in de camera kijken
slechte quotefuck, wacht maar totdat ik modrechten hebquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
slechte quotefuck, wacht maar totdat ik modrechten heb
En dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
slechte quotefuck, wacht maar totdat ik modrechten heb
Dat ga jij persoonlijk tegenhoudenquote:
Dan heb ik modrechten, aduhquote:
Is het nou uit met zijn pattaya liefde?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat ga jij persoonlijk tegenhouden
Droom jij maar lekker verder, misschien moet je wat liever zijn voor Karinaquote:
daar gaat je stem in de mod-van-het-jaar-verkiezingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik verklap hoe vervelend je altijd bent in de TV SC
Dat zal haar aan d'r reet roesten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar gaat je stem in de mod-van-het-jaar-verkiezing
Ik geil niet op dat soort dingenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een verkiezing waarvan jij alleen nog maar kan dromenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ha, goed ingeschat.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zal haar aan d'r reet roesten.
quote:
Kijk die vrouwen nou ineens samenspannenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef missU het volgende:
[..]
Een verkiezing waarvan jij alleen nog maar kan dromen
Donald is nu crew-lid en denkt meteen mod-waardig te zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zal haar aan d'r reet roesten.
Zijn de vrouwtjes niet hygiënisch?quote:
Rob maakt het eten gewoon op het strand klaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn de vrouwtjes niet hygiënisch?
sowieso is alles wat een week bloed en niet dood gaat hygienischquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn de vrouwtjes niet hygiënisch?
Daar kan je ook vrouwen klaarmaken hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob maakt het eten gewoon op het strand klaar.![]()
hihi, je zei klaarmakenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan je ook vrouwen klaarmaken hoor.
Wil je dat zien, hoe Rob een vrouw klaarmaaktquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan je ook vrouwen klaarmaken hoor.
goed begin van je vakantiequote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef tralalala het volgende:
Je zou maar toevallig daarnaast aan het barretje zitten.
doet ie niet meer, ze zijn gescheidenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat zien, hoe Rob een vrouw klaarmaakt
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
selfskillsquote:
Ik kotste binnensmondsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
pics picsquote:
Heerlijk toch. Biertje er bijquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef tralalala het volgende:
Je zou maar toevallig daarnaast aan het barretje zitten.
's ochtends vroegquote:
inderdaad, het is vakantiequote:
Andersom niet, wij vrouwen zijn helemaal niet jaloersquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Montelly het volgende:
Wat een gehaat op Jelle hier..menig fokker is gewoon strontjaloers op hem en zn bitch..
Idd, ze mag hem houden hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom niet, wij vrouwen zijn helemaal niet jaloers
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
dat heb ik ooit eens gedaan op de kermis in een attractie
Jullie mochten willen dat zon jonge god jullie vriendje/man was..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
hoe kan je dikke zoenlippen niet willen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
True truequote:
Nu moest ik even kotsen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jullie mochten willen dat zon jonge god jullie vriendje/man was..
Beam me up!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef donald_dick het volgende:
hij gaat weer terug naar het moederschip
quote:
Wat een simpele ziel ookquote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef RaymanNL het volgende:
"En weer money binnenslepen"
Om weer een nieuwe te bestellen ja
Dat was goedkoper geweest ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef missU het volgende:
[..]
hij had beter naar de hoeren kunnen gaan
hardcore pawn is mede mogelijk gemaakt door cheapticketsquote:
Hangt waarschijnlijk wel wat onder.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Montelly het volgende:
Ik denk dat ik een gokje ga wagen...
[ afbeelding ]
Jelle contacteren over inn's en out's
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hangt waarschijnlijk wel wat onder.
Dan kan hij -letterlijk- ontmaagd wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hangt waarschijnlijk wel wat onder.
Ze zijn allemaal wel van de lengte pijphoogte da's wel handig. En ze wegen niks dus je kan met andere mannen die zo'n ding hebben ook nog dwergwerpen.quote:
Waar Joris relatie wordt beëindigt ?quote:
Waar Joris money in zijn zak houdtquote:
Joris?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Waar Joris relatie wordt beëindigt ?
Owquote:
2x ook nog he.quote:
Wat is er mis mee om constant te zijnquote:
Zo licht, kan zo bij je handbagage in tijdens de afhaalvliegreisquote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel van de lengte pijphoogte da's wel handig. En ze wegen niks dus je kan met andere mannen die zo'n ding hebben ook nog dwergwerpen.
Wat is er mis met schunnige opmerkingen over vrouwen maken?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef SunTzu het volgende:
Zo'n kerel van in de 50 op mijn werk heeft ook een vrouw uit de Filipijnen![]()
Heel de dag zit ie schunnige opmerkingen over vrouwen te maken.
quote:Het programma Exotische Liefde heeft woensdag een mooie score behaald op SBS 6. De romantische tv-reeks trok een publiek van 751.000 kijkers, ruim boven het zendergemiddelde. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Exotische Liefde is met deze score de meest bekeken Nederlandse productie op een doordeweekse avond van SBS 6. Alleen op zondagavond, als de zender traditiegetrouw haar meest bekeken programma’s uitzendt, trekken eigen titels meer kijkers.
Voor Exotische Liefde is het haar meest bekeken aflevering tot nu toe. De afgelopen weken presteerde het programma steeds al aardig. De serie trekt meer kijkers dan de dure studioshow The Winner Is deed. Bron
Mensen die hun zaakjes goed regelen zijn vaak niet van die aandachtshoeren. Aandachtshoeren zijn vaak domme mensen en domme mensen regelen hun zaakjes niet goed. Dat geldt niet alleen voor dit programma, maar ook voor bijvoorbeeld "Ik vertrek".quote:Op donderdag 5 april 2012 11:57 schreef Karina het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe ze deze mensen weten te vinden: niet alleen in dit programma, maar ook bijvoorbeeld bij Fans! En dat ze mensen zover krijgen mee te doen, je staat er niet bepaald florrissant op, vooral Jelle niet.
Domme mensen en aandachtshoeren denken daar niet over na. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die mensen denken als ze zichzelf zo terugzien op tv. Dan schaam je je toch dood? Je familie, vrienden, collega's, iedereen ziet het. Ik begrijp daar echt niets van.
Waarom je eraan mee zou willen doen is mij ook onduidelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die mensen denken als ze zichzelf zo terugzien op tv. Dan schaam je je toch dood? Je familie, vrienden, collega's, iedereen ziet het. Ik begrijp daar echt niets van.
Ik vind het prima inderdaad, ik sta er elke keer weer versteld van hoe mensen zich te kijk kunnen zetten.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Domme mensen en aandachtshoeren denken daar niet over na. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Wees blij dat ze er zijn, anders zou je dit soort programma's niet hebben.
Inderdaad waarschijnlijk de aandacht, al is het negatief. En domheid, niet bij nadenken hoe je overkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom je eraan mee zou willen doen is mij ook onduidelijk.
Dat lijkt me ook wel, ik zou niet weten waarom je er anders mee zou instemmen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad waarschijnlijk de aandacht, al is het negatief. En domheid, niet bij nadenken hoe je overkomt.
Je moet ook niet vergeten dat de programma-makers doelbewust op zoek zijn naar 'mensen die hun zaakjes niet goed regelen'. Ik ken mensen die zich op hadden gegeven voor 'Ik vertrek': ze hadden alles tot in de puntjes geregeld, spraken de taal van het nieuwe land perfect etc. 'Dat is voor ons programma niet interessant', kregen ze te horen van de Tros.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die hun zaakjes goed regelen zijn vaak niet van die aandachtshoeren. Aandachtshoeren zijn vaak domme mensen en domme mensen regelen hun zaakjes niet goed. Dat geldt niet alleen voor dit programma, maar ook voor bijvoorbeeld "Ik vertrek".
Best gewaagd voor iemand die vrouwelijke aandacht moet kopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef SunTzu het volgende:
Zo'n kerel van in de 50 op mijn werk heeft ook een vrouw uit de Filipijnen![]()
Heel de dag zit ie schunnige opmerkingen over vrouwen te maken.
ohw zit bij dat stomme datingprogrammaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
![]()
Nu Natasja op RTL4 met scheidende mensen
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga dit ook maar eens kijken, is het wat?
Maar toch anders dan de Belgische versie.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]Mannen die vrouwen overal vandaan hebben gehaald, zelfs met hele gezinnen erbij zoals deze
Beetje lastig als je elkaars taal zo slecht spreekt, nietquote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]Mannen die vrouwen overal vandaan hebben gehaald, zelfs met hele gezinnen erbij zoals deze
Die heb ik helaas nooit gezien.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar toch anders dan de Belgische versie.
Dat is een beetje meer die Jamberskant op.quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef Ole het volgende:
Ah ze heeft zich ook zwanger laten schoppen. Slim!
Overkomt ons allemaal weleens.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef kwiwi het volgende:
2x bewangerd en je kinderen niet eens kunnen zien
Rare jongens.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef kwiwi het volgende:
heel raar dat ze lachen inderdaad.. rare hollanders
Waarom komen ze niet een keer van hun zolderkamer af?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Waarom zitten die mannen niet gewoon op Nederlandse datingsites?
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef rubbereend het volgende:
dit is toch gewoon soort mail order bride
Of dat inderdaad. Maar als je dan toch via internet wil zoeken, kijk dan eerst op een NL datingsite lijkt me, of op FOK!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom komen ze niet een keer van hun zolderkamer af?
Sletten genoeg hier, inderdaad. Dat zou wel een idee zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. Maar als je dan toch via internet wil zoeken, kijk dan eerst op een NL datingsite lijkt me, of op FOK!
Ik denk dan aan Renaissance Man.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Bij Kroonjuwelen krijg ik hele rare associaties.
Een man in de Ici Paris is ook wel een cameraploeg waard.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Haha ik heb die opnames in de stad (enschede) laatst gezien! Ik vroeg me toen al af waarom ze een oude man de Ici Paris involgden met een camera
Ja dat sowieso. Ik snapte alleen niet wat er zo speciaal was aan een oude ventquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een man in de Ici Paris is ook wel een cameraploeg waard.
Leerzaam programma.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik snapte alleen niet wat er zo speciaal was aan een oude ventMaar nu wel
Dat is lastig ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Jeetje, ze verstaat haar eigen kind niet.
Als je goedemorgen al niet eens kunt onthouden.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef kwiwi het volgende:
nou dat wordt wel wat ja, nieuwe taal leren.
Ze zijn pas paar jaar in NL, ik ken mensen die 20 a 30 jaar in Nederland verblijven die geen woord Nederlands spreken believe me.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zielig voor dat kind dat haar moeder zo slecht Nederlands praat.
Ik heb een collega gehad, manager, uit Israel, die woonde hier ook 20 jaar, die sprak ook amper Nederlandsquote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze zijn pas paar jaar in NL, ik ken mensen die 20 a 30 jaar in Nederland verblijven die geen woord Nederlands spreken belive me.
Stijlvol.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad, manager, uit Israel, die woonde hier ook 20 jaar, die sprak ook amper NederlandsAlles in het Engels.
Ajax is nog bezig hequote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Montelly het volgende:
ps...ik durf niet te kijken in voetbal forumWat zijn de uitslagen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Montelly het volgende:
ps...ik durf niet te kijken in voetbal forumWat zijn de uitslagen
![]()
Straks maakt ie zo'n Wim-Lex flaterquote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Nou die vrouw zal wel wegzwijmelen bij dat zinnetje
Omdat Nederlandse vrouwen zelfstandiger zijn. Die buitenlandse zijn slaafser.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Waarom zitten die mannen niet gewoon op Nederlandse datingsites?
Ik zie sommige van die dames toch niet echt veel uitvoeren, je zou denken dat ze toch ook iemand wilden die wat in het huishouden doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse vrouwen zelfstandiger zijn. Die buitenlandse zijn slaafser.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat Nederlandse vrouwen zelfstandiger zijn. Die buitenlandse zijn slaafser.
Ja nu ik dit zie, dat makkelijke gesprek, vraag ik me dat ook af.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Waarom gaat die vent eigenlijk niet gewoon bij zn gezin wonen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dan heb je dus 2x 3 uur gereden voor zo'n oppervlakkig kut gesprekje
Was de naam alweer vergetenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Pizzaman het volgende:
Waarom noemde hij zijn dochter niet bij haar naam?
Hoe is het met David en het meisje?!
Straks zegt ie dat tegen die vrouw, en denkt zij: he? hij weet toch dat ik geen nederlands spreek?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Watte? Ik versta redelijk Spaans, maar dit lijkt er niet eens op.
Ach een kut en ze zijn tevreden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie sommige van die dames toch niet echt veel uitvoeren, je zou denken dat ze toch ook iemand wilden die wat in het huishouden doen.
Als je die gasten de reden vraagt voor een buitenlandse vrouw zeggen ze 9 van de 10 keer dit.quote:
Nog tragischer.quote:
Ja met die schipper, ben z'n naam kwijtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
Er zag er wel een die zei dat ze een Hollander wou vanwege de lullen.
Jelle, zijn liefje is weggegaan omdat hij zijn baan kwijtraakte.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja met die schipper, ben z'n naam kwijt
Dat is echt heel sneu.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jelle, zijn liefje is weggegaan omdat hij zijn baan kwijtraakte.
Ja dat was het en hij moest vermannen en niet zo huilenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jelle, zijn liefje is weggegaan omdat hij zijn baan kwijtraakte.
Ja en die moeder ook welquote:
Zowat altijd. "Ja, die buitenlandse vrouwen doen tenminste wat je zegt."quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je die gasten de reden vraagt voor een buitenlandse vrouw zeggen ze 9 van de 10 keer dit.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:17 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb een collega gehad, die echt heel erg lelijk was en een onwijze hork en ontzettend oversext. (hij was iets van 25 jaar).
En die haalde de ene na de andere vriendin uit Polen. Uit zo'n catalogus.
Als zo'n grietje dan in Nederland aankwam, verwachtte hij ook dat ze het hele weekend in bed zouden doorbrengen meteen. Was echt te triest voor woorden.
Ben ik de enige die dacht: hij loopt te zeiken over zijn vrouw niet kunnen zien, maar woont op een boot. Vaar met die boot naar de Filippijnenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef kwiwi het volgende:
2x bewangerd en je kinderen niet eens kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |