gooi haar de prostitutie inquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef YazooW het volgende:
i know this story al the whole weekend
so simple is het
jij zou netjes stil zitten en in de camera kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef DubbeleKater het volgende:
Waarom die pratende mensen in beeld op de voorgrond? Lol
Groetjes aan je voetjesquote:
eigelijk is het een Net5 seriequote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
SBS zal wel blij zijn met zulke idioten... levert prachtige TV op
Ze weten dat dat goed scoort en dat maakt ze een bazenzender.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
Heb ik weer wat te kijken op de woensdagavondquote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Shiiitttt denkt hij. Ze komt hiernaartoe.
op haar bezemsteelquote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Dat is idd niet de bedoeling.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Met kerrentjes?quote:
Hehe het leide me af.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij zou netjes stil zitten en in de camera kijken
slechte quotefuck, wacht maar totdat ik modrechten hebquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
slechte quotefuck, wacht maar totdat ik modrechten heb
En dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
slechte quotefuck, wacht maar totdat ik modrechten heb
Dat ga jij persoonlijk tegenhoudenquote:
Dan heb ik modrechten, aduhquote:
Is het nou uit met zijn pattaya liefde?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat ga jij persoonlijk tegenhouden
Droom jij maar lekker verder, misschien moet je wat liever zijn voor Karinaquote:
daar gaat je stem in de mod-van-het-jaar-verkiezingquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik verklap hoe vervelend je altijd bent in de TV SC
Dat zal haar aan d'r reet roesten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daar gaat je stem in de mod-van-het-jaar-verkiezing
Ik geil niet op dat soort dingenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een verkiezing waarvan jij alleen nog maar kan dromenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ha, goed ingeschat.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zal haar aan d'r reet roesten.
quote:
Kijk die vrouwen nou ineens samenspannenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef missU het volgende:
[..]
Een verkiezing waarvan jij alleen nog maar kan dromen
Donald is nu crew-lid en denkt meteen mod-waardig te zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zal haar aan d'r reet roesten.
Zijn de vrouwtjes niet hygiënisch?quote:
Rob maakt het eten gewoon op het strand klaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn de vrouwtjes niet hygiënisch?
sowieso is alles wat een week bloed en niet dood gaat hygienischquote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn de vrouwtjes niet hygiënisch?
Daar kan je ook vrouwen klaarmaken hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rob maakt het eten gewoon op het strand klaar.![]()
hihi, je zei klaarmakenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan je ook vrouwen klaarmaken hoor.
Wil je dat zien, hoe Rob een vrouw klaarmaaktquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan je ook vrouwen klaarmaken hoor.
goed begin van je vakantiequote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef tralalala het volgende:
Je zou maar toevallig daarnaast aan het barretje zitten.
doet ie niet meer, ze zijn gescheidenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat zien, hoe Rob een vrouw klaarmaakt
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat zien, hoe Rob een vrouw klaarmaakt
selfskillsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |