Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee.
Maar je kan zelf vast wel bedenken hoe dit zichtbaar was.
Ik ben elke dag buiten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was zeker wel fijn, een dagje naar buiten.
Misschien kent zijn vader dan mijn vader.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, want alleen zijn vader was er lid van, volgens mij.
Gelukkig.quote:
Je hebt 'm voor de goede orde wel in elkaar gemept hoop ik?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De traingsbroek was langer dan de nette broek en was dus aan de voetzijde te zien.
'40 kleintjes in de week, dat is wat wij verbrassen. Hé, is er nog Evian? Ik moet mijn haar nog wassen.'quote:
Geen idee, maar ik zie uw punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral handig
Die plukjes aan je kin zijn toch ook geen mode?
Nee, ik snapte het gewoon niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt 'm voor de goede orde wel in elkaar gemept hoop ik?
Of zit 'ie onder modaal?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kent zijn vader dan mijn vader.
Welkom in de wondere wereld van ongeïnspireerde pakkendragers.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, ik snapte het gewoon niet.
Het was op geen enkele manier logisch.
Op mijn vorige kantoor mocht ik dat tijdens vergaderingen.quote:
Nee voor in het moeras. Zoek maar eens op het concept RealTree, er zijn diverse soorten. Dat is echt goede camo, gewoon fotoprint op stof. Kan soms heel mooi zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat camouflage voor in de oud papier container?
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:52 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee voor in het moeras. Zoek maar eens op het concept RealTree, er zijn diverse soorten. Dat is echt goede camo, gewoon fotoprint op stof. Kan soms heel mooi zijn.
Ik vind het niet zo erg dat je niet meer mag roken op je werk en tijdens vergaderingen. Een goed excuus om een time-out aan te vragen onder het mom van "even roken?"quote:Op woensdag 4 april 2012 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op mijn vorige kantoor mocht ik dat tijdens vergaderingen.
Good old days.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |