SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja wel, want ze doen alsof de Ariërs het beginpunt warenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet rullevant zou Derksen zeggen.
Oh? Jij weet er meer van?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, want ze doen alsof de Ariërs het beginpunt waren
Hahaha.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef Eagle_99 het volgende:
http://en.akinator.com/
Almazbek Atambayev(President van Kirgizië) raadt hij nietEerst Abdullah Gül, daarna heb ik Turks achterwege gelaten, krijg ik Nursultan Nazarbayev(president Kazachtstan, dus hij is wel dichtbij
)
Ben echt blij dat ik niet in Engeland woon. Hun privacy-inperkende maatregelen spreken mij helemaal niet aan en door dat cameratoezicht (CCTV) kun je volgens mij niet eens rustig over straat lopen zonder opgenomen te worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Hahaha.
Op de derde gok raadde hij net naast, ik had Ed Milliband in gedachten en hij noemde eerst zijn broer. Pas de vierde gok was het wel Ed.
quote:Şampiyonun belirleneceği, Devler Ligi’ne giden takımların ve UEFA Avrupa Ligi vizesini elde edecek ekibin belirleneceği maçlar 6 hafta boyunca nefesleri kesecek. Futbol Federasyonu’nun bu sezon ilk kez denenecek olan “Süper Final”i önümüzdeki sezon da uygulaması kesinleşti. Bundan sonra play off’suz bir Süper Ligimiz olmayacak.
Bron: Mackolik.com.
quote:2-BU KEZ PLAY OUT DA OYNANACAK
Şampiyonu belirleyen sistem, yeni sezonda küme düşen takımları belirlemede de uygulanacak. Süper Lig’den düşecek ve Süper Lig’e gelecek yeni takımlar “Play out” maçları ile belirlenecek. Detaylar daha sonra şekillenecek.
quote:3-SÜPER FİNAL MAÇLARINA SÜPER FORMA
Süper Final’de boy gösterecek dört takım için özel formalar tasarlanacak. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor oynanacak 12 karşılaşmaya bu özel formalarla çıkacak. Yeni formalar storelarda da satışa sunulacak.
quote:6-YILDIZLAR REKLAMLARDA BOY GÖSTERECEK
Süper Final’in reklam filmlerinde 4 büyük takımın yıldızları boy gösterecek. Öncelikle Elmander, Alex, Fernandes ve Burak Yılmaz takımları adına reklam filmlerinde oynayacak. Billbaordları onların resimleri süsleyecek.
quote:7-HER KARŞILAŞMA EFSANELERE ADANACAK
12 dev karşılaşmaya sahne olacak Süper Final’deki maçlar her kulübün 4 efsane ismine adanacak. Karşılaşmalara evsahipliği yapacak statlarda bu efsane isimler adına hatıra eşyaları, tişört ve kupalar satılacak.
quote:8-SÜPER FİNAL’İN MVP’Sİ DE SEÇİLECEK
Şampiyonun belli olduğu karşılaşma sonrası oynanan tüm maçlar sonunda, en başarılı futbolcu seçilecek. Bu oyuncu “Süper Final MVP’si” ünvanının sahibi olacak. Kendisine para ödülünün yanı sıra çeşitli hediyeler verilecek.
Boh.quote:Bahar Kupası da renk katacak
Normal sezonun puan sıralamasını 9 ile 18. sırada bitiren takımlar, Bahar Kupası’nda mücadele edecekler. Tek devreli lig usulüne göre oynanacak maçlar sonunda ilk 3’e giren kulüplere para ödülü verilecek.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een reactie ontvangen:
[..]
Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
juu weettog met mijn swagg en me bb bold 1998 pingping BFC21381 Add me en R&R back!
Oh en wij dan ?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ey Triggershot of Bilge, ik heb vragen omtrent gebed, als iemand mij even zou kunnen aanspreken in DM, zou echt geweldig zijn
vahh caniim.. balli sut ic..quote:
Objection !quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Als die technologie zich een beetje doorontwikkelt hebben we binnenkort geen vrouwen meer nodig.
Dat is wel 't laatste waar ik me zorgen over zal maken. De economie draait op vrouwen. En bijv een (nek)massage zou ik niet willen missen. Het gros van de mannen heeft daar te weinig finesse voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
En wie gaat er dan eten voor je maken?
Sinds wanneer ben je zo vrouwvriendelijk? Ik heb je wel eens anders zien typen ('horen praten')quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
Ook zeer belangrijk maar wil niet suggereren dat vrouwen alleen daarom onmisbaar zijn.
Laten we duidelijk zijn; ik ben nog steeds vrouwonvriendelijk. Dat betekend niet dat er absurde aantijgingen gedaan kunnen worden. Het was enkel mijn mening over de post van Bilge.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sinds wanneer ben je zo vrouwvriendelijk? Ik heb je wel eens anders zien typen ('horen praten')
betekendquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laten we duidelijk zijn; ik ben nog steeds vrouwonvriendelijk. Dat betekend niet dat er absurde aantijgingen gedaan kunnen worden. Het was enkel mijn mening over de post van Bilge.
Schokkend hoe ze bergen marihuana verbranden. Zo zonde...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Maffe Mexicanen1...
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)icaanse-drugsoorlog/
Waarschuwing: Schokkende beelden!
Uit dit topic.
Ik denk dat ik een vakantie naar Mexico voor het komende millennium maar even uitstel.
Jezus, behoorlijk schokkende fotosquote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Maffe Mexicanen1...
Uit dit topic.
Ik denk dat ik een vakantie naar Mexico voor het komende millennium maar even uitstel.
Hele stad werd stoned ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Schokkend hoe ze bergen marihuana verbranden. Zo zonde...
Leuke fotosquote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Maffe Mexicanen1...
Uit dit topic.
Ik dacht dat je al geweest was.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
Istanbul is best wel een gruwelijke stad. Gauw bezoeken.
Kan je beter naar India gaan. Schijnt een stuk schoner te zijn:quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Was nog een stuk jonger toen. Kan me opzicht niet best veel van herinneren en heb ook veel delen niet gezien.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al geweest was.
Tfooeeee wat een vies gebiedquote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan je beter naar India gaan. Schijnt een stuk schoner te zijn:
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Dat is één kant van de medaille. Aan de andere kant zwemmen ze in het geld.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
De Mexicaanse drugskartels zijn echt ongekend bruut. Als ze een lid van een rivaliserende bende te pakken hebben, blijven er doorgaans geen ledematen of geslachtsdelen meer over. Dit nemen ze natuurlijk ook gezellig op met hun camera. Er circuleren hier nogal wat zieke foto's en video's van op het internet.
Inderdaad nogal ziek. Had ik een tijdje terug ook op FOK! langs zien komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan je beter naar India gaan. Schijnt een stuk schoner te zijn:
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
deze koelie....quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zo praat je niet over een heilige rivier.
Is cultuur. De voorvaders van die Mexicanen, Azteken en Maya's, hielden zich al bezig met zulke wrede moordpartijen en opofferingen voor allerlei belachelijke goden. Een mensenleven is daar echt veel minder waard.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
De Mexicaanse drugskartels zijn echt ongekend bruut. Als ze een lid van een rivaliserende bende te pakken hebben, blijven er doorgaans geen ledematen of geslachtsdelen meer over. Dit nemen ze natuurlijk ook gezellig op met hun camera. Er circuleren hier nogal wat zieke foto's en video's van op het internet.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And remember, respect is everything!
Tja, hoeveel je daar nu van kan gaan genieten met het idee dat je ieder moment een kogel tussen je ogen kun krijgen, is ook maar de vraag.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is één kant van de medaille. Aan de andere kant zwemmen ze in het geld.
Zal er niet dood gevonden willen worden. En dan al die spirituele hippies die het land bijna als een soort bedevaartsoord zien en bezoeken.quote:
Nu je het zegt, ja. Dat waren ook niet bepaald de meest menslievende 'beschavingen'. Mel Gibson's film Apocalypto geeft wat dat betreft wel een mooie illustratie.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is cultuur. De voorvaders van die Mexicanen, Azteken en Maya's, hielden zich al bezig met zulke wrede moordpartijen en opofferingen voor allerlei belachelijke goden. Een mensenleven is daar echt veel minder waard.
Op één foto zie je ook gewoon een Chinese toerist die in het water heeft gezwommenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zal er niet dood gevonden willen worden. En dan al die spirituele hippies die het land bijna als een soort bedevaartsoord zien en bezoeken.
Hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was nog een stuk jonger toen. Kan me opzicht niet best veel van herinneren en heb ook veel delen niet gezien.
LAAAAAAAAAANquote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk trouwens deze docu voor goede tips wat betreft restaurants en Turks voedsel in Istanbul...
Cool ff kijken. Istanbul is echt zoveel mooier dan Teheran.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk trouwens deze docu voor goede tips wat betreft restaurants en Turks voedsel in Istanbul...
Ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Shit, ik krijg hier nu honger van.
quote:Op donderdag 5 april 2012 04:48 schreef AryaMehr het volgende:
Even mijn landgenoten getrolled:
http://www.skyscrapercity(...)0131000#post90131000
Hehequote:Constantinople is indeed nice. considering that 80 % of the city was built by greeks and romans.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Maffe Mexicanen1...
Uit dit topic.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:32 schreef killfrenzy het volgende:
[..]OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zulke dingen... krijg echt de neiging om de hele wereld in fik te steken.
Dat soort idioten zijn geen mensen, maar gewoon beesten. Ik heb die neiging ook, maar dan meer in de trant van gewoon een paar atoombommen op dat soort plekken gooien.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef Bortecinem het volgende:
OMG.
Dit is echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zulke dingen... krijg echt de neiging om de hele wereld in fik te steken.
Woah, rustig vriend. De Ahmedinejad in je komt omhoog.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat soort idioten zijn geen mensen, maar gewoon beesten. Ik heb die neiging ook, maar dan meer in de trant van gewoon een paar atoombommen op dat soort plekken gooien.
In elk mens zit een Ahmadinejad.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woah, rustig vriend. De Ahmedinejad in je komt omhoog.
lol, ik vraag me af in hoeverre deze reactie op dat forum waar is. 80% is natuurlijk onzin gezien het nu veel groter is maar toch...de beginselen.quote:Op donderdag 5 april 2012 04:48 schreef AryaMehr het volgende:
Even mijn landgenoten getrolled:
http://www.skyscrapercity(...)0131000#post90131000
quote:Constantinople is indeed nice. considering that 80 % of the city was built by greeks and romans.
Zoon van één van de Turkse Schindlers tijdens WO II.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:49 schreef Blocko het volgende:
Wisten jullie dat de CEO van CocaCola company een Turk is?
Wtf?
Dat zal inderdaad ook wel een rol hebben gespeeld in zijn succes. Desalniettemin blijft het een prestatie die hij afgeleverd heeft. Hij mag dan wel zoon zijn van maar hij heeft zichzelf ook allang bewezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoon van één van de Turkse Schindlers tijdens WO II.
Verbaast me niet dat hij het ver heeft geschopt.. Ik was verbaasder toen ik erachterkwam dat Orkut (van Google) ontwikkeld is door een Turk (genaamd Orkut).
In principe wel waar.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
lol, ik vraag me af in hoeverre deze reactie op dat forum waar is. 80% is natuurlijk onzin gezien het nu veel groter is maar toch...de beginselen.
[..]
Holy shit, dit had ik ooit gehoord, maar weet niet meer waarquote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam ook dit interessant weetje over mijn vredelievende voorouders tegen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scaphisme
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kwam ook dit interessant weetje over mijn vredelievende voorouders tegen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scaphisme
Niiice.quote:De veroordeelde werd naakt vastgebonden in een holle boomstam of in een afgedekte boot, waarbij hoofd en ledematen uitstaken. Vervolgens werd hij gedwongen grote hoeveelheden honing te eten zodat hij diarree ontwikkelde, en werden uitstekende lichaamsdelen met honing ingesmeerd. Ten slotte werd de boom of boot met de veroordeelde erin in de zon achtergelaten of een vijver opgevaren.
De uitwerpselen zouden zich in de boot ophopen, en de veroordeelde werd op deze manier gedwongen in zijn eigen vuil te liggen terwijl insecten op de honing en uitwerpselen afkwamen. Uiteindelijk zou de veroordeelde huidinfecties en gangreen ontwikkelen waardoor nog meer insecten op de rottingslucht afkwamen. Na enkele dagen was de veroordeelde doorgaans niet meer bij vol bewustzijn door de deliria. De veroordeelde overleed uiteindelijk aan een combinatie van ondervoeding, dehydratie en sepsis.
De executiemethode was zeer langdurig en pijnlijk. Door de veroordeelde iedere dag, al dan niet gedwongen, te eten en te drinken (en eventueel nog meer honing) te geven, kon het lijden van de veroordeelde nog langer worden opgerekt. Volgens Plutarchus duurde het 17 dagen voor de moordenaar van Cyrus de Jongere, veroordeeld tot deze straf, dood was.
Die Artaxerxes bleek gerelateerd te zijn aan Xerxes, bekend van de film 300. Wat een madness!quote:De moordenaar van Cyrus de Jongere is waarschijnlijk op deze manier geëxecuteerd op last van de Perzische koning Artaxerxes.
Dikke onzin natuurlijk. Buiten een paar aquaducten en een aantal kerken en andere gebouwen, is er nog maar weinig Grieks of Byzantijns over van Istanbul. Zelfs de Hagia Sophia is meerdere keren uitgebreid en gerestaureerd door de Ottomanen.quote:
quote:
Wie heeft hier gelijk?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dikke onzin natuurlijk. Buiten een paar aquaducten en een aantal kerken en andere gebouwen, is er nog maar weinig Grieks of Byzantijns over van Istanbul. Zelfs de Hagia Sophia is meerdere keren uitgebreid en gerestaureerd door de Ottomanen.
Ik wilde eerst iets zeggen dat het allemaal wel meevalt, omdat welvarende familie, status, omgeving etc etc, maar toen las ik het volgende:quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel een rol hebben gespeeld in zijn succes. Desalniettemin blijft het een prestatie die hij afgeleverd heeft. Hij mag dan wel zoon zijn van maar hij heeft zichzelf ook allang bewezen.
Dat verhaal van zijn vader is ook intressant.
En vanaf die positie heeft hij zich omhooggewerkt. Kijk, dit is wel indrukwekkend (mocht het kloppen).quote:Muhtar Kent found a job at The Coca-Cola Company through a newspaper ad. He toured the country in trucks to sell Coca-Cola, and thereby learned its distribution, marketing and logistics systems.
Bron: Wikipedia.
De AVRO en TRT hadden een aantal jaar terug een gezamenlijke documentaire gemaakt over de nazaten van de Ottomaanse dynastie die in ballingschap leefden. De Nederlands ondertitelde versie heb ik destijds op TV gezien, maar kan ik nergens meer terugvinden, maar de uitzending van de TRT kun je nog wel bekijken...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook wel een rol hebben gespeeld in zijn succes. Desalniettemin blijft het een prestatie die hij afgeleverd heeft. Hij mag dan wel zoon zijn van maar hij heeft zichzelf ook allang bewezen.
Dat verhaal van zijn vader is ook intressant.
Laatst ging ik echter op zoek naar wat er is over gebleven van de ottomaanse familie (die osmanoglu enzo). Dat was voor mij eigenlijk veel schokkender dan dit. Het geeft me wel een vreemd gevoel dat de nazaten van het eens zo machtige ottomaanse rijk op de manier leven waarop ze dat nu doen. Vind dat toch best wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |