SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja wel, want ze doen alsof de Ariërs het beginpunt warenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet rullevant zou Derksen zeggen.
Oh? Jij weet er meer van?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wel, want ze doen alsof de Ariërs het beginpunt waren
Hahaha.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef Eagle_99 het volgende:
http://en.akinator.com/
Almazbek Atambayev(President van Kirgizië) raadt hij nietEerst Abdullah Gül, daarna heb ik Turks achterwege gelaten, krijg ik Nursultan Nazarbayev(president Kazachtstan, dus hij is wel dichtbij
)
Ben echt blij dat ik niet in Engeland woon. Hun privacy-inperkende maatregelen spreken mij helemaal niet aan en door dat cameratoezicht (CCTV) kun je volgens mij niet eens rustig over straat lopen zonder opgenomen te worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Hahaha.
Op de derde gok raadde hij net naast, ik had Ed Milliband in gedachten en hij noemde eerst zijn broer. Pas de vierde gok was het wel Ed.
quote:Şampiyonun belirleneceği, Devler Ligi’ne giden takımların ve UEFA Avrupa Ligi vizesini elde edecek ekibin belirleneceği maçlar 6 hafta boyunca nefesleri kesecek. Futbol Federasyonu’nun bu sezon ilk kez denenecek olan “Süper Final”i önümüzdeki sezon da uygulaması kesinleşti. Bundan sonra play off’suz bir Süper Ligimiz olmayacak.
Bron: Mackolik.com.
quote:2-BU KEZ PLAY OUT DA OYNANACAK
Şampiyonu belirleyen sistem, yeni sezonda küme düşen takımları belirlemede de uygulanacak. Süper Lig’den düşecek ve Süper Lig’e gelecek yeni takımlar “Play out” maçları ile belirlenecek. Detaylar daha sonra şekillenecek.
quote:3-SÜPER FİNAL MAÇLARINA SÜPER FORMA
Süper Final’de boy gösterecek dört takım için özel formalar tasarlanacak. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor oynanacak 12 karşılaşmaya bu özel formalarla çıkacak. Yeni formalar storelarda da satışa sunulacak.
quote:6-YILDIZLAR REKLAMLARDA BOY GÖSTERECEK
Süper Final’in reklam filmlerinde 4 büyük takımın yıldızları boy gösterecek. Öncelikle Elmander, Alex, Fernandes ve Burak Yılmaz takımları adına reklam filmlerinde oynayacak. Billbaordları onların resimleri süsleyecek.
quote:7-HER KARŞILAŞMA EFSANELERE ADANACAK
12 dev karşılaşmaya sahne olacak Süper Final’deki maçlar her kulübün 4 efsane ismine adanacak. Karşılaşmalara evsahipliği yapacak statlarda bu efsane isimler adına hatıra eşyaları, tişört ve kupalar satılacak.
quote:8-SÜPER FİNAL’İN MVP’Sİ DE SEÇİLECEK
Şampiyonun belli olduğu karşılaşma sonrası oynanan tüm maçlar sonunda, en başarılı futbolcu seçilecek. Bu oyuncu “Süper Final MVP’si” ünvanının sahibi olacak. Kendisine para ödülünün yanı sıra çeşitli hediyeler verilecek.
Boh.quote:Bahar Kupası da renk katacak
Normal sezonun puan sıralamasını 9 ile 18. sırada bitiren takımlar, Bahar Kupası’nda mücadele edecekler. Tek devreli lig usulüne göre oynanacak maçlar sonunda ilk 3’e giren kulüplere para ödülü verilecek.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een reactie ontvangen:
[..]
Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
juu weettog met mijn swagg en me bb bold 1998 pingping BFC21381 Add me en R&R back!
Oh en wij dan ?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ey Triggershot of Bilge, ik heb vragen omtrent gebed, als iemand mij even zou kunnen aanspreken in DM, zou echt geweldig zijn
vahh caniim.. balli sut ic..quote:
Objection !quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Als die technologie zich een beetje doorontwikkelt hebben we binnenkort geen vrouwen meer nodig.
Dat is wel 't laatste waar ik me zorgen over zal maken. De economie draait op vrouwen. En bijv een (nek)massage zou ik niet willen missen. Het gros van de mannen heeft daar te weinig finesse voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
En wie gaat er dan eten voor je maken?
Sinds wanneer ben je zo vrouwvriendelijk? Ik heb je wel eens anders zien typen ('horen praten')quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
Ook zeer belangrijk maar wil niet suggereren dat vrouwen alleen daarom onmisbaar zijn.
Laten we duidelijk zijn; ik ben nog steeds vrouwonvriendelijk. Dat betekend niet dat er absurde aantijgingen gedaan kunnen worden. Het was enkel mijn mening over de post van Bilge.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sinds wanneer ben je zo vrouwvriendelijk? Ik heb je wel eens anders zien typen ('horen praten')
betekendquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laten we duidelijk zijn; ik ben nog steeds vrouwonvriendelijk. Dat betekend niet dat er absurde aantijgingen gedaan kunnen worden. Het was enkel mijn mening over de post van Bilge.
Schokkend hoe ze bergen marihuana verbranden. Zo zonde...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Maffe Mexicanen1...
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)icaanse-drugsoorlog/
Waarschuwing: Schokkende beelden!
Uit dit topic.
Ik denk dat ik een vakantie naar Mexico voor het komende millennium maar even uitstel.
Jezus, behoorlijk schokkende fotosquote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Maffe Mexicanen1...
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)icaanse-drugsoorlog/
Waarschuwing: Schokkende beelden!
Uit dit topic.
Ik denk dat ik een vakantie naar Mexico voor het komende millennium maar even uitstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |