Vind het wel een onwijs hoge prijs.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Vervoer en stemmen van een vleugel kost 175.000 euro
Dat verbaasde mij ook. Ik zou denken, laat lekker staan en koop elk jaar een nieuwe, maar zo zal dat wel niet werken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Vervoer en stemmen van een vleugel kost 175.000 euro
175K min 10 jaar inflatie en rente I assume, nog steeds een bizar bedrag maar toch niet voor 1 keer vervoeren?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook. Ik zou denken, laat lekker staan en koop elk jaar een nieuwe, maar zo zal dat wel niet werken.
Geloof ik ook niet, maar ik had vroeger op de middelbare school verkering met een meisje wiens stiefvader ook piano's vervoerde en stemde, en die woonde ook in een kast van een huis. Blijkbaar lucratieve business.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
175K min 10 jaar inflatie en rente I assume, nog steeds een bizar bedrag maar toch niet voor 1 keer vervoeren?
Badum Tss.quote:
6 jaar lang optreden wereldwijd en je vleugel laten stemmen wereldwijd elke week een andere locatie, zal wel ietsje duurder zijn om een nieuwe te kope elke x lijkt mequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook. Ik zou denken, laat lekker staan en koop elk jaar een nieuwe, maar zo zal dat wel niet werken.
Zoetsappig gedoe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het sneu voor die kerel. Doet me denken aan al dat gezeur rond Micheal Jackson, die had ook nooit echt kwaad in de zin.
Je kan blijkbaar niet je hele leven Peter Pan spelen. Maar die jongen heeft toch ook een manager enzo, hoe kan het nou zo ver komen?
Anyway, hij heeft genoeg spulletjes van waarde, komt wel goed, leert ie van.
Waarschijnlijk gekocht op afbetalingquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Niet om lullig te doen, maar als die gast 2 van zijn auto's verkoopt, is hij toch al van de schuld af? Hij houdt genoeg andere spullen over lijkt me (nóóit gesnapt hoe hij alles kon betalen)
Over vele jaren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe piano stemmen, etc. 175.000 euro kan kosten...
vind ik niet zo raar...quote:
DAN begrijp ik niet dat de stemmer het zo heeft laten oplopen en niet na 25.000 euro gezegd heeft, ik doe niets meer voordat je betaalt.quote:
Wat zegt deze liberaal nou allemaal ?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dat. Ondernemers zijn soms een beetje dom. En opportunisten.
Tsja, ik kán me voorstellen dat als je eerst 7 jaar levert zonder ooit om een betalinkje te vragen dat de klant daar het 8e jaar dan ook niet meer op rekent.quote:
Heb je gelijk in. Maar vond het grappig het van jou te zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, ik kán me voorstellen dat als je eerst 7 jaar levert zonder ooit om een betalinkje te vragen dat de klant daar het 8e jaar dan ook niet meer op rekent.
En ook: ze vervoerden x-maal per jaar een concert Bösendorfer die meer waard is dan de schuld. Had dat ding gewoon in onderpand genomen, of verkocht. Raaare tent.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
DAN begrijp ik niet dat de stemmer het zo heeft laten oplopen en niet na 25.000 euro gezegd heeft, ik doe niets meer voordat je betaalt.
quote:Wibi Soerjadi in shock na dubbele 'aanslag' op zijn landgoed
Naast een heftruck op zijn landgoed is ook de Rolls-Royce van Wibi Soerjadi zondag in lichterlaaie gezet. De pianovirtuoos is erg geschrokken.
"In shock.. Iemand heeft mijn Rolls Royce in de fik gestoken.. Naast mijn voordeur. Met het zadeldek van mijn paard.. #sprakeloos", schrijft Wibi op Twitter.
Volgens Wibi's woordvoerder is het zadeldek speciaal gepakt uit de stallen en aangestoken in de Rolls voor het huis. Het zou lijken op een bewuste boodschap of aanslag.
Zondagochtend ging ook al een heftruck die geparkeerd stond bij de oprijlaan naast het landgoed van de meesterpianist in vlammen op. Politie en recherche doen op dit moment onderzoek.
Ja, een paardenkop erbij en het verhaal is compleet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
Ik las ergens dat z'n rolls roys in de fik was gestoken en het zadel van zijn paard op de motorkap was gelegd
Godfather????
In Wibi's geval kunnen ze ook de bebloede oren van Mickey Mouse in z'n bed leggenquote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, een paardenkop erbij en het verhaal is compleet.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef Cynix ® het volgende:
Als mijn Rolls in de hens staat is Twitteren trouwens niet het eerste waar ik aan denk.
Waar lees jij dat Twitteren het eerste is wat hij heeft gedaan?quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef Cynix ® het volgende:
Als mijn Rolls in de hens staat is Twitteren trouwens niet het eerste waar ik aan denk.
Net als Edith Bosch. 'Oe shit ik heb iemand geslagen.'quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar lees jij dat Twitteren het eerste is wat hij heeft gedaan?
Had-ie van het wisselgeld nog wel een nette Jag overgehouden.quote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef ukga het volgende:
Hij had die RR beter kunnen verkope en zn schuld ervan kunnen betalen
Dat snap ik ook echt niet hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap dat niet helemaal; in de schulden en dan zulke dure spullen/hobbies aanhouden..
En zou er geen verband zijn tussen die schulden en de brandstichting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |