Niet zo gek, dat ding ging natuurlijk de hele wereld over. Is nog geen 50.000 per jaar, dus valt mee.quote:6 jaar een vleugel stemmen en vervoeren kost 250.000 euro? wtf dikke business
Oja, das dom van mequote:Op woensdag 4 april 2012 16:14 schreef Tja..1986 het volgende:
ukga:
[..]
Niet zo gek, dat ding ging natuurlijk de hele wereld over. Is nog geen 50.000 per jaar, dus valt mee.
Ik volg en lees veel Forums. Ook Nieuws. Daar staat idd een topic over dit onderwerp.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Wibi Soerjadi financieel in de put
Als je nou zelf ook wat meer op Fok kijkt ipv alleen posten..
wees blij dat Tong geen kuttopic opent waarvan de bedoeling is dat het grappig is.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik ken mijn grenzen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef ukga het volgende:
[..]
wees blij dat Tong geen kuttopic opent waarvan de bedoeling is dat het grappig is.
idd. t andere topic is ook veel populairder. waarschijnlijk omdat er geen shit van tong80 staatquote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Gemiddeld 111 per dag noem ik niet een paar..quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg en lees veel Forums. Ook Nieuws. Daar staat idd een topic over dit onderwerp.
Vind gewoon dat het ook in dit forum thuishoort.
Ik open elke dag een paar topics. O.a. hier en in Nieuws.
Zorg zelf eens voor een bijdrage aan Fok! voordat je nutteloze kritiek levert.
Nu word ik weer beschuldigd van het feit dat ik de hele dag nieuwssites zit te bekijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef SiGNe het volgende:
Maar waarom word jij geen nieuwsposter op de Frontpage als je toch al de hele dag nieuwssites zit te bekijken? Je zit toch al bovenop het nieuws.
Ik denk dat ie homo is.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef Ole het volgende:
Deze blijft gewoon open. Punt. Verder over Wibi
Wibi begonquote:
Ach Antony Kamerling bleef hangen toen ie allang volwassen was.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef ukga het volgende:
Ik zie die wibi wel eens in intervieuws, helemaal goed bij zn volle 100 is ie niet volgens mij. Hij is ergens blijve hange in zn pubertijd
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Antony Kamerling bleef hangen toen ie allang volwassen was.
Smakeloze "grap".quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Antony Kamerling bleef hangen toen ie allang volwassen was.
rot toch op, laat hem met rustquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch vrij makkelijk te checken... als er beslag op de woning ligt is dat terug te vinden in het kadaster
Hij heeft volgens mij nooit een puberteit gehad, hij is altijd 10 gebleven.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef ukga het volgende:
Ik zie die wibi wel eens in intervieuws, helemaal goed bij zn volle 100 is ie niet volgens mij. Hij is ergens blijve hange in zn pubertijd
op sbs6 shownieuws ook zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef swollywood het volgende:
Net werd bij RTL Boulevard verteld dat er beslag gelegd is op zijn bezittingen.
Ik was en ben dat ook niet van plan hoor...quote:
Boulevardquote:Op maandag 7 mei 2012 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Wel zijn gal spuwen op twitter maar als Boulevard hem vraagt om een officieel wederhoor dan slaat hij op de vlucht
Hij had weinig noten op zijn zang. Moet wel een hele foute toon zijn die RTL Boulevard heeft aangeslagen. Niet echt fijnbesnaard in elk geval.quote:
Albert zat te trillen van verontwaardiging dat Wibi geen openheid van zaken aan Boulevard wilde geven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij had weinig noten op zijn zang. Moet wel een hele foute toon zijn die RTL Boulevard heeft aangeslagen. Niet echt fijnbesnaard in elk geval.
Maar Wibi wel, met zijn Tweetie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
Nee joh, zo is Albert helemaal niet. Wat hij doet doet hij ook voor ons hoor
![]()
Wibi kan het beste voorgoed intrekken bij Mickey, Tweety, Donald en Katrien in Parijs. En dan Oom Dagobert als curator. Die houdt hem wel kort.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |