Jij ook Johanquote:Op zondag 8 april 2012 14:51 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Bob wees niet zo sarcastisch dat is mijn werk.
Ok tof.
Trouwens fijne pasen!
Oke Apij!quote:Op zondag 8 april 2012 14:51 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Bob wees niet zo sarcastisch dat is mijn werk.
Ok tof.
Trouwens fijne pasen!
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en flodder
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dat vind ik zielig en eng. Haal weg >:lquote:
Eieren zoeken?quote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef Berend. het volgende:
Event! @ mFok!
Vanavond om half 9 is er een event op mFok. Het is iets wat we nog nooit hebben gedaan, maar wel erg leuk is! Ik zal ook filmen zodat het op Youtube komt.
Als het event begint, kom dan alsjeblieft op TeamSpeak. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar wel zo gezellig.
See ya tonight!
Pix
zwanen? u serious?quote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef IncubatingBob het volgende:
Me stadion is af! Ik ben zelf geen ADO fan maar omdat de stad Den Haag heet leek het me toepasselijk om die stijl aan te nemen. Het is vooral terug te zien in de zwanen aan de voorgevel en het gebruik van de kleuren geel groen. Ik heb me zelf groen en geel geergerd aan het afvlakken van het land en het enorm veel schapen scheren, maar het is het waard geweest! Het stadion is bedoeld voor events in Den Haag.
Check de foto's:
De gevel:
[ afbeelding ]
Buitenkant:
[ afbeelding ]
Interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk mijn persoonlike vipbox:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef IncubatingBob het volgende:
Me stadion is af! Ik ben zelf geen ADO fan maar omdat de stad Den Haag heet leek het me toepasselijk om die stijl aan te nemen. Het is vooral terug te zien in de zwanen aan de voorgevel en het gebruik van de kleuren geel groen. Ik heb me zelf groen en geel geergerd aan het afvlakken van het land en het enorm veel schapen scheren, maar het is het waard geweest! Het stadion is bedoeld voor events in Den Haag.
Check de foto's:
De gevel:
[ afbeelding ]
Buitenkant:
[ afbeelding ]
Interieur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk mijn persoonlike vipbox:
[ afbeelding ]
DODGEYquote:Op zondag 8 april 2012 17:56 schreef gogosweden het volgende:
3x raden wie dit geschreven heeft![]()
[ afbeelding ]
Wat is map reset, zelfde map maar leeg?? Of gewoon compleet overnieuw beginnen?quote:Op zondag 8 april 2012 17:58 schreef Mender het volgende:
Aangezien mijn server een beetje dood is wil ik wat dingen gaan veranderen. De huidige map is naar mijn idee niet echt ideaal. Vanwege veel te veel zee etc.
In het geval dat er een nieuwe map komt zorg ik er voor dat er minder swamp biomes zijn en veel minder zee is.
Maar ik ga natuurlijk niet zomaar een map reset doen mochten de meeste stemmen voor een map reset zijn. Ik wil gewoon even kijken hoe jullie er over denken.
Poll: Wat moet er gebeuren met de map?
• map reset
• nieuwe map (oude map blijft toegankelijk)
• huidige map aanpassen
• keine ahnung
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Met een steeds grotere map en meerdere werelden is het maken van een map render steeds lastiger voor mij. Een live render i.p.v. iedere week zelf een render maken lijkt me daarom een goede oplossing.
Poll: Live render i.p.v. iedere week een render?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Verder ga ik binnenkort weer een event houden. Ik heb een speciale map gemaakt hiervoor. En ik ben af en toe met wat mensen hier nog wat dingetjes op aan het bouwen.Dit event komt dan wel op een aparte server zodat ook mensen mee kunnen doen die niet whitelisted zijn.
Edit: huidige map aanpassen gaat het waarschijnlijk niet worden. Maar ik heb het er toch even bij gezet om te checken wat jullie vinden.
Compleet nieuwe map denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is map reset, zelfde map maar leeg?? Of gewoon compleet overnieuw beginnen?
Ik stem voor huidige map gewoon wat water weg knippen, moet kunnen.
Idd "map reset" is dat er een nieuwe map komt en de oude weg gaat (dus idd overnieuw beginnen). Maar dat doe ik niet zomaar hoor. Behalve als er geen bezwaren zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is map reset, zelfde map maar leeg?? Of gewoon compleet overnieuw beginnen?
Ik stem voor huidige map gewoon wat water weg knippen, moet kunnen.
Nee bij "map reset" gaat de oude map weg. En bij "nieuwe map" blijft de oude map nog steeds toegankelijk door een portal.quote:Op zondag 8 april 2012 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Maar dan zijn de 2 opties eigenlijk hetzelfde? "map reset" en "nieuwe map"
Het lijkt meer een spele.nl spel dan een werkelijke game.quote:
Ik kan me nog herinneren dat je zei "Een mapreset zal bij mij nooit gebeuren".quote:Op zondag 8 april 2012 17:58 schreef Mender het volgende:
Aangezien mijn server een beetje dood is wil ik wat dingen gaan veranderen. De huidige map is naar mijn idee niet echt ideaal. Vanwege veel te veel zee etc.
In het geval dat er een nieuwe map komt zorg ik er voor dat er minder swamp biomes zijn en veel minder zee is.
Maar ik ga natuurlijk niet zomaar een map reset doen mochten de meeste stemmen voor een map reset zijn. Ik wil gewoon even kijken hoe jullie er over denken.
Poll: Wat moet er gebeuren met de map?
• map reset
• nieuwe map (oude map blijft toegankelijk)
• huidige map aanpassen
• keine ahnung
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Met een steeds grotere map en meerdere werelden is het maken van een map render steeds lastiger voor mij. Een live render i.p.v. iedere week zelf een render maken lijkt me daarom een goede oplossing.
Poll: Live render i.p.v. iedere week een render?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Verder ga ik binnenkort weer een event houden. Ik heb een speciale map gemaakt hiervoor. En ik ben af en toe met wat mensen hier nog wat dingetjes op aan het bouwen.Dit event komt dan wel op een aparte server zodat ook mensen mee kunnen doen die niet whitelisted zijn.
Edit: huidige map aanpassen gaat het waarschijnlijk niet worden. Maar ik heb het er toch even bij gezet om te checken wat jullie vinden.
En in je watervalquote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Sorry maar als er een mapreset komt kap ik er mee, heb zooooveel uren in me huis gestoken. Nee dankje.
Precies, duurde 2 uur voordat die was zoals ik m wouquote:
Hierna zijn die twee gasten miljonair en kappen ze ermee.quote:
Het ligt volgens mij gewoon aan het moment van het jaar..quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
alleen mfok is een beetje bevolkt
[ afbeelding ]
Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben gewoon heel benieuwd wat mensen als positief zouden zien aan een map reset...
Wat boeit die zee eigenlijk? Pomp gewoon sand erin met WE brush ofzo. Ook wat meer events houden man, is leuk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef Mender het volgende:
Rustig maar er komt waarschijnlijk geen map reset
Ik ga gewoon rustig een keer kijken of het mogelijk is wat jij zei, stukken zee weghalen. Ik wou gewoon even pijlen wat jullie dachten.
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.
Klopt inderdaad! Ik mis nog een beetje de 'adventure' content diepte die Terraria wel heeft.quote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.
Inderdaad. Ik vind het soms moeilijk om doelen voor mezelf te stellen. Door mijn corrupte (gelukkig nog maar twee dagen oude) wereld, opnieuw begonnen, en gelijk opnieuw anders aangepakt. Deze keer moest ik wel, want mijn spawn is een swamp eiland in het midden van de zeequote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik speel Minecraft ondertussen enige tijd, en een maand of twee geleden Terraria ook veel gespeeld (70 uur volgens Steam) en ik vind ze moeilijk te vergelijken. Beiden zijn adventures games, maar bij T. is het véél meer adventure. Er zouden in MC nog veel meer adventures zaken mogen bijomen!quote:Op maandag 9 april 2012 00:38 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Ik mis nog een beetje de 'adventure' content diepte die Terraria wel heeft.
Het kost toch even wat meer moeite om mezelf doelen te gaan stellen om hele bouwwerken te gaan maken.
En dan gaan er weer mensen zeiken dat er te veel 'RPG' in Minecraft zit...quote:Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef Jump het volgende:
Ik speel Minecraft ondertussen enige tijd, en een maand of twee geleden Terraria ook veel gespeeld (70 uur volgens Steam) en ik vind ze moeilijk te vergelijken. Beiden zijn adventures games, maar bij T. is het véél meer adventure. Er zouden in MC nog veel meer adventures zaken mogen bijomen!
En ingevult.quote:Op maandag 9 april 2012 03:08 schreef Berend. het volgende:
Diamonds verdienen?
Ik heb vandaag even een enquête gemaakt. Als je deze invult, kan je 3 diamonds verdienen. Ingevuld? Vraag Pixiio voor de diamonds! Aanvragen kan ingame, of via DM.
Alleen voor mFok leden!
Klik hier![]()
Alvast bedankt!
Berend.
Er zijn altijd een paar mensen ontevreden. Dat noemen we zeikerds en die moet je dood negeren.quote:Op maandag 9 april 2012 02:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dan gaan er weer mensen zeiken dat er te veel 'RPG' in Minecraft zit...
Misschien ook een idee om het systeem te veranderen dat je gewoon kunt inloggen op het IP adres, maar in de "New" group, dat verlaagt wellicht de drempel voor mensen om op de server te gaan spelen.quote:Op maandag 9 april 2012 08:33 schreef Mender het volgende:
Ok wat ik ga doen is het volgende:
Een nieuwe survival map starten. Ik ben er voor aan het zorgen dat deze map wel ideaal is, dat duurt nog even voordat ik daarmee klaar ben denk ik omdat ik door de weeks niet zoveel tijd heb. Deze draait dan naast de oude map. Je kan dus naar beide werelden. Je kan dan ook spullen meenemen van de ene naar de andere wereld. En verder ga ik dan een live render invoeren.
Ditquote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Even zodat iedereen het zietquote:Op maandag 9 april 2012 03:08 schreef Berend. het volgende:
Diamonds verdienen?
Ik heb vandaag even een enquête gemaakt. Als je deze invult, kan je 3 diamonds verdienen. Ingevuld? Vraag Pixiio voor de diamonds! Aanvragen kan ingame, of via DM.
Alleen voor mFok leden!
Klik hier![]()
Alvast bedankt!
Berend.
Natuurlijk, heb gelijk ¤ 50,- overgemaaktquote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand al geld naar http://www.kickstarter.co(...)entures?ref=category gedaan?
250.000 dollar willen ze, beetje veel als je het mij vraagt, maar zo te zien gaat het wel goedkomen. Die gasten knijpen in hun vuistjes nu!!quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand al geld naar http://www.kickstarter.co(...)entures?ref=category gedaan?
Inderdaad. Moet je eens kijken waar Notch mee was begonnenquote:Op maandag 9 april 2012 13:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
250.000 dollar willen ze, beetje veel als je het mij vraagt, maar zo te zien gaat het wel goedkomen. Die gasten knijpen in hun vuistjes nu!!
Moet je eens kijken hoe Notch is geëindigd. Jeb heeft alles moeten fixen en het noodzakelijke nog moeten toevoegen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet je eens kijken waar Notch mee was begonnen
.. als je dat had.quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb gelijk ¤ 50,- overgemaakt
Als budget om een game mee te maken is het niet echt veel.quote:Op maandag 9 april 2012 13:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
250.000 dollar willen ze, beetje veel als je het mij vraagt, maar zo te zien gaat het wel goedkomen. Die gasten knijpen in hun vuistjes nu!!
Minecraft kloon gewoon met nog vreemdere graphics.quote:Op maandag 9 april 2012 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als budget om een game mee te maken is het niet echt veel.
Kan je misschien net 8 jaar salarissen mee betalen.
Nog vrij weinig info over wat het spel nu precies inhoudt dus nee daar ga ik mijn centjes niet aan verspillen.
alweerquote:Op maandag 9 april 2012 14:53 schreef Berend. het volgende:
Jongens, helaas is er vanavond wat tussen gekomen. Ik weet dus niet of het event door kan gaan
check mn PI dus ik haat niet echtquote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bob wat zit je de laatste tijd toch te haten.
kan al, /cpassword password *dacht ikquote:Op maandag 9 april 2012 15:43 schreef Ongedierte het volgende:
Ik heb vette idee voor mFOK!
Chests met een wachtwoord! Dan kan je dus als je met groep bouwt, diegene kunnen dan pakken
Jongen, dan zou ik het echt wel weten hoor! Want ik ben jou enzo, snapje?quote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kan al, /cpassword password *dacht ik
kap is met je heeeeeleee slechte trollpoging want ik ken je niet dus hoe kan je mij zijn ok? grgr henk en ingrid en een poot van woef.quote:Op maandag 9 april 2012 15:54 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jongen, dan zou ik het echt wel weten hoor! Want ik ben jou enzo, snapje?
dat zeggen ze op mFOK!quote:Op maandag 9 april 2012 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kap is met je heeeeeleee slechte trollpoging want ik ken je niet dus hoe kan je mij zijn ok? grgr henk en ingrid en een poot van woef.
lol wie dan?quote:
mwah best veel kijk anders ff op minecraftwiki.netquote:Op maandag 9 april 2012 16:16 schreef Cara het volgende:
Binnekort sinds vorig oktober maar eens Minecraft weer oppakken. Iemand die zin heeft te vertellen wat veruit de belangrijkste veranderingen zijn?
Hoogtelimietquote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mwah best veel kijk anders ff op minecraftwiki.net
en de wereld ook hard laten laggen!quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef Flodder450 het volgende:
Nu moet ie eigenlijks nog naar 512 gaan, dan kunne nwe eindelijk het WTC op 1:1 schaal bouwen
quote:Op maandag 9 april 2012 15:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
(er was wel 1 iemand die allemaal gevloek erin had)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Ja het was laat en ik zag staan "Alleen voor mFOK leden". Dus dan is het eigenlijk mijn missie om een enquête in te vullen die alleen voor mFOK leden is, en het is gelukt.quote:
BAAS!quote:Op maandag 9 april 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja het was laat en ik zag staan "Alleen voor mFOK leden". Dus dan is het eigenlijk mijn missie om een enquête in te vullen die alleen voor mFOK leden is, en het is gelukt.
Als je die antwoorden ziet.
We zitten volgens mij al bijna bij de Helquote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef Johan1994 het volgende:
Met ieder topic voel ik het niveau een beetje dalen
We zitten zo diep dat we bijna imploderenquote:Op maandag 9 april 2012 19:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
We zitten volgens mij al bijna bij de Hel
En je hoeft weinig geld uit te geven aan de centrale verwarming he. In de hemel lopen de onkosten flink op. Denk ik.quote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef bobbernaut het volgende:
Jonge hel > hemel, in de hemel zitten schijnheilige kutboontjes en in de hel toffe mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |