abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 april 2012 @ 19:15:43 #226
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_110066332
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Maar dan zijn de 2 opties eigenlijk hetzelfde? "map reset" en "nieuwe map"
Nee bij "map reset" gaat de oude map weg. En bij "nieuwe map" blijft de oude map nog steeds toegankelijk door een portal.
pi_110069297
quote:
Het lijkt meer een spele.nl spel dan een werkelijke game.
If not now, then when.
pi_110069374
quote:
4s.gif Op zondag 8 april 2012 17:58 schreef Mender het volgende:
Aangezien mijn server een beetje dood is wil ik wat dingen gaan veranderen. De huidige map is naar mijn idee niet echt ideaal. Vanwege veel te veel zee etc.

In het geval dat er een nieuwe map komt zorg ik er voor dat er minder swamp biomes zijn en veel minder zee is.

Maar ik ga natuurlijk niet zomaar een map reset doen mochten de meeste stemmen voor een map reset zijn. Ik wil gewoon even kijken hoe jullie er over denken.

Poll: Wat moet er gebeuren met de map?
map reset
nieuwe map (oude map blijft toegankelijk)
huidige map aanpassen
keine ahnung
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Met een steeds grotere map en meerdere werelden is het maken van een map render steeds lastiger voor mij. Een live render i.p.v. iedere week zelf een render maken lijkt me daarom een goede oplossing.

Poll: Live render i.p.v. iedere week een render?
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Verder ga ik binnenkort weer een event houden. Ik heb een speciale map gemaakt hiervoor. En ik ben af en toe met wat mensen hier nog wat dingetjes op aan het bouwen. :) Dit event komt dan wel op een aparte server zodat ook mensen mee kunnen doen die niet whitelisted zijn.

Edit: huidige map aanpassen gaat het waarschijnlijk niet worden. Maar ik heb het er toch even bij gezet om te checken wat jullie vinden.
Ik kan me nog herinneren dat je zei "Een mapreset zal bij mij nooit gebeuren". :D

Maar mapreset is wel beter denk ik, wel graag de map uploaden want ik wil mijn epic huis wel bewaren, en misschien kan je er bij de mapreset voor zorgen dat er meer mensen bij de spawn gaan bouwen.
If not now, then when.
pi_110069742
Sorry maar als er een mapreset komt kap ik er mee, heb zooooveel uren in me huis gestoken. Nee dankje.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_110069831
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Sorry maar als er een mapreset komt kap ik er mee, heb zooooveel uren in me huis gestoken. Nee dankje.
En in je waterval _O-
pi_110069863
quote:
6s.gif Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef Topiek het volgende:

[..]

En in je waterval _O-
Precies, duurde 2 uur voordat die was zoals ik m wou :D :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 8 april 2012 @ 20:39:06 #232
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_110070179
quote:
Hierna zijn die twee gasten miljonair en kappen ze ermee.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_110071862
alleen mfok is een beetje bevolkt :')

pi_110071888
Kan IEMAND me uitleggen wat er zo goed is aan een map reset, en waarom dat meer mensen zou lokken? Voor mij is het echt juist een ontzettend negatief iets waardoor ik niet meer terug zou komen..
quote:
4s.gif Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
alleen mfok is een beetje bevolkt :')

[ afbeelding ]
Het ligt volgens mij gewoon aan het moment van het jaar..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 8 april 2012 @ 21:10:16 #235
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_110071948
Momenteel is iedereen gewoon een beetje "minecraft moe"; ze (en ik) komen wel terug zodra er echt weer updates zijn.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_110072090
Ik ben gewoon heel benieuwd wat mensen als positief zouden zien aan een map reset...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 8 april 2012 @ 21:22:17 #237
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_110072658
Rustig maar er komt waarschijnlijk geen map reset :)

Ik ga gewoon rustig een keer kijken of het mogelijk is wat jij zei, stukken zee weghalen. Ik wou gewoon even pijlen wat jullie dachten.
  zondag 8 april 2012 @ 21:24:05 #238
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_110072781
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben gewoon heel benieuwd wat mensen als positief zouden zien aan een map reset...
Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.
pi_110073748
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:22 schreef Mender het volgende:
Rustig maar er komt waarschijnlijk geen map reset :)

Ik ga gewoon rustig een keer kijken of het mogelijk is wat jij zei, stukken zee weghalen. Ik wou gewoon even pijlen wat jullie dachten.
Wat boeit die zee eigenlijk? Pomp gewoon sand erin met WE brush ofzo. Ook wat meer events houden man, is leuk.
If not now, then when.
pi_110076100
Tja je kan een map reset doen. Dan raak je wel de spelers die je loyaal zijn gebleven kwijt.
Er komen misschien weer wat extra mensen die 3x komen en daarna nooit meer en de cycle begint weer opnieuw.

Een nieuwe wereld met een portal erbij lijkt mij een prima oplossing. Maar dan wel met gedeelde grondstoffen, dus dat je die gewoon door de portal kan meenemen.
Al zie ik niet in waarom je nu een nieuwe map zou willen, misschien makkelijker om de hele spawn te verplaatsen want qua map generatie is weinig gepatched sinds het begin van de server.

Over die map, maakt mij niet uit, vind die live render niet bepaald mooi / handig perspectief om dingen mee te plannen. Gelukkig kan ik zelf maps maken dus dat is niet echt een punt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_110083698
quote:
Hehe, leuk gedaan :P
  maandag 9 april 2012 @ 00:36:35 #243
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110083749
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.
Zo denk ik er ook over :P
pi_110083810
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.
Klopt inderdaad! Ik mis nog een beetje de 'adventure' content diepte die Terraria wel heeft.
Het kost toch even wat meer moeite om mezelf doelen te gaan stellen om hele bouwwerken te gaan maken.
  Lieve Belg maandag 9 april 2012 @ 01:09:38 #245
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_110084813
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Een hoop mensen vinden het opbouw proces, dus een huisje, alle farms etc bouwen, leuk en vinden het daarna doorbouwen een stuk saaier. Die hebben dan weer even een maandje lol.
Inderdaad. Ik vind het soms moeilijk om doelen voor mezelf te stellen. Door mijn corrupte (gelukkig nog maar twee dagen oude) wereld, opnieuw begonnen, en gelijk opnieuw anders aangepakt. Deze keer moest ik wel, want mijn spawn is een swamp eiland in het midden van de zee :D

Wat ik meestal doe voor doelen te stellen, is ideeën halen uit Let's Plays van verschillende mensen (ethoslab, docm77, hypnotizd, generikb, bdoubleo, guude, ...) (hun youtube channels zijn zeker aan te raden trouwens :)).

Ik heb me in deze wereld vooropgesteld om verschillende mob traps en xp farms te bouwen. Maar het ook mooi te houden voor het oog.

Zaken uit mijn vorige wereld die ik ook wel opnieuw wil bouwen:
http://images.internix.be/files/minecraft/minecraft57.png
http://images.internix.be/files/minecraft/minecraft58.png

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:38 schreef STING het volgende:

[..]

Klopt inderdaad! Ik mis nog een beetje de 'adventure' content diepte die Terraria wel heeft.
Het kost toch even wat meer moeite om mezelf doelen te gaan stellen om hele bouwwerken te gaan maken.
Ik speel Minecraft ondertussen enige tijd, en een maand of twee geleden Terraria ook veel gespeeld (70 uur volgens Steam) en ik vind ze moeilijk te vergelijken. Beiden zijn adventures games, maar bij T. is het véél meer adventure. Er zouden in MC nog veel meer adventures zaken mogen bijomen!
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 9 april 2012 @ 02:25:41 #246
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_110086049
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 01:09 schreef Jump het volgende:

Ik speel Minecraft ondertussen enige tijd, en een maand of twee geleden Terraria ook veel gespeeld (70 uur volgens Steam) en ik vind ze moeilijk te vergelijken. Beiden zijn adventures games, maar bij T. is het véél meer adventure. Er zouden in MC nog veel meer adventures zaken mogen bijomen!
En dan gaan er weer mensen zeiken dat er te veel 'RPG' in Minecraft zit...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_110086406
Diamonds verdienen?

Ik heb vandaag even een enquête gemaakt. Als je deze invult, kan je 3 diamonds verdienen. Ingevuld? Vraag Pixiio voor de diamonds! Aanvragen kan ingame, of via DM.

Alleen voor mFok leden!

Klik hier *O*

Alvast bedankt! ;)
Berend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Berend. op 09-04-2012 03:13:20 ]
pi_110086762
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 03:08 schreef Berend. het volgende:
Diamonds verdienen?

Ik heb vandaag even een enquête gemaakt. Als je deze invult, kan je 3 diamonds verdienen. Ingevuld? Vraag Pixiio voor de diamonds! Aanvragen kan ingame, of via DM.

Alleen voor mFok leden!

Klik hier *O*

Alvast bedankt! ;)
Berend.
En ingevult.

[
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:25 schreef Sitethief het volgende:

[..]

En dan gaan er weer mensen zeiken dat er te veel 'RPG' in Minecraft zit...
Er zijn altijd een paar mensen ontevreden. Dat noemen we zeikerds en die moet je dood negeren.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  maandag 9 april 2012 @ 08:33:30 #249
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_110087011
Ok wat ik ga doen is het volgende:

Een nieuwe survival map starten. Ik ben er voor aan het zorgen dat deze map wel ideaal is, dat duurt nog even voordat ik daarmee klaar ben denk ik omdat ik door de weeks niet zoveel tijd heb. Deze draait dan naast de oude map. Je kan dus naar beide werelden. Je kan dan ook spullen meenemen van de ene naar de andere wereld. En verder ga ik dan een live render invoeren.
  maandag 9 april 2012 @ 09:03:09 #250
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_110087209
Hell yeah *O*
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')