quote:Op woensdag 4 april 2012 14:38 schreef Schild het volgende:
Zouden ze het wapenonderhoud ook zelf hebben gedaan? @1:51![]()
Andere schoenen kopen is niet echt een oplossing voor het probleem dat ik heb tenzij er aan te tonen valt dat er een productie fout is geweest met degene die ik nu heb.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef trigt013 het volgende:
Probeer eens Meindl Army Pro, een heerlijke soepele laars voor veel functie's
en voel/zie je geen verschillen als je er het zelfde type schoen/rechter choen bijpakt?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Andere schoenen kopen is niet echt een oplossing voor het probleem dat ik heb tenzij er aan te tonen valt dat er een productie fout is geweest met degene die ik nu heb.
Sloggi heeft gelijk. Het is nou niet dat ik de eerste beste schoenen heb uitgezocht ofzo
Nee dit is zeker meer dan datquote:Op woensdag 4 april 2012 16:24 schreef trigt013 het volgende:
Je kan ook gewoon het verkeerd type schoen hebben voor jou voetvorm, of gewoon te stug. Stugheid van je schoen valt samen met het terrein waarin je het gebruikt en de werkzaamheden waarbinnen je je schoen gebruikt.
Ff langs de shopquote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef m.k het volgende:
Ik heb geen twee paar, ik ben rijk maar niet stinkend
Heb ik beweerd dat hij geen kwaliteit heeft?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Schoenen van kwaliteit? Hij heeft Island Pro's.
Oh, sinds wanneer verstrekt de baas deze nog dan? Daarbij kan je altijd je eigen kopenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dat zou een optie zijn, alleen zijn dit wel de schoenen die ik tegen zou komen bij defensie. En het kan op die manier altijd weer een keer terug komen op een onverwacht en ongewenst moment.
Ik las je post verkeerd.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat hij geen kwaliteit heeft?
Haha, altijd leuk, mensen zonder les een hindernisbaan zien nemen.quote:
Niet. Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef m.k het volgende:
Ja maar hoe weet ik dan dat ik het later niet gewoon weer tegen kom met een ander model schoen?
Die ene pipo die dat raam niet door komtquote:Op woensdag 4 april 2012 18:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk, mensen zonder les een hindernisbaan zien nemen.
Hindernisbaan? Die van het KCT is de laatste die ik gedaan heb. En dat is denk ik al zo'n 6 jaar geleden. En de keer daarvoor was in '93.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha, altijd leuk, mensen zonder les een hindernisbaan zien nemen.
Baan Arnhem?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hindernisbaan? Die van het KCT is de laatste die ik gedaan heb. En dat is denk ik al zo'n 6 jaar geleden. En de keer daarvoor was in '93.
quote:
Ik ook. Was wel tof om met een paar van die gasten die baan te nemen.quote:
Binnen een bepaalde tijdspanne uiteraardquote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook. Was wel tof om met een paar van die gasten die baan te nemen.
Ja, dag.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Binnen een bepaalde tijdspanne uiteraard
Pot, ketel en zwart.quote:
KLu, dus functie eis.quote:
Nee hoor. Vond de hiba en toba in oirschot meer dan genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh kerel, baan Arnhem al genomen?
Een ieder z'n ambitiequote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor. Vond de hiba en toba in oirschot meer dan genoeg.
Als je baan Arnhem wilt doen, voldoe dan ook aan de KCT eisenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef Thaboel het volgende:
Zou het nog wel een keer willen doen hoorMaar dan als LO/Sport sgt die iedereen die baan over schreeuwt
De touwbaan van het KCT ben ik twee keer achter elkaar over geweest. Tijdens die tweede keer lag mijn lunch naast de baan.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is zwaar, maar wel achteraf dan, leuk.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De touwbaan van het KCT ben ik twee keer achter elkaar over geweest. Tijdens die tweede keer lag mijn lunch naast de baan.
Nee, ik liep wat harder dan mijn conditie toe liet.quote:
klu en hoogtevrees?quote:
Ja, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
klu en hoogtevrees?Gasten kijken toch overal op neer
Dat dus.quote:
Jammerquote:
Minder bier drinkenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik liep wat harder dan mijn conditie toe liet.
quote:
GEEN optie, ik herhaal GEEN optiequote:
Vandaar dat jouw goddelijke lijf (met een een kleine zachte g) weg is...quote:
vergane glorie, vergane gloriequote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Vandaar dat jouw goddelijke lijf (met een een kleine zachte g) weg is...
KLu en conditiequote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Eraser127 het volgende:
He jongens er wordt niet op de KLu gebashed hMaar het is wel zo, mijn goddelijke Luchtmobiele lijf is ook nu meer een KLu ding geworden
Dat is ook het irritante ervan, toen sportte je vanzelf veel, want het meeste ging via het werk (hiba, marsen, mzv enzo). Nu bij de KLu komt (in mijn geval) het onderhoud voorop en rustig is het niet.
Baan Arnhem is een kutbaan, al dat groepsgelul en iedereen helpen... sociale wrakkenbaan is het. Bloemendaal is veel leuker.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je baan Arnhem wilt doen, voldoe dan ook aan de KCT eisen
Is knap lastig ja, maar wel een leuke uitdaging.
Nu met mijn condtite zal ik het niet meer kunnen, ben geen God meer
Je plaat blijft hangen.quote:
voor z'n kop bedoel je?quote:
flink ja! Voorligsteun!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Shit, ik ben te laat voor Esses bash
Arnhem is wel leuk, dat groeps gedeelte kan leuk zijn maar ook frustrerend...ligt meer aan je club.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Baan Arnhem is een kutbaan, al dat groepsgelul en iedereen helpen... sociale wrakkenbaan is het. Bloemendaal is veel leuker.
Dan heb je 'm snel gekregen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:44 schreef trigt013 het volgende:
Vandaag bronzen medaille voor eerlijke en trouwe dienst gekregen, lag al een half jaar op bureau bij de majoor. kwam erachter door mijn 12,5 dienst gratificatie.
Vrouwen en opdrukkenquote:
Ik kreeg mijn luchtmobiele certificaten 4 jaar na het behalen en mijn NATO certificaten heb ik nooit meer gezien.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je 'm snel gekregen.![]()
Ik kreeg 'm na 14 jaar.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:00 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn luchtmobiele certificaten 4 jaar na het behalen en mijn NATO certificaten heb ik nooit meer gezien.alles is beter dan niets.
Aan een mess-tin ja. of mogen die tegenwoordig ook al niet meer gebruikt worden??quote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef trigt013 het volgende:
er zijn ergere dingen om jezelf aan te verbranden
Nee, want er zou eens wat aluminium van de mess-tins in je eten kunnen komen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aan een mess-tin ja. of mogen die tegenwoordig ook al niet meer gebruikt worden??
Dit is een grapje?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, want er zou eens wat aluminium van de mess-tins in je eten kunnen komen.
Levens gevaarlijkquote:
Ik vreet al jaren van plastic bordjes met plastic bestek in het veld.quote:
En jij moet zo de Duitsers tegenhouden? Dit belooft wat!quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Contact drill front met schietbereidheid hoog is best kut. Mijn ellebogen liggen allebei open.
De Belgen man!quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
En jij moet zo de Duitsers tegenhouden? Dit belooft wat!
Dan leg je de lat wel erg laag...quote:
Mwa, nog even en ze hebben meer en beter materiaal dan wij hebben.quote:
De Belgen bezuinigen geloof ik even hard op defensie als ons. Afgelopen jaren nog enkele artikelen gelezen over het defensieapparaat van onze zuiderburen: munitietekorten, verkeerd gekochte munitie, antitankwapens gestolen uit een depot, slechte fysieke conditie van de militairen... En ze faseren net als ons hun tanks weg. Vraag me af welk Europees land nog wel een effectieve krijgsmacht over heeft na nog een paar jaar aan bezuinigingenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, nog even en ze hebben meer en beter materiaal dan wij hebben.
De Grieken, die kopen ondanks hun tekorten, bergen tanks e.d.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:30 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
De Belgen bezuinigen geloof ik even hard op defensie als ons. Afgelopen jaren nog enkele artikelen gelezen over het defensieapparaat van onze zuiderburen: munitietekorten, verkeerd gekochte munitie, antitankwapens gestolen uit een depot, slechte fysieke conditie van de militairen... En ze faseren net als ons hun tanks weg. Vraag me af welk Europees land nog wel een effectieve krijgsmacht over heeft na nog een paar jaar aan bezuinigingen.
Ironisch genoeg is dat op het moment nog wel het geval, iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Grieken, die kopen ondanks hun tekorten, bergen tanks e.d.
De NATO zal niet passief toekijken, alleen snelle decisieve militaire actie is uitgesloten gezien zowel Turkije als Griekenland tot de NATO behoren. Zowel Griekenland als Turkije zullen in dit diplomatieke klimaat niet dom genoeg zijn om berhaupt bewust tot een oorlog over te gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
Denk je dat de NATO zal gaan toekijken als die 2 in een conflict raken?
Jij doet de contactdrill in de sim en haalt dan je ellebogen open? Da's knap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Contact drill front met schietbereidheid hoog is best kut. Mijn ellebogen liggen allebei open.
Je denkt toch niet dat Paresto dat gaat verstrekken he.quote:
Nou nee, maar dan kan je mij mooi helpen met data invoer in de nieuw te verwachten productenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Paresto dat gaat verstrekken he.
Huur een typmiep.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Ingredinten, allergie waardes, voedings info invoeren, alles handmatig
2 talig ook nog eens![]()
In de sim ligt natuurlijk ook Defensie-vloerbedekking...soort van schuurpapier..quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jij doet de contactdrill in de sim en haalt dan je ellebogen open? Da's knap.
Moest je ook de computertest maken met z'n half opgegeten appel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben niet gek!
Volgens de betreffende KL psycholoog dan ^^.
Verstandige edit dit keer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben niet gek!
Wat is het NSN? Want ons huidig schuurpapier is een soort van vloerbedekking.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef Schild het volgende:
[..]
In de sim ligt natuurlijk ook Defensie-vloerbedekking...soort van schuurpapier..
Je bent me voor.quote:
Second opinion nodig?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben niet gek!
Paresto doet dat wel eens, maar dan is het meuga goorquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Paresto dat gaat verstrekken he.
Reeds al gediplomeerd? Anders heb ik wel een aantal collegae voor wie ik gaarne een second opinion aan zou willen vragen.quote:
En hier word er al geklaagd als je eens een MB gebruikt voor de priv.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
Een F18 op huisbezoek: http://www.telegraaf.nl/b(...)sht_op_huizen__.html
Helaas nog niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Reeds al gediplomeerd? Anders heb ik wel een aantal collegae voor wie ik gaarne een second opinion aan zou willen vragen.
Dan word het dus officieel staatsvergif in plaats van ERvergif.quote:
Ja, andere burgers die waren komen kijken hadden er ook al last vanquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef Schild het volgende:
[..]
In de sim ligt natuurlijk ook Defensie-vloerbedekking...soort van schuurpapier..
En inderdaad, lekker op het blaadje schrijven wat er allemaal voorbij is gekomenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef Schild het volgende:
[..]
Moest je ook de computertest maken met z'n half opgegeten appel?
Ja inderdaad, precies wat je zegtquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef Schild het volgende:
Zat in het begin daar ook veel te moeilijk bij te denken...bleek eigenlijk vrij simpel en je moest gewoon je verstand er niet bij gebruiken.![]()
Als het letterlijk zo in de tekst stond 'Juist', stond er compleet iets anders 'Onjuist' en was het nergens terug te vinden Onbepaald.
Je kent wel kunstgras of niet? Je weet wel wat er gebeurt als je daaroverheen met je ellebogen lekker gaat schuren? En dat dan 6 7 keer achter elkaar voor 1 set gemiddeld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef Thaboel het volgende:
Maar sammy hoe de fuck haal je je ellebogen open met sim schieten?!
Had je je mouwtjes opgerold ofzo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kent wel kunstgras of niet? Je weet wel wat er gebeurt als je daaroverheen met je ellebogen lekker gaat schuren? En dat dan 6 7 keer achter elkaar voor 1 set gemiddeld.
Foto'tje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef trigt013 het volgende:
Kan iemand mij helpen,
ik heb hier russische kaart uit koude oorlog periode. Ik kom symbool tegen in blauw (NATO) wat een cirkel is met uitstekende streepjes. Cirkel is klein dus het moet gaan om een locatie of object. Weet iemand wat dat is?
Kan het ook niet vinden, haha.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
En waar zou bergen hohne op deze prachtkaart moeten liggen xD
De wolffschanze is ook iets anders dan de hitlerbunkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De wolffschanze ligt een stuk oostelijker dan die kaart geloof ik. Ik zie het stipje niet, maar van wat ik begrijp lijkt het aardig op het logo van bergen hohne
Maar nog steeds is de hitler bunker iets anders dan de wolfsschanzequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef RonaldV het volgende:
Wolfsschanze en het bijbehorende vliegveld
Ohquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
De wolffschanze is ook iets anders dan de hitlerbunker
Je moet toch iets in Bergen-Hohne.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh
Daar had ik geen idee van. Wel eens geweest?
Dat doet de foef wel als hij weer eens een afzetting mist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Je moet toch iets in Bergen-Hohne.
Schietoefeningen frustreren omdat je zo nodig die bunker midden in het terrein wilt zien
Of de KMar als ze bij de VKS niet opgelet hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat doet de foef wel als hij weer eens een afzetting mist.
Het gebeurde inderdaad erg regelmatig dat wij moesten stoppen met vuren met de M109 omdat er weer eens een auto in het doelengebied aan het ronddwalen was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Of de KMar als ze bij de VKS niet opgelet hebben.
Nee, dat zelfs geeneens. Verbaasde mij ook al. Die andere jongens die niet in tenue waren hadden er ook al last van.quote:
.... kweek eens wat eelt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat zelfs geeneens. Verbaasde mij ook al. Die andere jongens die niet in tenue waren hadden er ook al last van.
Tijgeren over kunstgras. Moeten we je alles uitleggen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dat op m'n ellebogen?
Maar.. ik wil nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tijgeren over kunstgras. Moeten we je alles uitleggen?
Ik heb er ook zo mijn mening over, hij is bedoelt om de technieken van het schieten goed te leren voor je naar de schietbaan gaat, maar als een rompschijf op 100 meter in de sim net zo groot is als een kopschijf op 300 meter in het echt, gaat er toch wat mis. Ok dat is wel erg overdreven, maar je snapt de bedoeling erachterquote:
Dat heb ik Doorn een keer gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:16 schreef Thaboel het volgende:
Lekker kippetjes schieten. Dat is wel leuk :p
Ik heb lenzen en ik heb er ook moeite mee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef trigt013 het volgende:
met een bril kan je al helemaal moeilijk focussen op het beeld
Dat is gewoon je buks op auto klikken en raggen. Die bewaking/beveiliging scenario's vind ik soms ook beetje gaar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij komen er ook nog een paar stieren en struisvogels voorbij ofzo.
quote:Toen God de diender schiep.
Toen God de diender schiep zat hij al voor de zesde dag in het overwerk toen een engel verscheen en zei, ”U maakt er nogal werk van zeg.”
En God sprak, “Heb je de specificaties voor deze order bekeken? Hij moet vijf kilometer kunnen rennen door donkere stegen, over muren en hekken klimmen, woningen binnen gaan waar een vuilnisman onpasselijk van zou worden en tch zijn uniform er niet bij kreuken.
Hij moet een hele dag in een postauto kunnen zitten, een moordzaak voor zijn rekening nemen, een buurtonderzoek houden en het de volgende dag allemaal aan de rechter kunnen vertellen.
Hij moet altijd in topconditie zijn ondanks dat hij loopt op zwarte koffie en halve maaltijden. n hij moet zes paar handen hebben.”
De engel schudde langzaam haar hoofd en zei, “Zes paar handen... No way man.”
“Het zijn niet die zes paar handen waar ik moeite mee heb,” sprak God. “Het zijn de drie paar ogen die de diender moet hebben.”
“Zit dat op het standaard model?” vroeg de engel.
God knikte en sprak, “En paar ogen moet door een bult in iemands jaszak kunnen kijken voordat hij vraagt, “Mag ik zien wat er in uw zak zit mijnheer?” terwijl hij eigenlijk al weet dat het een wapen is. En paar ogen moet in de zijkant van zijn hoofd komen zodat hij over de veiligheid van zijn maatje kan waken. Eigenlijk moet er ook ng een paar in de voorkant komen dat geruststellend naar een bloedend slachtoffer kan kijken terwijl hij zegt, “Het komt goed mevrouw,” terwijl hij door haar haren strijkt en weet dat het niet waar is.
“God,” sprak de engel, terwijl ze heel even zijn mouw aanraakte,”Rust en werk er morgen verder aan.”
“Dat kan niet,” sprak God, “Ik moet een model hebben dat een dronken vent van 125 kilo in een surveillancewagen kan praten zonder dat het knokken wordt en ook nog een compleet gezin kan onderhouden van een ambtenarensalaris.”
De engel liep langzaam om het model van de diender heen. “Kan hij denken?” vroeg ze.
“Nou en of,” sprak God, “Hij kan de bestanddelen van wel honderd misdrijven opdreunen, weet alle rechten van een verdachte uit zijn hoofd, kan iemand langs de kant zetten, speuren naar aanwijzingen, de zaak uitpuzzelen en een drugsdealer van straat plukken tegelijk, in minder tijd dan het vijf rechters kost om te discussieren over de rechtmatigheid van het stopteken dat hij gaf……… en ng zijn gevoel voor humor niet verliezen.
Deze diender heeft een fenomenale controle over zichzelf. Hij kan een plaats delict aan die geschapen is in de HEL, een bekentenis van een kindermisbruiker losweken en de familie van het slachtoffer van een moord troosten om vervolgens in de krant te lezen dat de politie een loopje neemt met de rechten van verdachten.
Tenslotte bukte de engel voorover en streek met haar vinger over de wang van de diender. “Hij is lek,” merkte ze op. “Ik zei nog dat U teveel in dit model probeert te stoppen.”
“Hij is niet lek,” sprak God, “Het is een traan.”
”Waar is die traan voor?” vroeg de engel.
“Hij is voor opgekropte emoties, zijn gevallen maatjes, voor dat rare stukje stof dat we de Nederlandse vlag noemen en voor gerechtigheid.”
“U bent geniaal,” zei de engel.
God keek somber sprak, ”Ik heb die traan daar niet gemaakt.”
Ja en nee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Mooi idd. Ben jij wel eens met Red Flag meegeweest Cobra?
Whehe, die bewakings scenario's:quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat is gewoon je buks op auto klikken en raggen. Die bewaking/beveiliging scenario's vind ik soms ook beetje gaar.
Alles goed?quote:
quote:
Jarenlange training.quote:
Jupps.. record is 7 bakjesquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jarenlange training.
Gaat bij jou ook wel goedkomen.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupps.. record is 7 bakjesop een middag/avond dienst
Iedereen met een vast kantoor heeft een senseo. D'oh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Tien bakken red ik wel op een goede dag
Maar niet van die smerige automatenkoffie
Of anders nog wel wat zakjes uit een gevechtsrantsoen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Iedereen met een vast kantoor heeft een senseo. D'oh.
Ge-Ve-Watteh zijn dat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of anders nog wel wat zakjes uit een gevechtsrantsoen.
Waar die klonten uit eten terwijl wij bij de cadiwagen of de veldkeuken staan.quote:
Veldkeuken? Waar zijn de restaurants op oefening gebleven xDquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar die klonten uit eten terwijl wij bij de cadiwagen of de veldkeuken staan.
In het hotel waar de veldkeuken naast staat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Veldkeuken? Waar zijn de restaurants op oefening gebleven xD
Ik heb maar een oefening alle dagen chef martin hoeven eten. Verstoten van alle werkelijkheid ver weg van huis. Damn, wat heb je het dan slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het hotel waar de veldkeuken naast staat.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb maar een oefening alle dagen chef martin hoeven eten. Verstoten van alle werkelijkheid ver weg van huis. Damn, wat heb je het dan slecht.
Het was een vitaal object, dus vrij vurenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Zou eerst maar beginnen met het opvoeren van de gebruikelijke leus voor je gaat dreigen om te schieten. En iemand die wegrent zonder gestolen goederen mag je zoiso niet omleggen indien je nog geen visueel op een wapen hebt. Bij aantasting van een vitaal object mag dat dan weer wel, mits uiteraard gebruikelijke leuzen te hebben genoemd.
Vast veel plezier voor de Groene Tafel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het was een vitaal object, dus vrij vuren.
Echt, ik wist wel dat m'n darmen schoon waren toen ik thuis kwam!quote:
Komt hij nog wel achterquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast veel plezier voor de Groene Tafel.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
Hoezo zou je bij de Koninklijke Marine niet gewoon kunnen solliciteren omdat je geen toegang hebt tot computers, terwijl je wel de tijd hebt om in uitzendgebied rustig met z'n allen te feesten en vakantie foto's op facebook te zetten?
Ja wat nou? In plaats van foto's uploaden kan je jezelf ook nuttig maken en solliciteren. Kom op zeg...quote:
Ik zag de ninja-editquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moest lachen omdat ik nu pas je posts begrijp.Ik zag de link even niet.
quote:
Maar water is amper in te duwen. Met andere woorden, als ze geen 150m water hadden genomen, maar een minimale hoeveelheidquote:
Ik had net iemand bijna alle peddels van de botenverhuur laten zien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik heb zin om iemand met z'n kop tegen de stoeprand te rammen.
Jullie hebben elkaar gezien vandaag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik had net iemand bijna alle peddels van de botenverhuur laten zien.
tenzij ER een 13 jarige marokaan is...quote:
Volgens Esses kan je hem ook met de kop tegen het water slaan...quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik heb zin om iemand met z'n kop tegen de stoeprand te rammen.
Moet je wel een telestick hebben...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
Hoezo zou je bij de Koninklijke Marine niet gewoon kunnen solliciteren omdat je geen toegang hebt tot computers, terwijl je wel de tijd hebt om in uitzendgebied rustig met z'n allen te feesten en vakantie foto's op facebook te zetten?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens Esses kan je hem ook met de kop tegen het water slaan...
Nou, dan doen we de proef opnieuw met 150m2 steen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:04 schreef Esses het volgende:
Mythbusters: Op stenen vallen is harder dan op water. Wat doen ze: Varken van 180 feet hoogte uit een heli flikkeren en schade bekijken komen ze erachter, steen is harder! Alleen jammer dat ze 1,5m steen gebruiken en 150m water dus water kan zich verplaatsen dus word de klap opgevangen.
Dus niet myth busted maar myth plausible! Ze hebben het nog niet kunnen uitsluiten!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:57 schreef AchJa het volgende:
Overigens hulde voor de google-ad!![]()
[ afbeelding ]
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
Leuke schuit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
Wie doet mee, even inleggen met z'n allen!
http://www.domeinenrz.nl/(...)tos=9950&kterug=9950
Collega's die niet nadenken voor ze iets plaatsen.quote:
"Gegund voor: 3.661,00quote:
Ah in het algemeenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Collega's die niet nadenken voor ze iets plaatsen.
Inclusief de foto's in het zwembad waar ik eerder al over plaatstequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah in het algemeen. Ik dacht even iemand specifieks.
Ben het ook met je eens. Een vriend van me is met de Van Amstel mee en via een collega van hem kun je heel de missie op FB volgen.
Hoe kan je prijzen etc bij voertuigen zien. Staan echt een paar ontiegelijk vette bakken tussen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
"Gegund voor: 3.661,00
9951 Ca. 3100 monitorarmen, diverse soorten en afmetingen."
LOL 1,5 euro 't stuk![]()
Ik quote nu reeds verkochte voertuigen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoe kan je prijzen etc bij voertuigen zien. Staan echt een paar ontiegelijk vette bakken tussen.
Gezellig badkamertje ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
Mooie bij domeinen is dat je ze niet mag testen, en de voertuigen mogen ook niet open.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoe kan je prijzen etc bij voertuigen zien. Staan echt een paar ontiegelijk vette bakken tussen.
Tjah... Als integere KMar collega ga je niet kijken waarom hij daar staat. Dus is het idd een gok.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooie bij domeinen is dat je ze niet mag testen, en de voertuigen mogen ook niet open.
Vraag is dus nog maar of de motor het daadwerkelijk doet.
Ik leg 2000 in, ik weet ook een plek waar hij tijdelijk kan liggenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
Sommige schepen hebben geen internetverbinding, welke nodig is om met mulan beschikbare functies te bekijken. Het was trouwens heel lang zo dat er op de schepen helemaal geen toegang had tot mulan, daarvoor moest je de wal op. En zo wisten de kantoortijgers altijd het eerst van het beschikbaar komen van een mooi baantje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
Met die boot kan er niet veel fout gaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah... Als integere KMar collega ga je niet kijken waarom hij daar staat. Dus is het idd een gok.
Liev machienkamertje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef Esses het volgende:
Vandaar dat je met je telestick tegenwoordig heel mooi vanuit een hotel met een internetverbinding gebruik kunt maken van Mulan! Beter dan je kop met collega's op het internet flikkeren samen met de actuele posities en doelen van je van amstel!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Sommige schepen hebben geen internetverbinding, welke nodig is om met mulan beschikbare functies te bekijken. Het was trouwens heel lang zo dat er op de schepen helemaal geen toegang had tot mulan, daarvoor moest je de wal op. En zo wisten de kantoortijgers altijd het eerst van het beschikbaar komen van een mooi baantje.
Als de motor het maar doet. Het zou me een worst zijn wat er in die auto gebeurd is. Als het maar niet stinktquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah... Als integere KMar collega ga je niet kijken waarom hij daar staat. Dus is het idd een gok.
En de auto nog waterdicht isquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als de motor het maar doet. Het zou me een worst zijn wat er in die auto gebeurd is. Als het maar niet stinkt
Gelukkig heeft ook iedereen een telestick (ik heb er afgelopen januari pas voor het eerst over gehoord.) En dat men verteld in welke haven men ligt zal altijd wel zo blijven.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Vandaar dat je met je telestick tegenwoordig heel mooi vanuit een hotel met een internetverbinding gebruik kunt maken van Mulan! Beter dan je kop met collega's op het internet flikkeren samen met de actuele posities en doelen van je van amstel!
Zal dat altijd zo blijven? Of is het verstandiger er iets aan te doen? Dat hij daar ligt is niet erg, maar dat je dan al het personeel, de bezigheden inclusief foto's er bij aanlevert aan piraatjes die ook facebook hebben? Op jouw openbare profiel? Onder vermelding van de missienaam?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ook iedereen een telestick (ik heb er afgelopen januari pas voor het eerst over gehoord.) En dat men verteld in welke haven men ligt zal altijd wel zo blijven.
Wel is bij domeinen geweest?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zelfs kogelgaten kun je dichtkitten
Ook rondsnuffelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja. Maar verder dan rondsnuffelen ben ik niet gegaan. Jij ?
Tja, das niet erg handig van betrokkene, tegenwoordig worden er wel presentaties gegeven over hoe met social media om te gaan. Maar of iedereen daar iets mee doet...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal dat altijd zo blijven? Of is het verstandiger er iets aan te doen? Dat hij daar ligt is niet erg, maar dat je dan al het personeel, de bezigheden inclusief foto's er bij aanlevert aan piraatjes die ook facebook hebben? Op jouw openbare profiel? Onder vermelding van de missienaam?
En vind jij dat daar dan een rapport over opgemaakt zou mogen worden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Tja, das niet erg handig van betrokkene, tegenwoordig worden er wel presentaties gegeven over hoe met social media om te gaan. Maar of iedereen daar iets mee doet...
Iemand die ik ken kocht daar eens een auto. Vond ie een envelop met 200 gulden in het dashboardkastje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Ook rondsnuffelenLinks en rechts ook wel is wat gaatjes gezien xD Was komisch
Perfect tochquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Iemand die ik ken kocht daar eens een auto. Vond ie een envelop met 200 gulden het dashboardkastje.
Ja, maar wat moet je anno 2010 met guldens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je anno 2010 met guldens?Vanaf de wildertjes kan je het inleveren bij DNBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officile publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ja, van mij zou dat mogen. Maar zodra een werknemer van de KM iets van de KM vind wat niet strookt met het beeld dat CZSK wilt uitstralen dan hebben ze maar hun mond te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:14 schreef Esses het volgende:
[..]
En vind jij dat daar dan een rapport over opgemaakt zou mogen worden?
Hmmm hoe moet ik die lezen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ja, van mij zou dat mogen. Maar zodra een werknemer van de KM iets van de KM vind wat niet strookt met het beeld dat CZSK wilt uitstralen dan hebben ze maar hun mond te houden.
Als ik twitter dat mijn huidige reis allejesus kut is, de cdt, de first en heel bak 1 allemaal paardenbeffers zijn, dan is dat zo en mag iedereen er wat van vinden, behalve mij de mond te snoeren.quote:
Op de belediging na, staat er toch ook niets fouts in de hele tweet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Als ik twitter dat mijn huidige reis allejesus kut is, de cdt, de first en heel bak 1 allemaal paardenbeffers zijn, dan is dat zo en mag iedereen er wat van vinden, behalve mij de mond te snoeren.
Och, van mij mag je twitteren dat de marine kut is, de schepen brak en je het frituurvet aan boord van dermate lage kwaliteit is dat hele dorpen ernstig ziek worden als je er langs vaart. Zal me aan m'n reet roestenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:29 schreef jankaas020 het volgende:
Klopt, maar er zijn dus mensen die vinden dat zoiets niet mag en dan je werkgever gaan e-mailen. Of de werkgever vind er zelf iets van en zegt dat je zoiets niet meer mag twitteren..
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
Voor mij word het een ander verhaal als je dus uit hoofde van je functie gaat plaatsen of wanneer je opsec/persec aan je laars lapt. Dat dus :p
Damn hoe vaak heb ik hier de baas al wel niet lopen afkatten xDquote:
Heb je een sponsor gevonden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:11 schreef Esses het volgende:
Mensen, we hebben al 2000 euro voor de politieboot!Wie doet mee?
Mk wil hem heel graag xDquote:
Dan mag hij hem kopen. E als wij dat bootje een keer nodig hebben geven we hem gewoon een paar schoenen.quote:
Dus C4, tweede hypotheek?quote:
Voor deze zou ik dat misschien wel doen. Daar staat tenminste een stuk geschut op het voordek.quote:
C4, we gaan geen piraat spelen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor deze zou ik dat misschien wel doen. Daar staat tenminste een stuk geschut op het voordek.
[ afbeelding ]
Heb ik al, Je mag hem huren als ik hem eenmaal hebquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag hij hem kopen. E als wij dat bootje een keer nodig hebben geven we hem gewoon een paar schoenen.
Nee joh, we gaan de KM even laten zien hoe het wel moet mbt de piraten.quote:
Piraten als in 12 jarigen met hun 1 persoons zodiak die ze van hun ouders hebben gekregen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan de KM even laten zien hoe het wel moet mbt de piraten.
Daar hoef je niet op te schieten. Daar vaar je gewoon overheen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Piraten als in 12 jarigen met hun 1 persoons zodiak die ze van hun ouders hebben gekregen?
Met mn 18 meter politie bootquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet op te schieten. Daar vaar je gewoon overheen.
Correctie: ONZE 18 meter politieboot.quote:
Ik zie jou nog niks inleggenquote:
Hij regelt gratis de vaarbewijzen en vergunningen.quote:
Kan ik ook wel regelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij regelt gratis de vaarbewijzen en vergunningen.
Niet nodig, richten en overvaren die hapquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef Esses het volgende:
Ik lever juridisch advies voor de piratenjacht
Ik leg een tientje in. Maar qua overvaren enzo, ik zie je wel op de zeebodem als de marine je platgeknalt heeftquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan ik ook wel regelen
[..]
Niet nodig, richten en overvaren die hap
Maar ik ga de zee helemaal niet in, ik jaag op zoetwater piraten in de grachten van Leidenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik leg een tientje in. Maar qua overvaren enzo, ik zie je wel op de zeebodem als de marine je platgeknalt heeft
En jij denkt daar fatsoenlijk te kunnen varen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar ik ga de zee helemaal niet in, ik jaag op zoetwater piraten in de grachten van Leiden
Neequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:56 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij denkt daar fatsoenlijk te kunnen varen?
Als je vandaag gewoon met die peddel had geslagen had je die boot niet hoeven kopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar ik ga de zee helemaal niet in, ik jaag op zoetwater piraten in de grachten van Leiden
JA maar het zijn er meer dan een, plus ik wil die boot ook wel gewoonquote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je vandaag gewoon met die peddel had geslagen had je die boot niet hoeven kopen.
Dan hoop ik dat ie ook hard achteruit kan, want keren lijkt me lastig in de grachtjes.quote:Op zondag 8 april 2012 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
JA maar het zijn er meer dan een, plus ik wil die boot ook wel gewoonHet schrikt ook af he
Twee los aangedreven schroeven, dat ding kan om zijn as draaien alsof het niks is. Op het galgenwater heb je wel ruimte hoor, En anders bel ik de brugdienst ffquote:Op zondag 8 april 2012 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie ook hard achteruit kan, want keren lijkt me lastig in de grachtjes.
quote:
Boem, boem, boem, pang, boem.quote:Op zondag 8 april 2012 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Derp, muziek schrijven voor een WW2 game. Lastigere opgave dan gedacht.
Hehequote:Op zondag 8 april 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Boem, boem, boem, pang, boem.
Zo, klaar.
It's simpel.quote:
Meh, dan had er geen uitdaging in gezetenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef Royyy het volgende:
Bier. Veel. Nu.![]()
Resultaten van een wiskunde-examen van een paar dagen geleden gekregen... voor de 3e keer niet gehaald, 2 puntjes te weinig... nog 1 kans om het te halen in juni, haal ik het dan weer niet dan is het einde verhaal wat betreft m'n opleiding
Balen gastquote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef Royyy het volgende:
Bier. Veel. Nu.![]()
Resultaten van een wiskunde-examen van een paar dagen geleden gekregen... voor de 3e keer niet gehaald, 2 puntjes te weinig... nog 1 kans om het te halen in juni, haal ik het dan weer niet dan is het einde verhaal wat betreft m'n opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |