Hou je van het donker? Ik vind juist het prettige van het voorjaar dat het licht weer terugkomt (hoewel we er deze week bar weinig van zienquote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Is het slechte humeur alweer een beetje weggezakt?
Ik denk dat ik dit Paasweekend de stekker van de telefoon eruit haal, de gordijnen dicht doe en we komen gewoon niet meer uit bed. Oh, behalve dan om de eerste asperges van dit jaar klaar te maken. Met boter en ham en ei en nieuwe aardappelen. Opeten in bed. Ik ben voor.
Ik wil de buitenwereld even uitsluiten. Met de gordijnen dicht zien ze niet dat we thuis zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hou je van het donker? Ik vind juist het prettige van het voorjaar dat het licht weer terugkomt (hoewel we er deze week bar weinig van zien)
Dat is inderdaad vervelend als mensen zien dat je thuis bent verwachten ze ook dat je de deur opendoetquote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil de buitenwereld even uitsluiten. Met de gordijnen dicht zien ze niet dat we thuis zijn.
Een beetje. Ik heb pijn in mijn lijf, en dat is slecht voor het humeurquote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Is het slechte humeur alweer een beetje weggezakt?
Herkenbaar. Wij gaan ook cocoonen dit weekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil de buitenwereld even uitsluiten.
Hier juist een erg druk weekend voor de boeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wij gaan ook cocoonen dit weekend.
V.
Rustig wachten, daalt nog wel aantal jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee ik. En ik heb het gevonden, het is alleen te duur.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
Hunger games heb ik in de bios gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi.
Is het wat? Het lijkt me een goede film.
Ehm...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]Hoi.
Is het wat? Het lijkt me een goede film.
Danny de Munk vin ik kut, maar deze valt mee zeg !quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef APK het volgende:
Ik ben geen dame, dus ik gooi gewwon The Hump nog even in het topic:
![]()
Danny de Munk = Jezus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Danny de Munk vin ik kut, maar deze valt mee zeg !![]()
![]()
![]()
![]()
effe luisteren
Die had je al eerder geluisterd, truttemutsquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Danny de Munk vin ik kut, maar deze valt mee zeg !![]()
![]()
![]()
![]()
effe luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |