SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik waarschijnlijk de enigste die geen issue heeft met digiD.
Gewoon gekoppeld aan mobiel en klaar.
What is this sorcery!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Assassin's Creed
LAATST GESPEELD 1-1-1753
hoe dan?
In 1753 begon de Amerikaanse Revolutie.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Assassin's Creed
LAATST GESPEELD 1-1-1753
hoe dan?
quote:FC Twente-doelman Nikolay Mihaylov zou het bed gedeeld hebben met de vriendin van Twente-middenvelder Wout Brama, aldus FCTwente.nu. Ook op de sociale media gonst het van de geruchten. Mihaylov, die wegens een mysterieuze knieblessure de laatste wedstrijden niet gespeeld heeft, zou dus wegens een andere reden niet in de selectie zitten.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_Brama#ixzz1r4uNPFsi
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
been there, done that, didn't work out
Asian, ze had natuurlijk een piemel.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
been there, done that, didn't work out
nope smelled like shushi...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Asian, ze had natuurlijk een piemel.
Volgens mij heeft hij dat al een keer eerder geflikt, of iemand bij hemquote:
Lijpe shit staat daarquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
tussen 08:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier
real specific coolblue
Huh? heb je nu wel je tel daar gekochtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
real specific coolblue
Ergens tussen 2012 en 2017 zeker?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
real specific coolblue
ja 10tje omdat zaterdag bezorgt maar geen andere extra kostenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? heb je nu wel je tel daar gekocht? Verder is coolblue wel top hoor, maar koerier is extra dokken dacht ik?
True, verzendkosten zijn altijd gratis daar, maar die koerier shit hebben ze nog maar pasquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja 10tje omdat zaterdag bezorgt maar geen andere extra kosten
Zijn alleen vaak 1 van de duurstequote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef PierreTT het volgende:
Coolblue leverde mijn Forza 4 Collectors Edition prachtig op tijd,prima winkel
Viel met Forza toen mee moet ik zeggen,was 68 euro geloof ik voor de CE. Rest van de prijzen lagen rond de 65,dus valt meequote:Op woensdag 4 april 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn alleen vaak 1 van de duurste
Heb hem net verbeterd.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
1,20,nogwat met de mercedes AMG op de topgear track. Wie oh wie gaat 'm verbeteren?
1.14 alles jonguhquote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
1,20,nogwat met de mercedes AMG op de topgear track. Wie oh wie gaat 'm verbeteren?
Met gemakquote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
Elke avond heb ik gratis biosquote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond weer gratis bioscoop dit dat allessss..
ik wil een spel spelen, geen dlcquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We speelden vanmiddag met 6 mw3 hoor
maar wel fifa 12 spelen?quote:
ten eerste heb ik 11 overgeslagen en is 12 op 10 wel behoorlijk anders :pquote:
Welke track en welke klasse? Dan verbeter ik hem welquote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
0906-H0TP13T3Rquote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef Michhas het volgende:
Yo Pieter a.k.a. Flexmaster P, stuur mij eens een berichtje. Ben je nummer kwijt bro.
Heb jij nog zelfde nummer?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef Michhas het volgende:
Yo Pieter a.k.a. Flexmaster P, stuur mij eens een berichtje. Ben je nummer kwijt bro.
Haha, I got itquote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Gestuurd. Hoop het goede nummer,anders krijgt iemand anders nu een Aartje Twinkel barbecuegroet
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke track en welke klasse? Dan verbeter ik hem wel
Even een nieuw topic pakken manquote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Michhas het volgende:
P, ik ben er
Check wel even in je actieve topics
Ik had het eigenlijk ook niet over jouquote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe er ook niet aan mee hoor, mij niet gezien.
Hoi tuigmeester.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahahahhahahahahahahhahahahahaaaahahha
Na, klein beetje trollen kan toch wel?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe er ook niet aan mee hoor, mij niet gezien.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef PierreTT het volgende:
Jezus Bozz, volle bak wd40 in je haar,lekker wapperen
Dat gaat ook zo lekker met zijn coupequote:
Is die er nu op?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef Bozz187 het volgende:
Behind enemy lines 3: colombia
Shit is nog nauwkeuriger dan cod.
I love it
yes yes, en blijkbaar had me pa die opgenomen en had ik die dus maandag nog een keer gekekenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is die er nu op?
Zaten jij en ik van het weekend niet deel 2 daar van te kijken?
Wtfquote:Post Prioritaire
Beste heer -,
U heeft een nieuwe betaalpas aangevraagd. Wij maken voor u een nieuwe pas op naam van:
e. h. yilmaz
Mooi topic, even lezen.. Heb de eerste pagina nu gelezen, maar het is een troll toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef Michhas het volgende:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Niet leuk om te reageren, wel leuk om te lezen
Wat een idioot
Fucking koningquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes yes, en blijkbaar had me pa die opgenomen en had ik die dus maandag nog een keer gekeken
Wopwopwop
Weet ik niet, ben nu op pagina 3quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi topic, even lezen.. Heb de eerste pagina nu gelezen, maar het is een troll toch?
En ook kraters op die fotoquote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
"Jupiter is niet alleen uitermate geschikt om op de wonen..."
Lijkt me een beetje lastig op een bol gas
quote:Ik heb net met mijn kameraad gebeld en hij heeft vertelt dat alles in orde is dat ik me geen zorgen hoef te maken. hij wou weten of alle documenten binnen waren gekomen in een goede staat en dat ik me niet druk hoefde te maken om wat andere zeggen. Tegen jullie moest ik zeggen dat de brief van de NASA 100 procent legaal is omdat hij is ondertekent door de juiste persoon met een handtekening erbij
HO HOHOHOJUPITER HEEFT GEWOON KRATERS HOOR HET ZIJN DE HOGE HEREN UIT HET DERRDE DALUNIVERSUM DIE HET VERBERGEN DE GALACTISCHE/ FEDERATIE OPEN JE OGEN NIBURU 2012!!!11!!quote:
Gastquote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
HO HOHOHOJUPITER HEEFT GEWOON KRATERS HOOR HET ZIJN DE HOGE HEREN UIT HET DERRDE DALUNIVERSUM DIE HET VERBERGEN DE GALACTISCHE/ FEDERATIE OPEN JE OGEN NIBURU 2012!!!11!!
I knowquote:Op woensdag 4 april 2012 21:27 schreef PierreTT het volgende:
Ja, daar kan ik niet snel de posts van Robbie zoeken. Dat topic is trouwens uit 2005 ofzo lol
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know
Even verder zoeken nog meer van dit soort diamantjes.
Waar is dat ook alweer van?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
*proest*quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef Michhas het volgende:
Vlinder in huis gevonden, wat nu?
Deze heb ik al zo vaak gezien, maar hij blijft leuk
Briljant inderdaad, hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Michhas het volgende:
Ik heb die OP net twee keer gelezen en keihard gelachenPrachtig stukje typwerk
Blanke vrouw wat?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Jongens ik denk niet dat ik naar de meet kom.
Wat en hoe en waaromquote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Jongens ik denk niet dat ik naar de meet kom.
Haha.quote:
Ooo is dat het enige? Kom maar gewoon hoor, van mij kan je wel wat bier, wijn en avondeten krijgen hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.Ik moet ander werk gaan zoeken helaas, ik begon steeds minder uren te krijgen aangezien ze steeds meer mensen hebben aangenomen de afgelopen tijd. En deze week heb ik zelfs geen uren gemaakt dus dit schiet niet op. En ook al is het maar 2 tientjes, heb net mijn vakantie geboekt dus moet het geld even aan andere dingen besteden helaas.
Ah dat is niet chill... Hebben ze je echt ontslagen dan? Want je zit nu natuurlijk met je teen, daarom heb je niet gewerkt. Of ben je volgende week ook niet ingeroosterd?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.Ik moet ander werk gaan zoeken helaas, ik begon steeds minder uren te krijgen aangezien ze steeds meer mensen hebben aangenomen de afgelopen tijd. En deze week heb ik zelfs geen uren gemaakt dus dit schiet niet op. En ook al is het maar 2 tientjes, heb net mijn vakantie geboekt dus moet het geld even aan andere dingen besteden helaas.
Dat zal het probleem inderdaad niet zijn, al die rijke pooiers hierquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo is dat het enige? Kom maar gewoon hoor, van mij kan je wel wat bier, wijn en avondeten krijgen hoor
Buiten dat, een happie eten en wat bier word je niet arm vanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zal het probleem inderdaad niet zijn, al die rijke pooiers hier
Het enige wat we er voor terug willen zijn pics van je tetten.
Nee ben niet ontslagen hoor. Zodra er weer uren zijn voor mij krijg ik die ook gewoon. Maar dat kan 2 weken duren maar ook 2 maanden. En kan niet al die tijd zonder inkomen zitten, heb totaal geen vastigheid op het moment. En volgende week sta ik ook al niet ingeroosterd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah dat is niet chill... Hebben ze je echt ontslagen dan? Want je zit nu natuurlijk met je teen, daarom heb je niet gewerkt. Of ben je volgende week ook niet ingeroosterd?
Natuurlijk wel vervelend van je werkquote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wel nasty, je kan er weinig aan doen...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ben niet ontslagen hoor. Zodra er weer uren zijn voor mij krijg ik die ook gewoon. Maar dat kan 2 weken duren maar ook 2 maanden. En kan niet al die tijd zonder inkomen zitten, heb totaal geen vastigheid op het moment. En volgende week sta ik ook al niet ingeroosterd.
Baal er ook van want in het begin maakte ik maanden vol met 40 uur per week ongeveer.
Dat is liefquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo is dat het enige? Kom maar gewoon hoor, van mij kan je wel wat bier, wijn en avondeten krijgen hoor
aah kk innt wel alle gemaakte schuld, no worriesquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is liefMaar ik voel me niet op mijn gemak als ik van andere steeds wat te drinken krijg en zelf niets terug kan geven. Het kan wel, heb nog steeds wel genoeg geld, maar als deze situatie lang aan blijft houden moeten daar ook weer rekeningen van betaald worden dus moet nu even zuinig zijn.
Ja inderdaad, ik ben toch alleen in het weekend in Arnhem. Ik zoek gewoon werk in Druten en omstreken. Of Nijmegen. Maar goed waar ik werk is ook vanuit Nijmegen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is wel nasty, je kan er weinig aan doen...
Kunnen ze je in Arnhem niet weer wat uren inroosteren dan? Of gaat het echt per regio?
Verstandig, maar niet leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is liefMaar ik voel me niet op mijn gemak als ik van andere steeds wat te drinken krijg en zelf niets terug kan geven. Het kan wel, heb nog steeds wel genoeg geld, maar als deze situatie lang aan blijft houden moeten daar ook weer rekeningen van betaald worden dus moet nu even zuinig zijn.
Fucked up... Ben je al wel verder aan het kijken dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben toch alleen in het weekend in Arnhem. Ik zoek gewoon werk in Druten en omstreken. Of Nijmegen. Maar goed waar ik werk is ook vanuit Nijmegen.
Begrijpelijk. Aanbod staat wel nog steeds hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wou ik afgelopen maandag al doen maar toen zat ik met die voet. Dus ga aankomende week meteen naar het uitzendbureau om te kijken of ze wat hebben, al is het maar voor tijdelijk, want wil graag naar de meet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucked up... Ben je al wel verder aan het kijken dan?
Doe nou maarquote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wou ik afgelopen maandag al doen maar toen zat ik met die voet. Dus ga aankomende week meteen naar het uitzendbureau om te kijken of ze wat hebben, al is het maar voor tijdelijk, want wil graag naar de meet.
Je hebt mijn dag weer goed gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Michhas het volgende:
Ik heb vanmiddag een zakje suikervrije honingdrop gegeten...
Ga ik net even rustig naar het toilet om een neger naar de rivier te brengen, ontploft mijn hele fucking anus en schijt ik zo mijn endeldarm, drie lintwormen, mijn blinde darm en een speelgoedauto uit
Kijk ik op dat zakje; 'Overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben.'
What the fuck bitch, het waren nog geen 10 dropjes_____!
Nu wordt geen enkele man nog nat van mijn ongeroerde anusje
Jaja Pietertje, heb nog meer dan een week de tijd. Komt goed hoop ik.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt mijn dag weer goed gemaakt.
Niks Jaja Pietertje, dat hoor ik ook altijd van mijn vriendin als ze iets niet gaat doenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jaja Pietertje, heb nog meer dan een week de tijd. Komt goed hoop ik.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Pixell het volgende:
Haha, check al die boys balen dat er geen tetten komen naar de meet![]()
![]()
hoezo geen tetten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Pixell het volgende:
![]()
Pieter en ik komen nog hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Pixell het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo geen tetten?
Michmich komt tet zat!
Wij zijn niet zo desperate zolderkamerboi! Kom jij trouwens ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Pixell het volgende:
![]()
Maakt niet uit, we pakken die skinny tata's vriend, samen met Stefquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niet treuren G, manboobs zijn fucking hot dit seizoen!
ik zit midden in me tentamenweek nog, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo desperate zolderkamerboi! Kom jij trouwens ook?
Mindere shitquote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
ik zit midden in me tentamenweek nog, dus dat gaat hem niet worden
Sowieso, op de barbecue ermee.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we pakken die skinny tata's vriend, samen met Stef
Ik dacht dat jij zou komen manquote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
ik zit midden in me tentamenweek nog, dus dat gaat hem niet worden
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Frankii het volgende:
Carice van Houten in de nieuwe Game of Thrones, en ze wordt meteen weer genomen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Pixell het volgende:
Waar ik wel heen ga binnenkort is een optreden van Yatta!
Zie ik nog even, ik zit met project week en tentamen week.quote:
Ja echt he!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef Frankii het volgende:
Carice van Houten in de nieuwe Game of Thrones, en ze wordt meteen weer genomen.
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Pixell het volgende:
![]()
Heb jij trouwens ep1 al gezienquote:
Hoe zit het met ep2? Die staat namelijk wel op hbo go.. :/quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ep1 al gezien?!
Ah ik had het over S1quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoe zit het met ep2? Die staat namelijk wel op hbo go.. :/
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Verstandig, maar niet leuk.
Ik denk dat Maurice het niet erg vindt om de hele avond jouw drankjes te betalen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei ik toch.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wrath of titans is ook maar een kut film joh
En je wou zeggenquote:Op donderdag 5 april 2012 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
Geschreven door StefanW op 02-04-2012 @ 13:00
ehhhhh
oh, nvm ik ben ook alweer 30 uur wakker
JWZ!quote:
Doeiquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
JWZ!
Sfeer al wat beter hier of nog steeds gezeik op iedereen om alles? Anders ben ik weer paar weken pleite
Alsof er foto's waren in rossdale's jeugdquote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fuck yeah, rossdale toen ie nog jeugdig was
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:43 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Alsof er foto's waren in rossdale's jeugd
*PROEST*quote:Op donderdag 5 april 2012 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je nog ross, beetje jagen de hele dagjij bent daar rechts en schoot voor de grap op mainframes
volgens mij was het een pijl der liefdequote:Op donderdag 5 april 2012 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je nog ross, beetje jagen de hele dagjij bent daar rechts en schoot voor de grap op mainframes
Aaah mooie tijden,wij speelden nog in de achtertuin met mammoetbotten,weet je nog Teun? Jij ging altijd huilend naar je moeder omdat wij je sloegen met houten knuppels! Mooie tijden,mooie tijden..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Shit ik zit toch bijna hardop te lachen in de treinquote:Op donderdag 5 april 2012 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
True bromance.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
volgens mij was het een pijl der liefde
Ik huil nog steeds van binnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aaah mooie tijden,wij speelden nog in de achtertuin met mammoetbotten,weet je nog Teun? Jij ging altijd huilend naar je moeder omdat wij je sloegen met houten knuppels! Mooie tijden,mooie tijden..
Savonds lekker fikkie stoken,mammoetbiefstuk eten,het berenvel van Rossdale in de fik steken,mooie tijden!quote:
Nou,dan ga je toch weg! Doe maar weer,ga maar weer weg! Wordt weer een gezellig weekend zo he!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
JWZ!
Sfeer al wat beter hier of nog steeds gezeik op iedereen om alles? Anders ben ik weer paar weken pleite
Hoi Pietquote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou,dan ga je toch weg! Doe maar weer,ga maar weer weg! Wordt weer een gezellig weekend zo he!
Stiekem moest ik een beetje lachen!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
"Geachte dames en heren,in verband met een aanrijding met een persoon is er geen treinverkeer mogelijk tussen Den Bosch en Tilburg. U wordt geadviseerd om te reizen via Eindhoven"
Godverdomme
En dan rij je ook nog achter een stoptrein godverdommequote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Stiekem moest ik een beetje lachen!
Maar ik ben dan ook gewoon een klootzak
Je leert snel, young padawanquote:Op donderdag 5 april 2012 10:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook gewoon een klootzak
He bah eindhovenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
"Geachte dames en heren,in verband met een aanrijding met een persoon is er geen treinverkeer mogelijk tussen Den Bosch en Tilburg. U wordt geadviseerd om te reizen via Eindhoven"
Godverdomme
Ik heb het ook niet op Eindhoven. Paar keer uitgeweest,haalt het qua sfeer absoluut niet bij Breda, Tilburg en Den Bosch. Vind de hele stad ook geen gezelligheid uitstralen..quote:
In dat uitgaansgebied is er ook echt altijd ruzie. Ga ook veel liever naar tilburg of bredaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op Eindhoven. Paar keer uitgeweest,haalt het qua sfeer absoluut niet bij Breda, Tilburg en Den Bosch. Vind de hele stad ook geen gezelligheid uitstralen..
Ze hebben wel een bushalte.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op Eindhoven. Paar keer uitgeweest,haalt het qua sfeer absoluut niet bij Breda, Tilburg en Den Bosch. Vind de hele stad ook geen gezelligheid uitstralen..
laterquote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
JWZ!
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
Oh hai Dave.Ondertussen al weer eens eroverheen geweest? Wat frustraties kwijt enzo?
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
Oh hai Dave.Ondertussen al weer eens eroverheen geweest? Wat frustraties kwijt enzo?
Nee. Je had wel andere dingen verteld.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef Kutstudent het volgende:
Had ik al verteld dat ik om 16:00 vandaag richting Val Thorens vertrek en nu al lekker zit te pilzen?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee. Je had wel andere dingen verteld.
Zoals die keer dat een verenigingsgenoot van je in slaap was gevallen, en jij door zijn anus heen had geploeterd en er contanten had achtergelaten.
Dat was een mooi verhaal [ afbeelding ]
Jaloezie is een bitch.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee. Je had wel andere dingen verteld.
Zoals die keer dat een verenigingsgenoot van je in slaap was gevallen, en jij door zijn anus heen had geploeterd en er contanten had achtergelaten.
Dat was een mooi verhaal [ afbeelding ]
Inderdaad, waar had ik graag door die strakke anjer gewroet. Alleen de gedachte eraan maakt mijn flamoes al zeiknat.quote:
Nu? Ben je vrij? Ik kan zo wel, eerst mijn bakje kwark naar binnen werken.quote:
Was vrij vandaag. Kan nog maar half uurtje.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu? Ben je vrij? Ik kan zo wel, eerst mijn bakje kwark naar binnen werken.
Oh nee dat word hem niet, wil eerst nog mijn serie afkijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was vrij vandaag. Kan nog maar half uurtje.
Daar had ik het niet over en dat weet jij net zo goed. Maargoed, blijf maar lekker berichtjes over die muntjes posten vanaf je werkvloer terwijl ik me dalijk zit te bezatten in een bus naar Frankrijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, waar had ik graag door die strakke anjer gewroet. Alleen de gedachte eraan maakt mijn flamoes al zeiknat.
niet is slaap vallen he.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over en dat weet jij net zo goed. Maargoed, blijf maar lekker berichtjes over die muntjes posten vanaf je werkvloer terwijl ik me dalijk zit te bezatten in een bus naar Frankrijk.
Jij ging toch naar Frankrijk?quote:
Fijne schoolreis manquote:Op donderdag 5 april 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over en dat weet jij net zo goed. Maargoed, blijf maar lekker berichtjes over die muntjes posten vanaf je werkvloer terwijl ik me dalijk zit te bezatten in een bus naar Frankrijk.
welterustequote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Fijne pasen enzo. check jullie dinsdag
Strap yourselves, it's gonna be a bumpy ride!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
Fijne pasen enzo. check jullie dinsdag
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Strap yourselves, it's gonna be a bumpy ride!
[ afbeelding ]
Dan ben je waarschijnlijk in Breukelen geweest, ja dat is idd niet veelquote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Ik rij net door boxtel wat een paupergat
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om grapjes te maken over een 'gat'.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
Boxtel Oost is du place.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om grapjes te maken over een 'gat'.
Beter niet, want dan was mijn ma niet veilig geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Boxtel Oost is du place.
Beter was je daar heen gegaan.
Woont je moeder in de hood ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter niet, want dan was mijn ma niet veilig geweest
Dit is 1 grote hood jonguhquote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Woont je moeder in de hood ja?
Aaait.
Lekker partijtje matten op Stratumseind jonguh! BAMquote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In dat uitgaansgebied is er ook echt altijd ruzie. Ga ook veel liever naar tilburg of breda
Nu alweer 10 studiepunten binnen! en tentamen week is niet eens begonnenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef Pixell het volgende:
Bonus punten altijd chill
Ik heb echt een matig gevoel tot nu toe over hoe ik ze gemaakt heb, zal wel iets te maken hebben dat ik niet zo goed kan leren
Hoop voor je dat ze de accu issues snel fixxen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:15 schreef Rossdale het volgende:
Nadat mijn gsm vandaag twee keer uitviel was ik het echt spuugzat...
Hopla, HTC One X besteld
PS, blijft kneiterhard nummer dit
Nu al accu issuesquote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze de accu issues snel fixxen.
Accu is nu 1 dag toch? En er schijnt een update te komen die het iets beter zou moeten maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze de accu issues snel fixxen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
quote:
Ja maar eens ff kijken denk ikquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
Ja straks, of maybe rond de 2de helftquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
"Jij bent de zon, jij bent de zee, jij doet de afwas en ik kijk tv."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |