SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Preciesquote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik waarschijnlijk de enigste die geen issue heeft met digiD.
Gewoon gekoppeld aan mobiel en klaar.
What is this sorcery!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Assassin's Creed
LAATST GESPEELD 1-1-1753
hoe dan?
In 1753 begon de Amerikaanse Revolutie.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Assassin's Creed
LAATST GESPEELD 1-1-1753
hoe dan?
quote:FC Twente-doelman Nikolay Mihaylov zou het bed gedeeld hebben met de vriendin van Twente-middenvelder Wout Brama, aldus FCTwente.nu. Ook op de sociale media gonst het van de geruchten. Mihaylov, die wegens een mysterieuze knieblessure de laatste wedstrijden niet gespeeld heeft, zou dus wegens een andere reden niet in de selectie zitten.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_Brama#ixzz1r4uNPFsi
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
been there, done that, didn't work out
Asian, ze had natuurlijk een piemel.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
been there, done that, didn't work out
nope smelled like shushi...quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Asian, ze had natuurlijk een piemel.
Volgens mij heeft hij dat al een keer eerder geflikt, of iemand bij hemquote:
Lijpe shit staat daarquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
tussen 08:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier
real specific coolblue
Huh? heb je nu wel je tel daar gekochtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
real specific coolblue
Ergens tussen 2012 en 2017 zeker?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
real specific coolblue
ja 10tje omdat zaterdag bezorgt maar geen andere extra kostenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? heb je nu wel je tel daar gekocht? Verder is coolblue wel top hoor, maar koerier is extra dokken dacht ik?
True, verzendkosten zijn altijd gratis daar, maar die koerier shit hebben ze nog maar pasquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja 10tje omdat zaterdag bezorgt maar geen andere extra kosten
Zijn alleen vaak 1 van de duurstequote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef PierreTT het volgende:
Coolblue leverde mijn Forza 4 Collectors Edition prachtig op tijd,prima winkel
Viel met Forza toen mee moet ik zeggen,was 68 euro geloof ik voor de CE. Rest van de prijzen lagen rond de 65,dus valt meequote:Op woensdag 4 april 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn alleen vaak 1 van de duurste
Heb hem net verbeterd.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
1,20,nogwat met de mercedes AMG op de topgear track. Wie oh wie gaat 'm verbeteren?
1.14 alles jonguhquote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
1,20,nogwat met de mercedes AMG op de topgear track. Wie oh wie gaat 'm verbeteren?
Met gemakquote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
Elke avond heb ik gratis biosquote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond weer gratis bioscoop dit dat allessss..
ik wil een spel spelen, geen dlcquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We speelden vanmiddag met 6 mw3 hoor
maar wel fifa 12 spelen?quote:
ten eerste heb ik 11 overgeslagen en is 12 op 10 wel behoorlijk anders :pquote:
Welke track en welke klasse? Dan verbeter ik hem welquote:Op woensdag 4 april 2012 18:31 schreef Kutstudent het volgende:
0906-H0TP13T3Rquote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef Michhas het volgende:
Yo Pieter a.k.a. Flexmaster P, stuur mij eens een berichtje. Ben je nummer kwijt bro.
Heb jij nog zelfde nummer?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef Michhas het volgende:
Yo Pieter a.k.a. Flexmaster P, stuur mij eens een berichtje. Ben je nummer kwijt bro.
Haha, I got itquote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Gestuurd. Hoop het goede nummer,anders krijgt iemand anders nu een Aartje Twinkel barbecuegroet
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke track en welke klasse? Dan verbeter ik hem wel
Even een nieuw topic pakken manquote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef Michhas het volgende:
P, ik ben er
Check wel even in je actieve topics
Ik had het eigenlijk ook niet over jouquote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe er ook niet aan mee hoor, mij niet gezien.
Hoi tuigmeester.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahahahhahahahahahahhahahahahaaaahahha
Na, klein beetje trollen kan toch wel?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:54 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe er ook niet aan mee hoor, mij niet gezien.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef PierreTT het volgende:
Jezus Bozz, volle bak wd40 in je haar,lekker wapperen
Dat gaat ook zo lekker met zijn coupequote:
Is die er nu op?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef Bozz187 het volgende:
Behind enemy lines 3: colombia
Shit is nog nauwkeuriger dan cod.
I love it
yes yes, en blijkbaar had me pa die opgenomen en had ik die dus maandag nog een keer gekekenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is die er nu op?
Zaten jij en ik van het weekend niet deel 2 daar van te kijken?
Wtfquote:Post Prioritaire
Beste heer -,
U heeft een nieuwe betaalpas aangevraagd. Wij maken voor u een nieuwe pas op naam van:
e. h. yilmaz
Mooi topic, even lezen.. Heb de eerste pagina nu gelezen, maar het is een troll toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef Michhas het volgende:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Niet leuk om te reageren, wel leuk om te lezen
Wat een idioot
Fucking koningquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yes yes, en blijkbaar had me pa die opgenomen en had ik die dus maandag nog een keer gekeken
Wopwopwop
Weet ik niet, ben nu op pagina 3quote:Op woensdag 4 april 2012 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi topic, even lezen.. Heb de eerste pagina nu gelezen, maar het is een troll toch?
En ook kraters op die fotoquote:Op woensdag 4 april 2012 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
"Jupiter is niet alleen uitermate geschikt om op de wonen..."
Lijkt me een beetje lastig op een bol gas
quote:Ik heb net met mijn kameraad gebeld en hij heeft vertelt dat alles in orde is dat ik me geen zorgen hoef te maken. hij wou weten of alle documenten binnen waren gekomen in een goede staat en dat ik me niet druk hoefde te maken om wat andere zeggen. Tegen jullie moest ik zeggen dat de brief van de NASA 100 procent legaal is omdat hij is ondertekent door de juiste persoon met een handtekening erbij
HO HOHOHOJUPITER HEEFT GEWOON KRATERS HOOR HET ZIJN DE HOGE HEREN UIT HET DERRDE DALUNIVERSUM DIE HET VERBERGEN DE GALACTISCHE/ FEDERATIE OPEN JE OGEN NIBURU 2012!!!11!!quote:
Gastquote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
HO HOHOHOJUPITER HEEFT GEWOON KRATERS HOOR HET ZIJN DE HOGE HEREN UIT HET DERRDE DALUNIVERSUM DIE HET VERBERGEN DE GALACTISCHE/ FEDERATIE OPEN JE OGEN NIBURU 2012!!!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |