De ene is het origineel (een remix van een origineel nummer van lykke li) de andere is een soort gitaar cover van dit nummer door triggerfinger.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
De helft van die nummers ken ik helemaal niet, I follow Rivers 2x)
Haha, eigenlijk wel!quote:
Nouja triggerfinger staat hier in nederland als typisch 3fm bandje te boek terwijl ze wel mogen komen spelen op een stoner festival in duitsland (zegt ook niet alles) maar ik vind dat triggerfinger het leuk doet. Wel jammer van die covertjes.... het zou leuker zijn als ze het succes kunnen pakken met hun eigen nummers.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk wel!
Het ergste is misschien nog wel die I Follow Rivers notering...heeft het origineel er zelf ooit ingestaan??Dat is toch echt bij verre de beste versieDie Triggerfinger hype begrijp ik dan ook weer niet, gewoon gigantisch geplugd door 3fm geloof ik. Staat er eens wat alternatiefs in etc, is het dat...
Triggerfinger moet gewoon Selah Sue als zangeres nemen. Dan wordt het nog wat. Hun laatste album vind ik helemaal niks, en live heb ik het ook wel gezien. Elk concert van ze dat ik tot nu toe gezien heb, of dat nou een half uur of anderhalf uur duurde had dezelfde 2 nummers als hoogtepunt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja triggerfinger staat hier in nederland als typisch 3fm bandje te boek terwijl ze wel mogen komen spelen op een stoner festival in duitsland (zegt ook niet alles) maar ik vind dat triggerfinger het leuk doet. Wel jammer van die covertjes.... het zou leuker zijn als ze het succes kunnen pakken met hun eigen nummers.
Ohja dat vind ik ook een tof nummerquote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef ranja het volgende:
Beste vind ik verreweg het songfestivalliedje van Joan Franka (nr. 29).
Deze vind ik zelf wel lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk wel!
Het ergste is misschien nog wel die I Follow Rivers notering...heeft het origineel er zelf ooit ingestaan??Dat is toch echt bij verre de beste versieDie Triggerfinger hype begrijp ik dan ook weer niet, gewoon gigantisch geplugd door 3fm geloof ik. Staat er eens wat alternatiefs in etc, is het dat...
Ja, met Selah Sue was echt helemaal fantastisch. Als ze dat nou permanent samen doen...verder is het gewoon een suffe gehypte rockband. "Matthijs van Nieuwkerk en Giel met hun "hardste band van de wereld" ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 13:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Triggerfinger moet gewoon Selah Sue als zangeres nemen. Dan wordt het nog wat. Hun laatste album vind ik helemaal niks, en live heb ik het ook wel gezien. Elk concert van ze dat ik tot nu toe gezien heb, of dat nou een half uur of anderhalf uur duurde had dezelfde 2 nummers als hoogtepunt.
Afgezien van Lowlands, toen was Mercy samen met Selah Sue het hoogtepunt.
Volgens Matthijs de band die het hardste in hun studio heeft gespeeld. Tja, kwestie van de volumeknop goed afstellen lijkt me. Ze hebben Peter Pan ook al eens gehad en Aux Raux, dat is toch een stuk meer herrie. Maar ja, als die het volume op 10 zetten en Triggerfinger eentje hoger... zegt echter niks over de band.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:34 schreef Norrage het volgende:
verder is het gewoon een suffe gehypte rockband. "Matthijs van Nieuwkerk en Giel met hun "hardste band van de wereld" ofzo
Triggerfinger vind ik wat dat betreft net als Direct. Geniale muzikanten (ja, ik zeg dat over Di-rect) maar hun eigen nummers zijn kut (ok mening, maar goed) terwijl hun covers briljant zijn (in het geval van Di-rect: ze hebben een geniale Arcade Fire cover gedaan, om waar wat te noemen).quote:Op woensdag 4 april 2012 13:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens Matthijs de band die het hardste in hun studio heeft gespeeld. Tja, kwestie van de volumeknop goed afstellen lijkt me. Ze hebben Peter Pan ook al eens gehad en Aux Raux, dat is toch een stuk meer herrie. Maar ja, als die het volume op 10 zetten en Triggerfinger eentje hoger... zegt echter niks over de band.
Mjah, ik ook niet, maar het slaat dus wel aan bij het publiek...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:48 schreef ranja het volgende:
Nou, ik noem de cover van I Follow Rivers zeker niet briljant.
Di-rect weet ik niet, maar The Deaf met Spike van Di-rect vind ik wel geweldig.
Daarom dit topic om die eruit te zoekenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:44 schreef Vatta het volgende:
Als er 1 of 2 goede nummers in de top 40 staan is het veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |