quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk heb je na elk seizoen gewoon een film van 10 uur.
Gisteren ep1 weer gekeken, bij mijn ouders. Blijft leuk (mijn vader snapt er niks van) alleen bij de explicietere seksscenes is het soms een beetje awkward
.
Nee het is idd best awkward... Als ik het alleen kijk of met vrienden maakt het me allemaal geen reet uit, maar met m'n vader lijken die scenes wel 3x zo lang te durenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:23 schreef muzas het volgende:
[..]!! Ach allemaal volwassen mensen toch?
Die hebben allemaal wel 'ns gesekst
Dat was een geile scenequote:Op zaterdag 7 april 2012 01:55 schreef SwaPore het volgende:
[ afbeelding ]
Chick leert Khaleesi neuken in s01e02
Naam, rugnummer en plaats aub
Edit: http://www.imdb.com/name/nm1861467/
Carice is inderdaad waaardeloos.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat een draak van een performance zet Carice neer zeg. Ten eerste speelt ze zonder enige overtuiging en ten tweede is dat engels van haar echt tenenkrommend. Ik heb de boeken niet gelezen, maar hoop dat ze snel tot haar eind komt...
Roxanne McKee
Dat denk ik wel, daarnaast moet ze volgens mij haar accent aanzetten voor haar karakter die een buitenlands accent heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:23 schreef DarkElf het volgende:
Vond Carice leuk met dat vergif maar zodra ze haar mond opendeed had ik zoiets van Oei.. maar misschien horen we dat vooral omdat we zelf Nederlands zijn?
Ik las ergens dat haar nadrukkelijk gevraagd is niks aan haar accent te veranderen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, daarnaast moet ze volgens mij haar accent aanzetten voor haar karakter die een buitenlands accent heeft.
Leuk dat je Nederlanders niet hoort klagen over acteurs met een andere nationaliteit en hun accent.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat een draak van een performance zet Carice neer zeg. Ten eerste speelt ze zonder enige overtuiging en ten tweede is dat engels van haar echt tenenkrommend. Ik heb de boeken niet gelezen, maar hoop dat ze snel tot haar eind komt...
Zo is het maar net, die twee dingen gaan niet samen.quote:
SPOILER: ep2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Precies dit. Ik vind haar wel passen bij de heks/waarzegster.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Carice wel prima acteren eigenlijk. Dat accent, ach, daar zet ik me wel overheen. Over een tijdje hoort het gewoon bij het personage.
Haar Engels is storend omdat het op geen enkele manier qua klank consequent is, dat is het bij de anderen die jij noemt wel. Als het gewoon steenkolen Engels was...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leuk dat je Nederlanders niet hoort klagen over acteurs met een andere nationaliteit en hun accent.
Shae bijvoorbeeld (heel dik accent), maar ook de acteur van Jaime Lannister is niet geheel accentloos.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.SPOILER: ep2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen die zeiken over Carice haar accent, willen jullie zeggen dat Tyrion een goed accent heeft?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Alsof die mensen hier allemaal accentloos Engels sprekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:01 schreef Beach het volgende:
Oh god gaat het niet over het boekengezeik, dan gaat het wel weer over Carice en haar accent
Waarom volg ik dit topic nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Half 9? Lijkt mij niet met al die naakt scènes.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Prime-time neem ik aan, half negen/negen uur/half tien op RTL5 denk ik?
[..]
True, true.
De reden dat ik het vraag is omdat Game Of Thrones als niet-boeklezer al lastig te volgen is op momenten. Ik merkte bij het kijken van seizoen 1 dat ik toch echt een brok achtergrond info mistte.
Wanneer je dan ook nog eens 12 minuten per ep. eruit zou gaan knippen...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Geen referral hier.
"Die mensen hier" spelen niet in een Amerikaanse seriequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alsof die mensen hier allemaal accentloos Engels sprekendaarnaast spreekt ze niet met een typisch Nederlands accent, ja ze heeft een accent maar niet Nederlands.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
16+ wordt in NL pas na 22.00u uitgezonden. Denk dat GoT ook 16+ is? Maar dat weet ik dus niet, kan zoiets nooit inschattenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:11 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Half 9? Lijkt mij niet met al die naakt scènes.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Dit hoeft toch niet in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is gewoon van aflevering 1
吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |