Dit dus...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef maurisioo het volgende:
Ik wacht al een tijdje op de NL subs van episode 2, maar nog steeds niks.
Heb hem wel gezien zonder ondertiteling, maar dan heb ik altijd het gevoel dat ik wat mis.
Ja dat doe ik ook wel met andere series, beter dan geheel zonder ondertiteling. Maar toch liever de NL ondertitels erbij, ik vind het al 'lastig' met al die houses en characters etc.quote:Op zondag 8 april 2012 16:16 schreef ems. het volgende:
Als je bang bent dat je dingen mist kan je ook beter engelse subs regelen
Ah zo, misschien heb je daar ook wel een punt inderdaad, tijdens het kijken kom ik ook wel momenten tegen waar het opvalt dat de zin niet geheel klopt of dat er dingen zijn weggelaten.quote:Op zondag 8 april 2012 16:26 schreef ems. het volgende:
Ahja, dan beter welIk bedoelde het meer als in dat ik de nederlandse ondertitels vaak (bij GoT nooit gecheckt) dingen weglaten of zinnen heel apart vervormen, wat zeker met een ingewikkelde serie als GoT lastig kan zijn
Dit is de grootste reden dan ik alles zonder ondertiteling kijkquote:Op zondag 8 april 2012 16:26 schreef ems. het volgende:
Ahja, dan beter welIk bedoelde het meer als in dat ik de nederlandse ondertitels vaak (bij GoT nooit gecheckt) dingen weglaten of zinnen heel apart vervormen, wat zeker met een ingewikkelde serie als GoT lastig kan zijn
een accentje heeft vaak idd wat geilsquote:Op zondag 8 april 2012 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb een jaartje in Amerika gewoond, dat hoorde ik inderdaad ook.
The Haunted Forest dacht ik?quote:Op maandag 9 april 2012 00:54 schreef shitbrick het volgende:
Om maar eens met dat gezeik over accenten te stoppen, iets ontopic:
Hopelijk wordt er eindelijk wat meer bekend over die vreemde wezens in dat woud aan de andere kant van de muur. Sorry, lees de boeken niet en kan even niet op de naam van het woud komen. Had me namelijk zeer verheugd op seizoen 2 maar kan na 2 afleveringen nou niet echt zeggen dat ik op het puntje van me stoel zit.
Het seizoen is nog maar het begonnen he.quote:Op maandag 9 april 2012 00:54 schreef shitbrick het volgende:
Om maar eens met dat gezeik over accenten te stoppen, iets ontopic:
Hopelijk wordt er eindelijk wat meer bekend over die vreemde wezens in dat woud aan de andere kant van de muur. Sorry, lees de boeken niet en kan even niet op de naam van het woud komen. Had me namelijk zeer verheugd op seizoen 2 maar kan na 2 afleveringen nou niet echt zeggen dat ik op het puntje van me stoel zit.
SPOILER: ep2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Oh wacht, ep2 is ook al uitgezonden he? Dan hoeft dit eigenlijk niet in spoilers.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tha_Erik op 09-04-2012 11:26:20 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Haha dat zou ik ook zeer kunnen waarderenquote:Op maandag 9 april 2012 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Aflevering 3 en 4 nog niet uitgelekt soms..?
niks mis meequote:
http://www.bierdopje.com/wip/overviewquote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef Berlioz het volgende:
Zijn er al ergens Nederlandse subs voor S02E02? Ik heb al even op google gekeken, maar kon zo eigenlijk niets vinden
Een serie alleen leuk vinden als de vrouwen allemaal schoonheden zijnquote:Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af wanneer Game of Thrones weer leuk gaat worden...
Dat wijf in dat schipGadverdamme
Inderdaad, ik heb er juist een hekel aan als ze alleen maar mooie mensen in zo'n serie stoppen. Natuurlijk is het leuk voor het oog, maar niet geloofwaardig.quote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Nagil het volgende:
Lol, ik vond het juist geniaal dat ze zo'n lelijke dame in die sex-scene hebben gestopt. Maakt het een stuk geloofwaardiger, maar niet bijster geil om te zien natuurlijk. (Vond haar overigens goed acteren.)
Beide constateringen van mij kant staan op zichzelf.quote:Op maandag 9 april 2012 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een serie alleen leuk vinden als de vrouwen allemaal schoonheden zijn.
Geloof het of niet....vieze wijven worden ook geneukt. Juist op schepen waar de ratio man vrouw 300:1 is....ook op tv. Wel zo realistischequote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beide constateringen van mij kant staan op zichzelf.
1. Ep was saai
2. Dat wijf was vies
Wauw, nice!quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit voorbij is gekomen maar wellicht handig voor in de volgende OP?
http://www.gameofthronesmap.org/
Onzin. De seks laat vaak juist de machtsverhoudingen zien. Seks is macht.quote:Op maandag 9 april 2012 15:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Betekent niet dat je het hoeft te laten zien. Sowieso is de seks in Game of Thrones 9 van de 10 keer overbodig
Zo lelijk was ze in het boek ook..en dingetje Grejoy kwam mij in het boek ook niet als bijster handsome naar voren, dus......geen verrassing..quote:Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af wanneer Game of Thrones weer leuk gaat worden...
Dat wijf in dat schipGadverdamme
Steeds als Theon in beeld komt moet ik hier aan denkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zo lelijk was ze in het boek ook..en dingetje Grejoy kwam mij in het boek ook niet als bijster handsome naar voren, dus......geen verrassing..
the captain's daughter (gespeeld door Amy Dawson)quote:Op maandag 9 april 2012 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet iemand hoe dat meisje van Theon op de boot heet? Ben benieuwd welke actrice het is
.
Yup! Lily zag het niet zo in hem zitten...quote:Op maandag 9 april 2012 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik wist niet dat het broer en zus waren! Lily en Alfie
.
Deze ep vond ik alles behalve saai.quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beide constateringen van mij kant staan op zichzelf.
1. Ep was saai
2. Dat wijf was vies
Amy Dawson.quote:
De theezakjes.quote:Op maandag 9 april 2012 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, je ziet 'r gekke tietjes ook niet hier.
Truequote:Op maandag 9 april 2012 16:04 schreef muzas het volgende:
Respect voor die griet. Ze zal weten dat ze niet het mooiste onder de zon is. En dan toch, naakt, in een onwijs populaire serie spelen, waarin ze ook nog eens te horen krijgt dat ze maar beter d'r mond dicht kan houden... én wetende dat ze een buslading met 'zo die is lelijk' te lezen/horen zal krijgen.
Ken weinig vrouwen die zo sterk in hun schoenen staan.
D'r gezicht viel nog wel mee (als je de make-up/grime wegdenkt)....d'r voorgeveltje was idd niet indrukwekkend....quote:Op maandag 9 april 2012 16:11 schreef Sooph het volgende:
mij was helemaal niet opgevallen dat ze zo lelijk was?maar even terug kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |