Sommige mensen hebben er kritiek op. Dan is dit toch de aangewezen plaats om het daarover te hebben? Er zijn blijkbaar ook zat mensen die er geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef RedFever007 het volgende:
maar inderdaad, dat gezeik over Van Houten en d;r accent![]()
Meinung. En ben je nu niet zelf aan het zeiken?quote:Echt übertriest om daarover te gaan zeiken
Ah, patriottisme. Een nobel streven.quote:Wees blij dat we een Nederlandse actrice hebben die in GOT meespeelt zeg![]()
Sowieso. Ik zou mad graag willen meespelen in GoT. Dat lijkt me duidelijkquote:Of zijn de zeikers stiekem een beetje jaloers?
Wel een beetje accent, doch denk ik duidelijk minder dan Carice. Engels was één van de vakken waar ik wel goed in was op school.quote:Spreek anders zelf even wat Engelse tekst in, dan bepalen we hier wel even of jij ook met een "Nederlands" accentje Engels praat
Uiteraard, maar het feit dat veel mensen het erover hebben doet toch vermoeden dat er stof is om over te discussiëren.quote:Durf te wedden dat het antwoord "ja" zal zijn. Tuurlijk hebben Nederlanders een Nederlands accent, en de Duitsers een Duits accent en de Turken een Turks een accent en de Schotten een Schots accent en de Russen een Russisch accent en de Friezen een Fries accent!
OK, ik kijk het nog eventjes aan. Misschien dat het nog was spannender wordt omdat het blijkbaar langzaam start. Ik vond namelijk juist het allereerste begin in dat bos superspannend en interessant maar daar wordt helemaal niet meer op terug gekomen? Of later toch nog?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het is een drama en seizoen 1 start ook wat traag. Als je meer houdt van actie en lostaande episodes waarin een plotlijn start en tot een conclusie wordt gebracht is dit niet de show voor jou.
Dan kennen wij andere Amerikanen.quote:Op zondag 8 april 2012 10:05 schreef speknek het volgende:
(beter nog, veel Amerikanen vinden een heel licht buitenlands / Nederlands accent het geilste wat er is)
Gemma Whelan komt uit Londen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Zus Iron Islands ook wel een beetje Hollandisch klinken?
Heb een jaartje in Amerika gewoond, dat hoorde ik inderdaad ook.quote:Op zondag 8 april 2012 10:05 schreef speknek het volgende:
Carice van Houten heeft nauwelijks een accent. Voor Amerikanen is dat minder lelijk dan hoe een New Yorker praat. (beter nog, veel Amerikanen vinden een heel licht buitenlands / Nederlands accent het geilste wat er is)
Dit dus...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:05 schreef maurisioo het volgende:
Ik wacht al een tijdje op de NL subs van episode 2, maar nog steeds niks.
Heb hem wel gezien zonder ondertiteling, maar dan heb ik altijd het gevoel dat ik wat mis.
Ja dat doe ik ook wel met andere series, beter dan geheel zonder ondertiteling. Maar toch liever de NL ondertitels erbij, ik vind het al 'lastig' met al die houses en characters etc.quote:Op zondag 8 april 2012 16:16 schreef ems. het volgende:
Als je bang bent dat je dingen mist kan je ook beter engelse subs regelen
Ah zo, misschien heb je daar ook wel een punt inderdaad, tijdens het kijken kom ik ook wel momenten tegen waar het opvalt dat de zin niet geheel klopt of dat er dingen zijn weggelaten.quote:Op zondag 8 april 2012 16:26 schreef ems. het volgende:
Ahja, dan beter welIk bedoelde het meer als in dat ik de nederlandse ondertitels vaak (bij GoT nooit gecheckt) dingen weglaten of zinnen heel apart vervormen, wat zeker met een ingewikkelde serie als GoT lastig kan zijn
Dit is de grootste reden dan ik alles zonder ondertiteling kijkquote:Op zondag 8 april 2012 16:26 schreef ems. het volgende:
Ahja, dan beter welIk bedoelde het meer als in dat ik de nederlandse ondertitels vaak (bij GoT nooit gecheckt) dingen weglaten of zinnen heel apart vervormen, wat zeker met een ingewikkelde serie als GoT lastig kan zijn
een accentje heeft vaak idd wat geilsquote:Op zondag 8 april 2012 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb een jaartje in Amerika gewoond, dat hoorde ik inderdaad ook.
The Haunted Forest dacht ik?quote:Op maandag 9 april 2012 00:54 schreef shitbrick het volgende:
Om maar eens met dat gezeik over accenten te stoppen, iets ontopic:
Hopelijk wordt er eindelijk wat meer bekend over die vreemde wezens in dat woud aan de andere kant van de muur. Sorry, lees de boeken niet en kan even niet op de naam van het woud komen. Had me namelijk zeer verheugd op seizoen 2 maar kan na 2 afleveringen nou niet echt zeggen dat ik op het puntje van me stoel zit.
Het seizoen is nog maar het begonnen he.quote:Op maandag 9 april 2012 00:54 schreef shitbrick het volgende:
Om maar eens met dat gezeik over accenten te stoppen, iets ontopic:
Hopelijk wordt er eindelijk wat meer bekend over die vreemde wezens in dat woud aan de andere kant van de muur. Sorry, lees de boeken niet en kan even niet op de naam van het woud komen. Had me namelijk zeer verheugd op seizoen 2 maar kan na 2 afleveringen nou niet echt zeggen dat ik op het puntje van me stoel zit.
SPOILER: ep2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Oh wacht, ep2 is ook al uitgezonden he? Dan hoeft dit eigenlijk niet in spoilers.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tha_Erik op 09-04-2012 11:26:20 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Haha dat zou ik ook zeer kunnen waarderenquote:Op maandag 9 april 2012 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Aflevering 3 en 4 nog niet uitgelekt soms..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |