jawel, Roberts argument voor zijn claim op de troon was dat zijn grootmoeder een Targaeryan was. Niet een heel sterk argument, maar dit is zeker een paar keer aangehaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was niet zo moeilijk anders, Aerys was gestoord en gevaarlijk, Robert nam z'n troon over, niet gebaseerd op enige andere claim. Geen familieverbintenis, geen aanspraken op alleenheerschappij van voor de Targaeryans.
Rot gewoon op hier met je boeken. Ga lekker ergens anders een nerdje spelen met je boeken.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
Lees die spoilers dan niet stelletje apen.
Serieus dit is het bewijs dat de mensheid te dom voor worden is...ER STAAT SPOILER - wat denk je dat er onder staat? Datgene wat je al wist?
Je bent het hopelijk met me eens dat een topic vol spoilertags en een paar posts over de aflevering zelf ertussen niet echt lekker leest. Het is echt enorm ergerlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
Serieus dit is het bewijs dat de mensheid te dom voor worden is...ER STAAT SPOILER - wat denk je dat er onder staat? Datgene wat je al wist?
Ik heb de boeken ook niet gelezen debiel.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Rot gewoon op hier met je boeken. Ga lekker ergens anders een nerdje spelen met je boeken.
Anders open je een topic voor mensen die ALLEEN MAAR de serie kijken? Nogal logisch dat de boeken veel naar voren komen, zeker in een gedeelte waarbij het lastig is voor de serie om alle verhaallijnen uit de boeken duidelijk bij elkaar te voegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Rot gewoon op hier met je boeken. Ga lekker ergens anders een nerdje spelen met je boeken.
Ik vind voor de beeldvorming en de beperkte informatie die de TV serie zelf geeft het helemaal niet erg dat er af en toe een spoiler voorbij komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je bent het hopelijk met me eens dat een topic vol spoilertags en een paar posts over de aflevering zelf ertussen niet echt lekker leest. Het is echt enorm ergerlijk.
Als het achtergrondinformatie is hoeft het niet in spoilertags. Als er dus een spoilertag staat gaat dat over aankomende gebeurtenissen en dat wordt op dit moment een beetje too much wat mij betreft. Maar zelfs bij achtergrondinformatie bestaat het gevaar dat er toch dingen verklapt worden, vaak onbewust. Dit topic gaat niet meer over de serie, maar over de boeken en dat klopt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind voor de beeldvorming en de beperkte informatie die de TV serie zelf geeft het helemaal niet erg dat er af en toe een spoiler voorbij komt.
Oke het liep een klein beetje uit de hand - maar opzich heb ik er niets op tegen.
Dat is de schuld van de makers van de serie dan om zoveel onduidelijkheid te laten bestaan...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als het achtergrondinformatie is hoeft het niet in spoilertags. Als er dus een spoilertag staat gaat dat over aankomende gebeurtenissen en dat wordt op dit moment een beetje too much wat mij betreft. Maar zelfs bij achtergrondinformatie bestaat het gevaar dat er toch dingen verklapt worden, vaak onbewust. Dit topic gaat niet meer over de serie, maar over de boeken en dat klopt niet.
Daar gaat het niet om. Het gaat om informatie die in dit topic verklapt wordt die ik gewoon nog niet wil weten. Ik wil wel graag over de serie kunnen lezen en praten, dus vind het jammer dat ik niet meer in dit topic terecht kan zonder overspoeld te worden met spoilers of spoilertags.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de makers van de serie dan om zoveel onduidelijkheid te laten bestaan...
Eerlijk gezegd denk ik dat, dat gewoon het gevaar is als boeken verfilmd worden...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om informatie die in dit topic verklapt wordt die ik gewoon nog niet wil weten. Ik wil wel graag over de serie kunnen lezen en praten, dus vind het jammer dat ik niet meer in dit topic terecht kan zonder overspoeld te worden met spoilers of spoilertags.
Quoted for truth!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef TC03 het volgende:
Al die boekenlezers hier vind ik heel irritant. Open je eigen topic, denk ik dan.
Zou je dat even tegen Mike willen zeggen? Die denkt er weer heel anders over. Zou fijn zijn als modjes 1 lijn trekken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dan ga je in dat topic de aflevering en de verschillen bespreken, hoe debiel is dat?.
Je hebt nu eenmaal met een verfilming te maken, deal with it.
Het probleem zijn niet alleen de spoilertags, maar ook het feit dat er soms gewoon expliciet informatie over toekomstige gebeurtenissen geplaatst wordt. Zo zag ik laatst open en bloot staan:quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat, dat gewoon het gevaar is als boeken verfilmd worden...
Kan me niet voorstellen dat in de Harry Potter/LOTR filmreeks het niet ook grotendeels over de boeken en het vervolg ging.
Nogmaals ik heb de boeken niet gelezen maar ik zat/zit wel met een hoop vragen omdat er veel onduidelijkheid is gecreëerd.
Lees gewoon over de spoilers heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn HUGE spoilers die gewoon in het topic worden gezet. Anyway, heb er een topic over geopend.Amen.
Een gedeelte wordt niet spoilers gezet. En daarnaast wordt niet alleen de serie verpest, maar ook de boeken voor mensen die die nog willen lezen. Zeker omdat er heel veel verschillen worden genoemt...quote:Op donderdag 5 april 2012 17:50 schreef The_Groove het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het probleem zijn niet alleen de spoilertags, maar ook het feit dat er soms gewoon expliciet informatie over toekomstige gebeurtenissen geplaatst wordt. Zo zag ik laatst open en bloot staan:Dat soort opmerkingen moeten inderdaad niet worden gemaakt. In mijn ogen zijn moderators ervoor om daarop te letten en in te grijpen indien nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn HUGE spoilers die gewoon in het topic worden gezet. Anyway, heb er een topic over geopend.
Ik lees in ieder geval altijd m'n posts erop na om er zeker van te zijn dat ze alleen achtergrond informatie verschaffen en geen toekomstig beeld schetsen.
Daar was dit topic voorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef ems. het volgende:
Gewoon een apart topic voor huilers die -helemaal niets- met het boek te maken willen hebben en waar exclusief de serie besproken wordt lijkt me geeneens een slecht idee.
Rock wives zijn zeg maar "officiële" vrouwen van de Iron Islands. Salt wives zijn concubines die gevangen genomen zijn bij plunderingen. Als Ironman mag je maar één rock wive maar meerdere salt wives hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe zit dat nou met die Salt en die Iron wives?
Nomnomnom.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Rock wives zijn zeg maar "officiële" vrouwen van de Iron Islands. Salt wives zijn concubines die gevangen genomen zijn bij plunderingen. Als Ironman mag je maar één rock wive maar meerdere salt wives hebben.
Basically zijn salt wives gevangen genomen vrouwen die als hoeren worden gebruikt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |