hmm ja. Zoiets moet ik ook nog eens een keer doen, want heb het boogje vanaf Bilthoven naar Maliebaan nog nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef dennistd het volgende:
Is een Blokker-kaartje ook geldig naar Maliebaan of moet ik daarvoor nog zo'n extra retourkaartje kopen? En is dat nog steeds toegestaan zonder het museum binnen te gaan? De trein daar stopt tegenwoordig volgens mij in het museum zelf (op het middenperron).
Net als in Nederland gewoon met de deuren open om te koelenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
jaja, de wadslopers rijden ook al in Roemenië rond
kun je m ook opheffen en een overstap in Duivendrecht forcerenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef b2py het volgende:
Ik snap wel waarom er 's avonds een halfuursdienst op Utrecht - Schiphol gereden wordt, compleet leeg die treinen..
Alle andere webpagina's werken via WiFi in de trein wel, Fok! via alle andere kanalen werkt wel. You do the math.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:49 schreef drakin het volgende:
Weet even niet waarnaartoe te reizen vandaag, heb weekendvrij en museumkaart.
En weet niet of ik nu maandag wel of niet gratis kan reizen of dat ik met korting moet reizen dan.
Vind er geen duidelijkheid over.
Wat is "contrastvlak" in het Roemeens?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
jaja, de wadslopers rijden ook al in Roemenië rond
WeekendVrij is niet op paasmaandag geldig, wel op paaszondag. Wel heb je op feestdagen geen spitstijden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:49 schreef drakin het volgende:
Weet even niet waarnaartoe te reizen vandaag, heb weekendvrij en museumkaart.
En weet niet of ik nu maandag wel of niet gratis kan reizen of dat ik met korting moet reizen dan.
Vind er geen duidelijkheid over.
Nee klopt, ik moest ook ernstig zoeken. Maar eigenlijk is het wel duidelijk: WeekendVrij is ook echt ALLEEN MAAR in het weekend vrij. Dus vrijdag 18:30 tot maandag 04:00. En verder niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:47 schreef drakin het volgende:
ah jammer, eindhoven-leeuwarden wordt me dan iets te prijzig maandag.
Dankje lreyon voor dit antwoord, vond zelfs in de voorwaarden van het abo dit niet duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |