abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:15:59 #201
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109993351
Ik heb inmiddels een antwoord van T-Mobile. Zij gaan uitzoeken waarom Fok! onbereikbaar is, gezien niet duidelijk is waarom het geblokkeerd is, en of het geblokkeerd is. Bij de hotspot zou het niet geblokkeerd moeten zijn.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 19:52:30 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109994967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef dennistd het volgende:
Is een Blokker-kaartje ook geldig naar Maliebaan of moet ik daarvoor nog zo'n extra retourkaartje kopen? En is dat nog steeds toegestaan zonder het museum binnen te gaan? De trein daar stopt tegenwoordig volgens mij in het museum zelf (op het middenperron).
hmm ja. Zoiets moet ik ook nog eens een keer doen, want heb het boogje vanaf Bilthoven naar Maliebaan nog niet :P

Daarnaast ooit maar eens de Binckhorstboog en de Blijdorpboog gaan berijden. Zal nog wel even duren voordat dat zo ver is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 20:07:01 #203
155227 crew  Guppy
dus
pi_109995708
De man naast me in de trein irriteert zich aan m'n avondmaaltijd. Maar blijft wel stug naast me zitten nu er plekjes vrijkomen. Ik snap het niet?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 20:20:29 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109996434
jaja, de wadslopers rijden ook al in Roemenië rond
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:24:44 #205
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_109996675
Vanmiddag, stiltecoupé. Was netjes stil. Op Alexander komt een gezin binnen, zien dat het stiltecoupé is, en zeggen tegen de kids van ca 7 jaar dat ze ergens anders gaan zitten ^O^
Later in Amersfoort, 3 kakeldames die "Kwebbel kwebbel kwebbel kakel kakel kakel" deden. Heb ze toen op de stiltecoupé gewezen, werd begripvol gereageerd, maar bleven doorkakelen en kwebbelen. Nogmaals op gewezen, en ze zijn elders gaan zitten :)

Heb van Rotterdam tot Groningen in dezelfde stiltecoupé gezeten. Geen problemen gehad :)
pi_109997037
Ik snap wel waarom er 's avonds een halfuursdienst op Utrecht - Schiphol gereden wordt, compleet leeg die treinen..
pi_109998304
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
jaja, de wadslopers rijden ook al in Roemenië rond
Net als in Nederland gewoon met de deuren open om te koelen O+
dag
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2012 @ 21:06:31 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109998851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef b2py het volgende:
Ik snap wel waarom er 's avonds een halfuursdienst op Utrecht - Schiphol gereden wordt, compleet leeg die treinen..
kun je m ook opheffen en een overstap in Duivendrecht forceren :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_109999209
Zou helemaal ideaal zijn ja ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:36:00 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110000465
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt niet waar te zijn
Alle andere webpagina's werken via WiFi in de trein wel, Fok! via alle andere kanalen werkt wel. You do the math.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:27:04 #211
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_110014688
De SBB heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd, en ik vind hem schitterend.

De korte versie:

De langere versie (waar ook de SBB'ers in te zien zijn)

En als laatste nog de versie de stemmen van deze reclamecampagne, waarvan de muziek speciaal voor de SBB is gemaakt. Selina en Hanspeter zijn SBB-medewerkers.
pi_110015034
Wie van jullie post hier wel eens het International Rail Journal? Hoe vaak wordt die uitgegeven per jaar? Of waar kan ik die vinden. Was interessant leesvoer!
  Redactie Sport zaterdag 7 april 2012 @ 08:52:20 #213
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_110015114
Zo, lekker even de stroom van de buren in de eerste klas aftappen :P

FOK! Doet het nog niet via wifi, ip hier is 80.187.201.33
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_110015416
Heb je een heel verlengsnoer bij je? ;)
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:49:40 #215
370431 drakin
vurig typje
pi_110015562
Weet even niet waarnaartoe te reizen vandaag, heb weekendvrij en museumkaart.

En weet niet of ik nu maandag wel of niet gratis kan reizen of dat ik met korting moet reizen dan.
Vind er geen duidelijkheid over.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:09:17 #217
370431 drakin
vurig typje
pi_110015807
zo'n ov heb ik dus niet, ik heb een nieuw abonnement van de ns
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:10:51 #218
370431 drakin
vurig typje
pi_110015823
Was wel makkelijk toen ik nog wel een studenten ov had, ik zat bij de allereerste ov kaarten bezitters en het was gewoon de hele week en overal geldig, geen gedoe dus. Was alleen een beetje te weinig op school.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Redactie Sport zaterdag 7 april 2012 @ 10:23:21 #219
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_110016024
Lekker rustig in deze trein: heb een slt-vi voor me alleen :P
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_110016252
Hoe kan ik via de sncf site of TGV.com een ticket Paris Lyon - Lyon Part Dieu boeken? Ik kom er maar niet uit en ik heb er eentje gevonden, maar daar vragen ze om een kortingskaart, die ik natuurlijk niet heb..
pi_110016414
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:49 schreef drakin het volgende:
Weet even niet waarnaartoe te reizen vandaag, heb weekendvrij en museumkaart.

En weet niet of ik nu maandag wel of niet gratis kan reizen of dat ik met korting moet reizen dan.
Vind er geen duidelijkheid over.


"Feestdagen worden niet beschouwd als weekend [..] kunt u de gehele dag met korting reizen", lijkt me toch vrij duidelijk?
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:47:00 #222
370431 drakin
vurig typje
pi_110016453
ah jammer, eindhoven-leeuwarden wordt me dan iets te prijzig maandag.
Dankje lreyon voor dit antwoord, vond zelfs in de voorwaarden van het abo dit niet duidelijk.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:52:34 #223
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110019730
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
jaja, de wadslopers rijden ook al in Roemenië rond
Wat is "contrastvlak" in het Roemeens? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:01:35 #224
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_110019991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:49 schreef drakin het volgende:
Weet even niet waarnaartoe te reizen vandaag, heb weekendvrij en museumkaart.

En weet niet of ik nu maandag wel of niet gratis kan reizen of dat ik met korting moet reizen dan.
Vind er geen duidelijkheid over.
WeekendVrij is niet op paasmaandag geldig, wel op paaszondag. Wel heb je op feestdagen geen spitstijden.
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:03:44 #225
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110020062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:47 schreef drakin het volgende:
ah jammer, eindhoven-leeuwarden wordt me dan iets te prijzig maandag.
Dankje lreyon voor dit antwoord, vond zelfs in de voorwaarden van het abo dit niet duidelijk.
Nee klopt, ik moest ook ernstig zoeken. Maar eigenlijk is het wel duidelijk: WeekendVrij is ook echt ALLEEN MAAR in het weekend vrij. Dus vrijdag 18:30 tot maandag 04:00. En verder niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')