Nee, en ik vind het volkomen terecht dat ze dit doenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij wilt dat nog meer personeelsleden en passagiers van MIVB/STIB klinisch dood worden afgeleverd in ziekenhuizen?
Waar gaat dit nu weer over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar jij vond het raar dat ze er in den bosch geen zin in haden?
Jij snapt niet dat dat iets totaal anders is?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het volkomen terecht dat ze dit doen
Maar ik herriner fles een stuk terug nogal negatief reageren op de stationsmedewerkers in brabant die geen zin hadden in aggresieve zuiplappen met konninginnendag
Prachtcampagne ditquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:27 schreef James1988 het volgende:
De SBB heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd, en ik vind hem schitterend.
En als laatste nog de versie de stemmen van deze reclamecampagne, waarvan de muziek speciaal voor de SBB is gemaakt. Selina en Hanspeter zijn SBB-medewerkers.
Daar maken ze een mooi professioneel filmpje gewoon ZELF bedoel jequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Prachtcampagne dit.. Daar halen ze gewoon een mooi professioneel filmpje van stal met dito muziek, hier moeten we het doen met dat Nick en Simon geblaat
ŞI ACEST LUCRU PERMIS, CFR INFRASTRUCTURA?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Net als in Nederland gewoon met de deuren open om te koelen
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:29 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
ŞI ACEST LUCRU PERMIS, CFR INFRASTRUCTURA?
Mja, hij is machinist en zij werkt bij de klantenservice ofzo. Als je dan ineens een muziekvideo opneemt voor een reclamecampagne van je bedrijf kan ik me voorstellen dat je dan wat onwennig bentquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar maken ze een mooi professioneel filmpje gewoon ZELF bedoel jeMet eigen medewerkers. Hij kan best goed zingen trouwens, alleen ze hebben nog niet echt de podium-performance te pakken
![]()
Ze doen ook een beetje onwennig, vooral op het laatst. Je verwacht een zoen, of minimaal een knuffel, en hij wil ook wel, maar....
Heel erg lastige zaak. Wilde stakingsacties treffen tienduizenden onschuldige reizigers. Maar het is wel weer begrijpelijk dat men het werk neerlegt, als net een collega is doodgeslagen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was wachten totdat de bom barstte. En het gebeurde vandaag.
Ik durf te wedden dat vervoersbedrijf noch Brussels Hoofdstedelijk Gewest de problemen aanpakken. Anders zouden ze zomaar op hun eigen electoraat schieten...
Immenbergweg is gewoon een stopplaats midden in het bos. Staat alleen een bordje, alleen ik heb dat toen ik er was wat gemist geloof ikquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil maandag de stoomtrein Apeldoorn - Eerbeek gaan doen (blijkbaar rijdt ie niet meer /nog niet naar Dieren). Het lijkt erop dat er van de stations Immenbergweg en Loenen bar weinig te zien is, hoewel er minstens in Loenen een behoorlijk emplacement is... Daar zal toch wel een bordje zijn minstens?
Antwerpen toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef James1988 het volgende:
De Desiro's rukken op...
[ afbeelding ]
Die brug bij 1:47 is over de Lek bij Culemborg. Dat is volgens mij nog een pure NS-lijn voor personenvervoer.quote:
De geschiedenis van de spoorwegen in Nederland. Boek is uit 2008.quote:
Het helpt geen reet, het is inhumaan en verwerpelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Tot slot, maar dat is een beetje off-topic, verlang ik hartstochtelijk naar de herinvoering van de doodstraf in alle landen van de Europese Unie.
Dat zijn de acties van mensen die je ter dood veroordeeld zou willen zien ook. Het grootste nadeel is dat het zo permanent is, en het een vrij vervelende situatie wordt als na 5 jaar blijkt dat je toch de verkeerde had.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het helpt geen reet, het is inhumaan en verwerpelijk.
Als je als wetgever van mening bent dat dat soort daden ongeoorloofd zijn, is het een beetje gek om jezelf toe te staan ze wel uit te voeren op een veroordeelde.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zijn de acties van mensen die je ter dood veroordeeld zou willen zien ook. Het grootste nadeel is dat het zo permanent is, en het een vrij vervelende situatie wordt als na 5 jaar blijkt dat je toch de verkeerde had.
De gevoelens komen vooral uit de onderbuik, en die heeft de laatste tijd al een te vaak gehoorde stem. Dus idd: niet invoeren.quote:De gevoelens kan ik prima begrijpen. Maar laten we de doodstraf toch maar niet invoeren
Je eerste zinnige argumentquote:Op zondag 8 april 2012 09:40 schreef Duvel het volgende:
Als je als wetgever van mening bent dat dat soort daden ongeoorloofd zijn, is het een beetje gek om jezelf toe te staan ze wel uit te voeren op een veroordeelde.
is namelijk allemaal onzinquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:23 schreef Duvel het volgende:
Het helpt geen reet, het is inhumaan en verwerpelijk.
Grappig. Ik ben nu in Apeldoorn.quote:Op zondag 8 april 2012 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Joa boas![]()
Morgen ga ik met de stoomTREIN van Apeldoorn naar Beekbergen dus. Maar dat had ik al gezegd. En morgen pas
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil maandag de stoomtrein Apeldoorn - Eerbeek gaan doen (blijkbaar rijdt ie niet meer /nog niet naar Dieren). Het lijkt erop dat er van de stations Immenbergweg en Loenen bar weinig te zien is, hoewel er minstens in Loenen een behoorlijk emplacement is... Daar zal toch wel een bordje zijn minstens?
Welk filmpje?quote:Op zondag 8 april 2012 12:03 schreef b2py het volgende:
Ben jij trouwens ook te zien in dat filmpje Ziggy? Van Arriva?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |