Stuur Darkwing_Duck even een PM/DM. Die is Frankrijkbaas.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:36 schreef b2py het volgende:
Hoe kan ik via de sncf site of TGV.com een ticket Paris Lyon - Lyon Part Dieu boeken? Ik kom er maar niet uit en ik heb er eentje gevonden, maar daar vragen ze om een kortingskaart, die ik natuurlijk niet heb..
'k Kan me de verwarring wel voorstellen aangezien een Studenten-Weekend-abonnement wél op feestdagen vrij reizen betekent.. Echt zo'n willekeurige beslissing die ooit op vrijdagmiddag is genomen door iemand die graag naar huis wildequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, ik moest ook ernstig zoeken. Maar eigenlijk is het wel duidelijk: WeekendVrij is ook echt ALLEEN MAAR in het weekend vrij. Dus vrijdag 18:30 tot maandag 04:00. En verder niet.
Wat een aanstekelijk nummer zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:27 schreef James1988 het volgende:
De SBB heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd, en ik vind hem schitterend.
Oh, die tijd ligt inmiddels ver genoeg achter mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Kan me de verwarring wel voorstellen aangezien een Studenten-Weekend-abonnement wél op feestdagen vrij reizen betekent.. Echt zo'n willekeurige beslissing die ooit op vrijdagmiddag is genomen door iemand die graag naar huis wilde.
Hahaha fucking vetquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Net als in Nederland gewoon met de deuren open om te koelen
Is dat echt de eerste keer dat JIJ dat meemaakt Dennis? Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:11 schreef dennistd het volgende:
"Dit is de conducteur van deze trein: we kunnen nog evenvniet vertrekken want we hebben nog geen machinist"
Edit: we rijden nu weer
Maat van me heeft eens in hengelo 10 minuten opgelopen omdat de conducteur nog even een portie Döner moest halenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:17 schreef greavy het volgende:
Had laatst hetzelfde: Geen machinist. Stond de Machinist nog bij de Kiosk koffie te halen...
Nou dat is dus sowieso NIET waar, maar okeequote:
Prima, leg maar plat die boelquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef greavy het volgende:
De staking kan nog wel één tot twee weken gaan duren las ik net.
Zum beispiel?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is dus sowieso NIET waar, maar okee
Eindhoven Stadionquote:
Het was wachten totdat de bom barstte. En het gebeurde vandaag.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
In Brussel is al het bus-, tram- en metroverkeer tot stilstand gekomen nadat er een busbegeleider doodgeslagen is
http://www.demorgen.be/dm(...)l-van-agressie.dhtml
Jij wilt dat nog meer personeelsleden en passagiers van MIVB/STIB klinisch dood worden afgeleverd in ziekenhuizen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar jij vond het raar dat ze er in den bosch geen zin in haden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |