abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110027249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Jij wilt dat nog meer personeelsleden en passagiers van MIVB/STIB klinisch dood worden afgeleverd in ziekenhuizen? :|W
Nee, en ik vind het volkomen terecht dat ze dit doen

Maar ik herriner fles een stuk terug nogal negatief reageren op de stationsmedewerkers in brabant die geen zin hadden in aggresieve zuiplappen met konninginnendag
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:49:40 #252
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110027373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar jij vond het raar dat ze er in den bosch geen zin in haden? 8)7
Waar gaat dit nu weer over.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:50:20 #253
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110027403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, en ik vind het volkomen terecht dat ze dit doen

Maar ik herriner fles een stuk terug nogal negatief reageren op de stationsmedewerkers in brabant die geen zin hadden in aggresieve zuiplappen met konninginnendag
Jij snapt niet dat dat iets totaal anders is?

Prima.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_110027435
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 07:27 schreef James1988 het volgende:
De SBB heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd, en ik vind hem schitterend.

En als laatste nog de versie de stemmen van deze reclamecampagne, waarvan de muziek speciaal voor de SBB is gemaakt. Selina en Hanspeter zijn SBB-medewerkers.
Prachtcampagne dit _O_ .. Daar halen ze gewoon een mooi professioneel filmpje van stal met dito muziek, hier moeten we het doen met dat Nick en Simon geblaat
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:57:34 #255
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110027654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Prachtcampagne dit _O_ .. Daar halen ze gewoon een mooi professioneel filmpje van stal met dito muziek, hier moeten we het doen met dat Nick en Simon geblaat
Daar maken ze een mooi professioneel filmpje gewoon ZELF bedoel je :Y Met eigen medewerkers. Hij kan best goed zingen trouwens, alleen ze hebben nog niet echt de podium-performance te pakken :')

Ze doen ook een beetje onwennig, vooral op het laatst. Je verwacht een zoen, of minimaal een knuffel, en hij wil ook wel, maar.... :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_110028823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef Peter het volgende:

[..]

Net als in Nederland gewoon met de deuren open om te koelen O+
ŞI ACEST LUCRU PERMIS, CFR INFRASTRUCTURA?
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:31:05 #257
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110028887
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:29 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

ŞI ACEST LUCRU PERMIS, CFR INFRASTRUCTURA?
:') :D Jij bent me er eentje :') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:51:03 #258
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_110029530
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daar maken ze een mooi professioneel filmpje gewoon ZELF bedoel je :Y Met eigen medewerkers. Hij kan best goed zingen trouwens, alleen ze hebben nog niet echt de podium-performance te pakken :')

Ze doen ook een beetje onwennig, vooral op het laatst. Je verwacht een zoen, of minimaal een knuffel, en hij wil ook wel, maar.... :')
Mja, hij is machinist en zij werkt bij de klantenservice ofzo. Als je dan ineens een muziekvideo opneemt voor een reclamecampagne van je bedrijf kan ik me voorstellen dat je dan wat onwennig bent :s)
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:55:39 #259
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_110029679
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Het was wachten totdat de bom barstte. En het gebeurde vandaag.

Ik durf te wedden dat vervoersbedrijf noch Brussels Hoofdstedelijk Gewest de problemen aanpakken. Anders zouden ze zomaar op hun eigen electoraat schieten... :|W
Heel erg lastige zaak. Wilde stakingsacties treffen tienduizenden onschuldige reizigers. Maar het is wel weer begrijpelijk dat men het werk neerlegt, als net een collega is doodgeslagen.

Het probleem wordt nog ingewikkelder doordat de vervoersmedewerker niet is doodgeslagen door een passagier (dan heb ik meer begrip, want dan wordt de zelfde doelgroep (dader is passagier, gedupeerden zijn passagier) ), maar door een opgetrommelde kennis van een automobilist die een aanrijding kreeg (dader is geen passagier, gedupeerden zijn wel passagier).

Gezien het grote maatschappelijke belang van het OV zou op iedere tram, bus en metro voorlopig een gewapende Belgische militair mee moeten rijden, en het personeel weer aan het werk moeten.

Tot slot, maar dat is een beetje off-topic, verlang ik hartstochtelijk naar de herinvoering van de doodstraf in alle landen van de Europese Unie.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 april 2012 @ 18:04:48 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110029987
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil maandag de stoomtrein Apeldoorn - Eerbeek gaan doen (blijkbaar rijdt ie niet meer /nog niet naar Dieren). Het lijkt erop dat er van de stations Immenbergweg en Loenen bar weinig te zien is, hoewel er minstens in Loenen een behoorlijk emplacement is... Daar zal toch wel een bordje zijn minstens?
Immenbergweg is gewoon een stopplaats midden in het bos. Staat alleen een bordje, alleen ik heb dat toen ik er was wat gemist geloof ik :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:14:40 #261
35154 James1988
Schommelbotenlover
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:19:34 #262
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110030466
Weer zo'n lekkere "hier gaan we niet over nadenken" onderste helft van de neus 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zaterdag 7 april 2012 @ 18:24:19 #263
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_110030674
Bij cxx in de protos doet FOK! het gewoon trouwens
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_110030690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef James1988 het volgende:
De Desiro's rukken op...

[ afbeelding ]
Antwerpen toch? :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:26:04 #265
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_110030751
Klopt als een bus. Deze Desiro reed op de IR Antwerpen - Mechelen - Brussel - Nijvel om de bestuurders van de depots Antwerpen en Brussel-Zuid op te leiden.
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:31:28 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110032748
Wat staan die treinen hier op station Deventer allemaal te tyfoneren? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_110034223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:04 schreef b2py het volgende:
Gaaf filmpje!
Die brug bij 1:47 is over de Lek bij Culemborg. Dat is volgens mij nog een pure NS-lijn voor personenvervoer.

Ik moet echt minder CSI/Lie to me/The Mentalist/Sherlock kijken, als dit soort details me op gaan vallen.
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:27:57 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110034578
Ja klopt, had ik ook gezien (en ik kijk geen series :P )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:55:49 #269
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_110038310
In de aanbieding gevonden bij de boekhandel:

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:58:44 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110038434
Cool, wat staat erin? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:11:02 #271
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_110038909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Cool, wat staat erin? :)
De geschiedenis van de spoorwegen in Nederland. Boek is uit 2008.

Heb me nu nog beperkt tot plaatjes kijken. Veeel plaatjes. :s)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:11:32 #272
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110038925
O+ plaatjes _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 april 2012 @ 22:47:19 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110040210
@greavy: je hebt gelijk over de radiobediening van de Locon 9802.

zag nog een filmpje:
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:48:35 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_110040252
Hee die lijkt wel een beetje op een loc uit een ander filmpje :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')