Neon geel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wit is nog wel te billijken inderdaad. Al het andere is overdreven.
En vooral ook feitelijk juist.quote:
Mag ik vragen waarom iedereen van die "overdreven" scores heeft?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel m'n voorspelling bij btw: 5-1
Hoop.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom iedereen van die "overdreven" scores heeft?
Wit bij een wit tenue past goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wit is nog wel te billijken inderdaad. Al het andere is overdreven.
Dat zie je nu toch gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom iedereen van die "overdreven" scores heeft?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zie je nu toch gebeuren.Nu al een penalty.
Finale Arsenal - Barca toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig geen rood, anders was het al vorbei.
Mee eens. Ik ben voor Barcelona, maar voor de wedstrijd is dit inderdaad jammer, al zal Milan nu wel moeten aanvallen om nog kans te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de wedstrijd is dit bijzonder jammer.
Rood voor die keeper was dat toch? Na een kwartier ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Finale Arsenal - Barca toenGeen penal en wel rood gegeven.
Datquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene speler die de bal kwijt raakte, dat was pas dom, die heeft hier schuld aan.
Mexes geloof ik,quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene speler die de bal kwijt raakte, dat was pas dom, die heeft hier schuld aan.
Lehman toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood voor die keeper was dat toch? Na een kwartier ofzo
Tja als je zo lomp doet in de 16 kan Kuijpers weinig anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de wedstrijd is dit bijzonder jammer.
Ja voor Lehmann, wedstrijd meteen overquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rood voor die keeper was dat toch? Na een kwartier ofzo
hoeveel keer de naam messiquote:
Toch altijd tamme sfeer daar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef So_Surreal het volgende:
Op Nederland 3 hoor je het publiek goed! Bij Sport1 niet?
Hij had wel Fabregas geel mogen geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef TheFastOne het volgende:
Europees fluit Kuipers altijd heel goed.
Heb niet geteldquote:
helaas welquote:
jammer manquote:
Dat is waar.. scoren moeten ze toch..quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
Het maakt op zich nog niets uit voor Milaan, als ze scoren zijn ze gewoon door
Aad De Mos heeft vrijwel nooit ongelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad de Mos zei 3-1, dus die volg ik.
nog 1 pikquote:
Die heb ik op (Mijn AC Milan bril)quote:
Aad de Mos praat altijd onzin, wat een faler is datquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad De Mos heeft vrijwel nooit ongelijk.
'vrijwel' in die zinquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad De Mos heeft vrijwel nooit ongelijk.
Ik, maar een modje zit hem aan te passenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef MPC60 het volgende:
TT staat een spoiler in, wat voor noob heeft dit topic gemaakt?
ja uhmquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
Maar als barcelona nu scoort wie is er dan door ?![]()
Aad De Mos praat nooit onzin, sommige mensen kunnen hem alleen niet zo goed volgen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aad de Mos praat altijd onzin, wat een faler is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAY-OLY
STAND.
Dus als Ron Jans gelijk krijgt met zijn 5-1 is Milan door?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Milan moet gewoon 1 doelpunt maken dan zijn ze door. Of het nu 0-1 is, of 1-1.
Lijkt me niet. Toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als Ron Jans gelijk krijgt met zijn 5-1 is Milan door?
Ze hebben toch gescoord?
Aad is ook altijd goed bij Vi. 'de witte'quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad De Mos praat nooit onzin, sommige mensen kunnen hem alleen niet zo goed volgen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAY-OLY
STAND.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wake up dudequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad De Mos praat nooit onzin, sommige mensen kunnen hem alleen niet zo goed volgen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou het net typen, snap echt niet dat hij altijd bij dat soort clubs opduikt en nog basis staat ook. Zie het totaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
DIe Robinho is ook echt een overschatte kutvoetballer zeg.
[..]Ben je echt zo lui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ibra ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
DIe Robinho is ook echt een overschatte kutvoetballer zeg.
neequote:
Hier ook verwarring in eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
Ik snap er nu na dit topic helemaal niks meer van? barca is toch ook door met 2-1
say whaat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Keurig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Barca hoeft nog mar 1 goal te maken en dan gaat mijn tv uit.
Klopt niet uitgoals tellen dubbel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
Ik snap er nu na dit topic helemaal niks meer van? barca is toch ook door met 2-1
uit doelpunten tellen 2 keer de helftquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zijn ze dan door. Maar als het deze wedstrijd gelijk wordt of als Milan wint is Milan door.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
Zit je de hele avond op de bank naar een zwart scherm te kijken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Barca hoeft nog mar 1 goal te maken en dan gaat mijn tv uit.
Barcelona moet de wedstrijd gewoon winnen om door te gaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
Natuurlijk niet. Uit doelpunt telt toch dubbel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
Ja!quote:
Oooooh, thanks. Dus dan moet het 3 - 1 worden voor Barca sowieso? Of 1 -0 ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
Als ze in de blessuretijd een handsbal maken, zijn het twee extra punten. Behalve als de scheidsrechter het niet ziet, dan volgt er handjeklap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
4-1 als ze het echt zeker willen weten. Eufa kan namelijk altijd 1 doelpunt wegstrepen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oooooh, thanks. Dus dan moet het 3 - 1 worden voor Barca sowieso?
Kom op zeg, doe niet zo domquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Joeriii het volgende:
Als het 3-2 voor Milan wordt, wie is er dan door?
Milan, 2x2 = 4 = 3-4quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Joeriii het volgende:
Terugnemen op de 10, elleboog op tafel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze in de blessuretijd een handsbal maken, zijn het twee extra punten. Behalve als de scheidsrechter het niet ziet, dan volgt er handjeklap.
driedubbel toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Voor de mensjes die het nog niet snappen.. uitgoals tellen ENKEL dubbel bij gelijke stand.. sjappies
Bijna, als Barca zeker wil zijn moeten ze of de 0 houden of met 3-1 winnen idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oooooh, thanks. Dus dan moet het 3 - 1 worden voor Barca sowieso?
Milanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Joeriii het volgende:
Problem? die mensen hier zeggen milan hoeft maar 1 goal te maken en ze zijn door, vind je het heel gek dat er mensen confused rakenquote:
Allebei niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Joeriii het volgende:
Vandaar die verwachtingen hier. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
4-1 als ze het echt zeker willen weten. Eufa kan namelijk altijd 1 doelpunt wegstrepen.
En dan tellen ze nog niet dubbel, maar zwaarder dan een thuisdoelpunt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Voor de mensjes die het nog niet snappen.. uitgoals tellen ENKEL dubbel bij gelijke stand.. sjappies
Lees de andere zin nog eens.quote:
Onmogelijk, het is in Barcelona. Jammer van je mislukte grap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb tot nu toe (incl. vorige wedstrijd) nog geen enkele aanname, pass of schot gezien die enige vorm van bovengemiddelde klasse verraadt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou het net typen, snap echt niet dat hij altijd bij dat soort clubs opduikt en nog basis staat ook. Zie het totaal niet.
Elleboog op tafel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als ze in de blessuretijd een handsbal maken, zijn het twee extra punten. Behalve als de scheidsrechter het niet ziet, dan volgt er handjeklap.
Of je reageert er niet op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen al die leken met dat uitgoalsgeval niet eens opkankeren uit dit topic zeg
Ja, wat is het nou, tellen ze nou Enkel of dubbel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Ja maar alleen als ze in de linker helft zijn gescoordquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca gaat niet door met 2-1 want uitgoals tellen dubbel toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, tellen ze nou Enkel of dubbel?
Ja inderdaad, en als milan 2 keer scoort moet barca 5 keer scoren.. logische toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oooooh, thanks. Dus dan moet het 3 - 1 worden voor Barca sowieso? Of 1 -0 ja.
uit heenwedstrijd was 0-0quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Problem? die mensen hier zeggen milan hoeft maar 1 goal te maken en ze zijn door, vind je het heel gek dat er mensen confused raken
najah sowieso is het moeilijk om als bal voor jezelf te denken.quote:
Ja sorry, ik probeer als vrouw zijnde nu ook voetbal te volgen. Ik zal het ergens moeten leren he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en als milan 2 keer scoort moet barca 5 keer scoren.. logische toch?
Braziliaan he, die tellen altijd dubbel in de beoordeling.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef Hierro het volgende:
Waarom speelt Robinho bij Milan? Die gast kan echt niets.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Braziliaan he, die tellen altijd dubbel in de beoordeling.
Ok, zin in mexicano's?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest die uitgoal-discussie, als je het niet snapt ga je maar koken ofzo.
Die gozer is nog een grotere hype dan neymarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Echt seriously, wtf? Kan die Robinho uberhaupt voetballen of is dat een hoax van de sportmedia?
Die Prince Boateng kan er anders ook geen pepernoot vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Echt seriously, wtf? Kan die Robinho uberhaupt voetballen of is dat een hoax van de sportmedia?
Wat wil je? Broodje kroket?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest die uitgoal-discussie, als je het niet snapt ga je maar koken ofzo.
Heb je zijn vriendin wel eens gezien?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Prince Boateng kan er anders ook geen pepernoot van
Nee, ben beniwuedquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heb je zijn vriendin wel eens gezien?
Nee, Twents.quote:
enkel van onder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heb je zijn vriendin wel eens gezien?
... Dan verlies je regelementair met 3-0quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk Barcalona op 0-0 te houden.
4 tackels met twee benen ingaan 11 tegen 7 wedstrijd gestaakt.
5 keer de keeper neerschoppen als je hopeloos achter staatquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk Barcalona op 0-0 te houden.
4 tackels met twee benen ingaan 11 tegen 7 wedstrijd gestaakt.
Barcelona moet de wedstrijd gewoon winnen.. Als het een gelijkspel wordt is milan door...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja sorry, ik probeer als vrouw zijnde nu ook voetbal te volgen. Ik zal het ergens moeten leren he.
Nee Seedorf is lekker bezigquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
De morele winnaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Dan verlies je regelementair met 3-0
Kijk aan, bedankt!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Barcelona moet de wedstrijd gewoon winnen.. Als het een gelijkspel wordt is milan door...
Uitdoelpunten tellen niet dubbel!
Uitslagen van beide gespeelde wedstrijden optellen, als het dan opgeteld een gelijkspel is is de ploeg met de meeste uitdoelpunten door
Overgewaardeerd dravertje idd, maar heeft nog altijd meer laten zien tot nu toe dan zo'n Robinho die echt voetbalt met z'n schoenendozen nog om z'n voeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |