quote:BARCELONA - Trainer Josep Guardiola van FC Barcelona vreest dat Xavi dinsdagavond de return van de kwartfinale in de Champions League tegen AC Milan moet missen. De spelmaker heeft last van een kuitblessure.
Hij sloeg maandag de training over en laat zich dinsdagochtend nog eens testen. Xavi viel afgelopen zaterdag in de 78ste minuut in voor Iniesta in het met 2-0 gewonnen competiteduel met Athletic Bilbao.
''Hij heeft de laatste dagen weer last van zijn kuit gekregen'', zei Guardiola. ''We willen hem niet te veel onder druk zetten. Dinsdagochtend na een test beslissen we of hij kan spelen.''
Het eerste duel tussen FC Barcelona en AC Milan eindigde vorige week in stadion San Siro in 0-0.
En zlatan maakt hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:03 schreef tompsv18 het volgende:
AC Milan gaat winnen, 0-1 in de laatste minuut
Dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef Anonymousz het volgende:
ben beniewd dat ibi gaat spelen vanavond of niet
Hij is nog niet eens fit ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die jongen mag al blij zijn met een bankzitbeurt
Hij schijnt goed op te knappen, dus laten ze hem meetrainen met de selectiequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik snap ook niet op basis waarvan dat die jongen bij de selectie van Barca zit
gewoon nieuwsgierigquote:
2-2 is al voldoende, maar ik zou het echt niet durven te voorspellen, ik hoop in ieder geval Barcelona-Chelsea en Real Madrid-Bayern München.quote:
Spaanse Supercupquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef JustAsEasy het volgende:
Wat ben ik zenuwachtig voor deze wedstrijd.
Als trouwe barca supporter hoop ik in hart en nieren dat ze vanavond te winnen.
De treble is nog altijd mogelijk. Maar er moet duidelijk voor worden geknokt. De inzet was in sommige wedstrijden dit seizoen om over naar huis te schrijven
Op de Milan site staat dat hij bij de selectie zitquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:14 schreef redbul27 het volgende:
De Braziliaanse speler Pato is weer naar een bezoek in Verenigde staten voor zijn rug die beter lijkt te worden.
Yep hij zit wel in de selectie maar nog niet in de eerste 11. Hij krijgt misschien speel minuten. Maar ik verwacht heel weinig van Milan. Barcelona gaat vol in de aanval en wordt zeker wedstrijd om te kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de Milan site staat dat hij bij de selectie zit
quote:
quote:
Hoe kun je als liefhebber nou moe worden van Barcelona?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoop op Milan. Begin een beetje moe van dat Barca te worden
Altijd maar dat barca dit barca dat barca zus en barca zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Hoe kun je als liefhebber nou moe worden van Barcelona?
Puur genieten toch
Wat een onzin, als Milan door gaat is hij ook bekend want dan word het Real.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:11 schreef Crimyclown het volgende:
Hopen dat AC Milan gaat stunten, anders is de CL winnaar van dit jaar alweer bekend.
Real legt het af tegen barca. AC tegen Real zou een mooie wedstrijd zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat een onzin, als Milan door gaat is hij ook bekend want dan word het Real.
Waarom Cuenca?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Mercurial het volgende:
Barca
1 Valdés
5 Puyol
2 Dani Alves
3 Piqué
14 J. Mascherano
4 Fabregas
8 Iniesta
6 Xavi
16 Busquets
10 L. Messi
39 Cuenca
Coach: Josep Guardiola
Milan
32 C. Abbiati
13 A. Nesta
5 P. Mexès
77 L. Antonini
20 I. Abate
27 K. Boateng
10 C. Seedorf
23 M. Ambrosini
22 A. Nocerino
70 Robinho
11 Z. Ibrahimovic
Coach: M. Allegri
Vroeg ik mij ook af. Denk om de CB's van Milan in een lege zone te laten dekken en dan met veel mensen opeens in de 16 komen om Milan te overrompelen.quote:
Ik vermoed meer een lichte blessure van Alexis.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af. Denk om de CB's van Milan in een lege zone te laten dekken en dan met veel mensen opeens in de 16 komen om Milan te overrompelen.
Nee, v Hanegem en v Bastenquote:
Afwachten nog he...quote:
Wel als analistquote:
Zijn ze dan verkleed als van Halst en Jans?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, v Hanegem en v Basten
[..]
Afwachten nog he...
Bij Sport1 niet in elk geval.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn ze dan verkleed als van Halst en Jans?
Jullie zijn tenminste nog de helft gewend, wij moeten het doen met 1/3equote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
100.000 man op de tribune, dat kun je je haast niet voorstellen, geweldig.
Kort erbij ja, kunnen er 98000 in ofzo... waren nog kaarten in het FC Barcelona topic las ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
100.000 man op de tribune, dat kun je je haast niet voorstellen, geweldig.
56 doelpunten, 22 assists, toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
zijn er al mensen messi aan het turfen?
Haast niet te doen, ik ben al door 3 lege schriften heen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Ik kom op 9xquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Nee. Ik ga genieten van het spel. Geen Messi turvenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Ik heb het vorige week al gedaan, heb nu wat beters te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
quote:Lionel Messi wil opnieuw een Champions League-titel op zijn naam schrijven. De Argentijn neemt dinsdagavond tegen AC Milan dan ook geen genoegen met minder dan een zege.
FC Barcelona bleef in de heenwedstrijd van de kwartfinale steken op een 0-0 gelijkspel. Voor de return in eigen stadion is dat een gevaarlijke positie. "We moeten winnen, een andere mogelijkheid hebben we niet", laat Messi weten via Weibo.
"AC Milan is een pittige tegenstander om te treffen, omdat ze beseffen hoe ze zichzelf kunnen verdedigen. We moeten hoe dan ook door naar de volgende ronde", vervolgt de aanvaller. "Onze honger is niet afgenomen, het is zelfs een sleutel naar succes."
Messi nam dit seizoen al twaalf treffers in de Champions League voor zijn rekening.
Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Nober het volgende:
Messi eist zege: "Geen andere mogelijkheid"
Ja duh, anders zijn ze exitquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
ja met een gelijkspel kom je niet verquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, hij is drie turven hoog.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
0-0, penalty's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja met een gelijkspel kom je niet ver
vertoeft ergens in rusland.quote:
Daar is Barca gebaat bij ja.quote:
Dan heb je officieel alsnog een overwinning gepakt lijkt mij?quote:
Je zei dat je met een gelijkspel niet ver kwam...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan heb je officieel alsnog een overwinning gepakt lijkt mij?
ja en dat is toch ook zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Je zei dat je met een gelijkspel niet ver kwam...
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Breekfast het volgende:
Barcelona zal er wel op gebrand zijn dit te winnen.
Als ze dit verliezen is het seizoen voorbij. Titel winnen ze niet meer
Waarom winnen ze de titel niet meer? De voorsprong van Real Madrid is 6 punten (was 10) en Barcelona speelt nog thuis tegen ze dus dan gaat het naar 3...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Breekfast het volgende:
Barcelona zal er wel op gebrand zijn dit te winnen.
Als ze dit verliezen is het seizoen voorbij. Titel winnen ze niet meer
Das ook een ajacied.quote:
Tijdens de wedstrijd hoor je hem nog een keer of 100. Plust 3x dit: "Messi, Messi, Messi, MESSIIII, JAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!! wat een ongelooflijke beauty!"quote:
Nog steeds pislink van het golfenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat deed Van Hanegem weer moeilijk zeg
Dat is waar ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat deed Van Hanegem weer moeilijk zeg
"hype"quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef BrokenArrow het volgende:
Messi is gewoon een hype Ronaldo en Robben zijn beter
Kloptquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef BrokenArrow het volgende:
Messi is gewoon een hype Ronaldo, Iniesta en Robben zijn beter
En je verwacht serieuze reacties?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef BrokenArrow het volgende:
Messi is gewoon een hype Ronaldo, Iniesta en Robben zijn beter
Hij vond dat de commentator niet leuk moest doen straks was hij de draad weer kwijt en daar had hij helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar ookZit ik Sjek, Jans en die kale bosmongool te kijken
Over trolls gesproken, ik mis iemand al een poosje, ban ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is een troll. Zegt wel meer van die rare dingen
1-1 zou mooi zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
Word gewoon weer zoals Chelsea 1-1 Barcelona (90+3 Iniesta), nadat de eerste wedstrijd 0-0 bleef.
Je bedoelt inZanity? Die heeft een enkeltje trollenkerker gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Over trolls gesproken, ik mis iemand al een poosje, ban ?
Die wedstrijd verziekte voor mij gewoon 3 dagen. Wat een ongelooflijk onrecht was datquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
Word gewoon weer zoals Chelsea 1-1 Barcelona (90+3 Iniesta), nadat de eerste wedstrijd 0-0 bleef.
Ik heb totaal geen voorkeur voor welke buitenlandse club dan ook, maar wat heb ik me toen lopen opwinden zeg. Chelsea werd genaaid, ongekend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
Was toch waar Drogba doordraaide? Iig seizoen 2008-09 halve finale.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd verziekte voor mij gewoon 3 dagen. Wat een ongelooflijk onrecht was datBedankt dat je mij eraan doet herinneren, GO MILAN!
Kan me er nog steeds boos om makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen voorkeur voor welke buitenlandse club dan ook, maar wat heb ik me toen lopen opwinden zeg. Chelsea werd genaaid, ongekend.
Volgens de nos niet toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen voorkeur voor welke buitenlandse club dan ook, maar wat heb ik me toen lopen opwinden zeg. Chelsea werd genaaid, ongekend.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch waar Drogba doordraaide? Iig seizoen 2008-09 halve finale.
Bayern in de finale in eigen stadion met 1-5 verliezen tegen Barcelona lijkt mij ook wel geil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het liefst Barça - Real Madrid in de finale. Hoe sneller de selectie van spanje implodeert
Het is te hopen dat Barcelona dit keer wel de winstpremies kan betalen bij winst, straks moeten ze weer een lening afsluitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het liefst Barça - Real Madrid in de finale. Hoe sneller de selectie van spanje implodeert
Sowieso wordt Bayern München - Real Madrid een geweldige halve finale.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Bayern in de finale in eigen stadion met 1-5 verliezen tegen Barcelona lijkt mij ook wel geil.
Arsenal vorig jaar ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahaha, zag laatst die goal nog van Iniesta op aangeven van Messi, nog nooit zosnel drie keer klaargekomen, héérlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Barcelona dit keer wel de winstpremies kan betalen bij winst, straks moeten ze weer een lening afsluiten(Nober heeft oud zeer opgehaald
)
Fluitje niet gehoord.quote:
Maar Mourinho weet wel hoe je Robben (en dus heel Bayern München) aanpakt, zie CL finale Inter-Bayern.quote:
Die loting is natuurlijk ook totaal gefixed door de UEFA.... die wilden die droomfinale al op voorhand en et voilaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, ik zap snel naar sport 1. Walgelijke vertoning.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
beter kruip je gewoon in het holletje van Barcelona sjek.
Nu hebben ze Robben en Riberyquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Mourinho weet wel hoe je Robben (en dus heel Bayern München) aanpakt, zie CL finale Inter-Bayern.
Het is dat Manchester United er niet meer in zit anders hadden zij gewoon de titel gepakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
beter kruip je gewoon in het holletje van Barcelona sjek.
Ik snap deze brug nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is dat Manchester United er niet meer in zit anders hadden zij gewoon de titel gepakt.
Dat de beste club van de wereld en omstreken niet eens meer meedoet aan dit gedevalueerde toernooi.quote:
Shakira maakt hem oud(er)...?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:42 schreef alors het volgende:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat Pique nog maar 24 isIk dacht eerder 34
haha !!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek zit stiekem op de WC al te fappen.
Ach, dat kan. Maar sjek kruipt niet zoveel in man utd's poepert.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat de beste club van de wereld en omstreken niet eens meer meedoet aan dit gedevalueerde toernooi.
WC? Gewoon in de studio hoor. Met de hele NOS redactie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek zit stiekem op de WC al te fappen.
quote:
Iedereen wil hem aanraken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat kind bij Messi is later sowieso het populairste kind van school.
ook zwarte kicksen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef -Willempie- het volgende:
Seedorf als enigste shirtje in de broekWat een held!
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef J2T het volgende:
Wie was het publiek nou aan het uitfluiten? Toch niet Zlatan he?
Laten we hopen dat ie niet door de NOS geindoctrineerd isquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef Hierro het volgende:
Ik denk dat Kuipers de wedstrijd gaat verpesten.
Ik hou het op 4-0.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Evertjan het volgende:
volgens Gijpie wordt het 5-0 voor Barca en Gijpie heeft altijd gelijk
Heb je dat weer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
4 keer rood en 17 doelpunten later schakel je pas in
zo lang het maar niet roze isquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Seedorf toch witte schoentjes hoor.
ach wit of zwart magquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Seedorf toch witte schoentjes hoor.
Wit is nog wel te billijken inderdaad. Al het andere is overdreven.quote:
8-8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |