't Hogeveinequote:

Are you serious?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
't HogeveineAltied gezellig op Ouwe Bouw

Ik kwam er vroeger graag. Mooi bij Jonkman de nieuwste piratenplaten luisteren. Ook nog poos gewerkt voor Willem de IJscoboer. Altijd gezellig aan de Vink en altijd dronken daar weg komen na een dag hard werken.quote:

Cascade is veul beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen Hoogeveen heeft wel Friet & Zo.![]()
![]()
![]()
Ook al is het patat.

quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen Hoogeveen heeft wel Friet & Zo.![]()
![]()
![]()
Ook al is het patat.

Snackbar Frank dan? ;pquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:53 schreef Djeez het volgende:
Ik lees het net hier:http://www.whip-inn.nl/pagina6.html
Jeugdsentiment, ik wil weer terug naar Hoogeveen

Klazienaveenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, kom je aankakken met Klazinaveen oid

Stad Groningen was vroeger van Drenthe, de rest was allemaal Friesland of Duitsland. Tijd dat we het weer terug krijgen! Net als de Stellingwerven!quote:

Klazinaveen zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, kom je aankakken met Klazinaveen oid

De rode schaar, dat is lang geledenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Djeez het volgende:
Dan is die in de Weide verhuisd. Zat eerst in het eerste pand op de hoek naast de bieb. En Rode Schaar was een winkeltje waar ze kleding repareerden op de kop van de Hoofdstraat. Zit die snackkeet aan de Alteveerstraat er nog? Ging ik altijd heen toen ik nog een baas was en aan de Helios woonde

Noordeinde was van Willem Winkel, was destijds mijn buurman. Hij is nu eigenaar van het Huis met de Duivegatenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De rode schaar, dat is lang geleden
En snackbar Noordeinde vroeger, zo vaak vanuit school geweest :y

Vroeger ook vaak geweest, net as City. Zat op het MAC, vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |