Meppel is net te ver voor me om voor de lol heen te gaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, ik vind Hoogeveen niets aan, maar ik hoor altijd dat Meppel best leuk is.
Waor kom ie vort dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, ik vind Hoogeveen niets aan, maar ik hoor altijd dat Meppel best leuk is. Emmen of zo trekt me dan ook weer totaal niet
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Meppel is net te ver voor me om voor de lol heen te gaan
Mooi, kunnen we samen eens stappen naar het Café ofzo. De beer is dalijk weer losquote:
Niet echt en om nou op elke zaterdag naar Duitsland te rijden is ook weer wat.quote:
Ja, contact met iemand hier is ook verwaterd omdat zij altijd naar Zak gaat, maar dat vind ik helemaal niet leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Niet echt en om nou op elke zaterdag naar Duitsland te rijden is ook weer wat.
Of Index maar daar ben ik nog steeds niet geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, contact met iemand hier is ook verwaterd omdat zij altijd naar Zak gaat, maar dat vind ik helemaal niet leuk
Oh oh oh
Mja daar komt ook veel kut publiek zoals Marokkanen en Turkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga liever naar een bar/dancing of zo.
Het Cafe? Dokx?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga liever naar een bar/dancing of zo.
Nou, ik had het eigenlijk over Hoogeveenquote:
Dit ligt ook maar net aan de kroeg die je hebt natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef Kirov het volgende:
Trouwens, over de TT, ik zou hier voor geen goud weg gaan
[..]
Mja daar komt ook veel kut publiek zoals Marokkanen en Turken
Klopt, heb 20 jaar in HGV gewoond. Zou er nu graag naar terug willen, maar helaas verbindt mijn werk me nu met Assenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik had het eigenlijk over HoogeveenIk dacht dat jij daar vandaan kwam maar nu in Assen zit
Waarom? Ik ben juist werk en vrienden aan het zoeken in Meppel/Assen/Zwolle. Ik vind de mensen hier verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt, heb 20 jaar in HGV gewoond. Zou er nu graag naar terug willen, maar helaas verbindt mijn werk me nu met Assen
Er zijn maar 3 fatsoenlijk kroegen in Emmen. Brasserie is voor 14-17 jaar, Zwetser is 18+ en Markant is 25+ maar die is om twee uur al geslotenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit ligt ook maar net aan de kroeg die je hebt natuurlijk!
Ja. daar zeg je ook nog wat. Als ik ergens anders uit wil, de laatste trein gaat al om 0.00 of zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 fatsoenlijk kroegen in Emmen. Brasserie is voor 14-17 jaar, Zwetser is 18+ en Markant is 25+ maar die is om twee uur al gesloten
Zijn mijn roots. Het Drents dat ik spreek, is het Hoogeveens en niet het Assens. Maar ik wil je wel ale toffe tenten van Assen laten zien. HGV is niks meer sinds het affikken van de Mauritshofquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben juist werk en vrienden aan het zoeken in Meppel/Assen/Zwolle. Ik vind de mensen hier verschrikkelijk.
Hmm ik ben van een veendorp verhuist naar een zanddorp 4 kilometer verder en de overgang is heel groot in taalgebruikquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zijn mijn roots. Het Drents dat ik spreek, is het Hoogeveens en niet het Assens. Maar ik wil je wel ale toffe tenten van Assen laten zien. HGV is niks meer sinds het affikken van de Mauritshof
Dan ben je snel klaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar ik wil je wel ale toffe tenten van Assen laten zien.
Ik geloof dat onze werelden totaal anders zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zijn mijn roots. Het Drents dat ik spreek, is het Hoogeveens en niet het Assens. Maar ik wil je wel ale toffe tenten van Assen laten zien. HGV is niks meer sinds het affikken van de Mauritshof
Ach, Drenten zijn allemaal boer toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze werelden totaal anders zijn
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef Kirov het volgende:
Trouwens, over de TT, ik zou hier voor geen goud weg gaan
Ik zit wel altijd te mopperen over hoe weinig er hier te doen is, maar zou er ook niet weg willen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hoogstens naar Overijssel.
Ik heb geen last van het ontbrekende uitgaansleven, want ik ga toch nooit uit.
Weg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
voor de zoveelste keer: ik (welkominspace) woon al jaren niet meer in zuidlaren
heb die hele account niet eens meer
Het blijft Drenthe hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dit topic schiet ook niet op he, volgens mij ben ik in 2006 in dit topic geweest en was het toen deel 3 ofzo
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wie kan mij trouwens vertellen of die zwarte markt in de prins berhard hoeve nog wat geworden is?
had *ooit* gehoord dat het 1x per maand zou zijn ofzo maar geen idee of dat echt zo is
Ik trouwens ook niet, maar als ik dit topic zo lees had ik ook niet veel keuze gehad. Woon pal tussen Emmen en Hoogeveen inquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb geen last van het ontbrekende uitgaansleven, want ik ga toch nooit uit.
Gees?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet, maar als ik dit topic zo lees had ik ook niet veel keuze gehad. Woon pal tussen Emmen en Hoogeveen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |