Heeft Drenthe eigenlijk eigen bieren?quote:
In Den Hool zit een goede brouwer met een eigen proeflokaal enzoquote:Op maandag 9 april 2012 19:33 schreef Dingest het volgende:
Als je een mede-Drentenaar vindt die over schoenen wil praten lijkt me dat toch geen probleem?
[..]
Heeft Drenthe eigenlijk eigen bieren?Ik drink niet
Geen brouwer, ze verbouwen daar alleen de grondstoffen en verkopen het bier (dat in België gebrouwen wordt). Goed bier wel en aardige mensen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Den Hool zit een goede brouwer met een eigen proeflokaal enzo
Het is misschien een heel klein beetje offtopic inderdaad LOLquote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef Dingest het volgende:
Hoe komt het dat ik hier meer over de auto moet praten dan in de PTA SC?
Dat kan toch niet de bedoeling zijn
Ik pleit voor een biermeet! Op de fiets heel Drenthe door en dan alle Drentsche bieren drinkenquote:Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geen brouwer, ze verbouwen daar alleen de grondstoffen en verkopen het bier (dat in België gebrouwen wordt). Goed bier wel en aardige mensen.
In Veenhuizen zit sinds kort Maallust, ook heel goed.
En in Coevorden zit Gulzige Gans, uiteraard ook goed maar moeilijker verkrijgbaar.
Akkoord. Wel met de verst verwijderde beginnen anders haal je die nooit meerquote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik pleit voor een biermeet! Op de fiets heel Drenthe door en dan alle Drentsche bieren drinken
Is gewoon onderdeel geworden van de ermerweg die Amazon.quote:Op maandag 9 april 2012 19:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, bedoel je die langs de Ermerweg, bij die schuur? Die staat er inderdaad al ontzettend langBeetje zonde, maar ik snap wel hoe iemand zo'n wagen kan laten 'wegkwijnen'. Ik heb ook nog een 95 V4 staan die ik geheel wilde restaureren, daarna zat het allemaal wat tegen en doe je er niet zoveel meer aan. Nu gebruikt voor wat opslag en reserve-onderdelen voor de 96. Zolang het niet in de weg staat blijf ik hoop houden er ooit iets mee te kunnen doen
![]()
Er rijden er een aantal nog wel van rond, de 96s zijn niet zo héél schaars en er tuffen hier in de regio nog wel een paar rond soms. Ik ken ook nog een blauwe die wel eens in Coevorden staat.
Je vergeet (waarschijnlijk onder vele anderen) "Lekker bier"quote:Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geen brouwer, ze verbouwen daar alleen de grondstoffen en verkopen het bier (dat in België gebrouwen wordt). Goed bier wel en aardige mensen.
In Veenhuizen zit sinds kort Maallust, ook heel goed.
En in Coevorden zit Gulzige Gans, uiteraard ook goed maar moeilijker verkrijgbaar.
hehe lekker-bier idd, bijna vergeten, ooit opgezet door een oud-leraar van mequote:Op dinsdag 10 april 2012 07:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je vergeet (waarschijnlijk onder vele anderen) "Lekker bier"![]()
http://www.lekkerbier.nu/
Drink alleen een jaartje of 3 al niet meer dus enkel aanwezig bij aanwezigheid spa blauw op de biermeet.
Derks toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
hehe lekker-bier idd, bijna vergeten, ooit opgezet door een oud-leraar van me
idd, daar kreeg ie dan weer commentaar op van het bestuurquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Derks toch?
Goede kerel, vrijdagmiddag om 12 uur de boeken dicht en richting Bras.
Drentsche Schans iddquote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Den Hool zit een goede brouwer met een eigen proeflokaal enzo
Waar in Drenthe is dat? Hier in Assen schijnt de zonquote:
Die heeft eerst boven mijn hoofd gehangenquote:
Zuid-Oostquote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waar in Drenthe is dat? Hier in Assen schijnt de zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |