Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

kliik op overal afmelden en dan weer anameldenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb net een msn aangemaakt, en nu meld hij me elke keer af omdat ik ergens aangemeld ben ? ... help?
al gedaan en dan gebeurt het weer..quote:
okequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
kliik op overal afmelden en dan weer anamelden
Dat vind ik helemaal smerigquote:
ja drinkenquote:
quote:
Spaghettiquote:
spâ-ghet-tiequote:
Jesus wat?quote:
groter is beterquote:
zo bekakt of met een lekkere G ?quote:
Ja. Ik heb een zenuwaandoening waarbij er een risco is op kwaadaardige tumoren. In de hersenen is die kans relatief klein. Maar mijn moeder had deze erfelijke aandoening ook en is overleden aan een hersentumor. Dus vond de behandeld neuroloog van mijn moeder het verstandig om mij ieder jaar goed te controleren daarop. Naast mijn hersenen wordt ook mijn wervelkolom gedaan, waardoor ik niet ca een half uur onder die scan moet maar ongeveer een uur...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heel erg bang voor naalden
Jij moet ieder jaar onder die scan?
ja er gis dat, zulke mensen moeten dood, ik haat ze allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die spa get tie zeggen
met zo'n typische 'get'
GMTAquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er gis dat, zulke mensen moeten dood, ik haat ze allemaal![]()
Balenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een zenuwaandoening waarbij er een risco is op kwaadaardige tumoren. In de hersenen is die kans relatief klein. Maar mijn moeder had deze erfelijke aandoening ook en is overleden aan een hersentumor. Dus vond de behandeld neuroloog van mijn moeder het verstandig om mij ieder jaar goed te controleren daarop. Naast mijn hersenen wordt ook mijn wervelkolom gedaan, waardoor ik niet ca een half uur onder die scan moet maar ongeveer een uur...
rechts ben jij toch?quote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er gis dat, zulke mensen moeten dood, ik haat ze allemaal![]()
net zoals mensen die die harde spaghetti etenquote:
jammer van die make up hoorquote:
Met zo'n Engelse get?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die spa get tie zeggen
met zo'n typische 'get'
Ik kijk er gemengd tegen aan. Natuurlijk is het vegroot risico hebben op die ziekte niet leuk, maar aan de andere kant mag ik blij zijn met deze controles. Niet iedereen mag zomaar in die MRI scan natuurlijk.quote:
ooooh BUSTEDquote:
Nee zo'n Gooische als GGGGGGGGGGetvuuhhhhrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo'n Gooische als GGGGGGGGGGetvuuhhhhrrrrrrr
Ik hoor het nu al voor mequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo'n Gooische als GGGGGGGGGGetvuuhhhhrrrrrrr
Nee, schijnt heel erg duur te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk er gemengd tegen aan. Natuurlijk is het vegroot risico hebben op die ziekte niet leuk, maar aan de andere kant mag ik blij zijn met deze controles. Niet iedereen mag zomaar in die MRI scan natuurlijk.
je zegt toch wel sjips he en niet tjips bij het woord chipsquote:
Tjips, dat doen vogels.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zegt toch wel sjips he en niet tjips bij het woord chips
tjips / chips zit in apparatuur.quote:
Beetje jammer van die zonnebril inderdaad.quote:
Nee, ik zat binnen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die doen tsjilp en tsjirp.
Niet opgelet bij Biologie zeker.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zegt toch wel sjips he en niet tjips bij het woord chips
pfieuwquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik zeg over het algemeen sjips volgens mij
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, die verdient een vette note.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, die verdient een vette note.
dat kan nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:04 schreef STING het volgende:
[..]
Was onze band toch bijna even verbroken
+ Grutto Gruttoquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die doen tsjilp en tsjirp.
Niet opgelet bij Biologie zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
slagroomtaart![]()
niet voor langquote:
Grey's Anomalyquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel iemand uit Grey's Anonnonoanonamy zijn ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zal wel iemand uit Grey's Anonnonoanonamy zijn ofzo
ja begin maar te huilen alvast, deed ik ook een beetjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
En ik haat mezelf, heb net een dikke vette spoiler gelezen op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gelukkig sta ik er niet op
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
omg op die lol dutch people site staat een foto die bij mij op school gemaakt is. ofnaja bij mij op school waar ik op school zat.Was je er wel bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gelukkig sta ik er niet op![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
omgWie is MIchelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nee ik ken die mensen nietquote:
bij de abo info ergensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |