ja er gis dat, zulke mensen moeten dood, ik haat ze allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die spa get tie zeggen
met zo'n typische 'get'
GMTAquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er gis dat, zulke mensen moeten dood, ik haat ze allemaal![]()
Balenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een zenuwaandoening waarbij er een risco is op kwaadaardige tumoren. In de hersenen is die kans relatief klein. Maar mijn moeder had deze erfelijke aandoening ook en is overleden aan een hersentumor. Dus vond de behandeld neuroloog van mijn moeder het verstandig om mij ieder jaar goed te controleren daarop. Naast mijn hersenen wordt ook mijn wervelkolom gedaan, waardoor ik niet ca een half uur onder die scan moet maar ongeveer een uur...
rechts ben jij toch?quote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er gis dat, zulke mensen moeten dood, ik haat ze allemaal![]()
net zoals mensen die die harde spaghetti etenquote:
jammer van die make up hoorquote:
Met zo'n Engelse get?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die spa get tie zeggen
met zo'n typische 'get'
Ik kijk er gemengd tegen aan. Natuurlijk is het vegroot risico hebben op die ziekte niet leuk, maar aan de andere kant mag ik blij zijn met deze controles. Niet iedereen mag zomaar in die MRI scan natuurlijk.quote:
ooooh BUSTEDquote:
Nee zo'n Gooische als GGGGGGGGGGetvuuhhhhrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo'n Gooische als GGGGGGGGGGetvuuhhhhrrrrrrr
Ik hoor het nu al voor mequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zo'n Gooische als GGGGGGGGGGetvuuhhhhrrrrrrr
Nee, schijnt heel erg duur te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk er gemengd tegen aan. Natuurlijk is het vegroot risico hebben op die ziekte niet leuk, maar aan de andere kant mag ik blij zijn met deze controles. Niet iedereen mag zomaar in die MRI scan natuurlijk.
je zegt toch wel sjips he en niet tjips bij het woord chipsquote:
Tjips, dat doen vogels.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zegt toch wel sjips he en niet tjips bij het woord chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |