muizen zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen mij dan ook een grijze muis
ik eet meestal ook pas rond 8 uurquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Als ik nu al zou eten, of zelfs al gegeten zou hebben, dan zou ik om 8 uur alweer omvallen van de honger
[..]
Hey, als het werkt voor jou...
quote:
hij is weer erg goed. tempo en spanning zit er direct goed inquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:33 schreef STING het volgende:
Oh ja, de nieuwe Game of Thrones even binnenhalen
Het is gewoon een kwestie van relativeren. Net als referentiekaders, die kun je ook goed relativeren met een mokerquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
het perspectief wordt natuurlijk ook beïnvloed door je referentiekader![]()
maar inderdaad alles is relatief, relatief gezien dan
das waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat ook midden in de nacht op om te gaan werkendan schuift je hele ritme op
dit is de enige keer dat ik niet gelijk zat ben zopdra der kop in beeld verschijnt alleen haar accent is af en toe storend in gotquote:
objectief gezien klopt het welquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van relativeren. Net als referentiekaders, die kun je ook goed relativeren met een moker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:36 schreef Inkomen het volgende:
Ik ga ook koken - ik mag dan wel grijs zijn, zolang mijn eten maar niet zwart wordt
hier niet maar ik vind het zelf wel chiller, de avond lekker op- en uitrekkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Of half 8 ofzo.
Dat ben ik van huis uit gewend
objectisme is het nieuwe realismequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:37 schreef STING het volgende:
Trouwens, pizza![]()
Blikje Unox Groentesoep![]()
LoserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja, precies. En het voorkomt late night snacking... Of vermindert het iigquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
hier niet maar ik vind het zelf wel chiller, de avond lekker op- en uitrekken
Je kunt de consequenties ook gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:39 schreef STING het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal ons vol blijven proppen zonder enige consequentie
En trouwens, er zitten mooi wel ballen in he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is geen schok voor haar tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:34 schreef STING het volgende:
Ik hoorde al dat haar boobies er in voor komen ja
ik vind het gewoon echt geen goeie actrice dus ik vind het zonde hihi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:35 schreef PeZu het volgende:
dit is de enige keer dat ik niet gelijk zat ben zopdra der kop in beeld verschijnt alleen haar accent is af en toe storend in got
Tell him thatquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je kunt de consequenties ook gewoon accepteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh bah. Veel hoofdpijn dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik krijg een MRI scan van mijn hoofd.
Hoezee
Wie wel danquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:39 schreef STING het volgende:
ik wil hem niet de realiteit, hij is eng swaquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Realiteit is dan een object en objecten kun je kopen dus ik zit goed
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Tell him thatEen echte vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstop je in objectenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil hem niet de realiteit, hij is eng swa
droog toastje snackenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, precies. En het voorkomt late night snacking... Of vermindert het iig
daar kan ik niet inkomenquote:
Ja, veel hoofdpijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah. Veel hoofdpijn dan?
Ik weet uit eigen ervaring hoe zo'n scan in zijn werk gaat. Lekker lang stil liggen in een kleine ruimte..Met toch een hoop lawaai om je heen, ondanks dat je een koptelefoon draagt met eventueel muziek (naar keuze)
Droge meukquote:
liga milkbreakquote:
ik betaal nergens voor, kapitalisme sucksquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Moet je relatief grotere objecten kopen
ff nd tandarts gaan, zulke holle kiezen is niet goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Droge meuk![]()
ik snap niet hoe mensen dat in hun maag krijgen, die troep blijft allemaal in je kiezen wonen.
Bang voor naalden? of...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, veel hoofdpijn
Ik hoop alleen niet dat ik die vloeistof moet
Neem een grotere uitkering danquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik betaal nergens voor, kapitalisme sucks
[..]
ff nd tandarts gaan, zulke holle kiezen is niet goed![]()
vin dje het gek dat je zoveel eet, je tanden zijn gewoon een warenhuis
Heel erg bang voor naaldenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bang voor naalden? of...
(ik krijg die vloeistof wel ieder jaar bij de scan, maar dat kwam omdat ze de eerste keer mijn hersens niet goed konden beoordelen. Dus werd ik de volgende ochtend gebeld of ik nog even terug kon komen. En om me "gerust te stellen" konden ze niet zeggen waarom...)
NEEM een grotere uitkering?quote:
groter dan wat?quote:
Afmeldenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb net een msn aangemaakt, en nu meld hij me elke keer af omdat ik ergens aangemeld ben ? ... help?
Gewoon wat bij drinkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Droge meuk![]()
ik snap niet hoe mensen dat in hun maag krijgen, die troep blijft allemaal in je kiezen wonen.
Nomnomnomquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
liga milkbreak![]()
ah muskli repen![]()
knijpfruit snackje![]()
sjips nu heb ik honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |