ik loop over van genotquote:
quote:
die too much verzin je er toch echt helemaal zelf bijquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Bos81 het volgende:
http://www.mijnreceptenbo(...)laderdeeg-23248.html
Bovenstaande is zojuist in mijn maag terecht gekomen..Erg lekker
Ziet er lekker uit jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef Bos81 het volgende:
http://www.mijnreceptenbo(...)laderdeeg-23248.html
Bovenstaande is zojuist in mijn maag terecht gekomen..Erg lekker
Het is ook relatief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
die too much verzin je er toch echt helemaal zelf bij
ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit ja
Maar wat eet jij vroeg![]()
En alles is afhankelijk van het perspectief van waaruit je het bekijkt.quote:
En perspectief is altijd context-gerelateerd en daarmee inherent relatiefquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
En alles is afhankelijk van het perspectief van waaruit je het bekijkt.
Dat ben ik gewend van huis uit en ik moet de keuken delen met twee anderen, We eten op een enkele uitzondering na nooit gezamenlijk. iig nooit met zijn drietjes. Dus hebben we afspraken gemaakt voor kooktijden ik ben tussen 16..30 en 17.40 in de keuken en daarna de rest..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit ja
Maar wat eet jij vroeg![]()
Sommige mensen noemen mij dan ook een grijze muisquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde![]()
de enige die ik ken die zo vroeg eten zijn grijs
Ja, dat dus. Als ik nu al zou eten, of zelfs al gegeten zou hebben, dan zou ik om 8 uur alweer omvallen van de hongerquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde![]()
Hey, als het werkt voor jou...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend van huis uit en ik moet de keuken delen met twee anderen, We eten op een enkele uitzondering na nooit gezamenlijk. iig nooit met zijn drietjes. Dus hebben we afspraken gemaakt voor kooktijden ik ben tussen 16..30 en 17.40 in de keuken en daarna de rest..
en bedanktquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde![]()
het perspectief wordt natuurlijk ook beïnvloed door je referentiekaderquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En perspectief is altijd context-gerelateerd en daarmee inherent relatief
streven is om 18:00 de afwas al klaar te hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Als ik nu al zou eten, of zelfs al gegeten zou hebben, dan zou ik om 8 uur alweer omvallen van de honger
[..]
Hey, als het werkt voor jou...
Ja, maar jij staat ook midden in de nacht op om te gaan werkenquote:
Carice van Houtenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:33 schreef STING het volgende:
Oh ja, de nieuwe Game of Thrones even binnenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |