Altijd weer die uitzonderingen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Danica. Tja. Er zijn uitzonderingen. Altijd uitzonderingen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet zo zeiken wijf, ga bier halen voor je vent.
of een manquote:Op woensdag 4 april 2012 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
TS heeft een seizoenkaart van Feyenoord en drinkt bier, derhalve is TS mijn droomvrouw
Help, mijn vrouw menstrueert!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:49 schreef Infection het volgende:
Alsof er nog niet genoeg vrouwenprogramma's op tv zijn...
Zat mannen die naar die zogenaamde vrouwenprogramma's kijken volgens mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:49 schreef Infection het volgende:
Alsof er nog niet genoeg vrouwenprogramma's op tv zijn...
Ideaal, dan hoef ik ook die vrouwelijke ongemakjes-reclames niet meer te zien, of al die make up reclames met die uit-de-lucht-gegrepen percentages (nu 21% meer krul in je wimper! GTFO)quote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ze zouden eigenlijk een systeem moeten bedenken waarin je eerst je geslacht moet invoeren alvorens je tv mag kijken. Zodat je niet bepaalde programma's kan zien die niet bij je geslacht horen. Want dit kan natuurlijk niet.
Hoe zit het dan met transeksuelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ze zouden eigenlijk een systeem moeten bedenken waarin je eerst je geslacht moet invoeren alvorens je tv mag kijken. Zodat je niet bepaalde programma's kan zien die niet bij je geslacht horen. Want dit kan natuurlijk niet.
Of gewoon een splitscreen zoals je dat nog van de nintento 64 kent. Aan de ene kant mannentv en aan de andere kant vrouwentv.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die voeren het geslacht in waar ze zich mee identificeren
Dermatologisch getest.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ideaal, dan hoef ik ook die vrouwelijke ongemakjes-reclames niet meer te zien, of al die make up reclames met die uit-de-lucht-gegrepen percentages (nu 21% meer krul in je wimper! GTFO)
Helpt "nare" luchtjes te vermijden..quote:
En brengt de kaasproductie tot een minimum.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Helpt "nare" luchtjes te vermijden..
Hallo allemaal,quote:Op woensdag 4 april 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En brengt de kaasproductie tot een minimum.
Probeer nu!
Stoppen met de Lactacyd, dat ontregelt je zuurgraad waardoor je kan gaan ruiken. En als het dan nog blijft, een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. Die weet er nog iets meer van dan de huisarts.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem. Mijn man en ik zijn al jaren bij elkaar; vrijen altijd zonder condoom.
Sinds een paar maanden heb ik na het vrijen last van een zeer onaangename geur, zeg maar gerust stank; een mix tussen vissig en oud zweet. Ik spoel alles daaronder goed uit na het vrijen, was me dagelijks met lactacyd maar krijg de lucht niet weg.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/109221
Volgens mij moet die kerel van haar zich eens wassen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem. Mijn man en ik zijn al jaren bij elkaar; vrijen altijd zonder condoom.
Sinds een paar maanden heb ik na het vrijen last van een zeer onaangename geur, zeg maar gerust stank; een mix tussen vissig en oud zweet. Ik spoel alles daaronder goed uit na het vrijen, was me dagelijks met lactacyd maar krijg de lucht niet weg.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/109221
Ik hou van Tieten, schieten en helicopter films!!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vrouwen altijd met hun geweld.
Kunnen jullie niet gewoon een mooie romantische film kijken of zo?
Heey..wij hebben gezamelijke interessequote:Op woensdag 4 april 2012 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hou van Tieten, schieten en helicopter films!!
Laten we samen helikopteren.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hou van Tieten, schieten en helicopter films!!
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heey..wij hebben gezamelijke interesse
Gezellig!!quote:
Dit. Lactacydquote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Stoppen met de Lactacyd, dat ontregelt je zuurgraad waardoor je kan gaan ruiken. En als het dan nog blijft, een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. Die weet er nog iets meer van dan de huisarts.
Gatverdamme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |