Nee, naar de keuken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
RTL Discriminatie 7quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
...ben ik nou de enige vrouw die daar een beetje jeuk van krijgt ?
Telkens als ik bij een reclame blok weer die donker bruine kreet "MEER VOOR MANNEN" door mijn speakers hoor schallen (...en net aan het genieten ben van Voetbal International, Jupiler League of lekker met een biertje & wat chips me onder dompel in een avondje UEFA Cup voetbal of een fijne pot boksen op de zaterdag avond)...voel ik me een beetje betrapt......
Ehmmmmm..mag ik als vrouw nu niet meer kijken of zo ?
Ontploft mijn TV dan spontaan ? Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
Moet ik nu ook mijn abonnement op Eredivisie Live, Sport 1 & m'n Feyneoord seizoenkaart inleveren als verrader van het vrouwelijk ras ?
Hellup !
FurryRed
Vergeet darten niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
Voetbal en auto's, dus mannenzender.
RTL7
Trouwen?quote:
FYIquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
...ben ik nou de enige vrouw die daar een beetje jeuk van krijgt ?
Telkens als ik bij een reclame blok weer die donker bruine kreet "MEER VOOR MANNEN" door mijn speakers hoor schallen (...en net aan het genieten ben van Voetbal International, Jupiler League of lekker met een biertje & wat chips me onder dompel in een avondje UEFA Cup voetbal of een fijne pot boksen op de zaterdag avond)...voel ik me een beetje betrapt......
Ehmmmmm..mag ik als vrouw nu niet meer kijken of zo ?
Ontploft mijn TV dan spontaan ? Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
Moet ik nu ook mijn abonnement op Eredivisie Live, Sport 1 & m'n Feyneoord seizoenkaart inleveren als verrader van het vrouwelijk ras ?
Hellup !
FurryRed
Leuke programma's inderdaad. The bold and the beautiful staat bij mij nog steeds op de koppositie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Garisson72 het volgende:
Echte mannen kijken naar Ik Hou Van Holland en Wedden Dat Ik Het Kan.
Bestaat dat blaadje nog?quote:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/140234quote:Ben benieuwd, ik weet is voor iedereen anders maar toch vraag ik me het af.Een jongen zei tegen mij dat al zijn exen wel sperma doorslikken. En klaarkomen in het gezicht kon bij hen ook. En ook dat ze anaal seks deden. Ze vonden het heel erg normaal volgens die jongen. Nu vraag ik me dus af of ik niet te preuts ben.
Oh, ja ik weet natuurlijk niet wat er op die zender komt.quote:
Een soap maar dan voor mannen.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:22 schreef sinepedraap het volgende:
Nee hoor TS, ik heb ook een hekel aan al dat voetbalgehuil.
Bah, dan kijk ik liever een keiharde actiefilm op RTL7.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Garisson72 het volgende:
Echte mannen kijken naar Ik Hou Van Holland en Wedden Dat Ik Het Kan.
Vrouwen altijd met hun geweld.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Bah, dan kijk ik liever een keiharde actiefilm op RTL7.
Dat M!lf was ook verschrikkelijk gefaald.quote:
Daar ben ik ook niet vies van hoor. Mijn interesse ligt heel breed.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vrouwen altijd met hun geweld.
Kunnen jullie niet gewoon een mooie romantische film kijken of zo?
I like mijn keiharde actie van Brazzers of BangBros, maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef White_Flower het volgende:
Bah, dan kijk ik liever een keiharde actiefilm op RTL7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |