quote:
quote:
Venetiëquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://weblog.fok.nl/
komt niet op de FP dit.
ik was net klaar met etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik klikte op de spoilers terwijl ik zat te eten.
WHYYYY?![]()
![]()
![]()
En OMG en zo.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ok als je goed kijkt zie je hoe nat mijn broek is tot onder![]()
[ afbeelding ]
mijn uitzicht dus ik was redelijk safe, het is een doodlopend stukje in de polder waar weleens iemand zit te vissen![]()
[ afbeelding ]
Vliegen op bezoek, mijn schone rechtersok links aangedaan over mijn broek zodat "het" er niet uit zou lopen als ik op zou staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
spoilertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok een modje zal deze wel snel verwijderen dit is echt te ziek ik waarschuw jullie!![]()
![]()
deze is voor het ogrish, /b, theync.com volk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien de pics; kan je dan niet beter ook iets aan je eetpatroon doen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Godver,
Was dus een rondje aan het hardlopen want ja, deze boi moet toch in shape blijven.
Na 5 kilometer [...]
Het is gewoon een beetje poep hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:17 schreef Fha het volgende:
Ik zit nu lekker te eten onder genot van de walging van anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pharkus op 03-04-2012 19:24:13 ]If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
Spoiler even man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:21 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje poep hoor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |