Een tas kopen om het logo.quote:
Ah ok. En lukte dat? Qua woning, geld, onderhouden en toch school?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Omdat het een beetje naar overkomt, je zit mijn posts te verbeteren, heb het idee dat je al geoordeeld hebt. Ligt misschien ook wel aan mij. Sorry ik heb een kutdag.
Ik kon haar niet meer weg laten halen. Ik ben door de pil zwanger geraakt, en slikte hem altijd door, dus ongesteld werd ik toch al niet. Ik was al te ver zwanger toen ik erachter kwam dus toen hebben we besloten het kindje te houden. Thats it.
Niet om het logo, nee. Ik vind 'm gewoon mooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tas kopen om het logo.
[..]
Ah ok. En lukte dat? Qua woning, geld, onderhouden en toch school?
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet om het logo, nee. Ik vind 'm gewoon mooi
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Van mij wel, is je hartje dan weer genezen?
quote:
Ik vind 't knap hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef LaLouchi het volgende:
@murdera, qua school niet. Maar de rest wel. Zou in sept.weer naar school gaan, maar mijn man is weg dus dat gaat nu niet. Verder qua opvoeding en alles heb ik het denk ik even goed als een ander gedaan
Daarom hebben ze ook BH's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze houden er niet van om zoals McGyver alles in de broekzakken te stoppen
Ja, ze deed een wortel in haar vagijn en toen was alles weer goed.quote:
Ik kan me goed voorstellen dat het kut is als mensen daar over gaan zeiken als je relatie stuk is gegaan. Of dat nou op een forum is of in het echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't knap hoorAls ik zie wat je er allemaal voor moet doen en laten, is 't aan mij niet besteed. En dat trollen moet je niet zo serieus nemen, het is een slowchat op een internetforum
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ze deed een wortel in haar vagijn en toen was alles weer goed.
Cool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef LaLouchi het volgende:
@murdera, qua school niet. Maar de rest wel. Zou in sept.weer naar school gaan, maar mijn man is weg dus dat gaat nu niet. Verder qua opvoeding en alles heb ik het denk ik even goed als een ander gedaan
Leer mij die pubers kennen.quote:
Nee dat klopt, ik zie mezelf de pil niet slikken en toch zwanger wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.Hoe heb je dat gedaan?
Wel middelbare afgemaakt? Waar woonden jullie? Hadden jullie snel een woning? Werk?
En laat je niet kisten door ons hoorWij doen het je zeker niet na.
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik zie mezelf de pil niet slikken en toch zwanger worden
Ik zie niet eens wat het is. Een vrouw met hoofdpijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
ovoxo, vind deze ava toch minder als de vorige!
Ik kijk net, lijkt alsof een dame iemands gezicht in haar vagijn druktquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie niet eens wat het is. Een vrouw met hoofdpijn?
Waarom wil ze zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
@ jullie,
Tis een chick in bed met gezicht in kussen o.i.d.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
Ze is gewoon geweldig genomen net, doggystyle, en ligt nu bij te komenduh..
Je hebt humor, en je hebt 'humor'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat het een hond was die een aai over de bol kreeg.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat het een hond was die een aai over de bol kreeg.
quote:
Ja wel middelbaar afgemaakt, heb ik mijn diploma van. We hebben eerst een jaar bij mijn moeder gewoond, daarna een huis gehuurd in de vrije sector, tot een.paar maanden geleden, toen hebben we een huis gekocht. Mijn man heeft wel zijn opleiding afgemaakt, we zouden het eigenlijk om en om doen. Werk kon ik gelukkig al snel uitbreiden naar 32 uur, mijn man werkte ook naast zijn opleiding. Qua oppas was er vaak zijn moeder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.Hoe heb je dat gedaan?
Wel middelbare afgemaakt? Waar woonden jullie? Hadden jullie snel een woning? Werk?
En laat je niet kisten door ons hoorWij doen het je zeker niet na.
Zegt de user waarvan zijn username het begin van Twilight isquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, die heeft nog niet veel indruk gemaakt.
Een paar maanden geleden een huis gekocht, en nu uit elkaar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja wel middelbaar afgemaakt, heb ik mijn diploma van. We hebben eerst een jaar bij mijn moeder gewoond, daarna een huis gehuurd in de vrije sector, tot een.paar maanden geleden, toen hebben we een huis gekocht. Mijn man heeft wel zijn opleiding afgemaakt, we zouden het eigenlijk om en om doen. Werk kon ik gelukkig al snel uitbreiden naar 32 uur, mijn man werkte ook naast zijn opleiding. Qua oppas was er vaak zijn moeder.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik als inspiratiebron gebruikt ben voor een romantisch verhaal welke later kansloos is verfilmd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Zegt de user waarvan zijn username het begin van Twilight is
Je datum van registratie onderbouwd je verhaal..quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik als inspiratiebron gebruikt ben voor een romantisch verhaal welke later kansloos is verfilmd.
Het boek is net zo kansloosquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik als inspiratiebron gebruikt ben voor een romantisch verhaal welke later kansloos is verfilmd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
Je datum van registratie onderbouwd je verhaal..Ik neem het terug.
Jullie weten meer over Twilight dan ik. Ik moest 't Googlen.quote:
fffuuuuuuuuquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten meer over Twilight dan ik. Ik moest 't Googlen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fffuuuuuuuu
Komt omdat we aan de meisje () zijn geweest
![]()
Ja. mijn moeder woonde tijdelijk bij.ons in, dit hebben we vooraf samen uitgebreid bepraat en hij wilde dat ook. dat liep niet zo lekker, met als gevolg dat hij weg is gegaan en niet meer terug is gekomen. Terwijl het eindelijk voorbij was het dure huis etc. maarja..quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden een huis gekocht, en nu uit elkaar?
Mijn avatar lacht jou hoofdpijnavatar uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef ovoxo het volgende:
Mijn avatar is leuk, in tegendeel tot jullie avatars...
Je vorige was leukerquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef ovoxo het volgende:
Mijn avatar is leuk, in tegendeel tot jullie avatars...
Neehee.quote:
Haha jij denkt dat het alleen daar gebeurtquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom daardoor doorgaans niet in PUB.
Ik weet niets, daarom vraag ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat het alleen daar gebeurt
Timeline.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
Godver er komen onwillekeurig allemaal foto's van mn ex op mn timeline voorbij
jaja, ik volg haar al niet meer ook. Maar vriendinnen van dr welquote:
Ga je die ook batsen? Ik bedoel datenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Skv het volgende:
[..]
jaja, ik volg haar al niet meer ook. Maar vriendinnen van dr wel
neen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je die ook batsen? Ik bedoel daten
misschien kan je bij loslaten van je ex kijken? is wat meer specifiek dan een SCquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Stoeipoesss het volgende:
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.
Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.
Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
Pas een beetje op. Ik was er aan het begin ook kalm onder, geen traan om gelaten. Maar na een week of 2 kwam de klap pas echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Stoeipoesss het volgende:
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.
Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.
Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
En dit ja. Sterktequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas een beetje op. Ik was er aan het begin ook kalm onder, geen traan om gelaten. Maar na een week of 2 kwam de klap pas echt.
Dat laatste doe ik ook nog wel bij mijn ex, maar het zal nooit meer iets kunnen worden. Nu heb ik daar vrede mee en ik kan nog steeds heel goed met haar opschieten, maar in het begin was dat heel moeilijk. Het was heel moeilijk om haar als gewone vriendin te zien en niet als dé vriendin. Geef het wat tijd, loop niet de deur bij elkaar plat. Probeer je afleiding zo snel mogelijk ergens anders te zoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Stoeipoesss het volgende:
Je bent hier welkom hoor,quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:06 schreef Stoeipoesss het volgende:
oh ik dacht dat ik in het goede topic zat. Ik zal het daar eens posten.
Hm jawel, maar niet al te zielig...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje de bedoeling van dat topic?
Als je er een hekel aan hebt, wat dacht je van haar verwijderen, of op z'n minst niet meer subscriben op haar posts?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan berichten van mijn ex op social media.
Way ahead of you. Maar soms klik je random wat aan. en stuit je er toevallig op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je er een hekel aan hebt, wat dacht je van haar verwijderen, of op z'n minst niet meer subscriben op haar posts?
En bedanktquote:
Idem.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Way ahead of you. Maar soms klik je random wat aan. en stuit je er toevallig op.
statistiek ik moet ervan kotsen..quote:
Jij intrigeert mij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef thatday het volgende:
Over die socialmedia: als je je ex blokt op facebook dan kun je toch via via ook niets meer zien? Ik zie iig niets meer voorbij komen gelukkig
Oh nee, ik stalk je niet hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef thatday het volgende:
Ohh haha, zo'n 9 topics terug was het de vraag of ik 12 of 42 was. Dacht dat dat je nog steeds intrigeerde![]()
Ja, thatday.. what day? Mag je helemaal zelf invullen, leuk he!
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef thatday het volgende:
Nee, snap ik! Ik onthoud nicknames gewoon altijd.
Jouw naam intrigeert mij ook wel. Murderahhh. Klinkt tough hoor.
Gaat weer nergens over hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef thatday het volgende:
Ow haha. Ik dacht dat JIJ een aantal namen had. Duidelijk nu!
Excuses, we zijn al gestopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:10 schreef sawadie het volgende:
[..]
Gaat weer nergens over hier
Wel leuk om mee te lezen hoor!
Gewoon jaloers dat jij niet zo intrigerend bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef sawadie het volgende:
[..]
Heel goed, het is hier geen slowchat tenslotte!
hehe, youve got me! Terwijl het wel een hele mooie nickname is, heeft meerdere betekenissen, maar jah, die vertel ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat jij niet zo intrigerend bent.
Nu heb ik het verpest he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, youve got me! Terwijl het wel een hele mooie nickname is, heeft meerdere betekenissen, maar jah, die vertel ik niet
wil je een koekjequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik het verpest he?![]()
En het had zo mooi kunnen zijn.
Yep!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb ik het verpest he?![]()
En het had zo mooi kunnen zijn.
sorryquote:
die heb ik helaas niet:Pquote:
Soep, boek, een plaats?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
Yep!
Thats life, deal with it! Maar mss kun je het nog goed maken als jij mij de betekenissen zegt
Ik stel me niet aan, ik ben gewoon geen wiskunde wonder haha! En ik heb al 4,5 jaar geleden examen gedaan, ik heb dus al die tijd geen wiskundeboek meer aangeraakt. En er wordt enorm weinig aandacht aan gegeven.quote:
Ik denk dat je ook even moet kijken naar de mensen die hier posten en de mensen die daar slowchatten.. want dat is wel een verschil he ;@quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Re het volgende:
Vraagje: waarom verneuken jullie nou nog steeds het serieuze topic? Is dat stoer ofzo, status verhogend? Wat is het?
Ik heb jullie deze Slowchat gegeven maar echt gerespecteerd wordt het niet geloof ik? Dus moet ik aan deze SC maar een einde brouwen?
* Joysa gromt meequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo ik kom alleen hier, pak niet mijn net nieuw hervonden SC af Re, dan word ik boos op je
* Heroinjunk gromt.
Nou, laat ik zeggen dat het niet bewust gedaan wordt...Soms is die scheidslijn erg dun...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Re het volgende:
Vraagje: waarom verneuken jullie nou nog steeds het serieuze topic? Is dat stoer ofzo, status verhogend? Wat is het?
Ik heb jullie deze Slowchat gegeven maar echt gerespecteerd wordt het niet geloof ik? Dus moet ik aan deze SC maar een einde brouwen?
Yep, das wel weer zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Incl alle kleine grapjes en grolletje en flirtjes en dingetjes...
Want Re heeft wel gelijk.
Dat dacht ikquote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef Re het volgende:
Verder zijn jullie wel lief maar let er gewoon op, jullie zijn niet de enige op fok
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef Re het volgende:
Verder zijn jullie wel lief maar let er gewoon op, jullie zijn niet de enige op fok
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef sawadie het volgende:
[..]
Yep, das wel weer zoMaar ben nog niet zo lang op FOK, dus moet ff wennen aan alle regeltjes :p
Klets hier wel verder!
9gag?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef WasMachinator het volgende:
bah dip tijd![]()
wie heeft simpel vermaak, ben er echt even aan toe
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef WasMachinator het volgende:
bah dip tijd![]()
wie heeft simpel vermaak, ben er echt even aan toe
ik heb inmiddels t meeste wel gezien vandaag op 9gag. of ik moet aan vote beginnen maar daar waag ik mij maar niet aanquote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
9gag?
Sorry, te makkelijk!
En een trol ben ik niet, maar ik snap helemaal wat je bedoeld
hehe, ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb inmiddels t meeste wel gezien vandaag op 9gag. of ik moet aan vote beginnen maar daar waag ik mij maar niet aan
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, ik ook nietNaja, dan moet je maar gaan slapen
Dat had ik gisteren dus! Toen heb ik maar een uurtje muziek geluisterd, dat hielp welquote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapen
Graag of niet hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapen
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik zit m net te kijken! die stemmetjes!
ik zou het niet kunnenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]ze houden het gvd lang vol ook die stemmen.
Het smurfenlied is ook leuk, halverwege vind ik deze niet meer zo leuk.
Ik post daar al niet eens meer..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Re het volgende:
ja indd, en opkroppen heeft ook geen zin..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:10 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dus! Toen heb ik maar een uurtje muziek geluisterd, dat hielp welSoms je emoties de ruimte geven..
Ik ook! Keelpijn ed! echt niet fijn!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef ovoxo het volgende:
Ik kan ook niet slapen, kutzooi. Ben al de hele dag ziek
Beterschapquote:Op woensdag 4 april 2012 00:33 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik ook! Keelpijn ed! echt niet fijn!
En Tjik, dan doe je dat toch
Ja in ook. Maar dit geeft goede afleiding, daar word ik alleen maar neerslachtig van..!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:17 schreef sawadie het volgende:
[..]
En terecht, al die zielige mensen daar![]()
Oh wacht, daar hoor ik zelf ook bij....
Zou ik nu normaal ook hebben, maar ik ben doodmoe..!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef Tjik het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten en te stappennnn
Ooh, probeer erachter te komen waar je last van hebt, maar mijn fantastische Microsoft toetsenbord vergeet weer eens alles leestekens, dus kan geen geen vraagteken meer plaatsen... Waar heb je last van (vraagteken)quote:
Ik zit ook nog eens in een dipquote:Op woensdag 4 april 2012 00:37 schreef sawadie het volgende:
[..]
Thanks! Zit al aan de strepsilsJij ook!
klinkt niet slechtquote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef Tjik het volgende:
Ik heb zin om me te bezatten en te stappennnn
Pas id avondquote:Op woensdag 4 april 2012 00:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zit ook nog eens in een dip.. Meh. Moet je werken ofzo morgen?
Ah oke, succes dan alvastquote:Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef sawadie het volgende:
[..]
Pas id avondMaar wil nog wel iets doen met mn dag morgen...En vertel je dip es (vraagteken)
Klinkt goed! Zat zelf ook gisteren al te kijken op cheaptickets voor een vakantie alleenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:43 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil ergens op vakantie gaan waar het warm is, alleen. Alles voor mezelf op een rijtje zetten ofzo.
ik ken t..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:43 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil ergens op vakantie gaan waar het warm is, alleen. Alles voor mezelf op een rijtje zetten ofzo.
Das iid echt wel een goed idee! Ik heb me net vorige week bij iemand gemeld die regelmatig naar Afrika gaat om huisjes te bouwen voor de bevolking, wil graag mee de volgende keer!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ken t..
begin februari was er bij mij op de faculteit promotie van t ambassadeurs programma, oftewel in de zomervakantie 6 weken lang in een vreemd land vrijwilligers werk doen helpen in lokale projecten enzovoorts. helaas was de inschrijving ervoor al gesloten voordat t uit was gegaan, t lijkt mij echt ideaal. even weg van alles en eens goed kunnen nadenken wat ik wil en andere mensen die (veel) minder hebben als ik kunnen helpen, iets goeds doen in mijn leven.
je krijgt als je in zn land aan t werk bent toch een andere kijk op alles.. oh ik zou zo graag willen he, zorgen dat die mensen een lach op hun gezicht krijgen. dan zou ik vanzelf al gelukkig worden:).quote:Op woensdag 4 april 2012 00:52 schreef sawadie het volgende:
[..]
Das iid echt wel een goed idee! Ik heb me net vorige week bij iemand gemeld die regelmatig naar Afrika gaat om huisjes te bouwen voor de bevolking, wil graag mee de volgende keer!
Ik weet nog niet en sowieso ben ik nog een beetje bang om alleen te gaan op vakantiequote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef sawadie het volgende:
Das idd waarWaar zat je aan te denken (vraagteken) (ik word hier zo moe van he...)
Dat heb ik idd ook echt! Heb in Thailand veel in de sloppenwijken van Bangkok gezeten en die mensen zijn zo aardig! Heb daar echt van geleerd! Wauw, niets hebben en mij, als westerling toch een maaltijd aanbieden! Kunnen wij zoveel van leren!quote:Op woensdag 4 april 2012 00:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je krijgt als je in zn land aan t werk bent toch een andere kijk op alles.. oh ik zou zo graag willen he, zorgen dat die mensen een lach op hun gezicht krijgen. dan zou ik vanzelf al gelukkig worden:).
Idd! die mensen hebben materieel zo weinig maar immaterieel dus qua cultuur etc hebben ze zoveel meer..quote:Op woensdag 4 april 2012 00:58 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook echt! Heb in Thailand veel in de sloppenwijken van Bangkok gezeten en die mensen zijn zo aardig! Heb daar echt van geleerd! Wauw, niets hebben en mij, als westerling toch een maaltijd aanbieden! Kunnen wij zoveel van leren!
Ken het! dat heb ik daar dus ook gewoon gedaan...Vanuit het hotel gewoon gaan lopen, geen flauw idee waar ik was, en nieuwe indrukken opdoen! Zo cool!quote:Op woensdag 4 april 2012 01:06 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Idd! die mensen hebben materieel zo weinig maar immaterieel dus qua cultuur etc hebben ze zoveel meer..
en ahh, Thailand staat ook in mijn lijstje om ooit nog naartoe te gaan, sowieso vind ik het heerlijk om als ik in een onbekende stad ben gewoon rond te dwalen en dingen gewoon tegen te komen, van het vaste pad afgaan:)..
17 (vraagteken) das wel jong jah! Dan moet je wel heel goed nadenken wat je doet, niet iedereen heeft het dan goed met je voorquote:Op woensdag 4 april 2012 00:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet nog niet en sowieso ben ik nog een beetje bang om alleen te gaan op vakantie. Pas 17 jaar en alleen enzo
.
juist! ik snap echt niet dat mensen een vakantie willen van alleen maar aan het strand liggen en s'avonds keihard zuipen in een verkapte nederlandse disco:/..quote:Op woensdag 4 april 2012 01:08 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ken het! dat heb ik daar dus ook gewoon gedaan...Vanuit het hotel gewoon gaan lopen, geen flauw idee waar ik was, en nieuwe indrukken opdoen! Zo cool!
Geldt voor bijna elke stad trouwens, gewoon meedoen met het lokale leven is het mooiste!
Nee, dat zou ik dus ook never nooit doen! Snap soms al niet dat je echt overal Nederlanders tegenkomt...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
juist! ik snap echt niet dat mensen een vakantie willen van alleen maar aan het strand liggen en s'avonds keihard zuipen in een verkapte nederlandse disco:/..
ik doe meestal met mijn vrienden 'spot de Nederlander'. je kunt ze soms echt zo enorm duidelijk herkennenquote:Op woensdag 4 april 2012 01:12 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dus ook never nooit doen! Snap soms al niet dat je echt overal Nederlanders tegenkomt...
Yep! mooiste spel ooit! hoewel ik spot de Duitser ook er mooi vind!quote:Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik doe meestal met mijn vrienden 'spot de Nederlander'. je kunt ze soms echt zo enorm duidelijk herkennen
dat is mijn sport op t werk(werk in een ah xl waar in het weekend meer duitsers als nederlands komen lijkt t soms), vergelijkend met nederlanders zijn ze meestal (een stuk) onverzorgder/slonziger. ik kan het niet uitleggen maar ik heb t 9 van de 10 keer goed ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 01:15 schreef sawadie het volgende:
[..]
Yep! mooiste spel ooit! hoewel ik spot de Duitser ook er mooi vind!
hehe, klopt wel redelijk jah, er is iets met die lui...mode van jaren geleden aan en altijd een beetje slonzig idd, not that hard 2 seequote:Op woensdag 4 april 2012 01:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat is mijn sport op t werk(werk in een ah xl waar in het weekend meer duitsers als nederlands komen lijkt t soms), vergelijkend met nederlanders zijn ze meestal (een stuk) onverzorgder/slonziger. ik kan het niet uitleggen maar ik heb t 9 van de 10 keer goed ofzo
juist! en ze houden van Helly Hansen en Jack Wolfskin. echt n German thing ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, klopt wel redelijk jah, er is iets met die lui...mode van jaren geleden aan en altijd een beetje slonzig idd, not that hard 2 see
QFTquote:
Ai! en ik betaal 1,19 voor 1 flesjequote:Op woensdag 4 april 2012 01:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
QFT
Erdinger
deze week in de aanbieding bij de Real in duitsland trouwens 13.99 voor een krat
Vriend van mij gaat groot inkopen doen vrijdagquote:
Ben misschien wel geinteresseerd in zoiets. Iemand wat voorbeelden van instanties/sites waar je hier meer informatie over kunt krijgen en misschien zoiets kunt regelen? Ga zelf ook wel even google'en natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 00:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik ken t..
begin februari was er bij mij op de faculteit promotie van t ambassadeurs programma, oftewel in de zomervakantie 6 weken lang in een vreemd land vrijwilligers werk doen helpen in lokale projecten enzovoorts. helaas was de inschrijving ervoor al gesloten voordat t uit was gegaan, t lijkt mij echt ideaal. even weg van alles en eens goed kunnen nadenken wat ik wil en andere mensen die (veel) minder hebben als ik kunnen helpen, iets goeds doen in mijn leven.
wat dat betreft zit ik hier wel goed, half uurtje rijden en ik zit al in een redelijk stadje in duitslandquote:Op woensdag 4 april 2012 01:28 schreef sawadie het volgende:
Pff, ik weet een paar jaar geleden nog wel op het terras van Der witz in Groningen, 2,50 voor een halve liter....Die grap heeft niet lang geduurd...nu 5 op zn minst....
http://www.aiesec.nl/ is de organisatie waar ik het van hadquote:Op woensdag 4 april 2012 01:30 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ben misschien wel geinteresseerd in zoiets. Iemand wat voorbeelden van instanties/sites waar je hier meer informatie over kunt krijgen en misschien zoiets kunt regelen? Ga zelf ook wel even google'en natuurlijk
http://www.siw.nl/Nieuws/(...)n-buiten-europa.htmlquote:Op woensdag 4 april 2012 07:45 schreef thatday het volgende:
Het is best bizar dat je zoveel moet betalen om te helpen. Tuurlijk kost je verblijf daar geld maar je verleent tegelijkertijd ook diensten.
Ik heb er 1 gevonden voor 1200 euro (excl vlucht uiteraard) voor 5 weken. Indonesie. Dat is wel te doen. Maar volgens mij zijn het allemaal winstgevende bedrijfjes, je kunt beter in het land zelf projecten benaderen denk ik maarja dat is ook een gok..
Pff op weg naar mijn werk. Het gevoel alsof ik vannacht de marathon heb gelopen, overal spierpijn :s
42 dus, en geen 12?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef thatday het volgende:
Ik ben zelf leerkracht maar eer je daarvoor betaald krijgt in het buitenland ben je weer een paar cursussen verder. Weet niet hoe het bij andere vakgebieden zit.
Wat scheelt het.quote:
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Op je 22e leerkracht zijn. Blijf het raar vinden
Zeg ook niet dat het niet kanquote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?
Kan wel ja, maar toch aardig snel.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
17 klaar met havo, 4 jaar pabo.. kan toch?
Dat laatste dus iddquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar toch aardig snel.
Ik zie mezelf niet voor mensen staan die net 7 jaar jonger zijn.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar toch aardig snel.
Ik zie mezelf niet voor mensen staan die net 7 jaar jonger zijn.
En dat ook ja, hier ook allemaal oudere lerarenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Mijn leraren op de basisschool waren minimaal 30+ (op een stagiair na) en de meeste op de middelbare ook. Dus ken het begrip jonge leraren niet uit praktijk
Basisschool?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef thatday het volgende:
Ja had op mijn 21e mijn eigen groep en ja, dat voelt soms idd voor mezelf ook raar maar het zit verder goed hoor.
Same here. En die stagaire werd ook van alle kanten belaagd met flirterige opmerkingen en dubbelzinnigeheid.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Mijn leraren op de basisschool waren minimaal 30+ (op een stagiair na) en de meeste op de middelbare ook. Dus ken het begrip jonge leraren niet uit praktijk
Mijn enige ervaring met een jonge leraar was meneer Zuidema voor wiskunde, die was 24 ofzo toen wij 15 waren. Hij werd echt tot de grond toe afgebrand.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste dus idd
Basisschool dus. dan is het begrijpelijker.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef thatday het volgende:
Ik sta voor groep 6, ook groep 8 ging prima op mijn 19e (stage dan). Kinderen maken dat onderscheid nog niet zo.
Daarbij lijkt iemand al snel oud daarquote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef thatday het volgende:
Ik sta voor groep 6, ook groep 8 ging prima op mijn 19e (stage dan). Kinderen maken dat onderscheid nog niet zo.
Basisschool is het wel logischer jaquote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef thatday het volgende:
Wat een goede beslissing van d'rquote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ken trouwens ook een verhaal van een stagiaire op de middelbare die zich door een leerling liet nemen in de douches van de gymlokalen. Dag carrière
Ze was vast les 1 vergetenquote:
Niiiiiiiicequote:Op woensdag 4 april 2012 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ken trouwens ook een verhaal van een stagiaire op de middelbare die zich door een leerling liet nemen in de douches van de gymlokalen. Dag carrière
Voordat ik toch op mijn werk seks zou gaan hebben. Als ik het met een collega wil dan wacht ik wel tot na werktijdquote:
Ik kan dat soort mensen niet waarderen, je loopt stage op school verdommequote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze was vast les 1 vergeten
"doet u deze opleiding om aantrekkelijker te zijn voor de jeugd, om ze eventueel het bed mee in te slepen (of welke andere locatie) .. dan zit u hier verkeerd"
Ik heb wel eens dingen uitgespookt op het werk, maar vond t doodengquote:Op woensdag 4 april 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
Voordat ik toch op mijn werk seks zou gaan hebben. Als ik het met een collega wil dan wacht ik wel tot na werktijd
Ja precies, gewoon wachten na werktijdquote:Op woensdag 4 april 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voordat ik toch op mijn werk seks zou gaan hebben. Als ik het met een collega wil dan wacht ik wel tot na werktijd
Misschien was hij wel heel volwassen voor z'n leeftijdquote:Op woensdag 4 april 2012 10:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kan dat soort mensen niet waarderen, je loopt stage op school verdomme, niet om dat soort dingen te gaan doen met leerlingen. Bah.
Ochtend fantasie .. dank uquote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
Ik was een keer tot rond 6 uur op school en bijna iedereen was weg. Ik liep een lokaal binnen en zag 2 mensen op de grond zoenen, bijna naakt. En het waren ook nog eens vrienden van me, lol.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef ovoxo het volgende:
Ik was een keer tot rond 6 uur op school en bijna iedereen was weg. Ik liep een lokaal binnen en zag 2 mensen op de grond zoenen, naakt. En het waren ook nog eens 2 vriendinnen van me
.
Heb hem even wat beter gemaakt voor je.quote:
Jammerquote:Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef ovoxo het volgende:
Helaas voor jou waren het geen 2 vriendinnen
Dan niet zo'n gaar ding van een euro he?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:10 schreef Geester het volgende:
Ik ga voor mn date vrijdag een chocolade haas kopen..do or dont
uhm.. in eerste instantie don't. Of je moet haar toevallig veel gesproken hebben of al iets in die richting gehint hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:10 schreef Geester het volgende:
Ik ga voor mn date vrijdag een chocolade haas kopen..do or dont
Nee dat niet gewoon een mooie uit de jamin denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan niet zo'n gaar ding van een euro he?
Het beste is een bijzonder dure doos bonbons, en dan de bonbons opeten, en er paaseitjes in stoppen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon een mooie uit de jamin denk ik
Vind je iets geven voor de 1e date niks? En ja dan ga ik wel een soort hint gevenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm.. in eerste instantie don't. Of je moet haar toevallig veel gesproken hebben of al iets in die richting gehint hebben.
Dat eerste vooral.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
Vind je iets geven voor de 1e date niks? En ja dan ga ik wel een soort hint gevenvan : jaa vind je chocola lekker en ga je met pasen nog chocla eten ...iets in die richting
Als iemand dit zou vragen zou ik al zo iets hebben van, wtf is dat voor figuur.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Vind je iets geven voor de 1e date niks? En ja dan ga ik wel een soort hint gevenvan : jaa vind je chocola lekker en ga je met pasen nog chocla eten ...iets in die richting
Ja toevallig hadden we t over chocolade laatst en dat ze het in een bepaalde tijd van de maand erg lekker vind...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste vooral.
Als je zo'n hint gaat geven weet ze al zowat wat ze krijgt
Ik zou een kadootje alleen leuk vinden als het meer toeval is. Als in dat je gewoon leuke gesprekken hebt gehad (ligt beetje aan heo je haar hebt leren kennen) en dat ie dacht "he dit is wel grappig na aanleiding van dat dat gesprek'
Oke misschien welmaar dat is persoonsgebonden ik denk wel dat zij daar anders op reageert.. kom dan met een suggestie?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als iemand dit zou vragen zou ik al zo iets hebben van, wtf is dat voor figuur.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja toevallig hadden we t over chocolade laatst en dat ze het in een bepaalde tijd van de maand erg lekker vind...
Lol.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef Geester het volgende:
Ja toevallig hadden we t over chocolade laatst en dat ze het in een bepaalde tijd van de maand erg lekker vind...
Ik 21 zij 19quote:Op woensdag 4 april 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
Hoe oud zijn jullie geester? Dat scheelt namelijk ook nog.
Ik zou sowieso niet snel zoiets geven. Dan meer wat Cue zegt. Iets wat als grapje voorbij is gekomen oid.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke misschien welmaar dat is persoonsgebonden ik denk wel dat zij daar anders op reageert.. kom dan met een suggestie?
Hm keey ja bij mn ex deed ik t de 2e date.. gewoon wat leuks ..eigenlijk nooit wat op de 1e date gegeven...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet snel zoiets geven. Dan meer wat Cue zegt. Iets wat als grapje voorbij is gekomen oid.
Vind een eerste date meer het 'elkaar leren kennen'. En als dat bevalt kan je daarna altijd nog iets geven idd.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Hm keey ja bij mn ex deed ik t de 2e date.. gewoon wat leuks ..eigenlijk nooit wat op de 1e date gegeven...
Ik niet op het werk, maar wel met iemand waarvan ik niet wist dat ze er werkte.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dingen uitgespookt op het werk, maar vond t doodeng
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind een eerste date meer het 'elkaar leren kennen'. En als dat bevalt kan je daarna altijd nog iets geven idd.
Op een eerste date gelijk een kado geven vind ik vaak wat uhm wanhopig overkomen. Zo van "kijk mij leuk zijn" of "kijk mij er goed over nagedacht hebben en er aandacht aan hebben besteed"
Nouja het is pasen, dus wel een leuk cadeau opzich :pquote:Op woensdag 4 april 2012 10:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Hm keey ja bij mn ex deed ik t de 2e date.. gewoon wat leuks ..eigenlijk nooit wat op de 1e date gegeven...
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet op het werk, maar wel met iemand waarvan ik niet wist dat ze er werkte.
Twee zeer rode hoofden bij het koffieapparaat
Hoeft niet perse. Ik zou het wel lief vindenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind een eerste date meer het 'elkaar leren kennen'. En als dat bevalt kan je daarna altijd nog iets geven idd.
Op een eerste date gelijk een kado geven vind ik vaak wat uhm wanhopig overkomen. Zo van "kijk mij leuk zijn" of "kijk mij er goed over nagedacht hebben en er aandacht aan hebben besteed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |