Een tas kopen om het logo.quote:
Ah ok. En lukte dat? Qua woning, geld, onderhouden en toch school?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Omdat het een beetje naar overkomt, je zit mijn posts te verbeteren, heb het idee dat je al geoordeeld hebt. Ligt misschien ook wel aan mij. Sorry ik heb een kutdag.
Ik kon haar niet meer weg laten halen. Ik ben door de pil zwanger geraakt, en slikte hem altijd door, dus ongesteld werd ik toch al niet. Ik was al te ver zwanger toen ik erachter kwam dus toen hebben we besloten het kindje te houden. Thats it.
Niet om het logo, nee. Ik vind 'm gewoon mooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tas kopen om het logo.
[..]
Ah ok. En lukte dat? Qua woning, geld, onderhouden en toch school?
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet om het logo, nee. Ik vind 'm gewoon mooi
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Van mij wel, is je hartje dan weer genezen?
quote:
Ik vind 't knap hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef LaLouchi het volgende:
@murdera, qua school niet. Maar de rest wel. Zou in sept.weer naar school gaan, maar mijn man is weg dus dat gaat nu niet. Verder qua opvoeding en alles heb ik het denk ik even goed als een ander gedaan
Daarom hebben ze ook BH's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze houden er niet van om zoals McGyver alles in de broekzakken te stoppen
Ja, ze deed een wortel in haar vagijn en toen was alles weer goed.quote:
Ik kan me goed voorstellen dat het kut is als mensen daar over gaan zeiken als je relatie stuk is gegaan. Of dat nou op een forum is of in het echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't knap hoorAls ik zie wat je er allemaal voor moet doen en laten, is 't aan mij niet besteed. En dat trollen moet je niet zo serieus nemen, het is een slowchat op een internetforum
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ze deed een wortel in haar vagijn en toen was alles weer goed.
Cool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef LaLouchi het volgende:
@murdera, qua school niet. Maar de rest wel. Zou in sept.weer naar school gaan, maar mijn man is weg dus dat gaat nu niet. Verder qua opvoeding en alles heb ik het denk ik even goed als een ander gedaan
Leer mij die pubers kennen.quote:
Nee dat klopt, ik zie mezelf de pil niet slikken en toch zwanger wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.Hoe heb je dat gedaan?
Wel middelbare afgemaakt? Waar woonden jullie? Hadden jullie snel een woning? Werk?
En laat je niet kisten door ons hoorWij doen het je zeker niet na.
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik zie mezelf de pil niet slikken en toch zwanger worden
Ik zie niet eens wat het is. Een vrouw met hoofdpijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
ovoxo, vind deze ava toch minder als de vorige!
Ik kijk net, lijkt alsof een dame iemands gezicht in haar vagijn druktquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie niet eens wat het is. Een vrouw met hoofdpijn?
Waarom wil ze zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
@ jullie,
Tis een chick in bed met gezicht in kussen o.i.d.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
Ze is gewoon geweldig genomen net, doggystyle, en ligt nu bij te komenduh..
Je hebt humor, en je hebt 'humor'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat het een hond was die een aai over de bol kreeg.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat het een hond was die een aai over de bol kreeg.
quote:
Ja wel middelbaar afgemaakt, heb ik mijn diploma van. We hebben eerst een jaar bij mijn moeder gewoond, daarna een huis gehuurd in de vrije sector, tot een.paar maanden geleden, toen hebben we een huis gekocht. Mijn man heeft wel zijn opleiding afgemaakt, we zouden het eigenlijk om en om doen. Werk kon ik gelukkig al snel uitbreiden naar 32 uur, mijn man werkte ook naast zijn opleiding. Qua oppas was er vaak zijn moeder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.Hoe heb je dat gedaan?
Wel middelbare afgemaakt? Waar woonden jullie? Hadden jullie snel een woning? Werk?
En laat je niet kisten door ons hoorWij doen het je zeker niet na.
Zegt de user waarvan zijn username het begin van Twilight isquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, die heeft nog niet veel indruk gemaakt.
Een paar maanden geleden een huis gekocht, en nu uit elkaar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja wel middelbaar afgemaakt, heb ik mijn diploma van. We hebben eerst een jaar bij mijn moeder gewoond, daarna een huis gehuurd in de vrije sector, tot een.paar maanden geleden, toen hebben we een huis gekocht. Mijn man heeft wel zijn opleiding afgemaakt, we zouden het eigenlijk om en om doen. Werk kon ik gelukkig al snel uitbreiden naar 32 uur, mijn man werkte ook naast zijn opleiding. Qua oppas was er vaak zijn moeder.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik als inspiratiebron gebruikt ben voor een romantisch verhaal welke later kansloos is verfilmd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Zegt de user waarvan zijn username het begin van Twilight is
Je datum van registratie onderbouwd je verhaal..quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik als inspiratiebron gebruikt ben voor een romantisch verhaal welke later kansloos is verfilmd.
Het boek is net zo kansloosquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik als inspiratiebron gebruikt ben voor een romantisch verhaal welke later kansloos is verfilmd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
Je datum van registratie onderbouwd je verhaal..Ik neem het terug.
Jullie weten meer over Twilight dan ik. Ik moest 't Googlen.quote:
fffuuuuuuuuquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten meer over Twilight dan ik. Ik moest 't Googlen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fffuuuuuuuu
Komt omdat we aan de meisje () zijn geweest
![]()
Ja. mijn moeder woonde tijdelijk bij.ons in, dit hebben we vooraf samen uitgebreid bepraat en hij wilde dat ook. dat liep niet zo lekker, met als gevolg dat hij weg is gegaan en niet meer terug is gekomen. Terwijl het eindelijk voorbij was het dure huis etc. maarja..quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden een huis gekocht, en nu uit elkaar?
Mijn avatar lacht jou hoofdpijnavatar uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef ovoxo het volgende:
Mijn avatar is leuk, in tegendeel tot jullie avatars...
Je vorige was leukerquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef ovoxo het volgende:
Mijn avatar is leuk, in tegendeel tot jullie avatars...
Neehee.quote:
Haha jij denkt dat het alleen daar gebeurtquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom daardoor doorgaans niet in PUB.
Ik weet niets, daarom vraag ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat het alleen daar gebeurt
Timeline.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:40 schreef Skv het volgende:
Godver er komen onwillekeurig allemaal foto's van mn ex op mn timeline voorbij
jaja, ik volg haar al niet meer ook. Maar vriendinnen van dr welquote:
Ga je die ook batsen? Ik bedoel datenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Skv het volgende:
[..]
jaja, ik volg haar al niet meer ook. Maar vriendinnen van dr wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |