Een tas kopen om het logo.quote:
Ah ok. En lukte dat? Qua woning, geld, onderhouden en toch school?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Omdat het een beetje naar overkomt, je zit mijn posts te verbeteren, heb het idee dat je al geoordeeld hebt. Ligt misschien ook wel aan mij. Sorry ik heb een kutdag.
Ik kon haar niet meer weg laten halen. Ik ben door de pil zwanger geraakt, en slikte hem altijd door, dus ongesteld werd ik toch al niet. Ik was al te ver zwanger toen ik erachter kwam dus toen hebben we besloten het kindje te houden. Thats it.
Niet om het logo, nee. Ik vind 'm gewoon mooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een tas kopen om het logo.
[..]
Ah ok. En lukte dat? Qua woning, geld, onderhouden en toch school?
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet om het logo, nee. Ik vind 'm gewoon mooi
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Krijg je van mij een namaak uit Turkije wanneer ik er naar toe ga. Goed?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Van mij wel, is je hartje dan weer genezen?
quote:
Ik vind 't knap hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef LaLouchi het volgende:
@murdera, qua school niet. Maar de rest wel. Zou in sept.weer naar school gaan, maar mijn man is weg dus dat gaat nu niet. Verder qua opvoeding en alles heb ik het denk ik even goed als een ander gedaan
Daarom hebben ze ook BH's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze houden er niet van om zoals McGyver alles in de broekzakken te stoppen
Ja, ze deed een wortel in haar vagijn en toen was alles weer goed.quote:
Ik kan me goed voorstellen dat het kut is als mensen daar over gaan zeiken als je relatie stuk is gegaan. Of dat nou op een forum is of in het echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't knap hoorAls ik zie wat je er allemaal voor moet doen en laten, is 't aan mij niet besteed. En dat trollen moet je niet zo serieus nemen, het is een slowchat op een internetforum
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ze deed een wortel in haar vagijn en toen was alles weer goed.
Cool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef LaLouchi het volgende:
@murdera, qua school niet. Maar de rest wel. Zou in sept.weer naar school gaan, maar mijn man is weg dus dat gaat nu niet. Verder qua opvoeding en alles heb ik het denk ik even goed als een ander gedaan
Leer mij die pubers kennen.quote:
Nee dat klopt, ik zie mezelf de pil niet slikken en toch zwanger wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.Hoe heb je dat gedaan?
Wel middelbare afgemaakt? Waar woonden jullie? Hadden jullie snel een woning? Werk?
En laat je niet kisten door ons hoorWij doen het je zeker niet na.
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik zie mezelf de pil niet slikken en toch zwanger worden
Ik zie niet eens wat het is. Een vrouw met hoofdpijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
ovoxo, vind deze ava toch minder als de vorige!
Ik kijk net, lijkt alsof een dame iemands gezicht in haar vagijn druktquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie niet eens wat het is. Een vrouw met hoofdpijn?
Waarom wil ze zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
@ jullie,
Tis een chick in bed met gezicht in kussen o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |