sorryquote:
die heb ik helaas niet:Pquote:
Soep, boek, een plaats?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
Yep!
Thats life, deal with it! Maar mss kun je het nog goed maken als jij mij de betekenissen zegt
Ik stel me niet aan, ik ben gewoon geen wiskunde wonder haha! En ik heb al 4,5 jaar geleden examen gedaan, ik heb dus al die tijd geen wiskundeboek meer aangeraakt. En er wordt enorm weinig aandacht aan gegeven.quote:
Ik denk dat je ook even moet kijken naar de mensen die hier posten en de mensen die daar slowchatten.. want dat is wel een verschil he ;@quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Re het volgende:
Vraagje: waarom verneuken jullie nou nog steeds het serieuze topic? Is dat stoer ofzo, status verhogend? Wat is het?
Ik heb jullie deze Slowchat gegeven maar echt gerespecteerd wordt het niet geloof ik? Dus moet ik aan deze SC maar een einde brouwen?
* Joysa gromt meequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo ik kom alleen hier, pak niet mijn net nieuw hervonden SC af Re, dan word ik boos op je
* Heroinjunk gromt.
Nou, laat ik zeggen dat het niet bewust gedaan wordt...Soms is die scheidslijn erg dun...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef Re het volgende:
Vraagje: waarom verneuken jullie nou nog steeds het serieuze topic? Is dat stoer ofzo, status verhogend? Wat is het?
Ik heb jullie deze Slowchat gegeven maar echt gerespecteerd wordt het niet geloof ik? Dus moet ik aan deze SC maar een einde brouwen?
Yep, das wel weer zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Incl alle kleine grapjes en grolletje en flirtjes en dingetjes...
Want Re heeft wel gelijk.
Dat dacht ikquote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef Re het volgende:
Verder zijn jullie wel lief maar let er gewoon op, jullie zijn niet de enige op fok
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 00:01 schreef Re het volgende:
Verder zijn jullie wel lief maar let er gewoon op, jullie zijn niet de enige op fok
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:58 schreef sawadie het volgende:
[..]
Yep, das wel weer zoMaar ben nog niet zo lang op FOK, dus moet ff wennen aan alle regeltjes :p
Klets hier wel verder!
9gag?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef WasMachinator het volgende:
bah dip tijd![]()
wie heeft simpel vermaak, ben er echt even aan toe
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef WasMachinator het volgende:
bah dip tijd![]()
wie heeft simpel vermaak, ben er echt even aan toe
ik heb inmiddels t meeste wel gezien vandaag op 9gag. of ik moet aan vote beginnen maar daar waag ik mij maar niet aanquote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
9gag?
Sorry, te makkelijk!
En een trol ben ik niet, maar ik snap helemaal wat je bedoeld
hehe, ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb inmiddels t meeste wel gezien vandaag op 9gag. of ik moet aan vote beginnen maar daar waag ik mij maar niet aan
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, ik ook nietNaja, dan moet je maar gaan slapen
Dat had ik gisteren dus! Toen heb ik maar een uurtje muziek geluisterd, dat hielp welquote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapen
Graag of niet hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat wou ik juist gaan doen, maar toen sloeg de dip in, en dan kan ik echt niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |