abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 10:17:57 #209
372006 Patrona
Life sucks
pi_109930193
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Klinkt ook alsof haar vader ook niet de makkelijkste is.
Dat is hij zeker niet. Als mijn vader dit hoort loopt het echt niet goed af met hem..
The best way to deal with bitches is being a bigger one.
pi_109930261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Patrona het volgende:

[..]

Dat is hij zeker niet. Als mijn vader dit hoort loopt het echt niet goed af met hem..
Want hij benadeeld zijn dochter? Je vader is heel beschermend over je?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:21:31 #211
372006 Patrona
Life sucks
pi_109930325
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Want hij benadeeld zijn dochter? Je vader is heel beschermend over je?
De tweede ja
  donderdag 5 april 2012 @ 10:23:15 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109930377
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef picardmike het volgende:
TS dat kan je een man toch niet aan doen? Een jaar geen seks hebben? Ik zou mezelf dan enorm lelijk vinden. Vind het ook geen echte vent dat die het niet voor elkaar heeft gekregen. Hij had gewoon over je grenzen heen moeten lopen, nu is het te laat denk ik. Is ook beter voor jou er niet meer aan te beginnen.

Maarja moet zeggen mijn vriendin heeft tot dusverre ook problemen met orale seks en achterlangs, vind ze minder intiem. Ze zegt dat dit altijd zo is maar ik denk dat het wel bijdraaid. Als ik haar maar lang genoeg plaag door me snikkel langs haar hoofd te leggen gaat ze wel om of als ze echt opgewonden is ineens naar onder gaan. Hoewel ze een klein punt heeft daarom zal ik het niet meteen doen. Het is ook niet iets wat ik perse graag wil maar het werkt gewoon beperkend.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind het ook wel de schuld van TS. Een jaar lang geen seks met iemand hebben is gewoon barbaars zeker voor een prestatiegerichte man.
really? :')...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 april 2012 @ 10:26:33 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109930490
TS, neem in ieder geval al je gesprekken op want op een of andere manier denk ik dat je het nog toelaat dat hij met je praat. Elke dreiging melden bij de politie
  donderdag 5 april 2012 @ 10:39:22 #214
372006 Patrona
Life sucks
pi_109930852
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef Re het volgende:
TS, neem in ieder geval al je gesprekken op want op een of andere manier denk ik dat je het nog toelaat dat hij met je praat. Elke dreiging melden bij de politie
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Hij belt me onbekend via een ander nummer, wanneer ik hoor dat hij het is hang ik meteen op. Ik krijg nog wel veel smsjes van hem, telkens met een ander nummer
  donderdag 5 april 2012 @ 10:42:14 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109930936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:39 schreef Patrona het volgende:

Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Hij belt me onbekend via een ander nummer, wanneer ik hoor dat hij het is hang ik meteen op. Ik krijg nog wel veel smsjes van hem, telkens met een ander nummer
Wat een creep.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:43:08 #216
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109930972
quote:

[..]

Psycho. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:47:04 #217
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109931130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind het ook wel de schuld van TS. Een jaar lang geen seks met iemand hebben is gewoon barbaars zeker voor een prestatiegerichte man.
Schuld waaraan, grappige clown?

Heeft ze er schuld aan dat die knul hypocriet zelf rondneukt terwijl ie van haar maagdelijkheid verwacht?
Of heeft ze er schuld aan dat ie chantagemiddelen inzet?

Ik snap best dat jij net als andere mannen graag seks hebt, maar het ontgaat me nog harder waar ze dan precies "schuld" aan heeft volgens jou.

Ik heb overigens met miljoenen nederlanders nooit seks, net als mijn buurvrouw, waar zit het barbaarse dan precies in? Maar beantwoord liever de kernvraag. Aan welk gevolg van deze situatie heeft TS precies schuld volgens jou? Is het niet zo dat normale mensen gewoon een andere partner zoeken, als de wederzijdse seksuele verwachtingen niet matchen, zonder dat er verder vervelende dingen dreigen of gebeuren?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:49:50 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109931224
quote:

[..]

bewaar iig al je smsjes en gesprekjes, en ja vertel et iig iemand in je omgeving
pi_109932471
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef Re het volgende:

bewaar iig al je smsjes en gesprekjes, en ja vertel et iig iemand in je omgeving
Dat ook, vertel het mensen die je vertrouwt! Jij hoeft je nergens voor te schamen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 april 2012 @ 12:00:58 #220
372006 Patrona
Life sucks
pi_109933857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ook, vertel het mensen die je vertrouwt! Jij hoeft je nergens voor te schamen.
De meeste mensen geloven niet eens dat ik maagd ben, omdat ik veel aandacht krijg van mannen
pi_109934017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Patrona het volgende:

De meeste mensen geloven niet eens dat ik maagd ben, omdat ik veel aandacht krijg van mannen
Dat lijkt mij helemaal los te staan van elkaar :? Je hebt toch wel een paar mensen om je heen die je echt vertrouwt? En waarom zou je mensen er per se van moeten overtuigen dat je maagd bent? Sowieso, vrienden die je niet geloven zijn geen vrienden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109934048
-edit- flame

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 05-04-2012 12:18:09 ]
pi_109934495
Patrona, kies voor jezelf.
Rustig aan.
pi_109934676
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Patrona het volgende:

[..]

Wat voor een omgeving heb jij?
pi_109934775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Schuld waaraan, grappige clown?

Heeft ze er schuld aan dat die knul hypocriet zelf rondneukt terwijl ie van haar maagdelijkheid verwacht?
Of heeft ze er schuld aan dat ie chantagemiddelen inzet?

Ik snap best dat jij net als andere mannen graag seks hebt, maar het ontgaat me nog harder waar ze dan precies "schuld" aan heeft volgens jou.

Ik heb overigens met miljoenen nederlanders nooit seks, net als mijn buurvrouw, waar zit het barbaarse dan precies in? Maar beantwoord liever de kernvraag. Aan welk gevolg van deze situatie heeft TS precies schuld volgens jou? Is het niet zo dat normale mensen gewoon een andere partner zoeken, als de wederzijdse seksuele verwachtingen niet matchen, zonder dat er verder vervelende dingen dreigen of gebeuren?
Nou als je een jaar lang op elkaar gaat wachten met seks dan moet je gewoon niks met elkaar beginnen vind ik. Het leidt nergens toe en brent voor een man een hoop frustratie met zich mee. Afgezien daarvan kan het wel maar dan moet je als meid ook goed kunnen uitleggen waarom je dat niet wilt en ik denk toch dat TS daar te kort is geschoten. Die vent had gewoon niks te vertellen en word er vervolgens van beticht dat het een player is die alleen maar seks wil. Ik kan me goed indenken dat dit op ten duur is de gedachtegang is waar je dan naartoe groeit.

Maarja misschien ook een les voor die vent voor de volgende keer dat hij gewoon zichzelf moet volgen en niet aan de regels van iemand anders moet houden. TS heeft natuurlijk dit recht voor zichzelf, maar het zou hypocriet zijn als ze over 10jr wel met jan en alleman het bed induikt.
UITGESCHREVEN
pi_109935101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou als je een jaar lang op elkaar gaat wachten met seks dan moet je gewoon niks met elkaar beginnen vind ik. Het leidt nergens toe en brent voor een man een hoop frustratie met zich mee. Afgezien daarvan kan het wel maar dan moet je als meid ook goed kunnen uitleggen waarom je dat niet wilt en ik denk toch dat TS daar te kort is geschoten.
Uhuh, want die gozer wist natuurlijk niet waar hij aan begon. En hij wist natuurlijk ook niet waarom zij zich zo gedraagt, ondanks ze beiden moslim zijn. De TS moet haar 'tekortkomingen' verantwoorden en heb jij begrip voor (het gedrag van) de jongen in kwestie.

quote:
TS heeft natuurlijk dit recht voor zichzelf, maar het zou hypocriet zijn als ze over 10jr wel met jan en alleman het bed induikt.
Uhuh, want in die 10 jaar verandert er niets aan TS en ontwikkelt zij zich niet verder en denkt ze niet anders over dingen. :'). Want een 18-jarige die niet klaar is voor seks betekent ook automatisch dat een 28-jarige niet klaar is voor seks (en ervan kan genieten op haar eigen manier).

Dude.
pi_109935201
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uhuh, want die gozer wist natuurlijk niet waar hij aan begon. En hij wist natuurlijk ook niet waarom zij zich zo gedraagt, ondanks ze beiden moslim zijn. De TS moet haar 'tekortkomingen' verantwoorden en heb jij begrip voor (het gedrag van) de jongen in kwestie.

[..]

Uhuh, want in die 10 jaar verandert er niets aan TS en ontwikkelt zij zich niet verder en denkt ze niet anders over dingen. :'). Want een 18-jarige die niet klaar is voor seks betekent ook automatisch dat een 28-jarige niet klaar is voor seks (en ervan kan genieten op haar eigen manier).

Dude.
Nou ik vind dat er aan zon voorwaarde wel meer moet zitten dan slechts een contract waarin je beloofd elkaar een jaar niet aan te raken. Maar ook een goede begeleiding van zaken.

trouwens zegt ts dat hij met jan en allemaal het bed induikt, heb je die vent zelf welleens gesproken?

Ik denk hierin eerder het gedrag van TS te zien gedurende de relatie dan het gedrag van de man in kwestie.
UITGESCHREVEN
pi_109935256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou ik vind dat er aan zon voorwaarde wel meer moet zitten dan slechts een contract waarin je beloofd elkaar een jaar niet aan te raken. Maar ook een goede bergeleiding van zaken.
wat
pi_109935259
quote:

Nou ik vind dat er aan zon voorwaarde wel meer moet zitten dan slechts een contract waarin je beloofd elkaar een jaar niet aan te raken. Maar ook een goede bergeleiding van zaken.
huh?!
  donderdag 5 april 2012 @ 12:45:11 #230
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109935381
TS, heb je een zus/nicht/schoonzus/beste vriendin/ vertrouwenspersoon op school of werk?
Er moet íemand zijn met wie je dit kunt delen...
Goed dat je hem geblokkeerd hebt en wat dreigementen bewaart.
Volhouden!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_109935523
Ze kan het met heel fok delen :)
Rustig aan.
pi_109935874
quote:

[..]

trouwens zegt ts dat hij met jan en allemaal het bed induikt, heb je die vent zelf welleens gesproken?
Nee. Vertel, wat verandert dat aan de zaak hoe die jongen TS behandelt?

quote:
Ik denk hierin eerder het gedrag van TS te zien gedurende de relatie dan het gedrag van de man in kwestie.
Vertel, wat zie jij precies in het gedrag van TS gedurende de relatie?
pi_109935941
Nou ik lees het hele verhaal zo: het vriendje van TS moest maar blij zijn met TS. Ts kreeg ondertussen lekker veel aandacht waardoor het vriendje van TS zich minderwaardig voelde. Het vriendje van TS drong daarom aan op seks en overdreef zijn prestaties. TS die vol van aandacht was wees zijn roerselen af onder een hoon gelach.

Ik persoonlijk zou dat ook niet kunnen hoor een meid die een jaar geen seks van me eist maar zichzelf op de borst tikt van alle potentiele vrienden die ze heeft. Mijnziens heeft TS ook niet echt haar verandwoordelijkheid genomen naar haar vriendje. Ik lees een constante ondermijning van de aandacht die het vriendje van TS kreeg.

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk heb het hele topic niet gelezen en was er niet bij, maar zou niet zo 1,2,3 het vriendje van TS de schuld geven omdat zei hem zo schuin wegzet.
UITGESCHREVEN
  donderdag 5 april 2012 @ 13:03:38 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109936066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Patrona het volgende:

[..]

Ik kan het mijn ouders niet vertellen. Als mijn pa dit hoort loopt het zooo erg uit de hand..
Met andere woorden: je weet dat het gelijk klaar is als je het je ouders vertelt?
Vertel het je moeder, die zal weten wat ze er mee moet, en ook kunnen zorgen dat je vader niet uit z'n dak gaat.

Knullemans moet iig weten dat het zinloos is jou te bedreigen, en misschien is het wel heel goed als er iemand (je vader, een broer of oom) eens even een hartig woordje met hem spreekt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 april 2012 @ 13:04:44 #235
372006 Patrona
Life sucks
pi_109936111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:59 schreef picardmike het volgende:
Nou ik lees het hele verhaal zo: het vriendje van TS moest maar blij zijn met TS. Ts kreeg ondertussen lekker veel aandacht waardoor het vriendje van TS zich minderwaardig voelde. Het vriendje van TS drong daarom aan op seks en overdreef zijn prestaties. TS die vol van aandacht was wees zijn roerselen af onder een hoon gelach.

Ik persoonlijk zou dat ook niet kunnen hoor een meid die een jaar geen seks van me eist maar zichzelf op de borst tikt van alle potentiele vrienden die ze heeft. Mijnziens heeft TS ook niet echt haar verandwoordelijkheid genomen naar haar vriendje. Ik lees een constante ondermijning van de aandacht die het vriendje van TS kreeg.

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk heb het hele topic niet gelezen en was er niet bij, maar zou niet zo 1,2,3 het vriendje van TS de schuld geven omdat zei hem zo schuin wegzet.
Waardoor hij zich minderwaardig voelde?! Hij heeft gedurende onze relatie altijd geweten dat ik erg serieus was met hem en hij de enige was voor me
  donderdag 5 april 2012 @ 13:05:11 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109936126
quote:

Ach hou toch op, knullemans is een rondneukende patser die verwacht dat TS niet alleen maagd is maar ook nog eens haar maagdelijkheid aan hem schenkt, hij eist wel maar zet er niets tegenover, zelfs geen fatsoenlijk gedrag, want hij gaat wel vrolijk zijn gang met andere dames.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109936168
quote:

:'). :'). :').
  donderdag 5 april 2012 @ 13:06:47 #238
372006 Patrona
Life sucks
pi_109936191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met andere woorden: je weet dat het gelijk klaar is als je het je ouders vertelt?
Vertel het je moeder, die zal weten wat ze er mee moet, en ook kunnen zorgen dat je vader niet uit z'n dak gaat.

Knullemans moet iig weten dat het zinloos is jou te bedreigen, en misschien is het wel heel goed als er iemand (je vader, een broer of oom) eens even een hartig woordje met hem spreekt.
Ik ga proberen om het mijn moeder te vertellen, geloof me als mijn vader hier maar iets over hoort zal het echt niet bij een hartig woordje blijven..
pi_109936208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:06 schreef zarGon het volgende:

:'). :'). :').
Hij had de ex van TS kunnen zijn met zijn gedachtengang. Eng mannetje.
pi_109936331
Ik neem aan dat hij gewoon keihard zit te trollen.. Ik snap het eerlijk gezegd niet dat jullie picardmike serieus nemen.
Rustig aan.
pi_109936423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij had de ex van TS kunnen zijn met zijn gedachtengang. Eng mannetje.
Nee hoor behandel me vriendin heel goed en zij mij ook. Integendeel van mij moet ze juist met andere omgaan.
UITGESCHREVEN
pi_109936453
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat voor een omgeving heb jij?
:') , ze heeft toch al uitgelegd dat ze moslim is. Een groot deel daarvan denkt standaard bij elk contact tussen man en vrouw dat er automatisch ook sprake van sex is. Iets anders past niet in hun beperkte wereldbeeld
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:19:48 #243
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109936657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou als je een jaar lang op elkaar gaat wachten met seks dan moet je gewoon niks met elkaar beginnen vind ik. Het leidt nergens toe en brent voor een man een hoop frustratie met zich mee. Afgezien daarvan kan het wel maar dan moet je als meid ook goed kunnen uitleggen waarom je dat niet wilt en ik denk toch dat TS daar te kort is geschoten. Die vent had gewoon niks te vertellen en word er vervolgens van beticht dat het een player is die alleen maar seks wil. Ik kan me goed indenken dat dit op ten duur is de gedachtegang is waar je dan naartoe groeit.

Maarja misschien ook een les voor die vent voor de volgende keer dat hij gewoon zichzelf moet volgen en niet aan de regels van iemand anders moet houden. TS heeft natuurlijk dit recht voor zichzelf, maar het zou hypocriet zijn als ze over 10jr wel met jan en alleman het bed induikt.
suffe kuttroll dat je er bent :")

ze is moslim en heeft aangegeven als maagd het huwelijk in te willen stappen, hij is ook moslim dus hij zou dat moeten weten. Het zou je goed doen om eerst eens iets in te lezen voordat je dit soort onzin uitkraamt dus een advies... ga lekker buitenspelen
pi_109936780
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Re het volgende:

[..]

suffe kuttroll dat je er bent :")

ze is moslim en heeft aangegeven als maagd het huwelijk in te willen stappen, hij is ook moslim dus hij zou dat moeten weten. Het zou je goed doen om eerst eens iets in te lezen voordat je dit soort onzin uitkraamt dus een advies... ga lekker buitenspelen
Jaja omdat het een moslim is is het arrogante onderdrukkende man tuurlijk die alleen aan zichzelf denkt. Als je dat nou gewoon zegt. Idd ik ga buitenspelen, is veel gezonder.

Is ook wel weer leuk dat TS haar eigen overtuiging weer te kakken zet zonder dat te beseffen.
UITGESCHREVEN
pi_109936991
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef picardmike het volgende:

Is ook wel weer leuk dat TS haar eigen overtuiging weer te kakken zet zonder dat te beseffen.
Nee hoor :)
pi_109937195
quote:

[..]

Jaja omdat het een moslim is is het arrogante onderdrukkende man tuurlijk die alleen aan zichzelf denkt
Nee, hij is een klootzak omdat:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Patrona het volgende:
Ik mocht 's avonds niet meer naar buiten, niet afspreken met andere jongens (ook als gewone vrienden niet), niet uitgaan, als ik is een keer mijn telefoon niet opnam wanneer hij belde was het gelijk: 'En waar ben je mee bezig dat je niet opnam, wat spook je allemaal uit?! ' Ik hield dat niet meer vol, ookal was ik helemaal verliefd op hem..
quote:
Hij vroeg me of ik nog maagd was. Toen ik ja antwoordde geloofde hij me niet en wilde dat ik het hem zou bewijzen. Had ik twee manieren voor: of naar het ziekenhuis en dan een test laten doen, of met hem naar bed zodat hij ziet dat hij de eerste is.
quote:
Maar hij bleef maar aandringen en wilde weer een serieuze relatie als ik het hem bewees.
quote:
Kort samengevat, hij beloofde me dat als hij me ontmaagd, hij voor altijd bij me blijft en we gaan trouwen. Ik weet niet of ik dat moet geloven, het is niet dat ik hem niet vertrouw maar hij heeft meerdere meisjes ontmaagd en aangezien hij niet bij hun is gebleven.. Hij zegt dat hij alleen mij wilt, veel van me houdt maar niet kan wachten tot het huwelijk met naar bed gaan. Ook zegt hij dat als we een relatie beginnen zonder seks, hij het met andere meiden doet en bang is dat hij misschien gevoelens krijgt voor een ander die hem wel geeft wat ik niet heb gegeven..
En:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:

[..]

Hij belooft me de mooiste dingen als hij ziet dat ik maagd was..
En:
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij laat zijn vriendjes en vriendinnetjes je ook manipuleren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef Patrona het volgende:

[..]

Helaas..
En:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef Patrona het volgende:

[..]

- 'Schat ik heb zin'
- 'Ik wil je helemaal voor mezelf'
- 'Ik geloof niet dat je serieus bent, je bent bang dat als we het doen je niet bij een ander terecht kan'
- 'Je chillt met zoveel jongens, bewijs me dat je van me houdt door het te doen'

etc..
En:
quote:

[..]

donderdag 5 april 2012 @ 13:35:47 #247
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109937328
quote:

[..]

Jaja omdat het een moslim is is het arrogante onderdrukkende man tuurlijk die alleen aan zichzelf denkt. Als je dat nou gewoon zegt. Idd ik ga buitenspelen, is veel gezonder.

:') :') :')
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:58:38 #248
372006 Patrona
Life sucks
pi_109938395
Zijn moeder belde me net! :|W

Zij was op de hoogte van alles, ze beweert dat hij bereid is om zich aan te passen.. Geloof er niks van maar hij heeft haar gevraagd of ze mij dat wilde vertellen omdat ik niet luister naar hem.
pi_109938430
VERBREEK AL HET CONTACT MET HEM EN LAAT HEM GAARKOKEN IN ZIJN EIGEN SOP. Doe je al, maar nu dus ook volhouden. Je bent goed bezig. En negeer pogingen van zijn omgeving.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 14:01:11 ]
pi_109938690
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef zarGon het volgende:
VERBREEK AL HET CONTACT MET HEM EN LAAT HEM GAARKOKEN IN ZIJN EIGEN SOP. Doe je al, maar nu dus ook volhouden. Je bent goed bezig. En negeer pogingen van zijn omgeving.
Dit.
pi_109938848
quote:

[..]

smsjes bewaren en mee naar de politie stappen --> aanklacht wegens stalking. plus met al die blabla in het nieuws over loverboys zullen ze er wellicht wat eerder iets mee doen.

tis kut om zo'n idioot achter je aan te hebben en tis kut dat je familie het dan weet. maar er zit ook afsluiting in alles zelf oplossen weet je.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 5 april 2012 @ 14:36:30 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109939965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef Patrona het volgende:
Zijn moeder belde me net! :|W

Zij was op de hoogte van alles, ze beweert dat hij bereid is om zich aan te passen.. Geloof er niks van maar hij heeft haar gevraagd of ze mij dat wilde vertellen omdat ik niet luister naar hem.
Dan is het echt tijd om je ouders in te lichten, want hij speelt wel een heel naar spelletje door z'n moeder te gebruiken.

Daarbij; waarom moet iemand hem verdedigen door te vertellen dat hij bereid is zich aan te passen, hij kan toch ook gewoon bewijzen dat hij zich wel normaal kan gedragen?
En niet eventjes, maar permanent, dat zou aanpassen immers sowieso al vereisen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 5 april 2012 @ 14:51:53 #253
372006 Patrona
Life sucks
pi_109940611
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het echt tijd om je ouders in te lichten, want hij speelt wel een heel naar spelletje door z'n moeder te gebruiken.

Daarbij; waarom moet iemand hem verdedigen door te vertellen dat hij bereid is zich aan te passen, hij kan toch ook gewoon bewijzen dat hij zich wel normaal kan gedragen?
En niet eventjes, maar permanent, dat zou aanpassen immers sowieso al vereisen.
Ik volg hem echt niet meer. Als ik niet naar bed zou gaan met hem wilde hij me niet, nou heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet doe, geeft hij het nog steeds niet op :?
pi_109940727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Patrona het volgende:

[..]

Ik volg hem echt niet meer. Als ik niet naar bed zou gaan met hem wilde hij me niet, nou heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet doe, geeft hij het nog steeds niet op :?
Had je verwacht dat hij het wel makkelijk zo opgeven?
Echt ik vind het zo een engerd...
Rustig aan.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:55:15 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109940757
quote:

[..]

Het is gewoon een drammert die vooral z'n zin wil hebben, hij moet eens begrijpen dat hij je moet verdienen, en niet met dreigementen, beloftes of deadlines maar gewoon door zich normaal te gedragen.

Dit gaat m niet worden, ook niet omdat z'n moeder hem als heilige afschildert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109940903
quote:

[..]

Hoe dan ook trap er alsjeblieft niet in. Dit soort types zijn geen knip voor de neus waard.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_109941099
Haha, TS, ben je nu serieus?
  donderdag 5 april 2012 @ 15:05:40 #258
372006 Patrona
Life sucks
pi_109941161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Beurtje het volgende:
Haha, TS, ben je nu serieus?
Qua?
  donderdag 5 april 2012 @ 15:07:25 #259
372006 Patrona
Life sucks
pi_109941227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit gaat m niet worden, ook niet omdat z'n moeder hem als heilige afschildert.
Nee idd, ze vond het zo erg dat ik hem niet meer wil
pi_109941249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef Patrona het volgende:

[..]

Nee idd, ze vond het zo erg dat ik hem niet meer wil
Je zou zijn moeder eens moeten vertellen over die dingen die hij zegt met dat ontmaagden voor het huwelijk.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')