Een moslim die alles kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Patrona het volgende:
[..]
Komt omdat hij bijna alles kan krijgen wat hij wilt, dacht hij waarschijnlijk ook hierover
- 'Schat ik heb zin'quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe 'vroeg' hij het dan? En waarom liet jij het hem 'vragen'? Ik bedoel, op een gegeven moment heb je er schoon genoeg van toch?
Ik durf overal op te wedden dat hij meer kan krijgen dan jij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een moslim die alles kan krijgen?
Misschien in het Midden-Oosten maar in Nederland maakt hij toch echt weinig kans met zijn gezindte en bijbehorende moraal.
Is het om religieuze redenen dat jij je maagdelijkheid wil bewaren? Ik ben toch benieuwd, ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik durf overal op te wedden dat hij meer kan krijgen dan jij.
Ja naja, echt streng gelovig ben ik niet, maar dit gaat me toch te ver..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is het om religieuze redenen dat jij je maagdelijkheid wil bewaren? Ik ben toch benieuwd, ik kan er niks aan doen.
Wat? Seks in het algemeen? Of die idioot die je op je nek zat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja naja, echt streng gelovig ben ik niet, maar dit gaat me toch te ver..
Uiteraard kan hij veel meer vrouwen krijgen dan ik, zoveel zelfs dat hij jou moet smeken om hem er in te mogen hangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik durf overal op te wedden dat hij meer kan krijgen dan jij.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij momenteel een neukertje heeft om aan zijn trekken te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef Patrona het volgende:
[..]
- 'Schat ik heb zin'
- 'Ik wil je helemaal voor mezelf'
- 'Ik geloof niet dat je serieus bent, je bent bang dat als we het doen je niet bij een ander terecht kan'
- 'Je chillt met zoveel jongens, bewijs me dat je van me houdt door het te doen'
etc..
Ik denk dat het niet eens beperkt is tot één.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij momenteel een neukertje heeft om aan zijn trekken te komen..
Grote kans dat hij zijn geld ermee verdiend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens beperkt is tot één.....
Prima, hij klinkt als een manipulatieve lul, tenzij jullie/hij tot een cultuur behoren waarbij maagdelijkheid bewezen dient te worden. Neem dan een liter kippenbloed mee bij de huwelijksn8, dan zal hij je de hemel inspuitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Als ik niet naar bed ga met hem ben ik hem wel kwijt..
zo, zo, zo fout ditquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef Patrona het volgende:
- 'Je chillt met zoveel jongens, bewijs me dat je van me houdt door het te doen'
En terecht. Hij claimde je en vertrouwde je duidelijk niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Patrona het volgende:
Ik had een jaar lang een relatie met een jongen. We waren allebei erg serieus, hadden mooie toekomstplannen etc. Vervolgens ging het uit, omdat hij erg jaloers was. Ik kreeg echt het gevoel dat hij me niet vertrouwde, alhoewel hij zei van wel. Ik mocht 's avonds niet meer naar buiten, niet afspreken met andere jongens (ook als gewone vrienden niet), niet uitgaan, als ik is een keer mijn telefoon niet opnam wanneer hij belde was het gelijk: 'En waar ben je mee bezig dat je niet opnam, wat spook je allemaal uit?! ' Ik hield dat niet meer vol, ookal was ik helemaal verliefd op hem.. Toen het uitging belde hij me wel eens, vroeg hij om nog een kans maar dat werd het niet voor me.
Lieve schat, hij vertrouwt je nog steeds niet. Deze keer gaat hij zelfs wel heel erg ver. Ik vind het eigenlijk gewoon eng hoe hij je probeert te manipuleren. Bah zeg!quote:Maar goed, we hebben elkaar ruim twee jaar niet gezien, niet gesproken. Een paar weken terug kwam ik hem toevallig tegen, we hebben wat gedronken lekker bijgekletst, was heel gezellig. We spraken af om als vrienden iets leuks te doen.. Nummers uitgewisseld etc..
Een paar dagen later belde hij me op en vroeg of ik mee wilde naar de film. Leek me leuk dus zijn we geweest. Gewoon vriendschappelijk tijd doorgebracht samen, dat een paar keer.. Daarna begon hij weer gevoelens te krijgen voor me (ik ook voor hem). Ik ben iemand die maagd wilt blijven tot het huwelijk, toen ik een relatie met hem had hebben we ook helemaal geen seks gehad. Hij vroeg me of ik nog maagd was. Toen ik ja antwoordde geloofde hij me niet en wilde dat ik het hem zou bewijzen. Had ik twee manieren voor: of naar het ziekenhuis en dan een test laten doen, of met hem naar bed zodat hij ziet dat hij de eerste is. Ik ging met beide niet akkoord, omdat ik vond dat hij me hoort te vertrouwen.. Hij gelooft het, of hij gelooft het niet.. Maar hij bleef maar aandringen en wilde weer een serieuze relatie als ik het hem bewees. Ik ben qua dit een diehard persoon, ik heb zóooo veel jongens afgewezen, maar 'nee' zeggen tegen hem vind ik heel moeilijk. Ik ben gewoon nog steeds weg van hem..![]()
Niet doen! Hij heeft geen redenen om jou te wantrouwen, maar jij hebt alle reden om hem te wantrouwen.quote:Een paar weken lang hebben we elkaar vaak gezien, omhelst, gezoend maar geen seks. Hij begon steeds naar meer te verlangen en begon over zijn behoeften. Kort samengevat, hij beloofde me dat als hij me ontmaagd, hij voor altijd bij me blijft en we gaan trouwen. Ik weet niet of ik dat moet geloven, het is niet dat ik hem niet vertrouw maar hij heeft meerdere meisjes ontmaagd en aangezien hij niet bij hun is gebleven..
Laat je niet manipuleren, meid. Als ik dit zo lees, denk ik dat het hem een kick geeft om meisjes te ontmaagden en dat jij gewoon de volgende uitdaging voor hem bent. En eerlijk gezegd zie ik hier stereotype loverboygedrag in. En als jij ons al nodig hebt om voor je principes op te komen, ben jij ook het stereotype slachtoffer.quote:Hij zegt dat hij alleen mij wilt, veel van me houdt maar niet kan wachten tot het huwelijk met naar bed gaan. Ook zegt hij dat als we een relatie beginnen zonder seks, hij het met andere meiden doet en bang is dat hij misschien gevoelens krijgt voor een ander die hem wel geeft wat ik niet heb gegeven..
Kortom, ik hou onwijs veel van deze jongen maar wil echt maagd blijven tot het huwelijk. Wat raden jullie me aan, toch wel naar bed of niet? Ik ben trouwens 21, hij is 23.
quote:
Nu hopen dat ze zich zo sterk houdt.quote:
Zal een kwestie van tijd worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[..]
Nu hopen dat ze zich zo sterk houdt.
Eens even kijken:quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er ook mannen die in dit soort dingen trappen?
Betaal jij de reis naar Japan?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Eens even kijken:
Ik beloof mijn gezin en huis en haard te verlaten voor jou. Iemand die ik niet ken. Maar dan wil ik wel dat je breekt met al je vrienden en familie en met mij naar Japan verhuist.
Werkt het al?
Ik zeg van wel.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
Case closedquote:
geef eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld?meestal is het niet de vrouw die zegt "ik wil met je trouwen zodat we nu kunnen neuken"
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Patrona het volgende:
Hij vroeg me of ik nog maagd was. Toen ik ja antwoordde geloofde hij me niet en wilde dat ik het hem zou bewijzen. Had ik twee manieren voor: of naar het ziekenhuis en dan een test laten doen, of met hem naar bed zodat hij ziet dat hij de eerste is.
Hoe dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Patrona het volgende:
Ik heb hem gezegd dat ik geen contact meer wil met hem, ook niet als vrienden. Nou loopt hij alleen maar te dreigen
Maar het is wel een vrouw die begint te mekkeren over trouwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld?meestal is het niet de vrouw die zegt "ik wil met je trouwen zodat we nu kunnen neuken"
'Of ik word van hem, of ik word van niemand' zegt hijquote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Maar het is wel een vrouw die begint te mekkeren over trouwen.
Wat wil hij daar mee zeggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
'Of ik word van hem, of ik word van niemand' zegt hij
Blokkeer hem. Verwijder hem en zijn foute vriend(inn)en uit je social media. Blokkeer zijn nummer. Vertel het aan je ouders, je goede vriend(inn)en. En als je echt denkt dat het menens wordt, bel je de politie. Ze zullen niet voor je huis gaan staan of je bescherming geven, maar dan heb je het alvast gemeld, mocht hij echt iets flikken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Vind je hem nu nog steeds zo leuk?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een bullshit is dit. Lekker laten dreigen. Als 'ie je zo graag wil draai het maar om: trouw met 'm en ga daarna pas met 'm naar bed. Dat zal 'ie wel niet willen, maar dan weet je ook waar je staat.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Eerder schreef je dat je je bij niemand zo goed voelt als bij hem. Mag hopen dat dit nu niet meer zo is. Het lijkt mij sowieso heel storend als er een jongen om je heen hangt die blijft zeuren en drammen om seks, juist wanneer je nog maagd bent. Daar kan je je niet goed bij voelen! Er zijn genoeg mannen die wel respect voor je hebben ook wanneer het om je ontmaagding gaat. Je hebt een duidelijke reden gehad om dit topic te openen omdat je zelf heel goed weet dat deze situatie en jongen niet klopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Klopt ja..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je ook altijd zo behandeld werd door je vader en dat je dat bij hem moet proberen te veranderen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Blokkeer hem. Verwijder hem en zijn foute vriend(inn)en uit je social media. Blokkeer zijn nummer. Vertel het aan je ouders, je goede vriend(inn)en. En als je echt denkt dat het menens wordt, bel je de politie. Ze zullen niet voor je huis gaan staan of je bescherming geven, maar dan heb je het alvast gemeld, mocht hij echt iets flikken.
Laat je niet bang maken. Waarschijnlijk blaft hij harder dan hij bijt.
Sterkte
Ik bewaar een paar smsjes van hem waarin staat dat als ik het met een ander doe, hij me 'afmaakt' en dergelijke. Ik neem het niet echt serieus, maar als hij zo doorgaat ga ik het inderdaad melden bij de politie..
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, maar luister naar zarGon!!!!quote:
Doe ikquote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, maar luister naar zarGon!!!!
psycho-alert.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Patrona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |