Ik kan het mijn ouders niet vertellen. Als mijn pa dit hoort loopt het zooo erg uit de hand..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
Vertel iig aan je ouders wat er gaande is, de kans dat hij vervelend blijft doen als je ouders het weten is ook al een stuk kleiner, hij gaat er waarschijnlijk vanuit dat je uit angst dat hij wat zal doen, of zal gaan vertellen dat je wel met hem naar bed bent geweest niets zult durven vertellen.
Kan je uitleggen waarom?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik kan het mijn ouders niet vertellen. Als mijn pa dit hoort loopt het zooo erg uit de hand..
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik kan het mijn ouders niet vertellen. Als mijn pa dit hoort loopt het zooo erg uit de hand..
Klinkt ook alsof haar vader ook niet de makkelijkste is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef opgebaarde het volgende:
Goed bezig TS
Wat een vervelend mannetje
Dat is hij zeker niet. Als mijn vader dit hoort loopt het echt niet goed af met hem..quote:Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt ook alsof haar vader ook niet de makkelijkste is.
Want hij benadeeld zijn dochter? Je vader is heel beschermend over je?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Dat is hij zeker niet. Als mijn vader dit hoort loopt het echt niet goed af met hem..
De tweede jaquote:Op donderdag 5 april 2012 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want hij benadeeld zijn dochter? Je vader is heel beschermend over je?
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef picardmike het volgende:
TS dat kan je een man toch niet aan doen? Een jaar geen seks hebben? Ik zou mezelf dan enorm lelijk vinden. Vind het ook geen echte vent dat die het niet voor elkaar heeft gekregen. Hij had gewoon over je grenzen heen moeten lopen, nu is het te laat denk ik. Is ook beter voor jou er niet meer aan te beginnen.
Maarja moet zeggen mijn vriendin heeft tot dusverre ook problemen met orale seks en achterlangs, vind ze minder intiem. Ze zegt dat dit altijd zo is maar ik denk dat het wel bijdraaid. Als ik haar maar lang genoeg plaag door me snikkel langs haar hoofd te leggen gaat ze wel om of als ze echt opgewonden is ineens naar onder gaan. Hoewel ze een klein punt heeft daarom zal ik het niet meteen doen. Het is ook niet iets wat ik perse graag wil maar het werkt gewoon beperkend.
really?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind het ook wel de schuld van TS. Een jaar lang geen seks met iemand hebben is gewoon barbaars zeker voor een prestatiegerichte man.
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Hij belt me onbekend via een ander nummer, wanneer ik hoor dat hij het is hang ik meteen op. Ik krijg nog wel veel smsjes van hem, telkens met een ander nummerquote:Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef Re het volgende:
TS, neem in ieder geval al je gesprekken op want op een of andere manier denk ik dat je het nog toelaat dat hij met je praat. Elke dreiging melden bij de politie
Wat een creep.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:39 schreef Patrona het volgende:
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Hij belt me onbekend via een ander nummer, wanneer ik hoor dat hij het is hang ik meteen op. Ik krijg nog wel veel smsjes van hem, telkens met een ander nummer
Psycho.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:39 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Hij belt me onbekend via een ander nummer, wanneer ik hoor dat hij het is hang ik meteen op. Ik krijg nog wel veel smsjes van hem, telkens met een ander nummer
Schuld waaraan, grappige clown?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind het ook wel de schuld van TS. Een jaar lang geen seks met iemand hebben is gewoon barbaars zeker voor een prestatiegerichte man.
bewaar iig al je smsjes en gesprekjes, en ja vertel et iig iemand in je omgevingquote:Op donderdag 5 april 2012 10:39 schreef Patrona het volgende:
[..]
Dat ook, vertel het mensen die je vertrouwt! Jij hoeft je nergens voor te schamen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:49 schreef Re het volgende:
bewaar iig al je smsjes en gesprekjes, en ja vertel et iig iemand in je omgeving
De meeste mensen geloven niet eens dat ik maagd ben, omdat ik veel aandacht krijg van mannenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ook, vertel het mensen die je vertrouwt! Jij hoeft je nergens voor te schamen.
Dat lijkt mij helemaal los te staan van elkaarquote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Patrona het volgende:
De meeste mensen geloven niet eens dat ik maagd ben, omdat ik veel aandacht krijg van mannen
Wat voor een omgeving heb jij?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Patrona het volgende:
[..]
De meeste mensen geloven niet eens dat ik maagd ben, omdat ik veel aandacht krijg van mannen
Nou als je een jaar lang op elkaar gaat wachten met seks dan moet je gewoon niks met elkaar beginnen vind ik. Het leidt nergens toe en brent voor een man een hoop frustratie met zich mee. Afgezien daarvan kan het wel maar dan moet je als meid ook goed kunnen uitleggen waarom je dat niet wilt en ik denk toch dat TS daar te kort is geschoten. Die vent had gewoon niks te vertellen en word er vervolgens van beticht dat het een player is die alleen maar seks wil. Ik kan me goed indenken dat dit op ten duur is de gedachtegang is waar je dan naartoe groeit.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:47 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Schuld waaraan, grappige clown?
Heeft ze er schuld aan dat die knul hypocriet zelf rondneukt terwijl ie van haar maagdelijkheid verwacht?
Of heeft ze er schuld aan dat ie chantagemiddelen inzet?
Ik snap best dat jij net als andere mannen graag seks hebt, maar het ontgaat me nog harder waar ze dan precies "schuld" aan heeft volgens jou.
Ik heb overigens met miljoenen nederlanders nooit seks, net als mijn buurvrouw, waar zit het barbaarse dan precies in? Maar beantwoord liever de kernvraag. Aan welk gevolg van deze situatie heeft TS precies schuld volgens jou? Is het niet zo dat normale mensen gewoon een andere partner zoeken, als de wederzijdse seksuele verwachtingen niet matchen, zonder dat er verder vervelende dingen dreigen of gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |