smsjes bewaren en mee naar de politie stappen --> aanklacht wegens stalking. plus met al die blabla in het nieuws over loverboys zullen ze er wellicht wat eerder iets mee doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:39 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Hij belt me onbekend via een ander nummer, wanneer ik hoor dat hij het is hang ik meteen op. Ik krijg nog wel veel smsjes van hem, telkens met een ander nummer
Dan is het echt tijd om je ouders in te lichten, want hij speelt wel een heel naar spelletje door z'n moeder te gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef Patrona het volgende:
Zijn moeder belde me net!![]()
Zij was op de hoogte van alles, ze beweert dat hij bereid is om zich aan te passen.. Geloof er niks van maar hij heeft haar gevraagd of ze mij dat wilde vertellen omdat ik niet luister naar hem.
Ik volg hem echt niet meer. Als ik niet naar bed zou gaan met hem wilde hij me niet, nou heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet doe, geeft hij het nog steeds niet opquote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het echt tijd om je ouders in te lichten, want hij speelt wel een heel naar spelletje door z'n moeder te gebruiken.
Daarbij; waarom moet iemand hem verdedigen door te vertellen dat hij bereid is zich aan te passen, hij kan toch ook gewoon bewijzen dat hij zich wel normaal kan gedragen?
En niet eventjes, maar permanent, dat zou aanpassen immers sowieso al vereisen.
Had je verwacht dat hij het wel makkelijk zo opgeven?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik volg hem echt niet meer. Als ik niet naar bed zou gaan met hem wilde hij me niet, nou heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet doe, geeft hij het nog steeds niet op
Het is gewoon een drammert die vooral z'n zin wil hebben, hij moet eens begrijpen dat hij je moet verdienen, en niet met dreigementen, beloftes of deadlines maar gewoon door zich normaal te gedragen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik volg hem echt niet meer. Als ik niet naar bed zou gaan met hem wilde hij me niet, nou heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet doe, geeft hij het nog steeds niet op
Hoe dan ook trap er alsjeblieft niet in. Dit soort types zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Patrona het volgende:
[..]
Nee idd, ze vond het zo erg dat ik hem niet meer wilquote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit gaat m niet worden, ook niet omdat z'n moeder hem als heilige afschildert.
Je zou zijn moeder eens moeten vertellen over die dingen die hij zegt met dat ontmaagden voor het huwelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef Patrona het volgende:
[..]
Nee idd, ze vond het zo erg dat ik hem niet meer wil
Hij heeft het haar al gedeeltelijk verteld..quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou zijn moeder eens moeten vertellen over die dingen die hij zegt met dat ontmaagden voor het huwelijk.
Ja maar waarom zou je met zo'n vent willen trouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hij heeft het haar al gedeeltelijk verteld..Hij heeft haar gezegd dat als hij ziet dat hij me ontmaagd meteen wilt trouwen. Dat zei ze net ook aan de telefoon, dat als ik het doe en hij zich niet aan zijn woord houdt, zijn moeder 'maatregelen' gaat nemen
Pardon? Is zijn moeder nou voorstander van seks voor het huwelijk??quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hij heeft het haar al gedeeltelijk verteld..Hij heeft haar gezegd dat als hij ziet dat hij me ontmaagd meteen wilt trouwen. Dat zei ze net ook aan de telefoon, dat als ik het doe en hij zich niet aan zijn woord houdt, zijn moeder 'maatregelen' gaat nemen
Wat is dit voor een moslimfamilie?!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik snap de bedoeling, maar niet in discussie gaan is verstandiger.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou zijn moeder eens moeten vertellen over die dingen die hij zegt met dat ontmaagden voor het huwelijk.
Ja dat was trouwens het laatste wat ik van HAAR zou verwachten.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon? Is zijn moeder nou voorstander van seks voor het huwelijk??![]()
Goed dat je het doorhebt.quote:
Weet je héél zeker dat het zijn moeder was?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik wil het mijn moeder zo graag vertellen, alleen is zij een heel bezorgd iemand. Het enige wat me tegenhoud is dat ik bang ben dat ze het daardoor aan mijn vader verteld.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed dat je het doorhebt.
Het is misschien toch verstandig om je familie nu op de hoogte te brengen. Ik heb het idee dat die familie zo schuw en genadeloos is dat ze rest tegen jou zullen willen/gaan keren. Dan kan het misschien ietwat te laat zijn. Het is sowieso fijn om je familie bij en naast je te hebben, kun je kracht uit putten.
Dat zou nog best kunnen ook. Damn.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je héél zeker dat het zijn moeder was?
Ken je zijn moeder goed?
Straks heeft hij iemand laten bellen om zich voor te doen als zijn moeder om zo alsnog
zijn zin te krijgen, zou dat kunnen?
Yep, ik kan me bijna niet voorstellen dat het écht zijn moeder was.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zou nog best kunnen ook. Damn..
Nee ik weet zeker dat zij het was, ik ken haar goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je héél zeker dat het zijn moeder was?
Ken je zijn moeder goed?
Straks heeft hij iemand laten bellen om zich voor te doen als zijn moeder om zo alsnog
zijn zin te krijgen, zou dat kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |